Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה קונים כרית אויר להגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אפשרי בנפרד בכלל?

הבנתי שלא ניתן לקנות בנפרד וגם לא דרך איביי כי לא תוכל לשלוח אתזה דרך האוויר.

יש חומר נפץ בזה.

 

איזה רכב מדובר?

 

בכל מיקרה נראה לי שאתה מאוד כבול ליבואן בלבד {אם זה BMW - אז קמור-דלק מוטורס, פיאט -סוכנות לים התיכון וכו'}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

כן, הבנתי שאי אפשר לשלוח מאיביי (חבל)

אני צריך כרית אוויר להגה של מיצובישי

העניין הוא שאני צריך כרית אוויר לדגם של הגה שאני הולך לקנות מפירוקיה

אז אני צריך לדעת מראש שאפשר לקנות לו ובערך מה הסדר גודל של זה

פורסם

ברכב במקור קיימות כריות אוויר?

אם לא זה לא אביזר שאתה מתקין סתם כך כמו כיסוי להגה.

מדובר במערכת לא פשוטה הכוללת מחשב, חישנים, כרית, נפץ, צמות חשמל.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

כן, ברכב המקורי יש כרית אויר - פאג'רו 2002 ארוך

אני רוצה פשוט להחליף את ההגה באחד שיש לו שליטה על המערכת שיוט והסטריו

הבנתי שעקרונית ניתן לבצע החלפה של ההגה אבל הכרית אויר והמכסה בין הדגמים שונה

ולכן צריך לקנות כרית שמתאימה לדגם שאני קונה ולהחבר למערכת הקיימת

פורסם

לא יודע איך זה במיצובישי - ברנו ניתן לגשת למחסני הייבואן, ולקנות כרית אוויר חדשה.

שווה לנסות.

 

אלי.

פורסם

כלומר לבוא אם ההגה החדש או עם הדגם של ההגה ולפי זה ידעו להתאים לו?

אז כדאי להתקשר לשירות שלהם, אולי יש להם הגה קומפלט עם הכרית והם אפילו יתקינו?

אגב, כמה עולה דבר כזה ברנו?

פורסם

ברנו מגיעים עם מספר רכב, ומשם ניתן לקבל את כל האינפורמציה הרצויה עבורך.

הצעת המחיר שקיבלתי בזמנו עבור כרית אוויר - 1300 ש"ח, לפני מע"מ.

 

אגב, אני יודע לספר לך את כל זה, כי התעניינתי בדיוק בעניין הזה לא מזמן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=434213

פורסם

חשבתי על זה אבל אם אני אתן את המספר רכב שלי

אז יעלה להם הדגם והשנתון שלי ואני צריך כרית אוויר לדגם אחר שבעיקרון אין לי

יש דרך לעקוף את זה?

פורסם

יש שתי אופציות:

1. "המלוכלכת" - במוסך או בסביבתו סביר להניח שתעמוד אחת שכן מתאימה.. :oops:

2. לחפש מקטים באינטרנט.

 

 

*עריכה: שחכתי לציין: לא בטוח בכלל שיש לך חיבור בצמה שמגיעה להגה להפעלת הכפתורים הנ"ל, בנוסף יש צורך לעדכן את השינוי במחשב הרכב.

 

אלי.

פורסם

אני יכול לתת מספר של רכב כזה שאני יודע שיש לו הגה כזה נראה לי, השאלה אם ימכרו לי ככה בלי לוודא שאכן יש לי את הרכב הנל?

 

לגבי הצמה אני יודע שאין אבל ראיתי הדרכה שמסבירה כיצד מעבירים כבל דרך הדשבורד בין ההגה לבין איפה שהמערכת מותקנת ובעיקרון צריך לקחת את החיבור מההגה ולהעריך אותו. לגבי הקרוז ראיתי יש מתאם שמשנה את הממשק מידית לכפתורי הגה

 

מקווה שאני לא סתם מסבך את עצמי בפרוייקט מיותר, או אולי כן אבל בא לי לנסות - במילא ההגה הנוכחי שרוט ומיושן

פורסם

מעולם לא נדרשתי להציג אסמכתא כלשהי על מספר הרכב שנתתי למחסנאי :oops:

 

שמע, אותי אתה לא צריך לשכנע, עשיתי בדיוק את אותו הדבר.

זה לך "מעט" מסובך יותר מסתם להאריך כבל.

 

אם אין לך את החיבור המקורי, יהיה עליך למצוא רכב שיש לו את היוניט הזה אחרת המחשב לא יזהה את החיבור "הפירטי", ולא ידע להשתמש בקרוז, אולי זה קצת שונה ביפניות אבל זהו העיקרון הכללי.

 

אלי.

פורסם

אוקיי,

אז אני צריך לבדוק את הזווית הזאת או לוותר על הכפתורי קרוז ולהשאר עם הידית.

במערכת תעבוד כמה שצריך כי הכבל המקורי שלה ארוך דיו להגיע

 

אגב, למה החלפת את ההגה - גם בגלל השליטת כפתורים ואם כן איך יצא? ובאיזה מודל? (האוטו הקודם שלי היה רנו)

פורסם

סליחה שאני משבית שמחות.

 

בשל מעורבות מערכת בטיחותית בכל ה"פרוייקט" שאתה עושה, זה לא פרוייקט שמתאים ל-DIY.

 

פנה לאיש מקצוע המתמחה בנושא למשל איל נוימן מהמעבדה לרכב הוא יידע להגיד איזה חלקים אתה צריך וידע גם לבצע את השינוי במחשב אם צריך, וכמובן ימצא את הכרית החסרה, וירכיב לך הכל.

 

זה אמנם כרוך בתשלום, אך עם מערכות בטיחותיות לא מתעסקים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...