Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך ימכרו מכנוניות דיזל לאחר השינוי שעושים במיסוי הירוק שהולך להרוג לגמרי את הדיזל?

הם הולכים ליהיות "מזהמים" יותר בקרוב ולא יהו תחרותיים בקניה- משרד האוצר יודע את מלאכתו טוב מידי!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך ימכרו מכנוניות דיזל לאחר השינוי שעושים במיסוי הירוק שהולך להרוג לגמרי את הדיזל?

הם הולכים ליהיות "מזהמים" יותר בקרוב ולא יהו תחרותיים בקניה- משרד האוצר יודע את מלאכתו טוב מידי!

 

עצוב שזה המצב. במקום להעלות את המיסוי ה"ירוק" הם צריכים ללכת לסיבוב קטן בין רמאללה לשכם. יהיה להם מספיק עבודה לעשור הבא בלי להציק ללקוח המסכן שכל מה שהוא רצה זה לחסוך קצת...

פורסם
איך ימכרו מכנוניות דיזל לאחר השינוי שעושים במיסוי הירוק שהולך להרוג לגמרי את הדיזל?

הלוגיקה שם פשוטה: הדיזל לא משתלם כי צורך פחות דלק ואזרח משלם פחות מס. אז צריך לחנוק את האזרח כך שהוא לא יוכל לקנות דיזל אלא אם כן אין לו בכלל ברירה ואז הוא ישלם על כך בקנייה. הרי אי אפשר לעשות את זה להיברידי, כי זה לא יהיה פוליטיקלי קורקט, הרי כולם רוצים "ירוק". בפועל מה רוצים? את הירוק עם פרצוף על הנייר. ומי משלם? כמובן הלא הוא האזרח הפשוט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מבקש מעט הרחבה בעניין הדיזל.

 

אני רואה את זה ככה:

מר בחור רוצה רכב.

רוצה רכב? תשלם! 100% מס על הרכב. אה, יקר? קנה משומש. ותשלם! על הדלק. יותר מס משווי המוצר...

אה, אתה רוצה דיזל, כי הוא חסכוני? אין בעייה- נדחוף לך אגרות ושטויות עד שלא תרצה ותעדיף דלק.

כי בגז אסור לנסוע, זה מסוכן! אין עוד שיטת גביית מס מסודרת על גז, אז אסור לך להחנות בחניונים וכולי...

מה הולך להיסגר?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
סוף סוף אנחנו מגיעים לפואנטה: מדוע באמת המיסוי העקיף גבוה כלכך אצל העשירונים הנמוכים? אם תשים לב לטבלה 1 במסמך, העשירונים 1-4 מוציאים יותר כסף משהם מכניסים.

 

איך אפשר להסביר את זה? באחת מהצורות הבאות (אתה תבחר מה מתאים לאג'נדה שלך):

 

או בצורה ההגיונית יותר והנפוצה יותר. שמדובר אנשים שמצבם היה טוב יותר והם התבגרו ואז סביר להניח שאחד מבני הזוג פוטר או שנולד ילד ומשכורת של האשה לא כדאית כדי לצאת לעבודה והם היום אוכלים את החסכונות שלהם או נעזרים בהורים או הורים שנעזרים בילדים(גם כאלה אני מכיר). ואין סיבה שבמדינה מתוקנת אדם עם משכורת של מעל 1100$ בחודש לא יוכל לשרוד בלי להיות נזקק סעד, רק אצלנו המצאנו את השיטה הזאת.

 

וכמו שאמרתי אם אתה רוצה לארגן הפגנה נגד העובדים בשחור, הדתיים שחיים על חשבוננו, הרמאים והגנבים, אני מגיע. אבל הפתרון שלך זה לשפוך את המים עם התינוק. במקום שהמדינה תוריד מיסים על מוצרי יסוד כך אדם שעובד במפעל יגמור את החודש(לא מדבר על זה שהוא יחסוך או יתעשר פשוט יצליח לשרוד), הממשלה פתרה את החור בתקציב בצורה הקלה ביותר, למסות עוד יותר בדיוק את החלשים ביותר.

פורסם
חייל שמרוויח 400 שקל בחודש לא אמור להחזיק רכב. אדם שמרוויח 4,000 בחודש לא אמור להחזיק רכב.

