Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כותבים כאן הרבה על הגדלת הכנסות ממיסים שונים ומשונים, אבל מה עם מהפכה אמיתית שהיא אומרת הקטנת המגזר הציבורי היקר? שבירת כל הסכמי השכר שיש בכל המגזר הציבורי והחברות הממשלתיות וקביעת ערכים חדשים הוגנים ומהוגנים. כאן נמצא הכסף הגדול באמת שאפשר לחסוך בו.

 

הסכמי השכר והתנאים במגזר הציבורי (אצל העובדים החזקים) הם משהו שכל מפעל פרטי היה פושט את הרגל לאחר זמן מה. אם המגזר הציבורי (וכמובן משרד הביטחון) בישראל לא יהיה רזה יותר, יעיל יותר ופחות חמדן, שום דבר לא ישתנה ובכל שנה יבקשו מאיתנו לשלם יותר.

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משהוא נוסף שאני לא מבין הרי הנפט כבר היה קרוב ל150 דולר חבית ושער הדולר היה איזה 3.7 , אז למה אז המחיר לא הגיע ל8.26 ?

פורסם
מה לעשות? שביתת מיסים! בלי אלימות, בלי בלגאנים,

 

פשוט, אם 2 מיליון אזרחים שזה שליש מהמדינה יפסיקו לשלם מים, חשמל, ארנונה ושאר החרטא,

כמה המדינה תוכל לכלוא? 5000 איש? עשרת אלפים בהגזמה? לא תהיה לה ברירה אלא להוריד מיסים,

(נכון יהיה קשה בהתחלה, יהיה תקופת מערות, אבל בסוף יהיה שווה)

 

 

ועם מחיר כזה של דלק, עדיף לפתח רכב שנוסע על שתן גמלים!

 

חשבתי שה cj כבר עבר את ההתאמה הזו:roll:

 

ספר לי בדיוק איך כשכיר אני יכול ״לא לשלם״ מס הכנסה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

 

2- להגדיל את מס חברות. לפי השיטות הכלכליות הליברליות ביותר מס החברות שלנו נמוך בלפחות 4% ממה שיעיל עבור התפתחות המשק. ניתן גם להתנות תשלום מופחת לחברה שמשקיע בצורה מיוחדת בייצור משרות חדשות.

 

3- מס ערך מוסף של 35% למוצרי חשמל וריהוט מעל 15K ש"ח. מי שרוצה לקנות טלוויזיה ב-20K ש"ח ישלם יותר, ועדיף שישלם ממי שרוצה לקנות לחם.

 

4- מס קניה גבוהה יותר למכוניות שעולות מעל 250K ש"ח. כל סוגי המכוניות ניתן למצוא עבור האדם הסביר בסכום הזה, מי שרוצה מותרות שישלם, לא מי שרוצה בקושי לחיות.

 

5- מס ירושה לירושה לאדם שמקבל יותר מ 10 מליון ש"ח ירושה(או מתנות מעל סכום זה)

 

אני חד משמעית נגד ההצעות האלו. לא צריך להעניש מישהו על כך שיש לו כסף. הדבר היחידי שהגיוני זה מס על דיווידנדים, השקולים למשכורת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מהי ההצדקה המוסרית לשוד האדם העובד על ידי המדינה? או שאני טועה ולמוסר אין קשר לזה?

אתה לא רואה קשר מוסרי בין ליקר לחם לאדם שבקושי מרוויח כסף בין יקר לאדם שרוצה לקנות טבעת יהלומים במליון שקל את הטבעת?

 

איזה פועלים אתה רואה נשארים במדינה שלנו כיום. רוב חברי עובדי היי טק, רוב חברי משתכרים יפה, וכולם אבל, כולם בשלב תכנון כזה או אחר של רילוקיישן(חלקם כבר עזבו), ואני לא מדבר על אנשים יצרניים במקצועות רווחיים פחות שאתה יכול לראות אותם בהמוניהם בקהילות היהודיות ההולכות וגדלות בכל העולם. מי הולך להשאר במדינה בסוף, זה דוסים מתנחלים וטייקונים, הם היחידים שמרוויחים במדינה הזאת יותר ממה שאי פעם ירוויחו במדינה אחרת.

