Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מזל יש לי, אני בכלל חוטף גזים מכרוב! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני עובר לדיזל. מיציתי מהר מאוד את מחירי הדלק בארץ.

אילו היה רכב דיזל זול ב70-75 אלף ש"ח (אני מדבר על חדש), היה על מה לדבר, יש לי נסועה שבועית של משהו כמו 600-700 ק"מ, ודיזל היה מאוד משתלם לי. אממה - אין מכוניות דיזל בתקציב הזה, ולא בא לי רכב משומש, לכן אני נוסע ברכב בנזין שמניב לי צריכת דלק של 1:16 עם 3 מבוגרים ברכב ועם מזגן בדרך בינעירונית, שזה לא רע. מניח שבחורף אוכל לגרד גם 1:18.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כל ההבדל מתבטא ב 5 ש"ח לתדלוק, לא בדיוק מה שימוטט אותנו כלכלית, על פניו.

 

איך 5 שקלים לתדלוק?

אם אני מתדלק מיכל מלא של 50 ליטר,

תוספת של 40 אג' לליטר,

הרי שכל תדלוק יעלה לי 20 שקל יותר!

פורסם

אני ממש נהנה מכל שרשורי ההיסטריה האלו בכל פעם שמעלים את מחיר הדלק בכמה אגורות.

במקרה הזה הממשלה אינה אשמה, אלא עליית שער הדולר ומחיר חבית נפט.

כל ההבדל מתבטא ב 5 ש"ח לתדלוק, לא בדיוק מה שימוטט אותנו כלכלית, על פניו.

הכנסות מדלק הם מרכיב חשוב בהכנסות כל מדינה, ובייחוד מדינות אירופה.

 

שכחת לציין שגם בחודש שעבר הוא עלה ב- 40 אגורות, מה שאומר שבתוך כחודשיים, מיכל דלק ממוצע התייקר ב- 40 ש"ח.

הממשלה לא אשמה בעלייה של הדולר ובמחירי הנפט, אבל למה היא מעלה את הבלו פעמיים בשנה ע"פ העלייה של המדד?

האם זה מה שקורה גם למשוכורות שלנו? לא

ביבי וחבורתו הורידו לנו 3% במס ההכנסה בשלוש שנים ודפקו אותנו עם כל המיסים העקיפים מסביב (רק את הבלו הוא העלה

ב- 60 אגורות מאז שהוא נבחר).

השיטה הכי קלה להסיט את הדיון במידינה זה להפחיד את האזרחים שמלחמה מתקרבת והמצב קשה- הישראלים יאמינו להכל.

אני הייתי מוכן שהדלק יהיה יקר, בתנאי שהתחבורה הציבורית בארץ תהיה מפותחת כמו באירופה. הבעיה שהתחבורה הציבורית פה שווה לתחת ולהרבה אנשים אין פתרון חוץ מלהחזיק רכב.

פורסם

אם מדינת ישראל תאשר לי להחליף למנוע 12v cummins diesel גם אני עובר לדיזל,

 

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אני ממש נהנה מכל שרשורי ההיסטריה האלו בכל פעם שמעלים את מחיר הדלק בכמה אגורות.

במקרה הזה הממשלה אינה אשמה, אלא עליית שער הדולר ומחיר חבית נפט.

כל ההבדל מתבטא ב 5 ש"ח לתדלוק, לא בדיוק מה שימוטט אותנו כלכלית, על פניו.

הכנסות מדלק הם מרכיב חשוב בהכנסות כל מדינה, ובייחוד מדינות אירופה.

כך שגם אם מחר מכוניות יסעו בכוח נודים, הממשלה תמצא דרך להגיע לרמת ההכנסות הרצוייה, אולי ע"י הטלת מס על קיטניות.:lol:

 

כבר אמרו לך שזה לא 5 ש"ח לתדלוק

עכשיו אם בכל עלייה זה עולה ב20-40 ש"ח לתדלוק ועד עכשיו הדלק עלה 5-7 פעמים

תראה כמה משלמים עכשיו.

 

 

לפני 5 שנים גרתי עם חברתי בבית עובד הייתי צריך לסוע לעבודה (נתב"ג) והיא הייתה צריכה לסוע לרחובות.

