רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ברצוני לשאול יש ברשותי אלפא רומיאו 147 מנוע 2000 סלספיד. עכשיו הלכה לי המשאבת סלספיד. ואני מחפש להזמין מחו"ל הבעיה היא שאני לא מוצא אתר ששולחים לארץ.
הודעה אחרונה מאת mikispike, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום חברים ניסתי להתאפק מלפתוח את הפוסט הזה כל כך מוקדם, אבל היום זה קרה שוב רכב חדש 2012 לבן מטאלי, שבועיים אצלי. על היום השני איזה נבלה (העדפתי לא להתאמת איתו אחרי שראיתי את המעשה מהחלון, כדי לא לקבל עוד כמה כאלה בהמשך) עם רכב מסחרי פתח דלת בכל העוצמה , בקע קטן. היום יורד למטה , הפעם בחניה אחרת לא ליד הבית, עוד בקע בכנף הקדמית. לא זכור לי לא בסיטרואן ZX שהיתה לי ולא בPOLO שהפח של הרכב כל כך פגיע. שנים שהיתי עם הרכבים האלה וחוץ משריטות קטנות לא זכור לי פגיעות פח כאלה. מנגיעה במספר אזורים ברכב, הפח מרגיש מאוד דק ובאזורים מסויימים אפילו קצת פלסטיקי. השאלה היא האם זו תופעה של הסיאטים, או שזו רמת האיכות של הדגמים החדשים? מבאס להתרגל לקישוטים מכל פתי…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
http://www.ebay.com/itm/130744629705?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_12979wt_1002 ומה העלות שלו? אשמח לתשובה.
הודעה אחרונה מאת chen8, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
למה שמדליקים אורות דרך ואורות חניה האור בלוח השעונים נחלש? ראיתי את זה קורה בכמה רכבים
הודעה אחרונה מאת ronenfe, -
-
- 1 תגובות
- 680 צפיות
קניתי באיביי , האם יעשו יש בירוקרטיה על חלק כזה ?
הודעה אחרונה מאת vo364, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נראה לי עד שנקבל אותיות על הלוחיות יעבור הרבה זמן.
הודעה אחרונה מאת rOOmUSh, -
- 3 תגובות
- 715 צפיות
הצעה של 1250 ש"ח לרנו קליאו 2 - 175 65 R 14 מישהו התנסה בהם ? איך הם ?
הודעה אחרונה מאת gt94, -
עדכון לבימר שלי, סדרה 1 ידנית שהוצאתי מהחנות לפני שבועיים. עברתי איתה 2,100 ק"מ. נסעתי למוסך המרכזי בפ"ת, שם אמרו לי שהלך הספידומטר ואין להם את החלק בארץ. צריך להזמין מחו"ל, זה עניין של שבועיים, כך נאמר. שאלתי אותם לגבי נסיעה ברכב שלי והם אמרו שזו תקלה בטיחותית והרכב יושבת עד לתיקון. לקחו אותי לחברת השכרה וקיבלתי מאזדה. אין מילים לתאר כמה אני מאוכזב. השקעתי קצת מעל 170 אלף כדי לקפוץ למותג שנחשב כמה רמות מעל מה שהכרתי עד כה, הרכב שבועיים על הכביש, נהיגה סולידית לחלוטין. עכשיו הרכב יהיה מושבת לשבועיים לפחות. 1. למה אין את החלק במלאי? 2. אני לא מבין למה אי אפשר להביא במשלוח פדקס אקספרס את החלק ב3 ימים מכל מקום בעולם? 3. למה קיבלתי מאזדה מההשכרה…
הודעה אחרונה מאת eladns, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש כבר אישור ליום מסלול/פאן ע"י קרסו + מסלולים נשאר לתאם תאריך. כל בעלי מגאן ספורט (רובי, ערן, אורון, דרור - לכם יש הודעה בפרטי) נא צרו איתי קשר בפרטי. יוסי
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 583 צפיות
יש לי כרגע רכב שלא מבוטח וצריך לעבור טיפול 60. הרכב השני שאני רוצה למכור הביטוח אמור לעבור לרכב שלא מבוטח. השאלה היא כזאת. אני הרי לא יכול לקחת את הרכב לטיפול ללא ביטוח. מצד שני אם אני מעביר את הביטוח לחדש איך אני אעשה סיבוב עם רוכש פונציאלי ברכב שאני רוצה למכור . מה עושים ?