חוץ מזה, מה יצרה בדיוק רשת השופרסל, אם לא היה שופרסל לא היו סופרים לדעתך? מה בדיוק יצרה המוזרה מבנק הפועלים? לא הייתה יכול ללכת לבנק בלעדיה. תבין מוצרי שירותים יהיו עם טייקונים או בתחרות חופשית אמיתית בלי טייקונים ואם הם היו הולכים אז משהו אחר היה רוצה את הרווח שלהם גם עם יותר מס(מה גם כמו שכתבתי אפשר לייצר הטבות למי שבאמת מייצר תעסוקה נוספת למשק), רק כי אף אחד מהם לא יכל היות גדול תוך שניות לטייקון בגלל המס אז הייתה באמת תחרות.

 

איזו אוכלוסיה אתה רואה נשארת כאן ושואפת להצליח עם מדיניות מיסוי כזו?

אוכלוסיה שבאמת רוצה לחיות פה ולא להתעשר על חשבון החלשים בחברה. ותתפלא, אבל כל מה שהצעתי קיים כבר שנים במדינות מערביות הרבה יותר מפותחות מאיתנו, שום הצעה היא לא בדיוק המצאה שלי. ובכל זאת המדינות האלה מצליחות ויצרניות יותר מאיתנו.

 

תשובות

פורסם

תן דוגמאות חביבי, אל תדבר באוויר.

זה שהרבה מחברים שלך עוזבים זה נחמד, אבל כמה חברים כבר יש לך? 10? 50? 100? בארץ יש 7 מליון אנשים…

ההצעה שלך היא לא למסות טייקונים, אלא לשחוט כלכלית כל מי שמרוויח x שקלים בחודש. זה לא הוגן בשום קנה מידה. אם בנאדם הלך, למד, השקיע ועשה הון - למה לדפוק אותו בכוח? למה שמישהו בכלל ירצה להתפתח במקום שמעניש אותו על הצלחה? אותו אדם לא מתעשר על חשבון אף אחד. הוא מרוויח את כספו ביושר, הרבה יותר מהמתבכיינים שכל מה שהם יודעים לעשות זה לצווח ״צדק חברתי״ בקולי קולות, ע״מ שאותו ברנש יאלץ לממן את העצלנות שלהם מכיסו. כאן אני מסכים עם סריברל קורטקס: קצבאות צריכות ללכת רק למי שמגיע. כל האחרים יכולים ללכת ולחפש. לא לחרדים, לא לערבים, לא לאף אחד שרוצה לשבת בקפה בשינקין ולא)@ן כל היום בעלאק סוציאליזם וצדק חברתי. אין כסף? לך לעבוד. אם עבודה בבניין / נקיון לא ראויה בעיני מאו דהו, מצידי שיחיה ברחוב. הוא לא ראוי לעזרה מהמדינה. קצבאות צריכות ללכת לזקנים, ניצולי שואה, נכים ואנשים שהגיעו לפי פחת על אף שניסו להיטיב את מצבם. ברגע שננתק כל מיני עקשנים מעטיני הרווחה, פתאום יהיה מלא (מלא) כסף למדינה. נוכל לחסל את החוב הלאומי, להוריד מיסים ולא לפגוע לא בביטחון, לא בחינוך ולא בשום דבר חשוב אחר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

באיזו מדינה מערבית קיים מס דיפרנציאלי על מוצרי יוקרה?

 

המס האפקטיבי על דיבידנדים הוא 47%. הסיבה לכך היא שהמס שמשלם בעל השליטה משולם על כסף שכבר הוגדר כרווחים בחברה ושולם עליו מס חברות, וזאת בניגוד למשיכת משכורת שנחשבת להוצאה. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

 

מעבר לזה, אם יש לך חברים בהייטק, ואולי אתה בעצמך בהייטק, תסתכל בחלוקת ההכנסות לפי עשירונים ותבין שאחרי שיגמרו עם מי שיש לו הון של 10 מיליון ש"ח, יבואו אל מי שיש לו הון של 2 מיליון ש"ח, ומי שיש לו קרנות השתלמות ומי שמרוויח מעל 20 אלף שקל לחודש.

