Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הטורקים לא מייצרים מכוניות, הם מרכיבים מכוניות שתוכננו על ידי חברות אחרות. יש מפעלי הרכבה כאלה בכל העולם.

באותו אופן אין דין תוצרת סינית "מקורית" כדוגמת גרייט וול, MG וכו' לבין הרכבת מכוניות מערביות בסין ויש לא מעט כאלה כולל של יצרניות מובילות כמו במוו ומרצדס. עד היום זה היה רק לשוק המקומי אבל לדעתי לא לאורך זמן. פיאט למשל עומדת להתחיל להרכיב שם את הקומפקטית החדשה שלה שאמנם תהיה בהתחלה לצריכה מקומית אבל ככל הנראה גם תיוצא משם.

 

לגבי תוצרת טורקיה, יש לי חדשות בשבילך הם גם מייצרים חלק ממה שהם מרכיבים.

דוגמאות לאיכות מפוקפקת של המכוניות המורכבות שם לא חסרות.

טויוטה קורולה הטורקית לדודמא, שדווקא בדגמים האלה היו בעיות במנוע.

מישהו פעם חשב מדוע ברכבי VW שמגיעים לארץ יש יותר צרות מאלו שבגרמניה? שיבדוק טוב טוב את ארץ הייצור של הרכב שלו,

אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי רוצה להוסיף מספר דברים לדיון פה,

גם ברשותי MG550 שעברה לפני שבוע טסט, יש לי אותה שנה ,ואני רוצה לחזק את הדברים של GRAND.

מבחינת אמינות - עד היום חוץ ממספר תקלות קטנות והמפתח המעצבן שנשבר לי כבר פעמיים אבל אציין שלובינסקי החליפו לי ללא עלות, לא מצאתי כל תקלה עם הרכב, המנוע עובד חלק והגיר טפו טפו טפו גם לא הראה סימנים של בעיות.

 

וגם אני חושב האם אני אחליף את האוטו עוד שנתיים, מה יש בחוץ שאותו מחיר?? האמת, אני מעדיף את ה MG 550 מאשר יונדאי I35 או פורד פוקוס 2 ליטר או פזדה , פשוט אני נהנה לנסוע על הרכב. נכון שלא מדובר על רכב יוקרה, אבל ההרגשה היא פשוט טובה, לא מקרטע כלום, לא מתפרק כלום ( בינתיים ), טיפולים בזמן, מכבה את המנוע אחרי דקה כדי לתת לטורבו לנוח, ונכון שהכסאות לא משהו אבל המתלים קצת יותר רכים, האוטו נוסע יפה , חבל הסטיגמות על רכב שכרגע עדיף לי מכל רכב ליסינג באותו מחיר.

 

לגבי הסינים ו MG350, נכון שמדובר על רכב סיני טהור ומנוע וגיר מיושנים, אבל צריך לזכור שגם אייפון הוא מוצר 100% סיני מחלקים ועד בטריה ועד הגומי של הכפתור, אין שום רכיב אחר מלבד הרצון של אפל לחסוך ולייצר בזול ולמכור יקר כמו כל חברה אחרת, מי שלא מבין בתעישה הסינית הוא שהמחיר קובע את האיכות!.

 

דווקא ב MG350 יכול להיות רכב די אמין בגלל המנוע המיושן והגיר שלא צריכים אחזקה גדולה, וכן בניגוד ל TSI של VAG שבסוף אחרי 10 שנים יגלו איזה פאק שהטורבו מחסל מנועים סדרתי . כי אין יש מניין.

 

לליסינג משתלם לקחת את הרכב, יותר מאשר שברולט קרוז למשל או יונדאי כי מה זה כבר משנה איך אתה נוסע בפקק אלא מה אתה עושה בזמן שאתה עומד :).

 

ללקוח פרטי שקונה רכב זה גם שאלה חשובה, אבל שוק הרכב גם היום במצב בכי רע ולכן אי אפשר לדעת מה הצפי בעוד 3 שנים והאם הרכב הזה יותר גרוע מרנו מגאן, אבל התחושה שלי לפי ה MG550, שהסינים אולי הפעם לא יאכזבו את הקונים.

פורסם
שמע, אני ישבתי באוטומוטור האחרון ב-MG350 + 550 + בקבריולט שלהם.

 

כולן ללא יוצא מן הכלל הרגישו זולות. איכות הרכבה בדיחה. חומרים גרועים. סובארו DL 88 הרגישה לי יותר טובה בכל אספקט מכל אחת מהן.

