Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון TSI 2012- מכות מפתיחת דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

viper05 הכוונה לתיקון ללא צביעה (PDR) , תרשום Paintless Dent Removal בגוגל ותבין על מה מדובר .

yulianx לגבי זה שפתיחת דלת זו מכה אני מסכים איתך אבל לא תמיד הצבע יורד אלא רק נשאר שקע מכוער בדלת ולכן PDR פותר את הבעיה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצטער שאני קצת הופך את זה לשרשור פריקת עצבים. היום חניתי בחניה הפנימית של קניון העמקים בעפולה, פינה רחוקה בלי אף רכב מסביבי הכי ישר ומסודר שאפשר. כשחזרתי לרכב אחרי חצי שעה חנו מצדיי שני רכבים בצורה צמודה ביותר, צמודה מדי כשמתחשבים בזה שלא חנה לידם אף רכב. אחת הייתה מיצובישי כריזמה לבנה וחבוטה וממש הסתכלתי בפינה של הפגוש שלה כדי לראות אם הוא לא פגע ברכב שלי אבל היה שם שפשוף כחול ולא שחור כמו הרכב שלי אז פשוט נסעתי משם. כשירדתי מהאוטו שלי פתאום הבחנתי בשפשוף בפגוש האחורי שנגרם ע"י אותה כריזמה סוררת וזה פשוט הרתיח לי את הדם, אני מאחל לבעלים שלה שישרף לו האוטו.

אני יודע שזאת תגובה מוגזמת אבל זה פשוט מעצבן ומרגיז הזלזול הזה ברכוש של אחר. אני כבר לא מדבר על מכות מפתיחת דלתות כי את זה כנראה אי אפשר למנוע, הרכב שלי מלא צלקות אבל שפשופים בפגושים זה כל כך בולט ומכער את האוטו, קיבלתי כבר אחד בפגוש הקדמי מקלנועית סוררת והנה עכשיו קישוט גם לפגוש האחורי, יום של עצבים.

מאוחר יותר במתחם G בעפולה הבחנתי בנהגת במיצובישי לאנסר ששמה לב שהיא פגעה באימפרזה המלוקקת שלידה אבל בכל זאת המשיכה להיכנס באלימות לחניה תוך כדי עליה על המדרכה וכוונונים בלתי אפשריים, היא יצאה, ראתה את הנזק, עלתה לרכב ונסעה משם. אני רשמתי את המספר רכב שלה ואת הטלפון שלי ושמתי על הוישר של הסובארו, אני מקווה שהוא יתקשר ויכנס בה על העיקום והשפשופים שהיא השאירה לו על הפגוש.

 

בנתיים צרפתי תמונה של השריטה שאני קיבלתי, נכון שזה לא סוף העולם אבל זה עדיין ממש ממש מעצבן המשך ערב שקט ונקי משריטות.

תמונה.JPG

פורסם

הכל מתחיל ונגמר בחינוך, ובמקרה של ארץ ישראל המצב אבוד.

לא מזמן גילתי שגנבו לי את הסמל TS שיש על הגריל, זה שרואים בסמלון.

היום גילתי שמישהו טרח לשפשף לי חצי אוטו וכמובן שלא טרח להשאיר פרטים. למזלי אני יודע מי זה אבל אני לא מתכוון לעשות כלום כי פוליש יוריד את השריטות.

 

ישראל 2012 - ארץ אוכלת יושביה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מצטער שאני קצת הופך את זה לשרשור פריקת עצבים. היום חניתי בחניה הפנימית של קניון העמקים בעפולה, פינה רחוקה בלי אף רכב מסביבי הכי ישר ומסודר שאפשר. כשחזרתי לרכב אחרי חצי שעה חנו מצדיי שני רכבים בצורה צמודה ביותר, צמודה מדי כשמתחשבים בזה שלא חנה לידם אף רכב. אחת הייתה מיצובישי כריזמה לבנה וחבוטה וממש הסתכלתי בפינה של הפגוש שלה כדי לראות אם הוא לא פגע ברכב שלי אבל היה שם שפשוף כחול ולא שחור כמו הרכב שלי אז פשוט נסעתי משם. כשירדתי מהאוטו שלי פתאום הבחנתי בשפשוף בפגוש האחורי שנגרם ע"י אותה כריזמה סוררת וזה פשוט הרתיח לי את הדם, אני מאחל לבעלים שלה שישרף לו האוטו.

אני יודע שזאת תגובה מוגזמת אבל זה פשוט מעצבן ומרגיז הזלזול הזה ברכוש של אחר. אני כבר לא מדבר על מכות מפתיחת דלתות כי את זה כנראה אי אפשר למנוע, הרכב שלי מלא צלקות אבל שפשופים בפגושים זה כל כך בולט ומכער את האוטו, קיבלתי כבר אחד בפגוש הקדמי מקלנועית סוררת והנה עכשיו קישוט גם לפגוש האחורי, יום של עצבים.

מאוחר יותר במתחם G בעפולה הבחנתי בנהגת במיצובישי לאנסר ששמה לב שהיא פגעה באימפרזה המלוקקת שלידה אבל בכל זאת המשיכה להיכנס באלימות לחניה תוך כדי עליה על המדרכה וכוונונים בלתי אפשריים, היא יצאה, ראתה את הנזק, עלתה לרכב ונסעה משם. אני רשמתי את המספר רכב שלה ואת הטלפון שלי ושמתי על הוישר של הסובארו, אני מקווה שהוא יתקשר ויכנס בה על העיקום והשפשופים שהיא השאירה לו על הפגוש.

 

בנתיים צרפתי תמונה של השריטה שאני קיבלתי, נכון שזה לא סוף העולם אבל זה עדיין ממש ממש מעצבן המשך ערב שקט ונקי משריטות.

 

 

תרגיש טוב איש, מבין לליבך באמת שאין הרבה מה לעשות במקרים כאלה.

 

עשית נכון ויפה כששמת את המספר של האישה על שמשת החלון של הבחור, יישר כוח.

פורסם

לדעתי התגובה שלך לא מוגזמת,הרבה מאנשי הפורום מתחזקים את הרכבים שלהם ברמה גבוהה,וכאלה דברים מאוד מעצבנים.

בקטע הזה כשהייתה לי דובלו,לא הייתה בעיה כזאת,הייתי חונה איפה שאני רוצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...