רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
המקור כאן: http://www.themarker.com/dynamo/1.1806034 בנוסף רואיין גלעד ארדן היום בתכנית לונדון את קירשנבאום, וטען שעם ההערכה של קרן המטבע הלאומית, מחירי הדלק יעלו משמעותית בשל הצמיחה של הודו וסין, וב2020 מחירי חבית דלק יהיה כ200 דולר, ושבישראל מחיר הדלק יהיה בקירוב 16 שקל לליטר בנזין. ובעצם הוא טוען בהכי פשטות שיש, שהגז הטבעי שיתגלה בחופי ישראל, יהיה על המדינה לשמור כרזרבות כשאר מדינות העולם, ולא לשמש לייצוא. מה דעתכם? אם לא יתגלה בכלל גז מה יהיה פה? מפחיד מאוד.
הודעה אחרונה מאת Accent Coupe, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רכשתי סקודה פאביה במבצע, ולמרות הפרסומים שהמבצע הוא עד סוף אוגוסט הסוכן טען שאני חייבת להעביר את הכסף עד ה-20 לחודש, אחרת מחיר הרכב לא יהיה במבצע + המע"מ החדש יחול עליו. טרחתי, ביצעתי את ההזמנה עד ה-20 לחודש + שילמתי את מלוא הכסף. השבוע, מודיעים לי שהרכב הגיע ואני חייבת לבוא לקחת אותו עד סוף השבוע - אחרת אצטרך להוסיף את המע"מ. לטענתם, המע"מ הוא רק אחרי מסירת הרכב. אני ממש לא יכולה להגיע לקחת את הרכב מאחר ועוד לא מצאתי ביטוח לשביעות רצוני ואני לא רוצה לבצע החלטות פזיזות בנושא. למיטב ידיעתכם - העניין חוקי? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
- 5 תגובות
- 711 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4274915,00.html
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 5 אלף צפיות
חבר העלה רעיון שפסלתי על הסף כי נשמע לא כדאי, אבל אולי יש בזה משהו, אז אני שואל אותכם. אנחנו נוסעים לקנדה והשאלה האם כדאי לרכוש רכב ולמכור אותו אחרי התקופה (חודש) בניגוד ללשכור רכב. האם מישהו שמע על דבר כזה או ניסה... תודה!
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב חברים ראיתי אתמול את הפרק של יצאת צדיק על ה"צמיגיות" ורציתי להגיב בשרשור שנפתח כבר אבל הוא ננעל. אין ספק שמה שהראו בחלק על "פנצ'ריית אוזן" הוא מתחת לכל ביקורת ופלילי לכל דבר, אך הניסיון האישי שלי שונה. לפני כשנה הרגשתי שאני מאבד אויר בשני הצמיגים הקדמיים ברכבי ובדרך הביתה במקרה עברתי מול המקום והחלטתי להכנס. הסברתי לבחור שהיה במקום את הבעיה, שני הגלגלים פורקו, נופחו, נבדקו באמבטיה והוחלט שאני מדמיין. לא ניסה למרוח ולא להמציא תקלות ולהיפך כשאפילו התעניינתי ברכישת שני צמיגים חדשים, הבנאדם הסביר לי שאין צורך כי הצמיגים תקינים לחלוטין. כנראה שבמקרה המדובר הועסק עובד חדש שהחליט לעשות קופה. גילוי נאות, אין לי קשר לבית העסק, אני לא מכיר את הנפשות הפועלות ואין …
הודעה אחרונה מאת alex2, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 881 צפיות
לבני יש רכב אוטומטי וכשאני נוהג עליו אני משתמש בירידה ובמקומות שצריך לנהוג לאט בהילוכיםהיותר נמוכים. הוא טוען שנאמר לו שעדיף לשחוק בלמים ולא להוריד הילוך כי יותר זול להחליף את מכלולי המעצורים כשצריך לעומת המנגנון של החלפת ההילוכים. האם זה נכון כלכלית? ברור לי שמבחינת נהיגה אני עושה יותר נכון, מה ההמלצות? תודה לעונים. מעיון בתגובות לנושא דומה ראיתי המלצה לסע רק בדרייב. התיחסו שם לנסיעה בניוטרל לקראת רמזור נראה לי שזה לא נכון מבחינת הטורים הנמוכים למערכות הרכב
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם כיסוי חיצוני זה פתרון טוב בשביל להסתיר רכב חדש? גם מבחינת שריטות ופגיעות מרכבים קרובים וגם מבחינת האנשים שמעצם העובדה שזה רכב חדש רוצים לפגוע בו בכוונה? מצד אחד זה יסתיר את הרכב ולא יבליט שזה משהו חדש, אבל מצד שני זה יכול דווקא למשוך מישהו לבדוק מה מסתירים שם ואז לפגוע בכוונה. אני יודע שזה נשמע קצת פרנואי, אבל אני ממש מודאג מהמצב. החניה מתחת לבית מאוד צפופה וגם השכונה די מלאה באנשים "נחמדים". האם יש עוד פתרונות למצב?
