Jump to content

DanyG

  • פרסום הודעות

    1,416
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות DanyG

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באר יעקב
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.gdrivetech.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ראשית שמחנו לראות שהגעת שנית, אייזיק ואני תמיד שמחים לשמוע את חוות דעת המשתתפים ואנו שואפים לשפר ולהשתפר על אף שמראש הצבנו לעצמו רף איכות ומקצועיות ברמה של חו"ל. ברשותך, תיקון אחד - המשתתפים שנשארו עד הסוף נהגו בין 5 ל-7 מקצים, כשבכל מקצה עשו כ-8 הקפות. היו שבחרו בשל מזג האוויר החם במיוחד שפקד אותנו לבצע פחות מקצים והדבר מובן, אולם זה נעשה מבחירה שלהם ולא עקב מחסור בזמן. בכל אופן, השתדלנו ונמשיך להשתדל להעניק את התמורה הטובה ביותר לכסף מבחינת זמן נהיגה, ולצד זאת את האיכות הטובה ביותר מבחינת הכיף, האווירה, ההדרכה, ולא פחות חשוב - הבטיחות. תודה שבאת ונשמח לראותך שוב ! דני
  2. כולנו היינו מאד שמחים אם היה לנו מסלול גרנד-פרי במרחק 5 דקות נסיעה מהבית, ורצוי אפילו כמה כאלו מפוזרים בארץ ... אז זהו, שאין, וגם אין מסלולים חליפיים לזה שבכוכב יאיר, ככה שגם אם זה לא הכי טוב עדיין אפשר להפיק הרבה וליהנות, הכל עניין של גישה ! רק בשביל שתבינו שגם במקומות אחרים בעולם מקובל לקיים ימי מסלול דומים, על מסלולי מירוצים קטנים יחסית. הנה כמה תמונות מיום מסלול שבו אני באופן אישי השתתפתי לפני כשבועיים, ב-Cadwell Park שבאנגליה. שימו לב שהמסלול אולי ארוך קצת יותר ובעל שינויי גובה, אבל מבחינת הרוחב בחלק מהמקומות הוא יותר צר אפילו מזה שיש לנו בארץ ! לכן, בואו נסתכל על חצי ה
  3. שלום לכולם, קודם כל תודה לכל המפרגנים, זה מראה לנו שאנשים באמת יודעים להעריך את האיכות והמקצוענות אליה אייזיק ואני מכוונים. אז תודה ! לגבי הדברים שנשאלו ונאמרו כאן : מתוקף הנסיון המקצועי שלנו במירוצים והדרכות נהיגה בארץ בחו"ל( אני - מעל ל-15 שנה, אייזיק מעל ל-17 שנה), פעילות "נהיגת מסלול - TrackDays" נעשית בשיטות העבודה וההדרכה הנהוגות במסלולי המירוצים בחו"ל, וזאת במטרה לאפשר גם בישראל ליהנות מהשילוב הנכון בין בטיחות, נהיגה ספורטיבית מהנה ושיפור יכולות הנהיגה באופן שתורם גם לנהיגה היום יומית לאחר מכן. בנוסף, אנחנו מקפידים מאד על הסדר, על התאמת רמות הנהיגה, על מתן טיפים, עיצות,
  4. אביאל - תודה ענקית על הפירגון וגם על האופן היפה והמיוחד שבו תיארת את החוויה המדהימה שחווים במקום כמו הנורבורגרינג. אין ספק שבתחום חווית המירוצים הנגישה לכל אחד, המסלול הזה הוא הדובדבן שבקצפת, למרות הסכנות שטמונות בו. יקח עוד הרבה זמן עד שתצליח לעכל את כל מה שעברת, בין אם זה הנהיגה ברמה המקצועית הכל כך גבוהה שנדרשת במסלול, העולם המוטורי שסובב את המבקרים שם בחניונים ובכפר נורבורג, מרכז המבקרים הגדול שתורם את שלו, מסלול הגרנד פרי הצמוד שבו טיילתם ברחבת הטיפולים במרחק נגיעה מאופנועים ורוכבים של אליפות העולם הרישמית (FIM), ואפילו בנהיגה במסלול הקארטינג של מייקל שומאכר... גם אתם, כמו כל