 

בנוגע לרכבת המדינה משקיעה מיליארדים בפיתוח תשתית ורכש. בשנים הקרובות תפעל תחנת רכבת כמעט בכל עיר בישראל. מדובר במהפכה בתחבורה ציבורית.

 

מה אתה אומר...בוא אלי לקרית שמונה,4000 ש"ח זה השכר הממוצע פה, ואין כמעט תחבורה ציבורית.

מה שאתה אומר זה שגם את ה4000 ש"ח שלא ירוויחו כי אין להם אפשרות להגיע לעבודה, מה גם שחברות כמו חברות אבטחה דורשות את זה בפריפריה לעיתים קרובות.

שיחכו למהפכה שלך מהקבר.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

מכרתי המאזדה במחיר שהוא יותר מכפול מהגולף, הגולף מונית לשעבר מטופלת במוסך מורשה, נראית כחדשה!!!

 

מדובר ברכב שעבר במשפחה!! הנהג מונית מכר אותה לבנו שהיה צריך רכב לנסיעה לב"ש לאוניברסיטה פעם בשבוע וכעת סיים לימודים וקיבל רכב מעבודה חדשה, הוצאתי היסטוריית טיפולים מהמורשה , יש טסט לשנה, קלאצים לגיר עשו לפני 20000 ק"מ, נכון יש כמה דברים קטנים לסדר, לעשות טיימינג, יש באוטו מיזוג ליושבים מאחור שזה עוזר מאוד לילדים קטנים, באוטו כזה כדאי להשקיע ולסדר דברים קטנים כי יש לו זכות קיום אצלי בבית!!!

 

בעבר היה לי גולף SDI ידני עם יותר מ 600000 ק"מ והמנוע לא אכל שמן ולא מים, מכרתי בגלל שאשתי רצתה אוטומט.

לאבא שלי יש גם גולף + 2007 מונית עם 430000 ק"מ ובמנוע רק החלפנו צמת מזרקים 850 שקל, זה מנועים שאם מטופלים טוב ובזמן חיים בלי סוף

 

בשורה התחתונה האוטו עושה 330 ק"מ לרבע מיכל דלק!. מאיץ נהדר, קרנף! , הגיר מדהים טפו טפו שלא אפתח לעצמי עין,

 

סט טימינג יש באיביי ב 400 שקל כולל משלוח, מזל שיש איביי,

תמונות בהמשך.

פורסם
אני את הצעד שלי כבר עשיתי:

 

מכרתי את המאזדה 5 שהיתה אוכלת יותר מ 30 ליטר ל300 ק"מ, ב300 ק"מ היה יורד מחוג הדלק לחצי !!!

האוטו נמכר עם 105000 ק"מ

 

 

קניתי גולף TDI 2006, עשיתי 330 ק"מ המחוג כרגע רק ברבע מיכל!!!, האוטו עם 345000 ק"מ, חי ובועט.

 

תעברו לדיזל!!!!

 

60 אחוז ממחיר הדלק הם מיסים - בלו ומע"מ!

 

 

 

אוטוטו תתחיל לשלם כמו גדול במוסכים. הוספת לעצמך 200 אלף ק"מ על המחוג בשביל לחסוך 200-300 ש"ח בחודש.

 

במכה הראשונה שתשלם, תתחיל להחזיר את החיסכון בתשלומים למוסכים.

 

אם כבר עושים את המעבר לדיזל, היית צריך לקחת את החיסכון שלך בדלק ולקנות לעצמך רנו פלואנס חדשה ולנסוע עליה כמה שיותר זמן. אז באמת היית חוסך.

פורסם

לפי ישראל היום מחיר הדלק יעלה ביום שישי בשירות מלא ל8.36. עליה של 50 אגורות לליטר.

לא רחוק היום שזה יגיע גם ל10 לליטר.:?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

 

אם כבר עושים את המעבר לדיזל, היית צריך לקחת את החיסכון שלך בדלק ולקנות לעצמך רנו פלואנס חדשה ולנסוע עליה כמה שיותר זמן. אז באמת היית חוסך.

 

זו לא הסטיגמה של הדיזל שבדיוק אותה מנסים להפריך?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

תוך חודשיים המחיר עלה בשקל אחד- עד סוף השנה אני חוזה מחיר של 8.90~9.45 לפחות!

 

ואני לא רוצה לחשוב על טווח של 5~10 שנים - המצב יהיה ממש על הפנים- גם בלי קשר לאיראן.

