Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממש טיעון בוגר, בערך כמו לפחד ממכונית יפנית בגלל קרינה בעקבות הצונאמי:shock:

תצחק, תצחק,

אני לא זוכר באיזה אתר ראיתי שמצאו בה באוסטרליה אסבסט. :shock:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז אולי תפשפש ותמצא, שכולנו נראה ולא רק נסתמך על איזשהו אתר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה! המביא דבר בשם אומרו וכו' :wink:

 

אגב, התירוץ של המפעל הוא בין המפגרים ביותר שיצא לי לשמוע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כפי ששמתם לב רצה עכשיו פרסומת לרכב MG אני מאמין שהם יתמחרו אותה במחיר מפתה.

 

עכשיו השאלה שלי הייתם קונים רכב בלי "אמא ואבא" ?

 

בלי לדעת איך הוא ישרוד את השנים ואת הבלאי?

 

בלי לדעת איזה מוסך יטפל בו בעתיד?

 

115 אלף לרכב זוועה עם אבזור טוב ? לא שווה...

בלי קשר לאבא או אמא שיש לו

פורסם

חד משמעית לא.

כשיהיה לי כסף מיותר ובנוסף יתחשק לי להיות שפן נסיונות אז אני אשקול קניה של רכב כזה.

 

על מנת לקנות רכב חדש בשוק המחיר צריך להיות מאוד מאוד מפתה. היבואנים היום עוקפים זאת במכירה של הרכבים לליסינג וכך מבססים עצמם בשוק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא הייתי מתקרב,

אפילו עם כל האיבזור שיש לו, עדיין יפנית אמינה יותר כניראה ומודרנית יותר במכלולים שלה.

לגבי בטיחות !!! זה רגיש כי לא נעשו לרכב זה מבחני ריסוק עדיין אך לאור התוצאות העגומות מאד מאד שרכבים סינים אחרים השיגו במבחני הריסוק, התוצאה לא תהייה גבוהה כניראה.

אבל מסתבר שיש אנשים שיקנו בכל זאת - ראו רכב טנדר גרייטוול למשל.

קיבל במבחני הריסוק כוכב וחצי, יש בו אסבסט ושיווקו נאסר בכמה מדינות וכאן בישראל קונים אותו אנשים שלא איכפת להם מהבטיחות.

 

אז כניראה מחיר עושה הכל, אם אתה זול יקנו אותך תמיד.

 

לא מוכרים לנו צמיגים סיניים זולים שתצטרך אותך לעצירת חירום - לא יודע איפה העצירה שלך תיגמר ונקווה שלא מאוחר מידי.

 

כל אחד והשיקולים שלו. אני לא מתקרב כרגע. אולי עוד כמה שנים הם ישתפרו כפי שתעשיית הרכב הקוריאנית עשתה. לקח זמן אבל הם היום ברמה טובה שקרובה ליפאניות אפילו.

 

ולגבי הפרסומת -- מראים לנו את המותג שהיה וכאילו שלחברה הנוכחית יש את המוניטין של MG המקורית - בדיחה.

קובי

:-)

פורסם

על פניו נראה שה-MG350 היא הרכב המאובזר ביותר במחיר של עד 115K ש"ח כחדש. אני אישית חושב שזה רעיון מעולה של היבואן להביא אותה רק ברמת הגימור הבכירה, בכדי להקנות לה מוניטין של רכב "מכובד" ולא פיסת ג'אנק סינית.

יש סיכוי טוב שהייתי מעדיף אותה על פני חלק מהדגמים המקבילים של קאיה (FORTE, CEED, RIO, CERATO) ודייהולט (SONIC, CRUZE).

אם לחשוב מחוץ לקופסה, הנהג הממוצע ודאי לא יבחין בהגה המתקשר יותר או פחות, ורבים לא יבחינו בהבדל בין תיבה פלנטרית בת 4 יחסי העברה מול 6. אני די בטוח שאמא שלי לא יודעת כמה יחסי העברה יש בתיבה שלה ומה ההבלד בינה לבין תיבה עם טיפטרוניק או בכלל רובוטית. כמוה יש עוד רבות ורבים.

חלק מהאנשים אף נוטים להחליף לכבים מדי שנתיים-שלוש. אלה קרוב לודאי לא יסבלו מהתפוררות ואם יפסידו, יהיה זה בעיקר כתוצאה מירידת ערך.

