Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו מה למשל? מה צריך לייקר במקום הדלק? חיתולים? מטרנות? נייר טואלט? מגבונים לחים? מה בדיוק? מה אפשר לייקר חוץ מהדלק?

 

אני אגיד לך בדיוק מה אפשר לייקר- את מחירי הסיגריות. אנשים לא יבכו שהם לא מצליחים לסגור את החודש כי אם הם מבזבזים את המשכורת על סיגריות זה בעיה שלהם, יבינו שאין ברירה וייגמלו, והנה שלוש ציפורים במכה אחת: גם סוף סוף יהיה ניתן לנשום ברחובות הארץ שלנו, גם אנשים לא ימותו בגיל צעיר, וגם המדינה תרוויח מליארדים ותעזוב אותנו ואת הדלק שלנו לנפשנו.

 

 

ההורים שלי בחיים לא יתנו לי את האוטו אם נסיעה לחברה שלי תעלה 15 שקל הלוך חזור.

סעומו המדינה הזאת.

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אגיד לך בדיוק מה אפשר לייקר- את מחירי הסיגריות.

 

כנראה שפיספסת אבל עשו את זה לאחרונה יחד עם מס על הבירה.

פורסם
כמו מה למשל? מה צריך לייקר במקום הדלק? חיתולים? מטרנות? נייר טואלט? מגבונים לחים? מה בדיוק? מה אפשר לייקר חוץ מהדלק?

ודרך אגב, אנא ממך, אל תכניס לכאן את עניין יקור הלחם. יקור הלחם נובע מכמה דברים, אחד מהם הוא המזג האוויר הקשה מאוד ששורר בארה"ב וברוסיה, שני היצואניות הגדולות בעולם לחיטה. רק קח בחשבון דבר אחד. בעקבות השריפות המרובות בשדות החיטה ברוסיה, זו האחרונה הפכה מיצואנית חיטה ליבואנית חיטה. עכשיו אתה מבין מאיפה באה הקפיצה הגדולה הזו במחיר החיטה?

 

קודם כל, לא אמרתי מילה על החיטה, אז מאיפה ההרצאה הזאת באה?

 

דבר שני, להזכירך, כבר התחילו בהעלות המיסים על דברים לא הכרחיים ואף מזיקים לחברה כמו הסיגריות. למה לא להמשיך בכיוון הזה?

פורסם
כנראה שפיספסת אבל עשו את זה לאחרונה יחד עם מס על הבירה.

 

כשהמס על הסיגריות, הטבק, האלכוהול וכו' יגיע ל300% אני אהיה מרוצה, כי אז אולי הכסף שהם ישלמו על הרעות החולות שלהם יאפשרו לאנשים נורמליים לחיות את החיים בצורה יותר סבירה, וזה כולל גם לנסוע באוטו מבלי להצטרך לעסוק בחישובים כל היום, או לבזבז חצי מהמשכורת על דלק (על נסיעות לעבודה) אחרי שממילא שודדים לנו 40% מס מהמשכורת.

פורסם
אני חושב שצעד מספר אחד היה להעיף את כל אוכלי החינם - סליחה: השרים - חסרי התיק ולתעל את הכסף שמוקצב למשרד לענייני כלום של כל אחד ואחד מהם למען מטרות יותר ראויות.

אחרי שנפטרנו מהשרים ללא תיק אפשר גם להיפטר משרים בעלי תיק שתחום סמכותם חופף לתחום אחריותם של שרים אחרים. דוגמה: השר לענייני מודיעין, השר לפיתוח הנגב והגליל, השר לשיפור השירות הממשלתי בציבור, שר במשרד רה"מ, שר לאזרחים ותיקים, שר לאסטרטגיה כלכלית, שר להגנת העורף, שר לשת"פ איזורי... להמשיך?

 

כמה מאות מיליונים חסכנו בשנה? אה, רגע... אבל אז הקואליציה תתפרק. בבחירות הבאות אולי כדאי לבחור יותר בתבונה - ממשלות כושלות עולות לנו ביוקר.