 

אני כנראה אף פעם לא אבין אותך.

תא הנוסעים ב MG350 נראה סביר לחלוטין, ואפילו למעלה מזה, גם בלי להתחשב במוצא המחשיד.

גם רמת ההרכבה בתא המנוע בהחלט מעוררת אמון ועשוייה ברמה גבוהה - חלקי גומי, צמות חשמל וכדומה.

הכי קל לפסול מכונית בשל מוצאה, אבל לדעתי כל מכונית אמורה להשפט לגופו של עיניין.

ואם יש מקום בו לסינים עדיין ישנה כברת דרך ארוכה, זה בכל מה שנוגע למכלולי ההנעה ורמת פיתוח השלדה.

בתחום הזה הם עדיין מפגרים אחרי המכוניות המערביות, ובהפרש די גדול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הייתי רוצה להוסיף מספר דברים לדיון פה,

גם ברשותי MG550 שעברה לפני שבוע טסט, יש לי אותה שנה ,ואני רוצה לחזק את הדברים של GRAND.

מבחינת אמינות - עד היום חוץ ממספר תקלות קטנות והמפתח המעצבן שנשבר לי כבר פעמיים אבל אציין שלובינסקי החליפו לי ללא עלות, לא מצאתי כל תקלה עם הרכב, המנוע עובד חלק והגיר טפו טפו טפו גם לא הראה סימנים של בעיות.

 

וגם אני חושב האם אני אחליף את האוטו עוד שנתיים, מה יש בחוץ שאותו מחיר?? האמת, אני מעדיף את ה MG 550 מאשר יונדאי I35 או פורד פוקוס 2 ליטר או פזדה , פשוט אני נהנה לנסוע על הרכב. נכון שלא מדובר על רכב יוקרה, אבל ההרגשה היא פשוט טובה, לא מקרטע כלום, לא מתפרק כלום ( בינתיים ), טיפולים בזמן, מכבה את המנוע אחרי דקה כדי לתת לטורבו לנוח, ונכון שהכסאות לא משהו אבל המתלים קצת יותר רכים, האוטו נוסע יפה , חבל הסטיגמות על רכב שכרגע עדיף לי מכל רכב ליסינג באותו מחיר.

 

לגבי הסינים ו MG350, נכון שמדובר על רכב סיני טהור ומנוע וגיר מיושנים, אבל צריך לזכור שגם אייפון הוא מוצר 100% סיני מחלקים ועד בטריה ועד הגומי של הכפתור, אין שום רכיב אחר מלבד הרצון של אפל לחסוך ולייצר בזול ולמכור יקר כמו כל חברה אחרת, מי שלא מבין בתעישה הסינית הוא שהמחיר קובע את האיכות!.

 

דווקא ב MG350 יכול להיות רכב די אמין בגלל המנוע המיושן והגיר שלא צריכים אחזקה גדולה, וכן בניגוד ל TSI של VAG שבסוף אחרי 10 שנים יגלו איזה פאק שהטורבו מחסל מנועים סדרתי . כי אין יש מניין.

 

לליסינג משתלם לקחת את הרכב, יותר מאשר שברולט קרוז למשל או יונדאי כי מה זה כבר משנה איך אתה נוסע בפקק אלא מה אתה עושה בזמן שאתה עומד :).

 

ללקוח פרטי שקונה רכב זה גם שאלה חשובה, אבל שוק הרכב גם היום במצב בכי רע ולכן אי אפשר לדעת מה הצפי בעוד 3 שנים והאם הרכב הזה יותר גרוע מרנו מגאן, אבל התחושה שלי לפי ה MG550, שהסינים אולי הפעם לא יאכזבו את הקונים.

 

מספר תקלות ומפתח שנשבר פעמיים תוך שנה זה ממש לא אמינות (ולי עוד היתה מגאן II שבששת השנים שלה לא השביתה מפתח אפילו פעם אחת).

 

אני רוצה אוטו שאני לא חייב לחכות דקה (וברכבים המודרניים כבר לא צריך לחכות) ושהמושבים יהיו נוחים. אני מוכן להתפשר הרבה על אבזור אבל לא על נוחות ובטח שלא ברמות המחירים האלה.

