רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
http://jalopnik.com/5931907/watch-a-ferrari-458-driver-run-over-a-new-york-cops-foot-and-get-his-ass-kicked ועכשיו תדמיינו מה היה קורה בישראל.
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.dpccars.com/car-videos-12/08-16-12page-Ford-Focus-ST-vs-Vauxhall-Astra-VXR.htm
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
מישהו יודע מתי התערוכה של פריז של רכבי טויוטה ?(rav4 2013 מופיע בתערוכה הזאת )
הודעה אחרונה מאת eranoosh, -
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
מתוך סקנות ושרשור שנפתח כאן לאחרונה, האם ובאילו מקרים תחייב אותי חברת ביטוח להתקין מערכת איתור על רכבי? האם זה נהוג ברכבים של לקוחות פרטיים? רכבים מיוחדים \ מועדים לגניבה? מן הסתם מדובר בביטוח מקיף. תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לםני מספר שבועות היינו במרוץ באנגליה המרוץ נקרא TEN OF THE BEST והינו מרוץ ה-TUNERS הגדול מסוגו באנגליה במרוץ הזה הנהגים מתחרים בדראג , ג'ימיקנה וטופ ספיד לאלף מטר ניתן קצת לתמונות לדבר עוד תמונות : ולמי שרוצה עוד פרטים על האירוע http://www.totb.co.uk/ אגב , המנצח בדראג היה שם ידוע בסצנת הסוברואים בעולם ANDY FORREST שנוהג על GT עם מנוע SVX טווין טורבו שעשה זמן של 8.77 המנצח בג'ימיקנה (אם אני וזוכר נכון ) היה גם ANDY FORREST עם אותו רכב בטופ ספיד ניצח בחור עם GTR 35 של סדנת SVM עם מהירות של 208 מייל מקצה הגמר של הדראג
הודעה אחרונה מאת golangti, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר על המאזדה 323 שנת 2001 מנוע 1800 GLX כבר הרבה זמן לא בדקתי צריכת דלק , פעם הייתי בודק היה יוצא 1 ל10.5, 1 ל10... בדקתי עכשיו פעמיים אחרונות, פעם אחת יצא לי 1 ל9.5, ועכשיו נדהמתי, פתאום יצא לי צריכת דלק גרועה ביותר, 1 ל9.3!!! ולא! אני לא נוסע פראי בכלל לא, הבדיקה הזאת האחרונה בקושי המזגן עבד כך שרוב הנסיעות לא היה מזגן, ואפילו הייתה נסיעה אחת בין עירונית שהייתה אמורה לאזן את הצריכה אבל לבסוף קיבלתי 1 ל9.3 לא יודע איך זה יכול להיות, זה הנתונים, מילאתי פול טנק לפני שבועיים, 55 ליטר זה פול טנק ברכב הזה. הרכב צבר 412 ק"מ ונכנסתי לתדלק פול עוד הפעם לבדוק כמה דלק הלך על ה412 ק"מ, ויצא תדלוק של 44.30 ליטר, 412 לחלק ל44.30, יוצא 9.3. איך יכול להיות שה…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי אני בן 31 עם תבעתי את המקיף שלי פעם אחת לפני שנתיים אני מתכוון לקנות מיאטה NB השבוע הנה ההצעה הטובה ביותר שקיבלתי עד כה: חובה: 1441 מקיף לא כולל שמשות גרר ורכב חלופי 4100 מקיף כלל הכל 4600 לגבי פגיעה בגג בזדון ההשתתפות העצמית 7500 ש"ח השאלה שלי היא האם להמשיך לחפש.. או שזו הצעה טובה מספיק כי פשוט נגמר לי הכח להטריד סוכני ביטוח מה דעתכם? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yossi126, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
קודם כל, לכולם שלום. אתמול בלילה ירדתי במחלף השלום באיילון לכיוון דרום. אני מעריך את המהירות שלי ב-70 עד 90. בנקודה בה נתיב ההאטה/האצה מתרחב, חתך מתוך השוליים הימניים, לרוחב הכביש, רוכב אופניים, שרכב ללא אמצעי תאורה. כלומר, השלב היחיד שבו ראיתי אותו היה כשהוא התחיל בחיתוך. הבעיה היא שהרוכב קלט בשלב מסויים שהוא לא יספיק לחתוך לפני, כנראה, אז הוא ניסה להפסיק לחתוך, והתיישר לי ישר מול האף... במקביל, אני פשוט שתלתי את הברקס לתוך המנוע, ואת רגל שמאל לתוך הגלגל השמאלי. לפני הפגיעה בו גם הספקתי להפנות את המבט וההגה ימינה, כדי להמנע מפגיעה בו, תוך שהוא ממשיך לבסוף לחתוך לשמאל הרכב. ה-ABS נכנסה לפעולה (כמובן). ESP אני חושב שלא, כי מייד עם ההמנעות מהפגיעה תקנתי חזרה. …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
