Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כאן שום הונאה, הם שלמו כסף טוב כדי להיות בעלי הזכות להשתמש בשם ובמוניטין.

נרצה או לא, בעוד כמה שנים הרכבים הסיניים יהיו נפוצים, בדיוק כמו שקרה ליפנים ולקוראנים.

ההבדל הוא שהסינים נכנסים מראש עם תמחור גבוה יחסית למרות שהמוצרים שלהם עדיין נחותים בכל פרמטר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממש טיעון בוגר, בערך כמו לפחד ממכונית יפנית בגלל קרינה בעקבות הצונאמי:shock:

 

לא, כי הסינים ידועים בחיבה שלהם לייצר מוצרים שפוגעים בבריאות העיקר שהם יעלו שקל יותר זול. ולראיה שהם רק לאחרונה התחילו להשקיע בבטיחות של הרכבים, כי הם התחילו ליצא לאירופה רכבים. לפני זה, זה פשוט לא עניין אף אחד.

פורסם
אני חושב שעדיף לתת לרכב לצבור מוניטין בארץ לפחות 15 שנה ובהזדמנות לעקוב ולראות איך רכב הזה מזדקן. אני ד"א ראיתי MG אחת על הכביש, היא נסעה.

למה רק 15 שנה ?

בוא ניתן לו 30 שנה, וכך נוכל להיווכח אם הן יכולות להפוך למכוניות אספנות.:-P

להזכירם, גם המוניטין של יונדאי לא היה גבוה או טוב יותר כשהחלו לשווק כאן את תוצרתם ב 94', וכמו במקרה ה MG גם מחירי החדירה של יונדאי לא היו זולים במיוחד.

ביום שישי האחרון התקיימה השקה של 3 MG קלאסיות, והסוכנות העמידה 3 מכוניות חדשות לתצוגה, פתוחות לקהל.

לפחות למגע ראשוני, האיכות עושה רושם טוב בהחלט, החומרים רכים והאיבזור עשיר מאד.

גם רמת ההרכבה החיצונית נראית טובה, וכך גם איכות הצביעה.

הבעייה היא רק התימחור השגוי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בוא ניתן לו 30 שנה, וכך נוכל להיווכח אם הן יכולות להפוך למכוניות אספנות.:-P

אחרי שהיה כבר רכב סיני במשפחה, אני חושש שהרכב הזה לא יחזיק 30 שנה עד אספנות - יתפורר לפני זה. הבעיה המרכזית בבודי ברכב שהיה לנו הייתה חלודה, אחרי 6 שנים היו רקבונות עד חורים במקומות אסטרטגיים. אני יודע שמעבר לכיסוי פח איכותי יש משמעות גם לסוג הברזל שמייצרים ממנו את הרכב, למשל באלפות הישנות שהחלידו הבעייה היה ברזל שרכשו מרוסיה, יש אפילו אומרים שזה היה ברזל ממוחזר משדות קרב של רק"מ.

גם יונדאי שהפכה למאוד פופולארית לקח הרבה זמן עד שרכבים האלו נעשו שווי ערך למתחרים (בערך החל מ2008 אני חושב).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איפה היה לכם רכב סיני, בבריה"מ ?

גם המכוניות היפניות של שנות ה 80' סבלו מנגע החלודה, ע"ע סובארו ליאונה ודייהטסו שרמנט.

מתופעת ההחלדה נפתרו המכוניות של ימינו כליל, ולראות מכונית חלודה זה ממש נדיר, כך שלפחות בנושא הזה אין מה לדאוג.

ללקוח שלי יש טנדר של גרייט וול, ואחרי 100K בתנאים לא לקים, הכל נראה טוב והטנדר הציג אמינות מוחלטת.

בפעם ה 100 - כשהסינים רוצים, הם יכולים ומסוגלים לייצר מוצרים ברמה גבוהה מאד, הכל פונקציה של כסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הרכב הסיני היה לנו בארץ (אפילו העליתי תמונה שלו בגלרייה של הפורום פעם - ניראה לי שגלרייה נעלמה או אני פשוט לא מוצא אותה), אחד מהשתיים הבודדים בתחילת שנות ה-90. זה היה מיניבוס שמיוצר ברישיון, דגם של דיהטסו הייג'ט. דרך אגב, היג'ט עדיין מסתובבות על כבישי ארצינו בדמות פיאג'יו, אותה צורה בידיוק, רק מיניבוס ועיצוב קדמי מאט שונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האמת היא שלא הייתי קונה רכב סיני גם בחצי מזה.

 

אני לא מכיר אותך, ועדיין מוכן להתערב שב-60K ש"ח היית קונה אותה כמו גדול.

היא אולי עוף מוזר בארץ ורחוקה מלהיות באותו רף כמו מכוניות יפניות גרמניות וקוראניות, אבל היא גם רחוקה מלהיות סתם פיסת זבל סיני כמו שמנסים לתאר אותה פה.

 

ההשקה שלה היא מחר אגב, ו-300 המכוניות הראשונות יימכרו במחיר של 109,900 ש"ח.

פורסם
למה רק 15 שנה ?

בוא ניתן לו 30 שנה, וכך נוכל להיווכח אם הן יכולות להפוך למכוניות אספנות.:-P

להזכירם, גם המוניטין של יונדאי לא היה גבוה או טוב יותר כשהחלו לשווק כאן את תוצרתם ב 94', וכמו במקרה ה MG גם מחירי החדירה של יונדאי לא היו זולים במיוחד.

ביום שישי האחרון התקיימה השקה של 3 MG קלאסיות, והסוכנות העמידה 3 מכוניות חדשות לתצוגה, פתוחות לקהל.