 

לגבי ה 350, נכון שהמנוע והגיר מיושנים ובעיניי לפחות זה לא חיסרון (אני קונה תפקוד של יחידת כוח. לא מעניין אותי אם זה כור גרעיני או 50 אוגרים שרצים בגלגל שלהם ומפעילים אותו) אבל גם מיושן יש אמין ועמיד ויש שלא ואת זה רק הזמן יגיד. הרי גם הטויוטה עם המנועים הפרימיטיביים שלה (לא כגנאי. כמו שכתבתי בעיניי זה לא חיסרון) גמרה מנועים אחרי פחות מ 100K בגלל פאק קטן בייצור/תכנון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לגבי תקלות, עלות תיקון פורמלית שרצו עבור תיקון הפלסטיק של המפתח היה 340 שקל, שזכור לי ברנו מגאן רק שכפול עולה יותר מ 2000 שקל אצל יבואן?.

ועם כבר תקלות אני מכיר רכבי סיאט חדשים שיצאו מהסוכנות ולמחרת חזרו על משאית כי הלך הגיר במספר רכבים, אז עם יש לך איזה תקלה כגון מנכנון של חלון חשמל שנתקע והתקלה סודרה ומאז התקלה לא חזרה, אז אני מעדיף תקלות קטנות כאלו כי במגאן 2008 שהיתה לי דנדשה הוחלף בשנה ESP + כרית אוויר + מחשב ESP .

בקורולה שנת 2003 הוחלף סעפת יניקה אחרי שנתיים בגלל פאק ביצור הטורקי, בוולוו S80 של חבר שנת 2007 הוחלף כל שני וחמישי תושבות מנוע לרכב חדש בעל 3000 ק"מ. אז אני מתנחם בחלון חשמל שנתקע.

 

לגבי הטורבו, גם ברכבים חדשים גם רצוי לחכות, אין שום פתרון קסם לטורבו גם ברכבים חדשים, עם אתה מאמץ את המנוע, אין מנוס מלהמתין דקה או 2 אחרת גם ברכבי VAG אתה מקצר חיים .

פורסם

יש לא מעט פתרונות החל מעצירת הטורבינה ועד המשך אספקת שמן למגדש.

 

אתה מדבר על דברים שחוזרים באוטו ולא פגם בייצור שתוקן ונגמר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

השבוע יצא לי לנסוע בMG 750 שנת 2009.

חוויה מעניינת ומתקנת.

 

לרכב יש 120K ק"מ.

אין רעשים מוזרים וקרקושים, איכות נסיעה יחסית טובה ולרכב הספציפי הזה לא היו חיים כל כך קלים (עדיין, נהג עיקרי בן 22...)

 

למי שלא מכיר את הרכב, הנה לינק לאתר של היבואן אצלי http://www.mgmotors.cl/frames/home_750.asp

 

אם משווים את המחירים שיש פה לארץ, סביר להניח שאת הדגם הזה ימכרו בארץ בסביבות ה220000 ש"ח.

 

במחיר הזה אני לא רואה יותר מדי אלטרנטיבות שייתנו ערך מוסף כלשהו שיצדיק לקנות משהו אחר, אולי חוץ מארץ ייצור.

פורסם

סקודה סופרב אולי?

אולי פורד מונדאו החדשה בגרסה הגבוהה שלה?

פיז'ו 508 האלגנטית בהרבה הולכת?

 

MG מכוונים מאוד גבוה, בשביל לפגוע הם צריכים לא רק אבזור ומראה בריטי מכובד, אלא גם טכנולוגיה ואיכות הרכבה טובה.

פורסם

לא. אני מעדיף שמישהו אחר יתגלח על התקלות (אם יש), אני גם הייתי מנסה להמנע ממודל חדש מהשנה הראשונה שלו בשוק מאותה סיבה. כדי לגרום לי לפזול לכיוון יצרן/רכב/טכנולוגיה חדשים יש צורך בהטבה ממש רצינית שתקזז את החששות, מחיר מאוד נמוך או איבזור מאוד עשיר או איפיון יחודי (הנעה אחורית למשל) בהשוואה למתחרים הישירים.

 

בנוגע ל MG של אמיר, איזה מין תקלות אלה ברכב חדש? ממש לא מקובל עלי לתקן משהו (כלשהו) בשלושת השנים הראשונות לחייו! ובוא לא נשווה זאת לרכב איכותי (שלי למשל, ב 8 שנים ראשונות/100K התקלקלו ה MAF ומדחס המזגן וזהו) אלא לרכבים דומים. כמה תקלות יש כבר שם?

 

ה MG הזאת לא מציעה משהו ששוה לי (לטעמי), אני מעדיף לוותר על ה"איבזור" (בחייאת, למה צריך חישוקי סגסוגת עם השלדה/מתלים הקיימים שם) ולהשקיע ב"שם" (מוניטין).

