Jump to content

raanan_t

  • פרסום הודעות

    751
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות raanan_t

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)
  1. הרעיון הוא אכן לשמור על מראה מקורי ככל האפשר על מנת לצמצם פריצות. הרכב, נשאר לעיתים רבות ב"שטח" בחניוני מטיילים ולא כיף לגלות שמישהו חמד באיזה רכיב. המטרה, איכות סבירה בסולם הפורום (איכות טובה מאוד בסולם העממי), תוך פתרון של "הכל באחד" (דיבורית, ניווט, מוזיקה, רדיו, שליטה מההגה). כמובן, יבוצע בידוד בדלתות ככה שבסוף אמורה להתקבל תוצאה טובה במקסימום נוחות שימוש. האודיסון נראה כפתרון HI-END אך קצת גבוה מדי לשימושי. שאלת סקרנות: האם ניתן לנהל דרכו שיחות טלפון ללא צורך בשינוי SOURCE? DAC יש לי (מתכנון פרוייקט הטאבלט) אך הוא ידרוש ממני פרוססור כלשהו ולא כ"כ בא לי להכנס לזה. תודה
  2. שלום, לאחר החלפת הרכב וזניחת פרוייקט הטאבלט ברכב הקודם, אני שוקל להתקין HU מבוסס אנדרואיד. הרמקולים וההגברה ישארו זהים למה שמופיע בחתימה (אולי המגבר יוחלף למגבר קטן יותר פיזית). אני תוהה מה קורה עם האיכות של המוצרים הסיניים בכלל והדגם שבלינק בפרט. האם אפשר לצפות לאיכות סבירה? ראיתי שהתדר הנמוך ביותר שהדבר הזה מסוגל להוציא הוא 42 הרץ (למרות שלוידאו הם מציינים 20 הרץ), קצת מוזר לי. מבחינת כל השאר נראה כמו מערכת שסוגרת את כל פינות המדיה והטלפון ברכב תוך התממשקות לכפתורי ההגה ישירות מהקופסה. פרטים מלאים בלינק, פירוט מידע טכני רלוונטי מצורף כאן: [TABLE=cla
  3. עזוב, מאדים משעמם. נאס"א גילו שיש שם מים מלוחים וזהו... משעמם. באמת, אם היה מתאים לצרכי הייתי רוכש אבל הוא ממש ממש לא.
  4. ג'ימני?! ספרטני מידי לנסיעות כביש ארוכות, צפוף מדי מכדי להכיל.
  5. הפונטו שלי עושה את הק"מ הזה בגבורה עם מנוע 1242 ובנסיעה לא רגועה, אז אינני מוטרד. דיזל הולך וגם ידני לא מהווה בעיה. התחלתי כבר לתהות האם האמינות של טיוטה שווה עלויות אחזקה גבוהות יותר וללכת על היילקס. ספרטני, אובר קיל עבורי, אבל לפחות יהיה כיף לקום אליו בבוקר. האופציה השנייה שנבדקת כרגע היא פיאט בראבו 2009 עד 2011 שנסחרת נמוך אבל לפחות בכביש אהנה ממנה כראוי. בשטח אשאר מוגבל לצד שיש לי כיום. איזה הצעה יש לך?
  6. חברים, תודה על המענה ו"פתיחת הראש". אני עדיין לא משוכנע שירדתי מהעסק אבל אם כולם אומרים שהם לא היו מוכנים לנסועה כזו על טריוס, ייתכן וכדאי שאשקול שוב.
  7. מיכאל, ראשית תודה. כיום עם פונטו דור שני, אני עושה את הדרך הזו. למעט קשיחות הרכב (חתך 45 בצמיגים + קפיצים נוקשים) אני מסתדר יופי. מאמין שאצטרך להתמודד עם נסיעה במהירות של 100 קמ"ש במקום מהירויות משמעותית גבוהות יותר. אתה חושב שלא אצליח לשייט עם 12 ק"מ לכל ליטר? עד כמה הוא שתיין הטריוס? אין לי ספק שהדרישות שלי בעייתיות ושאהיה חייב להתפשר על משהו. כרגע נראה כי הנוחות היא משהו שאני מוכן להתגמש בו וגם לשלם קצת יותר בדלק בכדי לקבל יכולות שטח שאין היום לפונטו שלי. השאלה החשובה יותר היא האם יש רכב אחר שמתאים לדרישות שלי? ג'ימני צפוף מדי לצרכי, ויטרה שותה יותר, שאר הרכבים מיושני