 

צודק בהחלט, מסכים איתך מילה במילה. גם השרים הללו שציינת ואחרים שלא ציינת נכללים "במשפחת אוכלי החינם".

 

קודם כל, לא אמרתי מילה על החיטה, אז מאיפה ההרצאה הזאת באה?

 

דבר שני, להזכירך, כבר התחילו בהעלות המיסים על דברים לא הכרחיים ואף מזיקים לחברה כמו הסיגריות. למה לא להמשיך בכיוון הזה?

 

נכון, לא אמרת שום מילה על עניין החיטה. פשוט הרגשתי מין צורך להקדים "תרופה למכה" לכך שמישהו גם יעלה את עניין עליית מחיר הלחם. רק ליידע כללי, מחיר הקמח בארה"ב כבר השליש את מחירו ממה שהיה לפני 10 שנים.

 

לגבי הדלק, כמו שאחרים כבר אמרו זאת לפניי, המס על הדלק הוא המס היחידי שאף אחד לא יכול לברוח ממנו. כל אלה שעובדים בשחור, כל הרמאים והתחמנים למינהם, כולם משלמים את המס בדלק.

 

מסכים איתך בהחלט, אנשים מעשנים גורמים לנטל כבד על מערכת הבריאות. אבל אם מטילים מס על מעשנים בטענה שהם נעזרים הרבה במערכת הבריאות ולפיכך הם צריכים לשלם יותר אז מה לגבי מחלות אחרות? מה למשל עם אנשים בעלי כולוסטרול גבוה?

בארה"ב אגב, חברות הביטוח השונות ( זאת שאני נעזרתי בה בזמנו) היו משלמות למבוטחים את מנוי החדר כושר. למה? בן אדם שמתעמל הוא יותר בריא וזה בטווח הרחוק יותר משתלם לחברת הביטוח.

כאשר אתה מתקשר לברר על פוליסה אתה תקבל תעריף שונה לאדם שמעשן, לאדם עם בעיות לחץ דם וכולסטרול ויש אפילו חברות שיסרבו לקבל אותך בתור מבוטח.

בקנדה אגב, אדם שמעשן מאבד אוטומטית את הזכות לקבל השתלת איברים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לדעתי אלעד צודק!

 

ויתרה מכך, כולנו (!) צריכים לבחור בבחירות הבאות. לא רק 70%, כולם= 100%. רק ככה תיהיה פה ממשלה שלא תפחד שתוך שנה- שנתיים היא תיפול.

לדעתי גם צריך לשנות פה את כל שיטת הבחירות למצב שיהיה בלתי אפשרי להפיל ממשלה לפני 4 שנים (אלא אם מדובר בפלילים או משהו כזה ואז זה סיפור אחר לגמרי), אבל זה לנושא אחר, פוליטי וזה אסור בפורום.

המצב של הדלק כבר עכשיו על הפנים ואם זה יגיע למעל 8 שקלים זה רק יחמיר! איפה שלי עכשיו? היא לא צעקה, כשהדלק רק עלה לרף ה-7 ש"ח, שצריך להגביל את המסים? היא לא צעקה שביבי אשם? איפה היא עכשיו? למה היא לא אומרת מילה?

 

בקיצור, עד שלא נעשה דברים פיזית לא ישתנה כלום. לפחות אנחנו יודעים להתלונן (כן! גם אני!). :?

פורסם
לא דיברו על 7.95?

 

תיזהר, תפתח את הפה וזה יהיה 8.5:loco: ..

 

ואגב, למה לא מיבאים לארץ בנזין 89 או 93 כמו בארה"ב? כמה שאני ראיתי ושמעתי זה בערך אותו אוקטן רק שבארץ עובדים עלינו.. זה היה יכול לשחרר כמה אגורות.

פורסם
תיזהר, תפתח את הפה וזה יהיה 8.5:loco: ..

 

ואגב, למה לא מיבאים לארץ בנזין 89 או 93 כמו בארה"ב? כמה שאני ראיתי ושמעתי זה בערך אותו אוקטן רק שבארץ עובדים עלינו.. זה היה יכול לשחרר כמה אגורות.

