Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר העלה רעיון שפסלתי על הסף כי נשמע לא כדאי, אבל אולי יש בזה משהו, אז אני שואל אותכם.

 

אנחנו נוסעים לקנדה והשאלה האם כדאי לרכוש רכב ולמכור אותו אחרי התקופה (חודש) בניגוד ללשכור רכב. האם מישהו שמע על דבר כזה או ניסה...

 

תודה!

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
חבר העלה רעיון שפסלתי על הסף כי נשמע לא כדאי, אבל אולי יש בזה משהו, אז אני שואל אותכם.

 

אנחנו נוסעים לקנדה והשאלה האם כדאי לרכוש רכב ולמכור אותו אחרי התקופה (חודש) בניגוד ללשכור רכב. האם מישהו שמע על דבר כזה או ניסה...

 

תודה!

ואם תסתבך במכירה שלו?

אם כבר, להשכיר רכב מאדם פרטי נשמע כבר יותר הגיוני. הבעיה למצוא בנאדם שיסכים.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

אם אסתבך אוכל להשאיר אותו למשפחה שמתגוררת שם, אבל לא יודע אם אני רוצה להפיל עליהם תיק כזה...

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אני עשיתי את זה בטורונטו לפני כעשור. קניתי ממגרש מכוניות ומכרתי בחזרה לאותו המגרש.

יש כמה ימים של בירוקרטיה לגבי ביטוחים וכו'.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

גם אני קניתי בקנדה מכונית, אבל החזקתי אותה כמעט חצי שנה.

בשנת 2002 קניתי BMW 325 - E30 ידנית, שנת 87.

עלתה לי 4500 דולר קנדי,

החזקתי אותה כמעט חצי שנה וכמעט 20,000 ק"מ

ומכרתי אותה ביום של הטיסה חזרה (4 שעות לפני הטיסה) ב- 3500 דולר קנדי.

לי זה מאד השתלם, כי היתה לי מכונית מדהימה, לא התקלקלה בכלל, ונהגתי עליה גם על מסלולי מרוצים. חוץ מזה שטיילתי איתה גם בארה"ב.

 

לצורך השאלה שלך, אין משמעות לתקופה, מה שאתה צריך לבדוק זה :

 

1. כמה כסף אתה מוכן לשים על מכונית. קח בחשבון שבחברת ההשכרה תקבל מכונית כמעט חדשה, ואילו בתקציב דל סביר שתקנה מכונית בת 10 עד 15 שנים.

2. גם אם תקנה ותמכור לאותו מגרש (אפשר להסדיר את העניין במעמד הקניה), אתה תשלם את ה"רווח" שלהם. כלומר הם קונים בזול ומוכרים ביוקר בכדי להתפרנס ולכן כשתמכור להם חזרה (או לכל מגרש אחר), אתה תקבל פחות מהמחיר שתשלם בקניה.

3. תעשה השוואה של ההפרש בין הקניה למכירה, סביר להניח שמדובר בכ-10 עד 30 אחוז משווי הרכב (ככל ששווה פחות האחוזים גבוהים יותר) לעומת עלות ההשכרה למשך חודש.

4. מכונית שכורה כוללת ביטוח ומכונית חליפית במקרה של תקלה או תאונה. אם אתה קונה מכונית, תצטרך לקנות גם ביטוח והתקלות - עליך.

5. יש יתרון ברור לקניה של מכונית, אתה קונה מה שאתה רוצה ולא מוגבל להיצע של חברות ההשכרה.

6. לוקח זמן לקנות ולוקח גם זמן למכור. אני משער שיקח לך לפחות יומיים שלושה לקנות ואם לא סגרת מראש למכור לאותו מגרש חזרה (אם כן תדאג שיהיה כתוב את זה בחוזה), אז תכין לפחות שלושה ימים גם במכירה.

 

תעשה את השיקולים שלך,

 

דני G.

פורסם

לתקופה כזו קצרה של חודש מומלץ ללכת על השכרה. במידה והייתם נשארים לשלושה חודשים ומעלה הייתי ממליץ להתעסק עם הקניה ומכירה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מישהו שהכרתי טייל בארה"ב כ-3 חודשים. קנה רכב ונסע בו עד הרגע האחרון. התמונה האחרונה מארה"ב היא שהוא השאיר את הרכב בחניון שדה התעופה והלך לטיסה. לא הכי חכם, אבל למי שלא איכפת מאחרית דבר, גם זאת אופציה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בגרמניה זה הכי פשוט! קונים איזה טרנטה ב500 יורו נוסעים חודש ואז זורקים אותה בצד הכביש :-P .

או מטביעים אותה בראיין. (בן דוד שלי היה עושה את זה עם קטנועים).:D

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אני קניתי טנדר דאבל קאבינה (מאוד נוח מבחינת מטען) אבל מצד שני הייתי שם כמעט שלושה חודשים.

 

הנזק היה בערך 1000$ אבל לדעתי היה שווה כל שקל. במגרשים השונים יוכלו לעזור לך עם ביטוחים וכו'.

 

בדוק כמה תעלה לך השכרה לאותה תקופה, וקח בחשבון שהמגרש אכן ירוויח עליך ותעשה את ההשוואה בעצמך.

קח בחשבון שזה גם ישרוף לך יום - יומיים כל פעם.

 

וכמובן, אם חס ושלום יהיו לך תקלות, אתה תיאלץ לדאוג לתיקון.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אצלי סיפור זהה אך בארה"ב. מיניואן של דודג' שבסופו של טיול עלה לי ב"הפסד" של 1500USD מתוכם כ-800USD על תקלות.

אני לא הצלחתי למכור אותו, אך ניסיתי למכור לשוק הפרטי ולא למגרשים. למזלי חבר טוב (חבר ילדות) שנשאר שם עוד כמה חודשים מכר את הרכב עבורי.

 

לטעמי, לתקופה של חודש כדאי לשקול השכרה או באמת כמו שהציע ארילו, רכישה ממגרש שיתחייב לרכוש את הרכב חזרה.

כמובן, אל תשכח את נושא הבירוקרטיה של העברת הבעלות והביטוחים.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

  • 3 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...