 

ותסביר לי את הדבר הבא:

 

מס ערך מוסף של 35% למוצרי חשמל וריהוט מעל 15K ש"ח. מי שרוצה לקנות טלוויזיה ב-20K ש"ח ישלם יותר, ועדיף שישלם ממי שרוצה לקנות לחם.

 

למה דווקא 35% ולמה מעל 15K? למה לא 50% ומעל 10K? לפי מה קבעת את המדרגות השרירותיות האלו? לפי מה שבא לך טוב בעין? למה שלא נמסה טלוויזיות מעל 42", מה שמתאים לכל סלון ישראלי צנוע?

 

תראה איזה זבל של שיח ציבורי נהיה כאן, פעם הגיבורים היו התעשיינים, כיום הם מקבלי הקצבאות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בלי קשר לנושא השרשור שכואב לכולנו, ובאמת בימים בהם חבית עלתה 150 דולר, המחיר לא קפץ פלאים (הם יודעים לעשות זאת בהדרגה כדי למנוע סקילה באבנים) , מעניין אותי דווקא מה כן עשתה נכון הממשלה שמבדילה אותנו מספרד לדוג'.

עם כל הבעיות הבטחוניות שלנו וההשלכות התיירותיות, שבספרד דווקא אין והתיירות פורחת , אנחנו באופן יחסי יציבים כלכלית.

אז כן יש לנו את פישר , ויש לנו כח אדם איכותי ועתיר ידע , הייטק ועוד (מה שעוד יותר מפתיע זה שאנחנו , אולי יותר טוב מכל אחד אחר , יודעים לעשות כסף , גם חסרי ההשכלה מוצאים קומבינות..אבל אלה השערות שלי)

אבל מה באמת מחזיק פה את הכלכלה ו% יחסית נמוך של אבטלה (עד כמה שאני יודע חלק מהחרדים לא נכללים בסטטיסטיקה הזו, וצה"ל מספק לא מעט מקומות תעסוקה)

מנסים פה ושם בכל מיני כתבות לרמוז שהטייקונים מחזיקים פה את המשק, האומנם?

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

הטייקונים לא מחזיקים כלום ולא מעניינים אף אחד. דנקנר כמעט נמחק מבחינת הון, ככה גם מוטי זיסר, ותשובה הפסיד המון כסף ואת בן דוב לא צריך בכלל להזכיר ובעצם חלק מאוד גדול ממי שכיכב ברשימות העושר של 2008 נחתך חזק. כמה כסף כבר תוציא מהם? הם סתם ישויות טפיליות שעושות קומבינות ודופקות את הציבור בדרך, אבל הם לא מה שגורם לגרעונות. להפך: המפעילות הסלולריות שהוחזקו על ידי אותם טייקונים שימשו כמס נסתר ועקיף שהושת על הציבור בידי המדינה (סגור את השוק לתחרות, החברות יגבו מחירי שיא, ירוויחו הון עתק, יעסיקו עשרות אלפים וישלמו ממנו מיסים למדינה. רק האזרח מפסיד).

 

מעבר להם, יש עוד כמה משפחות מאפיה ששולטות על מונופולים ביד רמה אבל זה בחסות המדינה. תחליף את הפקידים ושחרר את השוק ליבוא חופשי ובטל רגולציה ותראה איך הם נמחקים גם.

 

הכסף הגדול הוא בתשלומי ההעברה (יענו-רווחה: לוקחים מכיס של אזרח יצרני ומעבירים לכיס של אזרח לא יצרני), בבטחון, אצל החרדים, בהתנחלויות וכו'. הבעיה היא סעיפי ההוצאה, מיסים יש לנו כבר מעל הראש. כל היתר זה זריית חול בעיניים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
באיזו מדינה מערבית קיים מס דיפרנציאלי על מוצרי יוקרה?