זה שאלה שרציתי לשאול כבר כמה זמן, אז ככה: נסעתי לי להנאתי בכביש 60 ובאחת הצמתים עצר לידי איזה בחור בבלנו ודפק לי מבט בוא-ניראה-מה-הרכב-שלך-שווה. בדרך כלל אני מתעלם מאותם מפגרים שחושבים שאם אני נוהג על סופר לנסר זה אומר שאני ערס והרכב שלי משופר, אבל הפעם משהו קפץ עלי ואמרתי לעצמי בוא ניתן לטמבל בזה בראש. טוב, התחלתי זינוק ואחרי 3-4 שניות כבר התחלתי לראות את הלוחית רישוי שלו במראה, ואז פיתאום הבלנו זינק כאילו הענק הירוק בעט לו בתחת ותוך 10 שניות ראיתי את הלוחית רישוי השניה שלו מרחוק. עכשיו השאלה שלי היא כזאת: הגיוני שהתקינו על הרכב הזה שבלול או 2? כאילו מחשב הרכב יכול להתמודד עם שינוי כזה? כי אחרת אין לי שום הסבר לזינוק המטורף שלו... הערה: אני לא מבין גדול בר…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 12 תגובות
- 15.8 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת האם רישיון הנהיגה החדש (כלומר הכרטיס החדש) מספיק על מנת להשכיר רכב ביוון או שצריך להוציא את הפנקס הישן שהיו מוציאים פעם בדואר. הבנתי שקיום ההוצאה של הפנקס היא בסניפי MMSI,, יש לחברה מעט סניפים ואני גר בקיבוץ בצפון, האם ייתכן שאני צריך לנסוע כמעט שעה על מנת להוציא רישיון נהיגה בינלאומי? אשמח לתשובות ממי שביקר ביוון לאחרונה. תודה.
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
על פניו הבמוו החדשה סדרה 1 ,זו עם ה320 כס וכל החגיגה נשמעת כהצעה מפתה ביותר,אבל האוטו בעיני כל כך מכוער וחסר פרופורציות שזה די מקהה אצלי את החשק לקנות כזו. מכיוון שזה עובד יופי במקרה ההפוך ראה מקרה הוולסטר ,מה אתם אומרים ? האם רכב מכוער יכול להיות נחשק ולו רק בגלל נתוניו היבשים ?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 2 תגובות
- 833 צפיות
כתבה על ביטול דוחות מהירות בחדשות 10. דובר על טווח מדידה של ה"דבורה" מכשיר המדידה החדש של המשטרה, מסתבר שהשוטרים ש"עקצו" אותכם לא יכולים להוכיח בבית המשפט שטווח המדידה (לפחות 50 מטרים) נקי מכל הפרעה של רכבים אחרים, לכן יש עילה לביטול הדוח, כך קבע בית המשפט לתעבורה בחיפה. המשטרה מערערת על ההחלטה. לינק למי שפיספס יגיע בהמשך.
הודעה אחרונה מאת elor99, -
שמתי לב שהתראיינת היום למהדורת חדשות כלשהי בנוגע ליבוא אישי של חלקי רכב. עכשיו, אני לא יודע אם זה תוצר של העריכה או בחירה קונקרטית שלך, אבל לדבר על יבוא אישי של חלקי רכב בלי לציין את מדורי הגיהנום שהאזרח עובר על ידי הרשויות זה יותר גרוע מלא לדבר על הנושא כלל. כבר הרבה זמן, בשטף הכתבות על טרטור האזרח ועל יוקר המחיה אני מצפה לראות איזו התייחסות לתחום הזה, שהוא הגרוע מכולם. והנה הייתה לך הזדמנות ופספסת. כל מה שקיבלנו היה אזכור לקוני לכמה אישורים שצריך להביא, משל כי משרד התחבורה בעצם מעודד מסלול עוקף יבואנים וכל מה שצריך זה כמה חתיכות נייר. אז לא, לעומת מה שקורה במחשכי משרד התחבורה, כל אגף ממשלה אחר נראה כמו ילדים במסע התרמה למען חולי סרטן. לשלוח את האזרחים כצאן לטבח ב…
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מדבר על המכונית התלת-אופנית הקטנטנה שעמדה ליד המכונית הקטנה (הסמארט) ברחוב צדדי ברומא.