היום אני גר עם אשתי בנס ציונה

עכשיו אני נוסע לנתב"ג והיא עדיין לרחובות.

לפני 5 שנים היינו משלמים בערך 800 ש"ח בחודש על דלק.

היום אנחנו משלמים 1100-1200.

אז 5 שקלים זה באמת כלום.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

וזה עוד לפני שמתחילים לדבר על השערוריה בתשלום מס על מס (מעמ על הבלו) :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לומד במרחק 40 דקות נסיעה מהבית פלוס נסיעה לעבודה וחזרה בשעות מאוחרות דירה לבד וכלבה...איך לעזאזל אני יכול לממן את זה בתור סטודנט שמרוויח 24 ש"ח לשעה??

פורסם
אצל רועי, כל מה שלא תומך בדעתו הניאו-ליברלית המוחלטת הוא "דעה רדיקלית".

ואני לא אומר את זה בלגלוג או כביקורת אלא מתוך ניהול דיונים ארוכים איתו ומתוך הכרת דעתו הנחרצת בעניין.

 

"דעה רדיקלית" היא תמיכה בכינון ועדות מפלגה שיקבעו מהם מוצרי יוקרה, מהם חיי מותרות וכמה לאדם מותר להרוויח. זה מה שהיה כאן בשנות ה50, חלק מפירותיהם (מס על רכב) נשאר איתנו עד היום. כשאתה רוצה לקחת עוד כסף מהעשירונים הגבוהים, אתה למעשה אומר "אתם לא מסבסדים את הציבור במספיק כסף. אנחנו רוצים עוד". אני לא חושב שזה מוסרי - יש עניין כזה של עריצות הרוב על המיעוט, והזכות של האדם לפירות העבודה שלו - ואני לא חושב שזה חכם מבחינה מאקרו כלכלית שכן מדינה שהופכת את השכבה היצרנית שבה למיעוט נרדף ונסחט היא מדינה שתמצא את עצמה, בטווח הארוך, ללא מיעוט כזה.

 

או שמר utsur לא מרוויח כמו שהוא טוען שהוא מרוויח, או שהוא מרוויח את זה בקלות רבה כלכך שהוא מוכן לוותר על רווחתו עצמו ורווחת ילדיו בשביל להעניק את הרווחה הזו למדינה. זו לא התנהגות רציונלית ולא התנהגות טבעית, ולכן הוא כמובן מיעוט בקרב בעלי ההכנסות האלו.

 

יש גם הבדל כלשהו בין מדיניות המיסוי על וורן באפט (50 מיליארד דולר הון עצמי) לבין המיסוי על מי שמרוויח 30K לחודש והחליט לקנות טלוויזיה ב15K או ג'יפ למשפחה. זה שוורן באפט או ביל גייטס החליטו לתרום את הונם לצדקה לא אומר שיש להם זכות מוסרית לדרוש ממי שמשתכר 200 אלף דולר לשנה לעשות את אותו הדבר. אלו אנשים שחיו את חייהם בעושר דמיוני ועכשיו, לקראת סוף חייהם, הם החליטו לחקוק את שמם על לוחות ההיסטוריה באמצעות פילנטרופיה. אין לזה שום קשר או השלכה על התנהלות אדם מהשורה (גם לא אחד עשיר).

 

אם הרדיקליות שלי מתבטאת בזה שאני חושב שאדם צריך להצליח בזכות עצמו, להרוויח בזכות עצמו ולהנות מעמלו כפי שהוא בוחר - אז אני מודה באשמה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הרדיקליות שלך מתבטאת יפה מאוד בעובדה שעל מזבח התאוריה שלך, אתה מוכן לפטר עשרות אלפי שכנים שלך ולמוטט את כלכלת ביתך ולו רק בכדי לא להטיל מיסוי על תוצרת קוראנית, סינית או מקואלה לומפור.