הייתי שוקל בהחלט קניה שלה ובזמנו כשרק חלמתי לעלות לסגמנט המשפחתיות הגדולות מסופר מיני, גם MG550 נראתה לי אלטרנטיבה ראויה (ביחס למאזדה 2, ומדובר ברכבי ליסינג).

 

שורה תחתונה - מדובר ברכב שעדיין אינו מיישר קו עם מותגים ותיקים שהוכיחו עצמם אך לא הייתי פוסל באופן גורף.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

נכנסתי למפרט הטכני, הרכב ב-114 אלף ש"ח בהחלט מגיע עם מפרט של רכב ב-180 אלף ש"ח.

סאן רוף, מגנזיום, בקרת אקלים ושאר ירקות...

נשמע ונראה טוב.

 

יש לא מעט רכבים היום עם גג נפתח מגזניום ובקרת אקלים בהרבה פחות מ180 אלף, אין צורך להגזים.

 

להזכירך, הרכב מגיע עם מנוע 1500, גיר 4 הילוכים.

 

היבואן צריך להתאמץ קצת יותר, אפילו הישראלי הממוצע לא עד כדי כך טמבל.

 

אני לא יודע כמה בדיוק עולה הרכב ליבואן אבל בעולם השיווק יש משהו שנקרא מחיר חדירה,

5 אחוז פחות ממשפחתית ממוצעת פופולרית במדינת העדר זה לא מחיר חדירה.

היבואן היה צריך לבחור מחיר של עד 90 אלף שח כדי לתת לאוטו צ'אנס.

הסיכוי היחיד שלהם זה מחירי שחיטה לחברות הליסינג.

 

ההשקה שלה היא מחר אגב, ו-300 המכוניות הראשונות יימכרו במחיר של 109,900 ש"ח.

 

כשמלחמה עם איראן מרחפת מעל ראשינו, כיף לשמוע שלפחות יש יבואן אחד אופטימי בארץ :twisted:

פורסם

מדהים כל פעם מחדש לקרוא את אותן תגובות.

מה הקשר בין האסבסט בגרייט וול לבין ה MG, זה ששניהן מיוצרות בסין???

זה בדיוק כמו לומר שכיוון שיש בעיות במנועי ה TSI של VAG אז אסור להתקרב לשום רכב גרמני...

מבחני בטיחות ? ה 550 או ה MG6 בשם האנגלי שלה זכתה ב 4 כוכבים, ה 350 לא אמורה להיות גרועה ממנה, מה הקשר לגרייט-וול??

 

תשתדלו להתמקד ביצרן הספציפי הזה ולא בכל האחרים שמיוצרים באותו איזור, שאגב לא בטוח שמייצרים שם פחות טוב משכנינו הטורקים שמייצרים את רוב ה"יפניות" והגרמניות כביכול שמגיעות לארץ.

פורסם

אני אמרתי כבר את דעתי, זה שמצאו אזבסט במכוניות גרייט-וול לא אומר שגם במכוניות MG יש את זה, אבל אני בטוח שזה רק עניין של זמן שגם שם ימצאו איזה ציאניד בתור גז מזגנים או שאר ליקויים בטיחותיים אחרים שפשוט לא ראויים לרכב שנת 2013.

 

כרגע הם לא באותה רמה, אבל בעוד כמה שנים אני בטוח שזה יהיה סיפור אחר לגמרי.

פורסם

להזכירם, גם המוניטין של יונדאי לא היה גבוה או טוב יותר כשהחלו לשווק כאן את תוצרתם ב 94', וכמו במקרה ה MG גם מחירי החדירה של יונדאי לא היו זולים במיוחד.

 

ב 93' אני הייתי בין אלה שהימרו ונתנו צ'אנס לקאיה עם הטנדרים שלהם (הדגם ה"מתקדם" עם חמישה הילוכים, מנוע דיזל וארגז גדול. הנעה 2X4). הוא נמכר במחיר טוב, נוח מאוד לעבודה בזכות כושר ההעמסה ומבנה הארגז ובזה נגמרו היתרונות.

 

החזקנו אותו חצי שנה ו 50K ק"מ שבהם כל 2500 ק"מ הוא נכנס למוסך בגלל בלמים. הדוושה לא היתה מחזיקה לחץ וכל בלימה האוטו היה מושך בפראות. בסוף אחרי הרבה מלחמות היבואן לקח את הנבלה חזרה והחזיר לנו את כל מה ששילמנו עבורו.

