Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון TSI 2012- מכות מפתיחת דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אשקר, עלו בי מחשבות כאלה , העניין שהרכב לא שלו , הוא חצי מתפרק גם ככה, כמו הטנדרים של הירקות. חוץ מלפנצ'ר לו, לא רואה משהו שיזיז

ותכלס אולי זה היה נותן לי איזה סיפוק קטן של נקמנות, אבל לא מחזיר את המצב ברכב שלי לקדמותו. מרתיח ברמות, אבל אני גר בשכונה של צ'כצ'כים כאלה. מקווה לעבור לאזור יותר נורמלי בבוא העת.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמעו סיפור יותר מעצבן,אתמול אני מחנה בחוף הסירות הרצליה,במקום באמת מעולה שעובר לי בראש שהסיכוי שמישהו בטעות יפגע בי שואף לאפס.

אני בא חוזר מהים ומה אני רואה בכנף,בדיוק בקצה לפני הטמבון הקדמי,שריטה ומעיכה קטנה בצבע צהוב(רכב צהוב נכנס בי כשניסה כנראה להחנות את הרכב).

אתם לא מבינים כמה שכואב הלב כשאתה בא ורואה דבר כזה,במיוחד אחרי שאתה נוסע ומחפש 15 דק' חניה טובה בשביל שלא יהיה מצב שבטעות מישהו ייכנס בך או יפתח עלייך את הדלת.

אני לא מתכנן לתקן את זה כי אם יראו פחחות וצבע בכנף ישר יחשבו שהייתה תאונה,נעשה פוליש ווקס ונישאר עם המעיכה.

כואב ומעצבן ביותר!!!

פורסם

יש לי בבית חניה פרטית וגם במשרד, אבל בחוץ אני חונה רק בינייה אנכית .

פעם אחת חטאתי וחניתי רגיל במקום שיש עוד 100 חניות ריקות, היה חייב מישהו לחנות לידי צפוף ולהשאיר לי נקודה על הפח .

מרגיז הענין הזה, הסיפור חוזר על עצמו בכל העולם.

פורסם
שמעו סיפור יותר מעצבן,אתמול אני מחנה בחוף הסירות הרצליה,במקום באמת מעולה שעובר לי בראש שהסיכוי שמישהו בטעות יפגע בי שואף לאפס.

אני בא חוזר מהים ומה אני רואה בכנף,בדיוק בקצה לפני הטמבון הקדמי,שריטה ומעיכה קטנה בצבע צהוב(רכב צהוב נכנס בי כשניסה כנראה להחנות את הרכב).

אתם לא מבינים כמה שכואב הלב כשאתה בא ורואה דבר כזה,במיוחד אחרי שאתה נוסע ומחפש 15 דק' חניה טובה בשביל שלא יהיה מצב שבטעות מישהו ייכנס בך או יפתח עלייך את הדלת.

אני לא מתכנן לתקן את זה כי אם יראו פחחות וצבע בכנף ישר יחשבו שהייתה תאונה,נעשה פוליש ווקס ונישאר עם המעיכה.

כואב ומעצבן ביותר!!!

 

על זה ועל מקרים רבים אחרים באמת כואב הלב, בא לך לכסח את הבנאדם הזה ופשוט לשאול מי נתן לו רישיון ולקחת לו אותו אולי.

 

תרגיש טוב ובהצלחה, ספר איך יצא הפוליש ווקס. זאת הקופרה בתמונה? זו לאון קופרה?

פורסם

חצי שנה אחרי שקיבלתי את הרכב חזרתי לרכב וגיליתי שקע עמוק בדלת בדיוק בקימור איזה ג'יפ בן ___ השאיר לי.

הכי מעצבן שכל פעם שאני מסתכל במראה אני רואה את זה :cry:.

Vw Polo GTI

פורסם
חצי שנה אחרי שקיבלתי את הרכב חזרתי לרכב וגיליתי שקע עמוק בדלת בדיוק בקימור איזה ג'יפ בן ___ השאיר לי.

הכי מעצבן שכל פעם שאני מסתכל במראה אני רואה את זה :cry:.