 

כמעט בכל מדינה באיחוד האירופי יש מע"מ מופחת(בד"כ מסביבות ה 5%) על מוצרי יסוד שכוללים בעיקר מוצרי מזון; ספרים ועיתונים; תרופות; תחבורה (כל מדינה בתמהיל שונה) ומע"מ רגיל שהוא הרבה יותר גבוהה משלנו(סביב ה 23%) על כל השאר.

 

המס האפקטיבי על דיבידנדים הוא 47%. הסיבה לכך היא שהמס שמשלם בעל השליטה משולם על כסף שכבר הוגדר כרווחים בחברה ושולם עליו מס חברות, וזאת בניגוד למשיכת משכורת שנחשבת להוצאה. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

 

אין שום קשר למס ה"אפקטיבי" שאתה מדבר עליו, זה עוד שטות שמוכרים טייקונים לממשלה. המס הוא פר נישום ולא פר שקל. כלומר אם אתה הרווחת משכורת ושילמת עליו מס והלכת למכולת וקנית מוצרים שעליהם המוכר הרוויח כסף, גם המוכר חייב במס על הרווח שלו. זה שאתה שילמת מס לא אומר שמעכשיו הכסף הזה פטור ממס. כלומר, החברה שהיא נישום בפני עצמו ולכן היא בע"מ(וזו סוגיה בעייתית בפני עצמה, אבל נעזוב את זה עכשיו) הרוויחה כסף ולכן כנישום היא משלמת מס. היא נותנת כסף לנישום אחר ולכן היא יוצרת אצלו רווח ולכן הוא צריך לשלם על הרווחים שלו בלי שום קשר לנישום שנתן לא את הכסף. כך שאין מס אפקטיבי כמו שלבעל המכולת שלך אין מס אפקטיבי. אם ירצה בעל החברה שיקנה את כולה יסיר את הבע"מ וישלם פעם אחת מיסים כנישום יחיד, אבל אז כשהוא יהיה חייב כסף יעקלו לו את הבית וכל הנכסים, כך שנח לו להסתתר מאחורי הבע"מ.(אגב את אותה שטות מנסים למכור גם במס ירושה), ואכן לא נתתי לעובדות לבלבל אותי

 

מעבר לזה, אם יש לך חברים בהייטק, ואולי אתה בעצמך בהייטק, תסתכל בחלוקת ההכנסות לפי עשירונים ותבין שאחרי שיגמרו עם מי שיש לו הון של 10 מיליון ש"ח, יבואו אל מי שיש לו הון של 2 מיליון ש"ח, ומי שיש לו קרנות השתלמות ומי שמרוויח מעל 20 אלף שקל לחודש.

 

זה לא למי שיש הון של 10 מיליון לחלק לירושה, אלה מי שירש הון מעל 10 מיליון ש"ח. ומי זה יבואו? ומתי זה יבואו? בינתיים משום מה אני רואה שבאים רק למי שמשלם יותר אחוז מההכנסה שלו על מים,לחם,דלק, חשמל וכו'(וסוד קטן זה לא העשירים). כשיבואו למשהו אחר, תקרא לי אנחנו נקרע אותם במכות :lol:

ותסביר לי את הדבר הבא:

 

 

 

למה דווקא 35% ולמה מעל 15K? למה לא 50% ומעל 10K? לפי מה קבעת את המדרגות השרירותיות האלו? לפי מה שבא לך טוב בעין? למה שלא נמסה טלוויזיות מעל 42", מה שמתאים לכל סלון ישראלי צנוע?

 

זה אכן נתון לויכוח, כמו כל מס.

תראה איזה זבל של שיח ציבורי נהיה כאן, פעם הגיבורים היו התעשיינים, כיום הם מקבלי הקצבאות.