הודעה אחרונה מאת bigbosf, -
אני בטוח שאין אחד שלא קרה לו שנסע במהלך היום או בעיקר בלילה ועבר ליד ניידת המתחבאת לה ומחפשת קורבנות... ברוב המקרים כשאני רואה ניידת כזאת אני נוהג להבהב למכוניות הראשונות בנתיב השני ולהזהיר אותם, כמובן שיש גם לא מעט פעמים שמזהירים אותי. האם גם אתם מאלה שמזהירים נהגים אחרים מפני משטרות כשאתם רואים כאלה, או מאלה שלא יעשו כלום?
הודעה אחרונה מאת מיכו, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי עכשיו עמדה כזאת, הרי בודקים את האוטו כשעושים טסט. מה עוזרות הבדיקות האלה בכביש?
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
שלום חברים, דפדפתי בדפי האינטרנט בחיפוש מידע על הולוסטר ונתקלתי בעובדה מעניינת שאומרת שבאירופה תקופת האחריות הינה 5 שנים לעומת ה 3 שנים בארץ. היתי בטוח שהאחריות ניתנת על ידי היצרן ואמורה להיות זהה. האם זה קורה עם הרבה רכבים והאם יש כוונות ביונדאי (כלמוביל) להגדיל את מס' שנות האחריות גם בארץ?
הודעה אחרונה מאת vtracer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אהלן ברשותי מאזדה 3 שנת 2007 דגם comfort. ראיתי ב-ebay כל מיני שיפצורים נחמדים כמו ידיות ניקל,כיסוי ניקל למראות וכד'. השאלה היא האם דרוש ידע כלשהו בשביל להרכיב את הדברים האלה ? אם לא,איך זה עובד ? בנוסף האם יש שיפצורים קומסטיים נוספים ? תודה,כפיר. ****** עריכת הנהלה: שרשור זה אוחד עם הודעה זהה שנמחקה ובה במקום סימני פיסוק..היו..נקודות..משונות...*****
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, עד לא מזמן הייתה לי לנסר שנת 90, הלך בה ראש המנוע ואני מעוניין לקנות רכב סופר מיני, בין הרכבים שעשיתי עליהם נסיעת מבחן, הייתה השברולט סוניק, ואני לא ממש מבין - איך יכול להיות שהנסיעה בלנסר שנת 90 שלי הייתה ממש נוחה, בהשוואה לרכב שיוצר 22 שנים מאוחר יותר? המנוע של הסוניק רועש ממש, גם במהירויות עירוניות (חשבתי שזו בעיה שאופיינית למנועים מוגדשים, אבל מדובר על 1600 אטמוספירי), ולמרות שהרכב הוא אוטומטי, יש גמגום בהאצה ולאורך כל הנסיעה במעבר בין מהירויות שונות (בביקרות של ICAR קראו לזה "תיבת ההילוכים אינה רהוטה ומתבלבלת לעיתים קרובות", או בביקורת בוואלה - "תיבת ההילוכים האוטומטית בסוניק לא זורמת כל-כך, ולעתים מתנהגת בקפריזיות וקופצנות, ומורידה או מעלה הילוכים …
הודעה אחרונה מאת NNN11, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המקום שבו מאוכסנות כל המכוניות שלא נמצאות בתצוגה במוזיאון בשטוטגארט, או במקומות אחרים בעולם. יופי של אוסף mnv42eE144I דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -lEsj19bdyM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת ronenfe, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדובר על פירלי P3000 . צמיג ששוכב 9 חודשים . אם אני רוכש אותו, כמה חודשים להוריד על צמיג כזה כשהוא שכב בצל ובחום ? כמובן עדיף לקנות צמיג בן 3 חודשים .