 

מכיר את זה איש, לא נעים. זה מה יש במדינה שלנו והתרבות שלנו צריך פשוט ללמוד לחיות עם זה או לתקן אם יש לך את הזמן והכסף אני מניח.

פורסם
עזוב ראיתי מהחלון שהוא פתח תדלת אבל לא חשבתי שזה ישאיר בקע, שירדתי הוא כבר הלך (אני יודע מי זה ואיפה הוא עובד, אבל החלטתי לרדת מהנושא).

אם היה משפשף לי את הרכב עם הרכב שלו היתי יורד לא רק עם לום, ואולי לפני כמה כמה שנים שהיתי צעיר יותר לא היתי עובר על זה בשקט.

רואים גם שזה איזה בבון עם רכב מסחרי שבקושי סוגר מינימום במפעל לעצים, ככה שאת כל התסכול שיש עליו בחיים , היה משחרר בהזדמנות אחרת.

כמו שאמרו פה בשרשור, אין מה לאכול סרט על כל מכה , כמה שזה מעצבן.

 

אולי טיפה פרופורציות?

יש גם מספיק אנשים שמרוויחים הרבה בחודש, שעושים דברים הרבה יותר גרועים כמו עו"ד דורי קלגסבלד, שנהג בקלות ראש בפולקסוואגן טוארג שלו, כי לא התחשב בכך שהוא לא היחידי על הכביש וכתוצאה מכך התנגש בעוצמה ברכב קטן עם אישה וילדה

שנהרגו במקום כשעמדו בצומת ולצאת מזה נקי (יחסית).

 

זה ממש לא קשור לכמה אותו בן אדם סוגר בחודש, זה קשור לתרבות, למנטליות שלו, בדיוק כמו אותו אחד שהזכרתי מקודם.

גם אולי טיפה פחות שחצנות? (בגלל שאתה יכול להרשות לעצמך רכב חדש?)

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

רשמתי את זה ספציפית עליו , התסכול שהוא בוחר להוציא על הסביבה זה פועל יוצא של התרבות והמנטליות שלו.

נכון שאין מאפיין אחיד לכל דופקי הדלתות, וזה לא קשור לרמת השכר שלהם , אבל במקרה הספציפי הזה לדרוש מהבן אדם (בן 30+ חסר השכלה,מצב סוציאואקונומי נמוך) כסף לתיקון על מכה מהדלת-קרוב ל1000 שח תיקון, היה מביא לעוד כמה הפתעות על הרכב בימים הבאים, ולך תוכיח מי עשה את זה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

ישנה אפשרות לבצע תיקון "יבש" של המכה , לא חסרים בעלי מקצוע בארץ שמתחים בזה.

תרשום בפייסבוק :

ALT - Design Studio

Car Art

NanoSun

 

ותתרשם מהעבודות שלהם.

פורסם

פתיחת דלתות זה מכה,אין מה לעשות עם זה,אצלי פעם מישהו השאיר סימן,מאוד מעצבן,מזל שמשחת טישטוש באמת עבדה,הדבר היחידי שאולי יכול לעזור זה כיסוי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
באותו נושא, שימו לב מה הולך להיות ברכבים של פורד:

 

 

אל תשמח מהפטנט הזה ותקווה שהוא לא יגיע לייצור גם ברכבים אחרים, זה פשוט יגרום לאנשים להיות אפילו פחות אכפתיים ממה שהם עכשיו.

 

אותו בחור עם פורד יפתח את הדלת שלו ללא חשש כי יש לו הגנה ועל הז*ן הנזק שיגרם לך בדלת כשאותו מגן יפגע בה בעוצמה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה בשביל שיגן על הפגיעה ברכב, הרי כשהדלת של הפורד סגורה הוא יכול לקבל מכה.

לפי דעתי צריך להיות בכל רכב מגן כדי שלא ידפקו לאנשים דלתות.

סיגריה אלקטרונית + מטען ב100 ש"ח, אנא צרו קשר בהודעה פרטית.

פורסם

הפח של סיאט לאון חזק ומאוד מאסיבי בדלתות, בכנף במכסה מנוע ובבגאז'. החולשה של הפח היא הכנף האחורית "היא" נורא רגישה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual


×
×
  • תוכן חדש...