הודעה אחרונה מאת themichman, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 795 צפיות
רק בהחלפת הצמיגים.http://www.dpccars.com/car-videos-12/08-28-12page-Track-Test-2013-Scion-FR-S.htm
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום היום קראתי כתבה על כך שניתן לרכוש בארץ מרצדס חדשה קלאס A במחיר אטרקטיבי... מה שהוסיפו וצינו שכל הרכבים מגיעים עם איבזור נדיב שכולל בקרת שיוט מגביל מהירות , חישני גשם ואור וגם ניתור אויר בגלגלים, אבל את כל זה כבר יש אצלי ברכב משנת 2003 ! וכולה יש לי רנו לגונה. אז אני לא מבין מה החידוש פה ומה הנדיבות ? כולה הוסיפו דברים בסיסים ברכב. הדבר שכן מרשים חישן המתריע מסטיה וכנגד התנגשות. זה נדיבות ? בלוף אחד גדול. טוב שלא אמרו שיש מראות צד חשמליות וחלונות חשמילים. מרצדס ישראל תתעוררו !
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
חוקיות ביטוח רכב 1 2 3
מאת Guest signed incognito- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
שאלה עלתה אצלי כי אני עומד בפני חידוש ביטוח וחבר המליץ לי לעשות משהו שאני לא בטוח שהוא תיקני. בעלות הרכב שייכת לA ואילו הנהג ברכב הוא B(אבא החליט לתת את הרכב מתנה לבת שלו בלי להעביר בעלות על נרכב על שמה). בגלל שהיסטוריית התאונות של A ושל B לא נקיה מבעיות הם החליטו לערב את C שהוא הסבא. הם רוצים לרשום את הביטוח רכב על שם הסבא כי לו יש היסטוריית תאונות נקיה. מה שכן אין לו רשיון נהיגה והרכב לא רשום על שמו האם ניתן לעשות רישום כזה?
הודעה אחרונה מאת mikijoy, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן הופתעתי לקרוא בעיתון היום את מחירי ה "ספורטיביות " במחירים קצת יותר שפויים. סיאט לאון FR- במחיר של 139900 אבארט- ב-149900 אודי A1 במחיר של 115900 מרצדס A ב-160 כן ירבו....
הודעה אחרונה מאת nir klir, -
- 14 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
במפרט הטכני רשום TSI ובפורומים בעולם רשום TFSI... מה באמת קורה מתחת למכסה המנוע? מהם ההבדלים והאם זה משמעותי? אולי סתם מיתוג (ככל הידוע לי TSI זה מנוע בעל שני מגדשים, טורבו וסופר צ'רג'ר). תודה לעונים .
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 209 תגובות
- 20 אלף צפיות
אני אוהב לקרוא בכל פורום של רכבים אשר מכבד את עצמו. אבל מאוד קשה לי להתעלם ממקרים לא מכובדים, להלן פוסט של רוני אהרונוביץ, אשר מכנה את כותבי וואלה רכב כערוץ ילדים ואת "אוטו" כפרסומון. אני מודע לכן שעל מגזין אוטו יש דעות חלוקות, אבל זה לא הנושא. הנושא הוא ההתנהגות המגעילה שלו שלא מוסיפה לו כבוד לתחום עיתונות הרכב. גדולתו של בן אדם היא להודות בטעויות שלו, הבעיה שלו לא רק שהוא לא יודע להודות בטעויות שלו, אלא הוא ממשיך להשמיץ ולהאשים את כל כתבי הרכב. ומדבר האובייקטיבי שמדרג רכבים מבלי לנהוג עליהם. (קורסה OPC מדורגת 3 כוכבים מול VW פולו 4 כוכבים בקטגוריה ספורטיביות).
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 1 תגובות
- 680 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=15gnYmA-FGI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
יד שניה. 2006 +. הם נמוכים יחסית. יש לזה סיבה מיוחדת?