 

אתה טועה פעם הגיבורים היו הפועלים. היום הפועלים הם סינים ומי שלא מנהל במדינה הזאת, לא מסתכלים עליו בכלל

 

תשובות

פורסם
במה לכל הרוחות והשדים ביבי אשם בדיוק? אתה לא קולט? אתה לא מדבר עברית? כמו שלך ולכל אזרח במדינה הזאת יש חובות לשלם כל חודש ככה גם למדינה יש חובות לעמוד בהם. רוצה קיצבאות? רוצה סוציאליות? יופי, מאיפה יבוא הכסף בדיוק?

 

מכיר את אלון גל מהתוכנית "משפחה חורגת"? מעניין מאוד איך זה היה נראה אם הוא היה מייעץ לשר האוצר איך לייעל את המדינה.

צעד מספר אחד : הפסק את כל שפיכת הכספים אל אוכלי החינם והפרזיטים.

+1 בעניין ביבי.

לגבי קצבאות וסוציאליות - זה כסף קטן. הבעיה אצלנו היא אחרת (בהמשך).

 

אני חושב שצעד מספר אחד היה להעיף את כל אוכלי החינם - סליחה: השרים - חסרי התיק ולתעל את הכסף שמוקצב למשרד לענייני כלום של כל אחד ואחד מהם למען מטרות יותר ראויות.

אחרי שנפטרנו מהשרים ללא תיק אפשר גם להיפטר משרים בעלי תיק שתחום סמכותם חופף לתחום אחריותם של שרים אחרים. דוגמה: השר לענייני מודיעין, השר לפיתוח הנגב והגליל, השר לשיפור השירות הממשלתי בציבור, שר במשרד רה"מ, שר לאזרחים ותיקים, שר לאסטרטגיה כלכלית, שר להגנת העורף, שר לשת"פ איזורי... להמשיך?

 

כמה מאות מיליונים חסכנו בשנה? אה, רגע... אבל אז הקואליציה תתפרק. בבחירות הבאות אולי כדאי לבחור יותר בתבונה - ממשלות כושלות עולות לנו ביוקר.

נכון שהממשלה מנופחת יתר על המידה, אבל אתה לא באמת חושב שעלות של כמה שרים על פינוקיהם תזיז לתקציב המדינה את השערות על הביצה השמאלית, נכון?

 

רק אני שמתי לב שמאז השקת המכונית של בטר הפלייס והפרסום המאסיבי מחירו של הדלק בעיקר רק עולה

 

כמובן שאני לא מאמין שיש קשר, אבל זה מוזר קצת . לא?

האמת, אני לא אתפלא אם אכן קיים כזה קשר.

 

באיזו מדינה מערבית קיים מס דיפרנציאלי על מוצרי יוקרה?

 

המס האפקטיבי על דיבידנדים הוא 47%. הסיבה לכך היא שהמס שמשלם בעל השליטה משולם על כסף שכבר הוגדר כרווחים בחברה ושולם עליו מס חברות, וזאת בניגוד למשיכת משכורת שנחשבת להוצאה. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

+1 אנשים חושבים שבעל חברה משלם מס של 25 אחוז ובזאת הוא עשה את שלו...מצחיק

 

מעבר לזה, אם יש לך חברים בהייטק, ואולי אתה בעצמך בהייטק, תסתכל בחלוקת ההכנסות לפי עשירונים ותבין שאחרי שיגמרו עם מי שיש לו הון של 10 מיליון ש"ח, יבואו אל מי שיש לו הון של 2 מיליון ש"ח, ומי שיש לו קרנות השתלמות ומי שמרוויח מעל 20 אלף שקל לחודש.

 

ותסביר לי את הדבר הבא:

 

 

 

למה דווקא 35% ולמה מעל 15K? למה לא 50% ומעל 10K? לפי מה קבעת את המדרגות השרירותיות האלו? לפי מה שבא לך טוב בעין? למה שלא נמסה טלוויזיות מעל 42", מה שמתאים לכל סלון ישראלי צנוע?