 

 

לא עובדים עלייך ולא נעליים. שיטת מדידת האוקטן בארה"ב היא שונה מבישראל. כמו שכאן אתה משתמש בליטרים ושם בגלונים. זה כמו שתגיד שעובדים עלינו בכך שמוכרים לנו 3.78 ליטר כאשר אנחנו מבקשים גאלון. הטעות כאן שגלון זה באמת 3.78 ליטרים ולא 4 ליטרים איך שהרבה חושבים.

בקיצר, אין כאן קייס.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לא עובדים עלייך ולא נעליים. שיטת מדידת האוקטן בארה"ב היא שונה מבישראל. כמו שכאן אתה משתמש בליטרים ושם בגלונים. זה כמו שתגיד שעובדים עלינו בכך שמוכרים לנו 3.78 ליטר כאשר אנחנו מבקשים גאלון. הטעות כאן שגלון זה באמת 3.78 ליטרים ולא 4 ליטרים איך שהרבה חושבים.

בקיצר, אין כאן קייס.

 

אז אתה אומר שה 95 שלנו זה ה 93 שלהם? מה היחס בין המדידות?

פורסם

מה לעשות? שביתת מיסים! בלי אלימות, בלי בלגאנים,

 

פשוט, אם 2 מיליון אזרחים שזה שליש מהמדינה יפסיקו לשלם מים, חשמל, ארנונה ושאר החרטא,

כמה המדינה תוכל לכלוא? 5000 איש? עשרת אלפים בהגזמה? לא תהיה לה ברירה אלא להוריד מיסים,

(נכון יהיה קשה בהתחלה, יהיה תקופת מערות, אבל בסוף יהיה שווה)

 

 

ועם מחיר כזה של דלק, עדיף לפתח רכב שנוסע על שתן גמלים!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אני כמובן מבין ושותף לתסכול שלכם. אבל כל הדיבורים על ביבי והחלפת השלטון אינם רלוונטיים כי:

1. לפחות בחודשיים האחרונים, לממשלה אין כל חלק בעליית מחירי הדלק - הנפט בעולם מתייקר, מה לעשות. מאחר ולמדינת ישראל אין קופונים ל- 1+1, וגם שער הדולר עולה במקביל, התוצאה הבלתי נמנעת היא עליית מחירי הדלק בארץ.

2. העלאת המס על אלכוהול וסיגריות בשיעור גבוה מאוד (כפי שחלק כאן הציעו) עד לרמה שאנשים כמעט יפסיקו לצרוך אותם, יגרום בטווח הרחוק לעליית תוחלת החיים. למה זה יגרום? נכון, לאי יכולת המדינה לשלם פנסיה וביטוחים לתושביה המקשישים. מה עושים במקרה כזה? נכון מעלים מיסים....

 

מעבר לזה, אם תציגו לי עכשיו אדם/מפלגה שלא ייכנע לסחטנות המפלגות הקטנות ויבצע את מדיניותו ללא סטיות וספינים - עכשיו אני מתחייב להצביע להם. אני חושש שאין כזה :cry:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

הנה הסבר על שיטת המדידה.

 

 

http://www.aopa.org.il/site/userfiles/files/safety/safety0509%20Fuel3.pps

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כשהמס על הסיגריות, הטבק, האלכוהול וכו' יגיע ל300% אני אהיה מרוצה, כי אז אולי הכסף שהם ישלמו על הרעות החולות שלהם יאפשרו לאנשים נורמליים לחיות את החיים בצורה יותר סבירה, וזה כולל גם לנסוע באוטו מבלי להצטרך לעסוק בחישובים כל היום, או לבזבז חצי מהמשכורת על דלק (על נסיעות לעבודה) אחרי שממילא שודדים לנו 40% מס מהמשכורת.

 

כשהמס על הדלק יגיע ל500% אני אהיה מרוצה, כי אז לאנשים נורמליים יתאפשר לעשן ולשתות בלי הרעות החולות האלה של האנשים שנוסעים באוטו, ובלי לבזבז על זה חצי מהמשכורת שלהם.

 

על אותו משקל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...