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
אם כבר הצטרפתי לפורום לחפש חוו"ד למכונית הבאה שלי, אולי כבר אתרום כאן לתוכן ואחלוק סיפור גבורה מוטורי שארע לי -- בעודי מבלה לי במילואים באיזור תקוע רבתי, נקראנו לעזרתה של גברת חביבה שנתקעה עם המכונית שלה בדרכה מירושלים הביתה. השעה כבר מאוחרת, כולם עייפים, אולם ממלאים את חובתנו למולדת והנהג דחק במנוע הדיזל של הזאב (פורד F350 משורין למי שלא זכה להכיר) לעבר נקודת האירוע. מתברר שמדובר בפאר היצירה הצרפתית, מבית היוצר של הטרקסיון-אוונט פורצת הדרך, ה-DS המלכותית וה-SM הספורטיבית וחביבת ידועני העל. כך עמדה לה מבוישת בצד הדרך סיטרואן AX - הו תהילת עולם, חמקמקה וחולפת. לדברי הגברת המכונית כבתה לפתע וסרבה להניע, ניסיונותיה להביא את הרכב לדבר פעולה כשלו והיא נאלצה להזמין את …
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6 אלף צפיות
אתמול ראיתי בעזריאלי רכב שחור, דו מושבי עם מנוע מרכזי. נראה יפני משנות ה90. היה עליו סמל של נשר (בסגנון גרמני - פונה לצד), פנסי החזית בדומה למיאטות דור ראשון, וזהו בגדול. אין סממן מזהה אחר על ההגה / שאר הרכב. מישהו מזהה את הרכב? יצרן? דגם? מפרט טכני?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 931 צפיות
שלום, בזמן האחרון שמתי לב למשהו קצת מוזר, כשאני רוצה לחפש כל מיני דברים לסיאט שלי, אני מגיע לבחירת הרכב אך משום מה לא מופיע ברשימה סיאט.. מישהו יודע? מכיר? הפכתי את כל איביי, בגדול גם אין שם הרבה דברים לסיאט בכללי אבל מוזר שבקטגוריה של הרכבים, מופיעות כמעט כל החברות למעט סיאט.
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 518 צפיות
יש למה לחכות! http://www.autoblog.com/2012/08/20/volkswagen-planning-to-enter-f1-in-2015/
הודעה אחרונה מאת פליקס - שירות ומכירה, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
השבוע יצא לי להיות בשני "חצאי" ימי מסלול, לצערי בשני המקרים הייתי צריך להיות בעבודה בחצי השני. בנוסף הייתי היום במפגש מכוניות "השכונתי מקומי" וזכיתי לראות את ה E30 M3 הכי יפה שראיתי אי פעם. תהנו.
הודעה אחרונה מאת golangti, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, היום נסעתי נסיעה די ארוכה מירושלים לכיוון אור עקיבא על כביש 4. כידוע על כביש 4 ישנם אין ספור מצלמות והיום דווקא היו לא מעט שוטרים עם ממל"ז. מפה לשם עלו לי כמה שאלות בנושא: 1) איך זה שתמיד שעברתי ליד כל מצלמת מהירות לא נתפס אף רכב? כלומר, איך זה שלא ראיתי אף פלאש בדרך? 2) איך בדיוק השוטרים תופסים רכבים עם הממל"ז? זה בדומה למצלמת מהירות רק שהיא ניידת ודוח נשלח הבייתה? 3) ראיתי לאחרונה שיש תמרורים כמו הולכי רגל בקרבת מקום ותמרור עצור שכאילו הוסיפו להם תאורת לדים מהבהבת על מנת למשוך יותר תשומת לב, חשבתי שאולי אפשר לעשות את זה גם למצלמות המהירות, מה אתם אומרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת gozal, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום יש לי שאלה, מכרתי את הרכב שלי ועשיתי העברת בעלות. היום קיבלתי מכתב לחידוש רישיון על הרכב שמכרתי . המכתב הודפס כמה ימים לפני שמכרתי את הרכב. האם להתעלם מהמכתב? האם אגף הרישוי יבין לבד שהרכב כבר לא בבעלותי וישלח את האגרה לבעלים החדשים?