  8. אהלן, מבקש את עזרתכם בבחירת רכב. תקציב 45K+\-, נסועה של 38K בשנה רובה בנסיעות חוץ (ירושלים-ת"א) אך פעמיים בשבוע אני נכנס לדרכי עפר שלעיתים דורשות זהירות עם פרייבט. בקיצור, מחפש רכב שיהיה סביר על הכביש, לא זללן מדי עם תחזוקה זולה יחסית ואמינות ללא דופי. מבדיקה שערכתי נראה כי הטריוס בשנתון 2007 עונה על הדרישות מעל ומעבר מבחינת יכולות ה"שטח" שאני זקוק להן (מבלי לזלזל, ראיתי מה הוא מסוגל לעשות, אבל אינני מתכנן להביאו לקצה). 1. האם יש רכב אחר שיכול לתת מענה משתלם יותר כלכלית שיתאים לדרישות? 2. כמו כן, האם לטריוס 2007 יש רצועת טיימינג או שרשרת? אשמח לעזרתכם.
  9. http://www.alpine.co.il/p/Products/aux-in-cables60/kca-235b מחפש כבל כמו בלינק למעלה. מישהו יודע היכן ניתן להשיג בארצנו היפה? תודה.
  10. הותקן NOVA LAUNCHER שמאפשר את "העלמת" כל האייקונים שבתחתית המסך והעברת כפתור "מגירת היישומים" לפינה העליונה מימין. הטקסטים בחלקו הימני של המסך, אכן נוצרו ע"י MINIMALTEXT. הטקסטים בחלקו השמאלי וה-SETTINGS, נוצרו ע"י SIMPLE TEXT. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.redphx.simpletext פקדי הווליום הם חלק בלתי נפרד מהרום והקרנל של TIMUR. אין להם שום קשר לעיצוב, אך היה צריך לאפשר משהו בהגדרות בכדי להציגם... (הבעיה שהזכרון הקצר שלי לא מאפשר לי לזכור מה, אחטט כשאגיע הביתה).
  11. לא שיקרתי כשאמרתי לאט... נקסוס 7 עם 32 ג'יגה ודור שלישי נקנה ביד שניה במחיר סבבה, 600 שקלים. Sabre כבר נמצא על המדף מלפני כחודש, 200 שקלים. כבל OTG יש. נותר להביא כבל Aux לאלפיין, לבחון את נושא הספק M4 ולשנות את בניית המסך ולהתאימה לנקסוס. אמשיך לעדכן...
  12. לא בטוח שהצלחתי להבין, האם כרטיס ה-sabre תומך גם אופטי וגם אנלוגי באותו שקע 3.5ממ?
  13. אז בתקופת השלג בירושלים כנראה שהיתה התעבות נוזלים ב-CARPC ששרת נאמנה כמעט חמש שנים ובסופו של דבר התפגר. כפי הנראה לוח האם או המעבד מסרו את נשמתם לבורא מה שהביא אותי לחשוב על רכישת לוח אם ומעבד חדשים או שינוי גישה ומעבר לטאבלט מבוסס אנדרואיד שכנראה יתן מענה טוב יותר למעט נושא שליטה על הסאונד. החלטתי ששליטה על הסאונד כבר פחות חשובה לי אך לעומת זאת מגוון אפליקציות + תוכנת ניווט רלוונטית כגון WAZE ולא ה-IGO העתיקה + שליטה על HDD עם כל המדיה הרבה יותר חשוב. לאחר קריאה בפורום ובעיקר לאחר הפרוייקט של lanosforce, נראה כי אני באותו הכיוון. השרשור הזה יהיה תיעוד + שאלות שיעלו בדרך לכל הנושא הזה.
  14. מבדיקה שעשיתי, אחרי קריאה מרובה ביומיים האחרונים מצאתי אופציה אחת וגם היא לא מושלמת ולא עובדת עם כל DAC. הנקסוס החדש יקר יחסית כאשר ניתן למצוא ביד שנייה נקסוס 3G במחיר של כ-750 ש"ח. בתכלס לשימוש של ניווט ומוזיקה נראה שהנקסוס 2012 מבושל יותר ויעשה עבודה טובה באותה המידה ועם פחות בעיות תאימות.
×
×
  • תוכן חדש...