 

תראה איזה זבל של שיח ציבורי נהיה כאן, פעם הגיבורים היו התעשיינים, כיום הם מקבלי הקצבאות.

+1

 

---

 

קודם כל, כמה מילים על נתניהו:

1) מישהו יכול לתאר לעצמו מה היה קורה פה אם דברים כמו יחימוביץ' היו יושבים בעמדות מפתח בממשלה? אני אפילו לא רוצה להתחיל לתאר לעצמי עד כמה מצבינו היה רע יותר.

2) נתניהו לא לוקח את הכסף לעצמו אלא כדי לקיים תקציב מאוזן (ככל הניתן) ואם מישהו חושב בטעות שאחר לא היה מעלה מיסים אז הוא טועה. ההבדל הוא שאם השמאל היה יושב בשלטון, סביר להניח שהמיסוי היה עולה עוד יותר, רק שהתקשורת הייתה עושה מאמצים הפוכים, כלומר להצניע זאת ככל הניתן.

 

הבעיה האמיתית אינה המיסוי הגבוה או המשכורות אלא כח הקנייה ההולך ונשחק וההוצאות שמצריכות מיסוי שכזה.

המיסים עצמם הם רק סימפטום של הבעיה האמיתית. נתחיל בכמה עיוותים:

 

- וועדי עובדים כאלו ואחרים (רכבת, נמל, חברת החשמל ועוד). מישהו אמר יוון? לא רק שם, גם בארץ נהג קטר או מנופאי יכול לקבל יותר מרופא בכיר :)

 

- ריכוזיות וחוסר תחרותיות ברוב הענפים. מכשירי חשמל, בגדים ואופנה, רכב וחלקי חילוף - סתם כמה דוגמאות - המוצרים הנ"ל עולים בארץ לעיתים יותר מפי 2 בהשוואה לאירופה (ובארה"ב זה עוד יותר זול). מספיק שתכנסו לסופר בארץ ואז תכנסו לסופר בגרמניה ותבחינו מיד שאנחנו משלמים יותר. מצד שני את המשכורות בארץ ניתן להמשיל לסוזוקי אלטו עם 5 נוסעים ותא מטען מפוצץ בעליות של חיפה/ירושלים. התוצאה היא כח קנייה אשר הולך ונשחק.

 

- תקציב הבטחון.

 

- התנהלות כושלת (או ליתר דיוק שחיתות ורקבון) ובכל פינה ובכל חור. אם לאנשים היה מושג לגבי אופן ההתנהלות ברשויות מקומיות, עיריות וגופי ממשל באופן כללי הם היו מזדעקים! כמה פעמים קבלנים בונים דברים מחדש, הורסים אותם, בונים אותם שוב ולאט (זמן=כסף!) וכל זה באיכות הכי נמוכה (צריך לדאוג לפרנסה עתידית לא? ולעזאזל התקנים - שמואל קיבל מעטפה, שמואל יאשר).

רוצים דוגמאות? מטרונית בחיפה - אני באמת חשוב שהאיראנים יסיימו לפתח אטום לפני שזו תוקם, הרקבת הקלה בי-ם, קו הרקבת ת"א-ירושלים (אשר במקור הוקם במחטף) ואז הבינו שאין מנוס מלבנות שוב בתוואי אחר.

 

ברגע שיטפלו בגורמים האלה, דברים כמו ממון לחרדים (שאני לא בעד תקצובם, אבל הם פשוט לא הבעיה העיקרית) יראו כמו אבק ודמי כיס.

 

נ.ב. בנימה אישית, אני גר באיזור חיפה ומכיר מקרוב כיצד פועלים חלק מנציגויות הממשל כאן וגופים אשר היו ממשלתיים בעבר (מספנות ישראל לדוגמא). האמינו לי הדברים כל כך רקובים שרק מחיקה והקמה מחדש (כלומר ניקוי אוורות ביד קשה ביותר) יזיז כאן משהו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

utsur,

 

1. דיברתי - למעשה, אתה דיברת - על מס גבוה על מוצרי יוקרה, לא מע"מ מופחת על מוצרי יסוד (כמו שכאן אין מע"מ על פירות וירקות - חתיכת טמטום כי המשווקים לוקחים את הכסף לכיס וכולם חוגגים בשחור). תדבוק לדיון.