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
יש לי רכב אמריקאי כבר 10 שנים , לא חדש , גם לא מצב מזהיר,( ילדים חרות דאגו לישרוט את האוטו בכל מקום אפשרי) אבל אחלה רכב שירת אותי נאמנות במשך 10 שנים ועדיין משרת ( אומנם בשנה האחרונה נהגתי עליו אולי 4 פעמיים( ככה זה שאתה מיתחתן) האוטו היה במצב ג'יפה כבר חודש שלא שטפתי אותו ( אם נציג של מישרד הבריאות היה ניכנס לאוטו, אני כמעט בטוח שהיו מכניסים לי את הרכב להסגר) , בדרך כלל ב10 שנים שהוא אצלי אני היתי שוטף אותו ולא הסכמתי להכניס אותו לשטיפה במכונה או מקום אחר, אבל היום ביגלל החום לא היה לי כח להזיע, והאוטו כבר לא מה שהיה פעם, וגם ככה אני מיתכוון בשנה הקרובה להעביר לאחד מבני המשפחה( לא בטוח שירצו אבל בסדר, מחירי הדלק היום לא שווה להחזיק רכב שכזה) בכל מיקרה ניכנסתי לשטיפ…
הודעה אחרונה מאת zivm, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פוקוס 2 ליטר, עם 25K. במהלך נסיעה בכביש בינעירוני, אחרי עצירה ברמזור, האור מתחלף לירוק, נותן גז ו.. הרכב בקושי זז. פול גז - הסל"ד עולה לאט לאט ל-5K בערך, ומשם לא ממש מאיץ עוד. כאילו המחשב קורא את הדוושה לא נכון, משהו כמו 20% מפול גז. עצירה בצד, כיבוי מנוע והדלקה - והכל הסתדר. לא היו שום נורות התראה או משהו חריג במחשב הדרך. מוזר מאד..
הודעה אחרונה מאת mont, -
שריטות ומעיכות ברכב 1 2
מאת magen22-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
נמאס שאני כל בוקר מוצא על האוטו שלי שריטה או מעיכה שמישהו פתח עליי את הדלת פעם אחרונה שאני קונה רכב חדש זה פשוט מעצבן. גם לכם זה קרה?
הודעה אחרונה מאת green, -
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
אהלן חברים, האם מישהו יודע במקרה אם יש מורה לנהיגה בירושלים שמלמד על סוויפט ידנית? תודה Gs
הודעה אחרונה מאת GS-egal, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מתחרה חזקה מאוד בקרב הקרוסאוברים 199 לרמת גימור הנמוכה 217לגבוהה 237 לגבוהה עם ריפודי עור עם המשבצות.
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה שלא הצלחתי למצוא לה תשובה חד משמעית,האם כל איביזה קופרה בשנתונים 2006-2008 מגיעה עם סאנרוף מקורי מהחברה? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת The REAL B.r, -
המדינה צריכה כסף ושוטרי מדינת ישראל עוטים ערכות הסוואה ואורבים לפושעים המסוכנים שחוזרים יום יום מהעבודה. ייאמר לזכותו של קושמרו שהביא את נתני הלמ"ס שצוטטו כאן קודם לגבי היות מהירות מופרזת לא קשורה לגרימת תאונות. נוסבאום, לעומת זאת, הוכיח שוב שהוא שופר של המשטרה. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני היום הייתי באיזה קארשופ אצלי בעיר שאני קונה אצלו די הרבה והמחירים בדר"כ סבירים למשל על פילטר אוויר SIMOTA ומתאם B001 ועובדה רוצים לקחת לי באיזור ה-600 ש"ח, אבל היום התקנתי תאורת לדים של אור יום והחלפתי את שתי המסגרות של המספר רכב לניקל, הכל כולל עבודה(התקנת לדים, והחלפת מסגרות) ב-250 ש"ח, עכשיו אני רוצה לדעת אם זה נקרא מחיר שעקצו אותי בו, כי משבוע שעבר הייתי אצלו אם אני לא טועה הוא דיבר איתי על 180 ש"ח להתקין את הלדים, כשעוד לא חשבתי בכלל על המסגרות ניקל.. תודה לעונים, אני רק רוצה להשקיט את ליבי זה הכל..
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 2 תגובות
- 693 צפיות
ערב טוב, כרגע יש מפתח אחד תקין. במפתח קיים המוח שפותח את הרכב+נועל + פותח תא מטען. כאן נימכר המפתח כגולם http://www.dealextreme.com/p/bmw-2-track-3-button-remote-transponder-key-casing-16399 http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=bmw+e46+key&_sacat=0 הייכן אני מאתר לקנייה, את המוח שבתוך המפתח בכדי להתקין? {כרגע לא ניכנס לקידוד} תודה.