  5. בצער רב אני נפרד מבת הזוג המוטורית שלי אחרי 7 שנים שהיא אצלי. הפרטים : BMW 325 מנוע 2500 - 192 כ"ס שנת 1994 יד 5 מצב פנימי וחיצוני מצוין מנוע חדש מיבוא קלאצ' חדש 4 צמיגים יוקוהמה S-Drive במידה של M3 - 235/40/17 ברישיון ! Fan Clouch חדש קפיצי הנמכה (30 מ"מ) בולמי זעזועים קוני צהובים מתכווננים קיט M3 + כיסוי מנוע + סמל בלוח שעונים פילטר פתוח מערכת פליטה עם דוד זרימה חופשית עם פרפר (לא מרעיש בסרק ובנסיעה במהירות קבועה) מושב נהג OMP (יש גם את המקורי) + רתמות Sabelt מחשב מנוע משודרג רופודי עור גג שמש בטח יש עוד דברים ששכחתי... חימום / מזגן עובדים מצו
  6. בצער רב אני נפרד מבת הזוג המוטורית שלי אחרי 7 שנים שהיא אצלי. הפרטים : BMW 325 מנוע 2500 - 192 כ"ס שנת 1994 יד 5 מצב פנימי וחיצוני מצוין מנוע חדש מיבוא קלאצ' חדש 4 צמיגים יוקוהמה S-Drive במידה של M3 - 235/40/17 ברישיון ! Fan Clouch חדש טסט כמעט שנה קפיצי הנמכה (30 מ"מ) בולמי זעזועים קוני צהובים מתכווננים קיט M3 + כיסוי מנוע + סמל בלוח שעונים פילטר פתוח מערכת פליטה עם דוד זרימה חופשית עם פרפר (לא מרעיש בסרק ובנסיעה במהירות קבועה) מושב נהג OMP (יש גם את המקורי) + רתמות Sabelt מחשב מנוע משודרג רופודי עור גג שמש בטח יש עוד דברים ששכחתי... חימום /
  7. שניר, יש לך טעות, תבדוק שוב. בהנחה שאתה לא מדבר על הסוויפט הבסיסית ביותר (תתבאס), תגלה שהמחיר שלה כמעט זהה למחיר של Clio-Cup 200 שב-RSR. צריך להשוות נכון, דהיינו מחיר שאינו כולל דלק והקפות בשתיהן או לקחת את המחיר של הקליאו שכולל הכל ולהשוות לסוויפט לאחר שהוספת לה את העלויות האלה (דלק 1:5 ק"מ/ל' על הרינג). בסוף תגיע לאותו המחיר. מיותר לציין מה עדיף נכון ? דני G.
  8. תשובות : 1. כן, ההשתתפות העצמית היא עד 5000 יורו, זה רק על הסוזוקי. יש לך בנוסף ביטוח מאד גדול לצד ג'. אבל, זה לא מכסה את הנזקים למסלול וכד' כפי שרוני אמר. אגב, הסוויפט היא מכונית מאד בסיסית, על המכוניות המהירות והיקרות באמת, ההשתתפות העצמית יכולה להגיע גם לעשרות אלפי יורו. 2. במונחי ספורט מוטורי - בלאי רגיל עקב שחיקה אינו נחשב להריסת צמיגים, מה גם שכנראה לא תקבל סט חדש. הריסת צמיגים פירושה יצירת Flat Spots עקב נעילת גלגלים / סיחרור / החלקה ארוכה הצידה, או קריעת הצמיג כתוצאה מירידה מהמסלול ופגיעה במשהו. מאד חשוב להגיע לרינג מוכנים מבחינת הכרת המסלול, כללי ההתנהגות, עקיפות, דגלים, וכו'
  9. היי חברים, לקראת יום המסלול הקרב ובא בשבת, אשמח לתת לכם שוב ליווי הדרכתי מקצועי כפי שעשיתי באירוע הקודם, בכדי לסייע בשיפור הנהיגה, להעצים את החוויה ולתת טיפים היכן שצריך. מי שהשתתף בפעם הקודמת יוכל להמשיך להשתפר מהמקום בו הפסיק... מספר המלצות ליום המסלול, בהמשך למה שראובן כתב ולאור ניסיון קודם - 1. מלאו בצמיגים לפחות 6PSI יותר מהרגיל. 2. וודאו שהצמיגים תקינים, ללא בליטות / חתכים, יובש מוגזם. 3. וודאו תקינות הנוזלים, הבלמים, וההיגוי. 4. עברו על חיבורי החשמל העיקריים, ובדגש על נעלי הכבל של המצבר, ועיגון המצבר עצמו. 5. בידקו תקינות כבל המצערת ושימונו (בכדי שלא ישתחרר / יתקע
  10. איזה תותח ! היה ברור שיש לך את זה ותעבור את המבחנים. מקווה שהטיפים שנתתי לך ביום שישי עזרו, ולקראת המרוץ עצמו נעשה לך הכנה מסודרת + אימונים. מזל טוב דני G.
