Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בשאסי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבריי הפורום היקרים!!

כל הזמן אני רואה שמאוד מזהירים מלקנות רכב עם פגיעה בשאסי.

מה הבעיה הכ"כ גדולה בזה? בעיה בטיחותית? בעיה אחרת?

ואני בטוח שיש הרבה רכבים שיש להם פגיעות כאלה ואחרות בשאסי- מה עושים עם כל הרכבים הללו? לאן שולחים אותם אם אנשים לא מסכימים לקנות רכבים עם פגיעות כאלו?

בנוסף, האם יש הבדל אם זה פגיעה רצינית או פגיעה קטנה באחד השוליים של השילדה?

תודה.

פורסם
לחבריי הפורום היקרים!!

כל הזמן אני רואה שמאוד מזהירים מלקנות רכב עם פגיעה בשאסי.

מה הבעיה הכ"כ גדולה בזה? בעיה בטיחותית? בעיה אחרת?

ואני בטוח שיש הרבה רכבים שיש להם פגיעות כאלה ואחרות בשאסי- מה עושים עם כל הרכבים הללו? לאן שולחים אותם אם אנשים לא מסכימים לקנות רכבים עם פגיעות כאלו?

בנוסף, האם יש הבדל אם זה פגיעה רצינית או פגיעה קטנה באחד השוליים של השילדה?

תודה.

 

 

בעיקרון פגיעה בשאסי פוגעת בבטיחות הרכב,ויש גם את הנושא של מכירת הרכב בעתיד.

 

אני כמעט רכשתי רכב עם "קצה שלדה" אבל עשיתי סקר בין חברים ובני משפחה אם הם היו קונים רכב אם קצה שלדה 99% אחוז מהם אמרו שהם לא היו קונים רכב כזה,כי היום יד 2 מפוצץ באותם מכוניות בלי שאסי,אז יוצא מצב שאתה נתקע עם הרכב וכדי למכור אותו בעתיד אתה צריך להוריד הרבה מהמחירון.

פורסם

חוץ מהפן הבטיחותי יש גם את העניין המיכני. רכב שעבר תיקון שלדה סביר להניח שלא יהיה מאוזן כבעבר, דבר היכול לגרום ליציבות ונוחות נמוכות יותר, כמו גם על בעיה בכיוון גלגלי הרכב למשל (כיוון פרונט יהיה קשה עד בלתי אפשרי).

×
×
  • תוכן חדש...