פורסם

אף אחד לא ישלם את המחיר הזה, זאת מכונית ליסינג.

אם את ה550 נותנים במחיר של i30 את זאת יתנו במחיר של i10

יש לMG צוות באנגליה שעוזר בתכנות של המכוניות אבל אפילו האנגלים לא קונים את המכוניות שלהם.

אייל

פורסם

אני ראיתי היום על הכביש "MG" - לא מרשימה. באותו מחיר למלא אבזור עשיר זה כימעט כמו לשחד לקוחות, הרי אנשים שלא מבינים ובאים רק עם טבלה שיש בה רשימה של מה יש מה אין יכולים להתפתות על כביכול תמורה לכסף (אבל גם אויזרים האלו עולים כסף - על חשבון מה זה בא?).

 

אני בטוח שסינים יכולים ליצר מוצרים ברמה גבוהה מאוד, אבל בתחום הרכב יש עוד דבר או שתיים שהם אולי צריכים ללמוד, אני שופט על כך ממוצרי לרכב שאני מכיר מהתוצרת שלהם כמו צמיגים למשל. דוושת הגז של טויוטה במקרה גם לא במקור משם?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא. אני מעדיף שמישהו אחר יתגלח על התקלות (אם יש), אני גם הייתי מנסה להמנע ממודל חדש מהשנה הראשונה שלו בשוק מאותה סיבה. כדי לגרום לי לפזול לכיוון יצרן/רכב/טכנולוגיה חדשים יש צורך בהטבה ממש רצינית שתקזז את החששות, מחיר מאוד נמוך או איבזור מאוד עשיר או איפיון יחודי (הנעה אחורית למשל) בהשוואה למתחרים הישירים.

 

בנוגע ל MG של אמיר, איזה מין תקלות אלה ברכב חדש? ממש לא מקובל עלי לתקן משהו (כלשהו) בשלושת השנים הראשונות לחייו! ובוא לא נשווה זאת לרכב איכותי (שלי למשל, ב 8 שנים ראשונות/100K התקלקלו ה MAF ומדחס המזגן וזהו) אלא לרכבים דומים. כמה תקלות יש כבר שם?

 

ה MG הזאת לא מציעה משהו ששוה לי (לטעמי), אני מעדיף לוותר על ה"איבזור" (בחייאת, למה צריך חישוקי סגסוגת עם השלדה/מתלים הקיימים שם) ולהשקיע ב"שם" (מוניטין).

 

חיים, מקריאה בפורום אני כן אוכל לציין עשרות תקלות החל ממים בפנסים ועד תקלות שונות על ידי יבואני רכב אחרים שאינם מוכרים MG, כל רכב ב 3 שנים רצוי שלא יהיו לו תקלות, אבל אין 100% באף אוטו והכול עניין של מזל.

 

קח למשל בעולם התעופה, טייס טוב יודע שלא קונים מטוס חדש מהניילונים ( אפילו סילון ), אלא קונים מטוס שעבר שנה שנתיים כדי שכל התקלות יעברו לו ואחר כך הוא עובד טוב ולכן אין לצפות מאף רכב שיעבוד 100% כל הזמן. אכן יש מקרים גם כאלו.

פורסם
אז אולי תפשפש ותמצא, שכולנו נראה ולא רק נסתמך על איזשהו אתר.

זה לא MG, אבל מסתבר שזה כן שייך לתוצרת הסינית המהוללת באשכול:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4269482,00.html

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

לגבי הסינים ו MG350, נכון שמדובר על רכב סיני טהור ומנוע וגיר מיושנים, אבל צריך לזכור שגם אייפון הוא מוצר 100% סיני מחלקים ועד בטריה ועד הגומי של הכפתור, אין שום רכיב אחר מלבד הרצון של אפל לחסוך ולייצר בזול ולמכור יקר כמו כל חברה אחרת, מי שלא מבין בתעישה הסינית הוא שהמחיר קובע את האיכות!.

 

.

צר לי אבל פספת את הנקודה שמובהרת היטב על ידי מה שכתוב על גבו של כל מוצר אפל שמורכב בסין.

אין ספק שבעוד כמה שנים הסינים ייצרו גם מכוניות טובות, בדיוק כמו שקרה עם הקוראנים והיפנים. עד אז הם מהווים הימור גדול מידי.

designed.jpg


×
×
  • תוכן חדש...