לפחות למגע ראשוני, האיכות עושה רושם טוב בהחלט, החומרים רכים והאיבזור עשיר מאד.

גם רמת ההרכבה החיצונית נראית טובה, וכך גם איכות הצביעה.

הבעייה היא רק התימחור השגוי.

 

שמע, אני ישבתי באוטומוטור האחרון ב-MG350 + 550 + בקבריולט שלהם.

 

כולן ללא יוצא מן הכלל הרגישו זולות. איכות הרכבה בדיחה. חומרים גרועים. סובארו DL 88 הרגישה לי יותר טובה בכל אספקט מכל אחת מהן.

 

אני כנראה אף פעם לא אבין אותך.

פורסם

מצער להגיד אבל המוניטין הסיני של ה MG יותר טוב מהמוניטין המפוקפק של MG-ROVER ז"ל, למעשה הקשר קיים כיוון שהסינים מלבד השם רכשו את כל הידע התכנון, המפעל + צוות העובדים של רובר MG, ה 550 נוצרה על פלטפורמה אירופית מלאה, כולל מעצב על איטלקי.

ה 350 כבר סיפור אחר, רכב קטן יותר, זול יותר, שתוכנן ע"י הסינים, אישית לא הייתי רוכש אותו בגלל נחיתות המנוע והגיר, אבל מבחינת אמינות, גימור, ואיכות כללית של מוצר לדעתי אין כאן שום הימור, הרכב ישרוד לא פחות ואף יותר מהאירופאיות הנחשבות של היום, ולו רק בגלל השמרנות והשימוש במנוע ובגיר טיפשים ולא מתוחכמים.

 

אני סוגר אוטוטו באוקטובר שנתיים על MG550 ליסינג, ת'אמת.. יש לי אפשרות להחליפה לרכב חדש עוד כחודש-חודשיים ואני די מתלבט, פשוט נהנה מאוד מהרכב, התנהגות כביש מצוינת, ביצועים מצוינים, אפס תקלות מכניות, וגם החישמול והפנים מגלים עמידות גבוהה,

למעט כיסוי פלסטיק במראה של סוכך השמש שהתפרק, וחיישני הרוורס שפתאום החלו להשתגע ולעבוד לסירוגין, לא היו בעיות מיוחדות, רכבים קודמים, אירופאים ואחרים שהיו ברשותי סבלו מיותר תקלות.

 

למרות הכל, בגלל בעית תדמית נחותה ומן הסתם ירידת ערך מטורפת שהדגמים הללו יסבלו ממנה לא הייתי רוכש בכסף מלא MG, כעת... אך עוד כמה שנים מהיום נדבר אחרת.

וליצרן הזה לפי התערוכות יש עוד הרבה שפנים בקנה....

פורסם

ברור שלא הייתי רוכש בעצמך במחיר הזה, תנוח דעתך שגם הליסינג לא רכשו אותו במחיר הזה...

מעבר לכך, אם הרכב היה עובר מבחן ריסוק בצורה נאותה הוא היה הופך בעיני (לו הייתי בשוק לרכב מסוג זה) לאופציה בתנאים מסויימים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כמו כל חברה גדולה אחרת (סיאט הונדה מיצובישי טיוטה) הם צברו מוניטין..

 

למיטב ידעתי לפני שנתיים נמכרו כמה 550 MG

 

ואפילו יש MG קבריולט שנת 96 שמוצעת למכירה ביד 2.

 

ימים יגידו אם החברה תשרוד.

פורסם

סבא שלי רכש סובארו FF שהחברה עוד לא הייתה ידועה בארץ וללא כל מוניטין. הרכב נסע מאות אלפי ק"מ עם מעט תקלות יחסית והיה מאוד מהיר (היא אכן החלידה, אבל כך גם היו שאר המכוניות היחסית זולות משנות ה-70).

אבל מה שסבא שלי ושאר הישראלים לא ידעו אז זה שהיפנים שמו משנות ה-50 דגש מיוחד על איכות מוצרי היצוא שלהם, שפועל רכב יפני מרגיש מחויב באופן אישי למכונית שהוא מרכיב. הם כל כך דאגו למוניטין שלהם שהיפנים הפעילו מכוני יצוא מיוחדים שבדקו את האיכות של מוצרים שזכו לקבל אישורי יצוא!

המוניטין של מכוניות יפניות בשנות ה-70 היה עלוב, המכוניות נראו כהעתקים מגוכחים של מיטב תוצרת אירופה, אבל התפיסה למצוינות הייתה קיימת כבר אז.

כנ"ל כמעט בדיוק עם הקוראנים 10-20 שנה לאחר מכן.

 

איפה הסינים נמצאים בכל הסיפור הזה? האם הממשל הסיני מחויב לאיכות של מוצרים עליהם טבוע made in chine? האם המפעל שם את אמינות ואיכות המכונית כיעד? האם הפועלים מרגישים מחויבים למוצר הסופי?

כן, יש מוצרים איכותיים שמגיעים מסין, לרוב הם מיוצרים תחת כנפיה של חברה מערבית, יפנית או קוראנית וגם עולים בהתאם.

 

ד"א - אם MG רוצים לקנות אותי שיתנו לי מנוע, גיר ושלדה טובים במחיר טוב, אם הם קנו את המותג MG שיוכיחו שהם ראויים לו. הצעצועים שהם מציעים עולים גרושים ליצרן (במיוחד שהם בטח ציוד סטנדרטי ברוב המכוניות שיוצאות מהמפעל ועוד בסין!) ומבחינתי הם עוד משהו שעלול להתקלקל.


×
×
  • תוכן חדש...