Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוקוס 2 ליטר, עם 25K. במהלך נסיעה בכביש בינעירוני, אחרי עצירה ברמזור, האור מתחלף לירוק, נותן גז ו..

הרכב בקושי זז. פול גז - הסל"ד עולה לאט לאט ל-5K בערך, ומשם לא ממש מאיץ עוד.

כאילו המחשב קורא את הדוושה לא נכון, משהו כמו 20% מפול גז.

עצירה בצד, כיבוי מנוע והדלקה - והכל הסתדר. לא היו שום נורות התראה או משהו חריג במחשב הדרך.

מוזר מאד..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש לך אחריות לרכב - תממש אותה. זה נושא יחסית מעורפל שבבירור צריך לאבחן באמצעות חיבור למחשב במוסך מורשה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

לפני כחצי שנה נסעתי בסקודה רומסטר 1.2TSI חדשה(6 אלף ק"מ).

בזמן עליה עם עיקול הרכב פתאום הפסיק להגיב לדוושת הדלק, לא האיץ ונסע לאט.

עצירה בשוליים, כיבוי והדלקה העלים את הבעיה.

 

בזמנו חשבתי שזה קשור איכשהו לבקרת היציבות שהיא מנתקת/מפחיתה את הכח בלחיצה על הדוושה אבל "שוכחת" להחזיר את הכח כשצריך(הרכב לא שלי. הייתי נוסע ברכב. בעל הרכב אמר לי שזה קורה לו לעיתים קרובות. לא יודע אם התקלה הסתדרה מאז) כי את העיקול הנהג לקח במהירות עם הפניית הגה חדה יחסית.

פורסם

כן, שהיה לי מקום לעצור בצד עצרתי, כיביתי את הרכב והנעתי אותו מחדש ומאז הכול מצויין

 

הרכב היה תקוע בערך ב 4.5 אלף סל"ד אולי קצת פחות, לא שינה S או D, לא שינה שניסיתי להוריד הילוך, עד שלא עצרתי בצד, כיביתי והנעתי אותו מחדש

וכמו אצלך הרכב הרגיש מאוד חלש

 

שאני חושב על זה אני כמעט בטוח שהוא לא עבר את ה 60 קמ"ש, יכול להיות שהמחשב חשב שיש תקלה וניכנס לאיזה מצב "בטוח" שמוגדר לו, גם אצלי לא נידלקה שום נורת התראה

פורסם

ראשית התקלות הקטנות שיש בפורמים השונים לרכב זה, לא מתאימים לפורד , ואכן מוזרים.

 

שנית מזל שיכלתם לשלוט במכונית ולבלום.

 

שלישית תשלחו מייל לייצרן אם זה קורה לשניים זה בטח קרה לעוד.

פורסם

זה בסדר,בקרוב יתחילו כיבויים של המנוע... וגם אז,התנעה מחדר תפתור את העניין.

 

תשים לב, אולי בקרוב יהיה חסר לך גם נוזל בלמים :lol: .

 

נ.ב תהיה עדין עם הידית של בלם היד שלא תשאר אתה ביד :lol: .

 

ולא אני לא חוזה עתידות,פשוט אלו תקלות ידועות. אל תסכים להסתפק בתשובה של פורד "הרכב נמצא תקין" . לאחר מכן? יגידו לך שנעשה כיול מחשב מחדש .

 

ובסופו של דבר,כשתרגיש שהכל הסתדר שוב יתכבה האוטו בנסיעה איטית ואז יחליפו קלאץ'.

 

יאללה ready ... set .... go!!!

פורסם

שלחתי את הרכב למוסך (ליסינג), כמובן שאמרו שאין שום תקלה והכל בסדר. עד הפעם הבאה...

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יותר מדי מחשבים ברכבים החדשים, מה הפלא שאתם נדרשים לעשות ריסט באמצע יום עבודה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

הבעיה שמחשב למשל אפשר לעשות ריסט ולא יקרה כלום אבל מה יקרה עם מחשבים של מכוניות באמצע ירידה ונסיעה שמשתגע.

 

האבסורד היום שמערכות הפעלה היום במחשבים יותר מחזיקים וזקוקים לפחות הפעלות מחדש

ואילו במכוניות לא כולם מושלמים אם בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...