הודעה אחרונה מאת yairba, -
שלום לכולם, השאלה שלי מתייחסת בעיקר לאנשים שעובדים בתחום המוטוריקה, או כאלה שמחזיקים ברכבי ספורט. האם אחרי נהיגה ברכב ספורט, אתם מרגישים שלחזור לרכבים "פחות מיוחדים" זה כבר לא אותו הדבר? האם זה פוגע בצורה משמעותית בהנאה מנהיגה ברכבים ה"פחות מיוחדים"? לדוגמה: כתב רכב שעכשיו בוחן פרארי כלשהיא, ואז צריך לחזור ולנהוג על המיאטה שלו או על המגאן RS שלו, האם זה מרגיש פחות מהנה? ואם כן עד כמה זה פוגע? תודה וסופ"ש נעים לכולם.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
הי עד לא מזמן עבדתי עם GPS של MIO. המהירות שלו והמהירות של הרכב היו מתואמים. לאחרונה אני משתמש ב Waze על מכשיר android. ה Waze טוען שאני נוסע יותר מהר מהמהירות המוצגת ברכב כלומר אם הרכב מציג 100 -> ה MIO מציג 100 -> ה Waze מציג 115 לא בדקתי את ה Waze וה MIO ביחד אבל מכיוון ששניהם מסתמכים על אותו מקור (GPS) נראה לי מוזר שהם יציגו מהירויות שונות. מצד שני אני לא מאמין שהמד מהירות שלי ברכב "מודע" למכשיר ה GPS. יש סיכוי ש Waze מעלים את המהירות המוצגת? עוד מישהו נתקל בתופעה? תודה אריאל
הודעה אחרונה מאת foo_bar, -
וזה עוד בעדינות. אז אני יודע שלא כולם נוהגים כאילו הכביש של אמא שלהם ואני חייב משהו לאבא שלהם, אבל שימו לב: פנקס פינת נמיר, בת"א - למי שמכיר. אני מגיע על נמיר מצפון. ישנם חמישה נתיבים: שלושה ישר ועוד שניים משמאלם, לפניה שמאלה. אני נעמד ראשון ברמזור אדום על הנתיב הרביעי (הראשון מבין שניים שפונים שמאלה). לשמאלי, בין שני נתיבים שפונים שמאלה כאמור, מתיישב טוסטוס. הרמזור מתחלף לירוק, אני מתחיל לפנות שמאלה ואז הטוסטוס הבן-כ%$ה הזה, יימח שמו - רק שלא ייקח איתו אנשים אחרים, נותן גז ונוסע ישר. שימו לב: נעמד בין שני נתיבים שהתחילו לפנות שמאלה ואז מתחיל לנסוע ישר. בנס הצלחתי איכשהו לבלום והבן-ז&%ה עבר אולי 2 ס"מ ממני. ועכשו נניח שהייתי במהירות שהיא רק מעט גבוהה י…
הודעה אחרונה מאת themichman, -
משפטי סטיג
מאת yochay_s- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 973 צפיות
סטייל צ'אק נוריס. אין אחד שלא ראה ואהב את הסטיג, במיוחד בצורה החביבה למדי של הצגתו ע"י ג'רמי. מהם משפטי הסטיג האהובים עליכם? ואתם מוזמנים גם לתת כמה מקוריים משלכם, בשביל הבידור some say when he's born his parents has left him cause he been too nuts.. all we know he's called the stig!!
הודעה אחרונה מאת rs172, -
שלום לכולם רציתי לשאול בקשר לאקדח הזה שמקציף סבון האם חייב את מכונת הלחץ בשביל להשתמש בו אן אפשר לחבר אותו לצינור וזהו? ובכללי אתם ממליצים עליו,עושה שריטות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ברצוני לרכוש רכב שהטסט שלו פג תוקף לפני כחצי שנה לצורך פרויקט. הבחור שהרכב אצלו גם עדיין לא על שמו אך הוא לוקח יפוי כוח כדאי שנעביר בעלות. השאלה שלי היא כזאת בדואר הבנתי שאי אפשר להעביר בעלות. במשרד הרישוי אפשר, אך רק עם הטסט פג תוקף עד שלושה חודשים. מה אני צריך לעשות לשלם את האגרה ואז אוכל לעשות העברת בעלות? או שאין לי בעייה להעביר בעלות במשרד הרישוי גם עם הרכב פג תוקף מעל שלושה חודשים? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת gabi1234567, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום בערב נסעתי לבאר שבע דרך קרית גת עד שהגעתי לצומת פלוגות בצומת פלוגות אני צריך לפנות שמאלה לכיוון באר שבע הרמזור היה אדום כשהרמזור התחלף לירוק שמתי לב שהמצלמת רמזור התחילה להבהב (פלאשים ) האור ירוק רק התחלתי לנסוע (מהירות אפסית ) מה הסיבה שהמצלמה מהבהבת עם פלאשים ?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
האם ידוע מי מסתתר מאחורי החליפה הלבנה ? או שזו תישאר אחת התעלומות הגדולות של המאה... ועוד דבר , היכן ניתן לצפות בפרק הישראלי של טופ גיר?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מעלילות סובארו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4262851,00.html איפה אייל מסובארו? העיקר שייש מרווח גחון....
הודעה אחרונה מאת Balakai, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