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
גריסה של רכב
מאת eyal177- 6 תגובות
- 833 צפיות
יש לי 2 כלי רכב שמכרתי לברזל, והורדתי עלייהם באגר, זה כלים שלא נסעו יותר מ3 שנים וכבר משרד התחבורה לא שולח לי רישיונות לטסט, מחר אני רוצה ללכת למישרד התחברוה לבטל את הרישיונות, ולהוריד כל זכר של הכלים האלה מהשם שלי, כאילו לא היו קימיים איך עושים את זה? אני רוצה לעשות ביטול של רכב כדי שעוד כמה שנים לא יהיה הפתעות, איך עושים דבר כזה ואיזה אישורים אם ביכלל צריך, תודה רבה
הודעה אחרונה מאת themichman, -
כפי ששמתם לב רצה עכשיו פרסומת לרכב MG אני מאמין שהם יתמחרו אותה במחיר מפתה. עכשיו השאלה שלי הייתם קונים רכב בלי "אמא ואבא" ? בלי לדעת איך הוא ישרוד את השנים ואת הבלאי? בלי לדעת איזה מוסך יטפל בו בעתיד?
הודעה אחרונה מאת RK, -
- 34 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
לילה טוב . תופעה שכל פעם מחרפנת אותי מחדש ! אתה מגיע לחניה של קניון או כל חניה אחרת עושה סיבובים במטרה למצוא חניה "קדושה" שתהיה כמה שיותר רחוקה מבעלי מכוניות שפותחים דלתות בלי חשבון, כמה שיותר רחוקה מכל תנועה או עגלות סופר בקיצור חניה מרווחת שאפשר להיכנס ולצאת מהאוטו דרך הדלת ולא דרך הבגז' . היום הגעתי לחניה כזאת , מחפש מחפש חניה "קדושה" פתאום אני שם לב לשטח חניה ריק שחלקו עדין בשיפוצים אבל החניה עדין מותרת בו, חונה את הרכב וניכנס לקניון. אחרי רבע שעה בדיוק יוצא מהקניון הולך לכיוון החניה ואני שם לב שהונדה סיוויק (רכב ליסינג) ניצמדה אלי ובחרה להחנות דווקא בחניה הצמודה לאיביזה שלי, למה ?? יש עוד 70 חניות ריקות למה להיצמד לרכבים, לא מצליח להבין את ההיגיון בתופעה הזא…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
מקור: http://reshet.tv/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Economics/Consumers/Article,104359.aspx באמת שכבר אין לי מושג מה יהיה עם המדינה הזאת. מייקרים כל דבר אפשרי, מעמיסים מיסים על מיסים, תחבורה ציבורית אין כמו שצריך, אז מנסים להסתדר עם רכב, אבל גם זה כבר אי אפשר כמעט. מה יהיה?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אודי A3 החדשה הבנויה על שלדת MQB המהפכנית של פולקסווגן, זכתה בציון 5 כוכבים ורמות הגנה גבוהות במיוחד על הנוסעים במבחני הריסוק של EURO NCAP. שאפו!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ערב טוב לחברי הפורום, בקיץ אני מתכנן לטוס לבורגס ורציתי לשאול אם מישהו מכיר שמה חניות ויכול לתת לי כתובות (כי גוגל לא עזר כלכך) כעיקרון אני מחפש לקנות קוילאוברים במחיר שפוי ואולי עוד כמה חמוצים תלוי בתקציב. אשמח לעזרה, תודה
הודעה אחרונה מאת amir levy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
הבאתי את הרכב מהסוכנות לבית וכאשר יצאתי ממנו הרגשתי ריח של משהו שרוף, כנראה מהמנוע. לא יודע אם זה ריח של שמן שרוף או של גומי. מה זה יכול להיות והאם זה יכול לקרות לרכב חדש שיצא באותו יום מהסוכנות? אציין שהוא היה אחרי שטיפה בסוכנות (יכול להיות שזה מקור הריח?).