 

2. בניגוד למקרה שבו אתה קונה מהנטו שלך (לאחר מס) במכולת, הרי שכאן מדובר על משיכת דיבידנדים של חברה שנמצאת בבעלותך (הרי הדיבידנד מתקבל כחלק היחסי של הבעלות שלך בחברה). באותה מידה יכולת להשאיר את הכסף בחברה, מה שהיה מעלה את השווי המאזני שלה, ולמכור את כל החברה עם הכסף הזה מגולם בשווי והיית מקבל בדיוק את אותה התמורה שקיבלת בדיבידנד, וגם עליה משלם מס רווחי הון. הבנת? אין פה שני נישומים או ארבעה נישומים, יש פה בעל מניות אחד שזה אתה, שמחזיק בחברה בשווי X ועכשיו מפרק את השווי הזה למניות ולמזומן שניתן לך בתור דיבידנד.

 

בנוסף, לפי ההגיון שלך כאן, אסור להכיר במס בהוצאות משכורת בחברה, נכון? הרי מה הקשר בין המשכורת שלך לבין ההכנסות של החברה. זה כמו שאתה קונה במכולת מהנטו, אז שגם החברה תיקח עובדים מהכסף אחרי מס (...)

 

3. מרטין נימולר כבר כתב על זה שיר. היום אתה חושב שאתה חכם גדול כי אתה ממסה את כל מי שממך ומעלה, מה שאתה לא מבין - בהנחה שאתה לא אחד ממקבלי הקצבאות - הוא שלפי הלמ"ס, מעמד הביניים הוא מי שמרוויח 3500 ש"ח עד 10700 ש"ח לחודש, וכל צידוק מוסרי שאתה מוצא למסות את מי שבעל יותר ממון ממך, ימצא בשלב הבא בשביל לפעול נגדך. כי אתה המיעוט, ומשתכרי המשכורות הנמוכות הם הרוב, ומחר הם יקחו את מה שיש לך עם אותם טיעונים מוסריים רעועים שאתה מביא כאן. למעשה, הם כנראה ישתמשו במקלות ואבנים בשביל לקחת את מה שהם חושבים שמגיע להם.

 

אתה הניגוד המוחלט של מי שמקים מפעל, מי שממציא דברים, מי שפותח חברת סטארט אפ, מי שמנהל חברה כמו טבע או צ'קפוינט או מקים חברה כמו גוגל שתתרום לחברה האנושית כמו שאתה לא תתרום במשך מיליון מחזורי חיים רצופים. אתה מייצג נבערות מבחירה, בינוניות, ומה שבהעדר תרגום ישיר, נקרא באנגלית "entitlement". אתה חושב שיש לך זכות מולדת לעבודה ולהשקעה של אחרים, בזמן שאתה לא עשית דבר בשביל לשפר את מצבך שלך. אתה מייצג את הבעיה ואם נחזור לתחילת השרשור, את הסיבה שליטר דלק עולה 8.26 ש"ח.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
זה נכון שהשילוב ביבי+שטייניץ גרוע, אבל שלא תחשוב

בטעות שהאלטרנטיבות טובות יותר. אין עתיד, זה בטוח!

 

כלכלה סוציאליסטית היא מה שמביא את גוש היורו להתרסקות כלכלית,

יש לי ידידה שחיה באירופה, היא חצי שנה מובטלת ולא רק שהיא מקבלת קיצבאת אבטלה,

היא מקבלת גם סיוע מהמדינה שבה היא חיה בשכר הדירה, - ככה מדינה כמו

המדינה בה ידידתי חיה מעודדת בטלנים לעבוד שנה, וחצי שנה לשבת בבית,

 