 

 

אתה מוכן שמתפרה של 2000 עובדות תיסגר וכולן יתצרפו לרשימת מקבלות דמי האבטלה ורק שחו"ח לא נגביל את צונג מונג מסין מלגשת למכרז מדי צה"ל/ שב"ס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני לומד במרחק 40 דקות נסיעה מהבית פלוס נסיעה לעבודה וחזרה בשעות מאוחרות דירה לבד וכלבה...איך לעזאזל אני יכול לממן את זה בתור סטודנט שמרוויח 24 ש"ח לשעה??

 

תוותר על הכלבה, (אני מקווה שזאת כלבה תרתי משמע ולא כלבה מהסוג שאני מכיר)

 

סתם! בצחוק,

 

 

עכשיו ברצינות

24 ש"ח לשעה לא הייתי עובד עם כל הכבוד,

יש לנו במשפחה סטודנט שפשוט פתח עסק גינון,

הוא מתחזק גינות ועובד, וכן, גם לומד הנדסת מחשבים,

בוא נגיד ש24 ש"ח לשעה זה סכום בדיחה עבורו,

 

אדם שרוצה להרוויח יותר יכול להרוויח יותר, השאלה כמה הוא מוכן להקריב,

ברור שהרבה מעדיפים עבודה במשרד ממוזג, אבל תחשוב שעבודה בעבודה בבניין

זה 350 ש"ח יומית ל9 שעות שזה מכובד, השאלה אם אתה יכול לסבול עבודת בנין,

 

לא חלילה שאני תוחב את אפי לכיסך או לאורח חייך, אך 24 ש"ח לשעה כיום זה סכום עבדות,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הרדיקליות שלך מתבטאת יפה מאוד בעובדה שעל מזבח התאוריה שלך, אתה מוכן לפטר עשרות אלפי שכנים שלך ולמוטט את כלכלת ביתך ולו רק בכדי לא להטיל מיסוי על תוצרת קוראנית, סינית או מקואלה לומפור.

 

 

אתה מוכן שמתפרה של 2000 עובדות תיסגר וכולן יתצרפו לרשימת מקבלות דמי האבטלה ורק שחו"ח לא נגביל את צונג מונג מסין מלגשת למכרז מדי צה"ל/ שב"ס.

 

ההבדל בין להטיל מס על תוצרת סינית ובין לשלם ל2000 עובדות דמי אבטלה קטן ממה שאתה חושב. בשני המקרים התוצאה הסופית היא שהעובדות האלו נתמכות על ידי משלם המיסים למרות שאפשר להשיג את אותו מוצר יותר בזול וכך להפנות כספים לאפיקים, אולי, טובים יותר (למשל להשקיע בחינוך עבור הילדים של העובדות האלו כך שהדור הבא במשפחתן לא יעבוד במתפרות אלא בהנדסה). או, במונחים צבאיים, למלא את הימ"חים עבור המלחמה הבאה (אל תשכח שזה כסף שיוצא מתקציב הבטחון).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם מדינת ישראל תאשר לי להחליף למנוע 12v cummins diesel גם אני עובר לדיזל,

לא מספיק לך מנוע V8 דיזל 395 של דטרוטיט? אהבתי אותו יותר ממנוע 350 בנזין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תוותר על הכלבה, (אני מקווה שזאת כלבה תרתי משמע ולא כלבה מהסוג שאני מכיר),

 

אתה מקווה שזו כלבה חד-משמעית (אמיתית) ולא תרתי משמע...

 

עכשיו ברצינות

24 ש"ח לשעה לא הייתי עובד עם כל הכבוד,

 

לא חלילה שאני תוחב את אפי לכיסך או לאורח חייך, אך 24 ש"ח לשעה כיום זה סכום עבדות,

 

לא כל אחד מתאים להיות בעל עסק כמו חברך, ולידיעתך - חלק נכבד מסטודנטי ארצנו משתכר את הסכום הזה ואפילו פחות, בעיקר בתחום שירות הלקוחות לסוגיו. אל תשכח שמעצם בחירתו בלימודים אקדמאיים הוא אינו יכול להיות עצמאי ולעבוד כל יום 9 שעות, או לעבוד עבודה פיזית מתישה (כמו הבניין שהצעת) ואז אחרי סיום העבודה לשבת וללמוד...

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...