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום מסלול התחיל מצוין, מזג אויר מעונן חלקי, מירוץ ה NASCAR שהתקיים בסוף שבוע השאיר שכבה דקה של גומי לאורך כל המסלול שמקנה אחיזה מצוינת וקבוצה קטנה יחסית של נהגים שנרשמו לאירוע, מה שאומר שלא אמור להיות פקקים על המסלול. הסטודנט שלי להיום היה בחור צעיר עם 1997 E36 328I, הרכב עם כ 300,000 ק"מ אך במצב שמור ומטופח ובסה"כ ללא שיפורים משמעותיים. שני המקצים הראשונים שלי היו מצוינים, עם זמני הקפה טובים, ותנועה מועטה. שני המקצים עם הסטודנט גם כן ללא אירועים מיוחדים, הבחור מקשיב, מיישם והתוצאות לא איחרו לבוא, מהר מאוד הוא הקיף את המסלול בקצב מספק. במקצה השלישי התחילו הבעיות, לקראת סוף הסרטון אפשר לראות אותי "רודף" אחרי נהג הקורבט Z06 שמתאמץ קשות לברוח ממני תוך כדי שה…
הודעה אחרונה מאת golangti, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הציעו לי Continental ContiPremium משבוע 24 ב-2011 במחיר של 1500 ש"ח לרבעיה. המידה היא 195/65/15 בקוד מהירות 91V. האם כדאי? לכמה זמן יחזיק לי הצמיד בנהיגה רגועה של 16K בשנה?
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן בהשוואה לאופל קורסה הישנה שלי שנת 97 , הפאביה החדשה שנת 2012 מנוע 1.4 לא זזה . מרעישה מאוד - מנוע טרקטור האם זה התכונות של הרכב? עשיתי 900 ק"מ , בהרצה השתדלתי לא לעבור את ה 3000 סל"ד הבנתי שאחרי 1000 ק"מ אני יכול לנהוג רגיל מעניין אותי לשמוע אם גם בעלי פאביה אחרים מרגישים כמוני
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 1 תגובות
- 589 צפיות
מישהו יכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
תביעה ייצוגית - פולקסווגן פולו 2010-2011 אז ככה, קניתי בתחילת השנה פולו 1.4 ידנית שנת 2011 מהחברה מהשבוע הראשון הרכב מפתיע כל יום בתקלה חדשה וכל שבוע אני מבקר במוסך עם תקלות קריטיות. להלן רשימת התקלות: שמן - מנורת שמן נדלקה בשבוע הראשון - חוסר בשמן - מילוי שמן החלפת פילטר שמן וציידו אותי עם בקבוק שמן (הם ציפו שהתקלה תחזור, והיא חזרה.) מנוע כבה - בעמידה ב N המנוע פשוט כבה לי כמה פעמים בלי שום התראה מוקדמת והניסיון הראשון של ההנעה הוא ניסיון כושל. צריך לתת לאוטו דקה ואז להניע - גם פה המוסך לא ידע איך לטפל בבעיה מיזוג - * המזגן הפסיק לקרר. מוציא פשוט אויר חם (בשיא החום יולי אוגוסט!) - המוסך הראשון שבו קניתי את הרכב לא ידע איך לטפל בבעיה …
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 807 צפיות
תמונות ששלח אלינו לקוח (-: והנה הסיפור שמאחורי התמונות
הודעה אחרונה מאת פליקס - שירות ומכירה, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם, הייתי רוצה לחלוק איתכם את החוייה הלא כל כך חיובית שהייתה לי לאחרונה עם חברת ליסינג "קל אוטו". פניתי אליהם לפני כמה ימים בעניין קניית רכב משומש מליסינג. הייתי בסניף גלילות וטופלתי על ידי בחור צעיר בשם סער. סגרנו על רכב והשארתי מקדמה בתנאי שאם לא מאשרים לי מימון או אם אני לא מוצא מימון בתנאים שנוחים לי אז העסקה תתבטל והמקדמה תחזור אלי במלואה. מה שקרה שהתקשתי למצוא גוף מממן אמין שמתאים לי והתקשרתי לבטל את העסקה או לדחות אותה. סער ומנהל שלו יוסי או משהו אמרו שלא אדאג ויהיה בסדר והיום ראיתי שחייבו את חשבוני ב2000 שקל. כשחזרתי אליהם הסבירו לי שהמקדמה נשארת אצלם בכל מקרה. בקיצר ניצלו את זה שאני צעיר ולא כל כך בקיע בכל הענייני סחר מכר והרוויחו עלי 2000 שקל.
הודעה אחרונה מאת mmmmm1, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לפני שבועים הורדתי את המגיני רוח עכשיו נשאר קצת סימנים של דבק בניקל ניסתי עם מים חמים עם טינר זה לא יורד יש לכם אולי איזה רעיון שזה ירד מהניקל שיראה יפה הצעות יתקבלו בברכה!!!!
הודעה אחרונה מאת Kenworth,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 291 אורחים (הצג רשימה מלאה)