  11. ברור לחלוטין שנהג שעובר קורס נהיגה מתקדמת אצלי, אינו תלוש מהמציאות ואינו חף מטעויות. לפי התפיסה אותה אני מדריך, הבסיס לכל נושא הבטיחות הוא משהו שאני קורא לו "אשליית הבטיחות", כלומר האם הנהג שמרגיש נוח ובטוח אכן מודע לרמת הסיכון בו הוא נמצא. יש המון סיבות מדוע מרבית הנהגים נמצאים במצב של "אשליית בטיחות" הרבה יותר מאשר בטיחות אמיתית ומציאותית. כאשר אדם כזה עובר קורס אצלי, הוא מבין את ההבדל בין לחשוב שבטוח - ולדעת שבטוח (או לא בטוח). בנוסף, אם תקרא שוב את התגובות הקודמות שלי, תראה שנגעתי בנושא הטעויות והאילוצים בנהיגה בכך שאמרתי שנהיגה נכונה משאירה מספיק מרווח וזמן לטיפול בטעויות ובעיות
  12. כן, זה קרה לפני כ-13 שנים, כשנהג נרדם ופגע ברכב שלי (אלפאסוד) מאחור ברמזור. תאונה קודמת שהיתה לי - בגיל 17 (לפני 18 שנים), כשרק התחלתי לחרוש את כבישי נס-הרים, והחלקתי עם הרכב "קצת" יותר מדי. מאז כמובן עברו הרבה דברים - 1. עשיתי קורס מרוצים בחו"ל והתחריתי במרוצים. 2. למדתי והתמקצעתי המון בתחום הרכב, הנהיגה, ומניעת תאונות דרכים, בארץ ובחו"ל. 3. הדרכתי אלפי אנשים בתחומים נהיגה שונים (נהיגה מתקדמת, ספורטיבית, ביטחונית, ועוד), כשמכל הדרכה שאני מעביר אני משתדל ללמוד משהו ואני ממשיך בכך גם היום. להערכתי, כל אלו הביאו לכך שמאז שהפכתי את התחום למקצוע - לא הייתי מעורב בתאונות, באשמתי
  13. זה רק חצי הסבר לירידה בכמות ההרוגים, החצי השני מסתתר בטבלאות הסטטיסטיקה שבה הממסד משנה פילוחים והגדרות כך שפחות מתים יקראו "הרוגים בתאונות" על ידי תיוגם בצורה שונה. לגישתם, כאשר מישהו מת בתאונה ואתה מצליח לתת לכך הסבר אחר, הוא לא באמת מת... ולגבי דברי הקצין - אכן הוא צודק שהבעיה מתחילה בנהג. הוא רק שכח לשאול את עצמו - מי הכשיר את הנהג ונתן לו רישיון, מי סיפק לו תשתית לא סלחנית לטעויות נהיגה, מי חולב ממנו כ"כ הרבה כספים עד שאותו נהג אינו מתחזק את מכוניותו כראוי, מי עוסק באכיפה קלה שעושה כותרות מבלי לעסוק בדברים החשובים באמת, ומי לא באמת בודק ויודע מהן הסיבות האמיתיות לתאונות בישראל.
  14. כמו שכל תאונה מוכיחה, אין תחליף להפעלת המוח ונהיגה תוך שיקול דעת נכון. הבעיה עם הנהגים הישראלים היא שהם "מתוכנתים" לציית רק לחוקים מסויימים הנאכפים במקומות בהם יש צפי להתקלות עם המשטרה, ועל כן במקומות נידחים יותר וכשמדובר בעבירות של "רק לרגע", אותם נהגים מרשים לעצמם לנהוג בצורה עבריינית ומטומטמת. את זה אפשר לפתור רק בדרך אחת - שינו מערכתי של הממסד ביחסו לסיבות לתאונות וחשוב מכך - בדרכים למניעת תאונות. למרבה הצער, כמעט ולא נעשה שום דבר בצד המניעתי. דני G.
×
×
  • Create New...