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
- 37 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לצורך השאלה אחלק את רוכשי הרכב ל 2 קבוצות: - אלו שההיבטים הפראקטיים מקבלים משקל קריטי/מכריע בבחירת הרכב - נושאים כלכליים כמו אובדן ערך, צריכת דלק, ביטוח וכד' ותחזוקה/אמינות, מרווח, בטיחות. - אלו שמציבים דרישות מכריעות כמו הנאה מנהיגה בהיבט של ביצועים/ניהוג ו/או נוחות. בקטגוריה הזאת יכול להכלל גם מי שעיצוב/תדמית קריטיים עבורו. השאלה מיודעת לקבוצה השניה, חלמת, חסכת, מישכנת, שכנעת את אישתך והנה קנית את החלום. האם את/ה יודע לציין את הנקודה שבה החלום מוצה. זאת אומרת, שהתחלת לחשוב על שיפור, או פתאום הבנת שיש כבר חלום אחר, או פשוט הפסקת להתלהב מהבחירה שעשית. ברור שהנקודה הזאת אינה נקודת המכירה/החלפה אלא הרבה יותר קדומה. האם זה סוג של אכזבה או מיצוי …
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 7 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכלם אני רוצה לבצע בעצמי הובלה, שכוללת איסוף של הרבה פריטים במקומות שונים. מעונין לשכור משאית קטנה - כזו שרשיון רגיל יאפשר לי לנהוג בה. יכול להיות סוג של מיניוואן. עדיף משהו שדומה יותר למשאית כמו זה corvettesnorthDOTcom/db/images/2007_GMC_Savanna_3500_b.jpg (החליפו לעיל את DOT בנקודה. אני עדיין לא מורשה להוסיף קישורים) מישהו יודע מי משכיר דברים כאלה?
הודעה אחרונה מאת סלקום, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היום הייתי בחוף מסודר ,חוף בננה ביץ במכמורת ,מאות מכוניות עובורת שם בחניון הענק במשך היום ,עברנו אני וחבר ופתאום מרכב צמוד לנו שמענו פיצוץ ענק כמו בלון גדול שמתפוצץ ,הרכב נעמד והנהג לא יצא מהאוטו, רצנו לאוטו וראינו זוג אנשים בהלם יושבים במזדה שלוש הדגם הקודם ,שכריות האוויר התפוצצו להם בפנים לשניהם ,האישה הייתה בהלם טוטאלי והבעל היה נראה גם המום כמו מי שקיבל פטיש בראש ולא מבין מה קרה.אנחנו מבחוץ הסתכלנו מה קרה והיינו בהלם . חברים עלו על ביוב קצת בולט שהיה בדרך החולית שם אתם לא מבינים איזה נזק לאוטו וגם להם הלם לא קטן ,תאמת שהייתי המום איך התפוצצו הכריות ככה ,שימו לב ותיזהרו .ביוב קצת בולט אבל לא בצורה חריגה. מה שיותר מדהים זה שהבנתי שזה כבר קרה למישהו אחר בחוף הזה באו…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני חודשיים בערך ראיתי בא.ת חולון רכב ,סופר לנסר 94 ידנית שעמדה למכירה "יד ראשונה נאמר", עניין מאוד ורשמתי את מספר הרכב , אציין שהרכב מבחינה חיצונית כל הצבע מקולף וזה קרץ מאוד כי מי יקנה רכב שנראה ג'יפה במחירון או אפילו קרוב אליו . רשמתי את מספר הרכב. היום הוא בא לתחנת דלק שאני עובד בה ללא מודעות המכירה אבל זיהיתי את הרכב בוודאות , אותו צבע מקולף ידנית כמובן. ניגשתי לבעל הרכב כדי להתעניין ושאלתי אם הוא עדיין מוכר , הוא אמר אני לא עונה לך וששאלתי אם הוא הציע את הרכב למכירה בעבר הוא אמר שלא, אמרתי לו בוא תשמע מספר פלאפון ותגיד לי אם שלך והוא הסכים , שהקראתי הוא אמר שלא שלו ומיהר ללכת. אני יודע שהמקרה מטומטם אבל זה העסיק אותי , למה להסתיר מכירה של רכב , ולענות בת…
הודעה אחרונה מאת vadim6385,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