 

מאז אני נותן לאחרים לנסות לפניי ואחרי שהרכב הסיני יוכיח את עצמו כמה שנים יהיה מה לחשוב בכיוון שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
על פניו נראה שה-MG350 היא הרכב המאובזר ביותר במחיר של עד 115K ש"ח כחדש. אני אישית חושב שזה רעיון מעולה של היבואן להביא אותה רק ברמת הגימור הבכירה, בכדי להקנות לה מוניטין של רכב "מכובד" ולא פיסת ג'אנק סינית.

יש סיכוי טוב שהייתי מעדיף אותה על פני חלק מהדגמים המקבילים של קאיה (FORTE, CEED, RIO, CERATO) ודייהולט (SONIC, CRUZE).

אם לחשוב מחוץ לקופסה, הנהג הממוצע ודאי לא יבחין בהגה המתקשר יותר או פחות, ורבים לא יבחינו בהבדל בין תיבה פלנטרית בת 4 יחסי העברה מול 6. אני די בטוח שאמא שלי לא יודעת כמה יחסי העברה יש בתיבה שלה ומה ההבלד בינה לבין תיבה עם טיפטרוניק או בכלל רובוטית. כמוה יש עוד רבות ורבים.

חלק מהאנשים אף נוטים להחליף לכבים מדי שנתיים-שלוש. אלה קרוב לודאי לא יסבלו מהתפוררות ואם יפסידו, יהיה זה בעיקר כתוצאה מירידת ערך.

הייתי שוקל בהחלט קניה שלה ובזמנו כשרק חלמתי לעלות לסגמנט המשפחתיות הגדולות מסופר מיני, גם MG550 נראתה לי אלטרנטיבה ראויה (ביחס למאזדה 2, ומדובר ברכבי ליסינג).

 

שורה תחתונה - מדובר ברכב שעדיין אינו מיישר קו עם מותגים ותיקים שהוכיחו עצמם אך לא הייתי פוסל באופן גורף.

 

בגדול אתה צודק לגבי הנהג הישראלי. הנהג הישראלי גם לא ממש מבדיל בין צמיגי לינג לונג סיניים לצמיג טוב.

גם כשהלינג לונג יאריך את מרחק הבלימה ויוריד את היציבות הוא לא ידע ליחס את זה לצמיגים ש"שמו" לו בפנצ'ריה.

רק תחשוב שיש מצב סביר שכל הרכב מתוכנן עם התייחסות כזו של מינימום נדרש ולא של מקסימום אפשרי.

 

נו אז מה? זה הופך את המכוניות הסיניות למסרטנות?

זה עדיין טיעון מטומטם עם נסיון אינפנטילי לעורר היסטריה מיותרת (הכוונה כמובן לבחור שכתב את זה לא למביא הציטוט)

פורסם
מדהים כל פעם מחדש לקרוא את אותן תגובות.

מה הקשר בין האסבסט בגרייט וול לבין ה MG, זה ששניהן מיוצרות בסין???

זה בדיוק כמו לומר שכיוון שיש בעיות במנועי ה TSI של VAG אז אסור להתקרב לשום רכב גרמני...

מבחני בטיחות ? ה 550 או ה MG6 בשם האנגלי שלה זכתה ב 4 כוכבים, ה 350 לא אמורה להיות גרועה ממנה, מה הקשר לגרייט-וול??

 

תשתדלו להתמקד ביצרן הספציפי הזה ולא בכל האחרים שמיוצרים באותו איזור, שאגב לא בטוח שמייצרים שם פחות טוב משכנינו הטורקים שמייצרים את רוב ה"יפניות" והגרמניות כביכול שמגיעות לארץ.

הטורקים לא מייצרים מכוניות, הם מרכיבים מכוניות שתוכננו על ידי חברות אחרות. יש מפעלי הרכבה כאלה בכל העולם.

באותו אופן אין דין תוצרת סינית "מקורית" כדוגמת גרייט וול, MG וכו' לבין הרכבת מכוניות מערביות בסין ויש לא מעט כאלה כולל של יצרניות מובילות כמו במוו ומרצדס. עד היום זה היה רק לשוק המקומי אבל לדעתי לא לאורך זמן. פיאט למשל עומדת להתחיל להרכיב שם את הקומפקטית החדשה שלה שאמנם תהיה בהתחלה לצריכה מקומית אבל ככל הנראה גם תיוצא משם.


×
×
  • תוכן חדש...