זאת הכלכלה שגם הסוציאליסטים פה חולמים עליה,

לא להשיג דברים ביזע כפיים כמו שרובינו (אני מאמין) שחונכנו, אלא מהמדינה,

וככה אתה הופך את המדינה לביטוח לאומי אחד גדול, מה שמרסק אותה מבחינה כלכלית,

 

 

375680_422963524420998_2036243620_n.jpg

 

חשבתי שה cj כבר עבר את ההתאמה הזו:roll:

 

ספר לי בדיוק איך כשכיר אני יכול ״לא לשלם״ מס הכנסה

 

אתה לבד לא יכול, אבל אם 2 מיליון איש לא ישלמו מים, חשמל, ארנונה,

אנחנו נחיה כמה חודשים כמו בתקופת המעברות, אבל בסוף זה ישתלם,

כי גרזן המיסים יהיה יותר עדין, תחשוב בתור מדינה, אם 2 מיליון אזרחים

לא משלמים מסים, קונים מוצרים בשחור (בלי חשבוניות), ולא משלמים

ביטוח לאומי שנותן כסף לבטלנים ועשקנים (אני לא אומר שאין מקרים של אנשים

אומללים שבאמת מגיעה להם קיצבא - פשוט את ביטוח לאומי עושקים כ"כ הרבה

נבלות-אדם שאין פלא שמעלים לנו מיסים)

 

תחשוב, אם 2 מיליון איש עושים שביתת מיסים, מה המדינה יכולה לעשות?

כמה אתה כבר יכול לעצור? כמה כבר הוצאה לפועל יכולה לטפל בתיקים? כמה

בית-משפט שלום יכול לטפל בתביעות של רשויות המדינה נגד אזרחים?

ברגע שכמות כזאת של שליש מדינה עושה צעד כזה, אתה תראה את בנתניהו

בועט בשטייניץ מכל המדרגות של הכנסת,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הסכמי השכר והתנאים במגזר הציבורי (אצל העובדים החזקים) הם משהו שכל מפעל פרטי היה פושט את הרגל לאחר זמן מה. אם המגזר הציבורי (וכמובן משרד הביטחון) בישראל לא יהיה רזה יותר, יעיל יותר ופחות חמדן, שום דבר לא ישתנה ובכל שנה יבקשו מאיתנו לשלם יותר.

 

 

אין לך מושג כמה אני מסכים איתך ברוב הסעיפים, מסכים איתך פשוט כך! אך הנח למשרד הביטחון,

 

מדינה שעוד מלפני שקמה מאיימים כל הזמן להשמידה,

מדינה שפרסי גמד ומטורף, ועוד איזה מולה ששולט לו על הת*ת מעוניינים

להשמיד אותה באמצעות נשק כימי/ביולוגי,

ומדינה שמוקפת ברוצחים ברברים צריכה תקציב ביטחון עצום!

 

תראה מה הולך עם המיזבאללה (החיזבאללה) תראה מה הולך במצרים, (האחים המוסלמים)

תראה באיזו מהירות איראן מתקדמת לנשק גרעיני! זאת הסיבה לתקציבי ביטחון עצומים,

ולפני איראן זאת הייתה האינתיפאדה ששתתה לנו את תקציב הבטחון,

לפני האינתיפאדה, פיגועי 97 לפני זה לבנון על שלל סיפורה העצוב, לפני לבנון מלחמת יום הכיפורים

ועוד ועוד ועוד, האיום לחיסולה ופגיעה במדינת ישראל תמיד קיים, רק כל פעם הוא לובש צורה אחרת!

 

בלי תקציב בטחון ראוי, המדינה הזאת הולכת בנתיב המהיר לאבדון!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

צודק, בגלל זה הימ"חים היו ריקים ב2006, בגלל תקציב בטחון שבו נתנו כמה שביקשו.

 

תקציב הבטחון זה אולי אחד מהדברים הראשונים שצריכים לפתוח אותם לדיון ותחת זכוכית מגדלת של אנשי מקצוע ולא ליצנים מערוץ 2, דווקא בגלל האיומים הבטחוניים הקיימים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...