ואני ממש לא פסימי- פשוט מעוד צריך להיסתכל על הגרף משנת 5200 ולהבין את הכיוון.

 

הלוואי ויקרה משהו טוב ותקום מהפכה אמיתית שתעשה סדר בכלכלה ובחברה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עד שהעם יעשה יד אחת מול הממשל ויזרוק אותם החוצה מהכנסת אחד אחד.

 

זו האופציה היחידה. ביבי לא רואה אף אחד ממטר וגם לא החברים שלו שמלקקים לעשירון העליון. :evil: :evil:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אני לא יודע למה הדיזלים יקרים, אבל זה בטח לא בגלל זיהום, מנוע דיזל פולט פחות CO2 ממנוע בנזין באותו נפח. אם זיהום הייתה בעייה אמיתית אתה חושב שחצי אירופה היו נוסעים על דיזל? שם התקנות מאוד מחמירות ולאנשים אכפת מזיהום אויר.

לכל רכב סופר מיני שיש בארץ יש גירסא עם מנוע דיזל סופר חסכוני בעולם. עד שלא נפסיק לקנות רכבי בנזין בזבזניים ונעבור לדיזל היבואנים לא יתחילו לייבא.

CO2 זה לא זיהום.

זיהום (מרכב מנועי) מורכב מ CO, פחמימנים, תחמוצות חנקן, תחמוצות גופרית (בדיזלים) וחלקיקים.

הדיזלים מזהמים הרבה יותר מבנזין, ולכן הם מקבלים ציון ירוק גרוע יותר.

באירופה שמו יותר דגש על צמצום פליטת CO2 (=חסכון בדלק, שני הדברים מתקיימים יחד בהכרח) ולכן הדיזלים פופולריים שם.

 

כמו מה למשל? מה צריך לייקר במקום הדלק? חיתולים? מטרנות? נייר טואלט? מגבונים לחים? מה בדיוק? מה אפשר לייקר חוץ מהדלק?

ודרך אגב, אנא ממך, אל תכניס לכאן את עניין יקור הלחם. יקור הלחם נובע מכמה דברים, אחד מהם הוא המזג האוויר הקשה מאוד ששורר בארה"ב וברוסיה, שני היצואניות הגדולות בעולם לחיטה. רק קח בחשבון דבר אחד. בעקבות השריפות המרובות בשדות החיטה ברוסיה, זו האחרונה הפכה מיצואנית חיטה ליבואנית חיטה. עכשיו אתה מבין מאיפה באה הקפיצה הגדולה הזו במחיר החיטה?

1. יש כמה דברים שאפשר לייקר לפני הדלק, כנראה לא אלו שרשמת. למשל שקיות ניילון. אני הייתי מטיל מס של 10 אגורות פר שקית ניילון ומחייב את הסופרים לגבות אותו ישירות מהצרכן ולא לסבסד אותו.

זה היה מפחית בן לילה את הצריכה של השקיות האלו וחוסך המון זיהום. ומכניס כסף למדינה.

הסיבה שזה לא מבוצע? דואגים לעובדי המפעלים לייצור שקיות (!!!) על חשבון כל השאר.

 

2. לבטל את קצבאות הילדים לאלתר. מי שרוצה לגדל ילדים שיעשה את זה על חשבונו.

 

משהוא נוסף שאני לא מבין הרי הנפט כבר היה קרוב ל150 דולר חבית ושער הדולר היה איזה 3.7 , אז למה אז המחיר לא הגיע ל8.26 ?

1. שער הדולר ביולי 2008 היה סביב 3.47. הנפט עלה 145$ לחבית. כלומר כ 503 שקל לחבית.

היום הנפט 96 דולר לחבית, והדולר 4.02. זה יוצא 386 שקל לחבית. 23 אחוז פחות מהשיא.

אז למה היום המחיר של הבנזין גבוה יותר? בעיקר מס גבוה יותר.

 

ולגבי הימורים על מתי נגיע ל10 ש"ח לליטר בנזין:

אני מחלק את ההימור שלי לשניים:

1. במקרה של עימות עם הפרסים - מייד.

2. במקרה שהסיפור עם הפרסים ייגמר בקול ענות חלושה ללא עימות צבאי - אולי ב 2016-2018.

תלוי במחירי הנפט בעולם שתלויים מאוד בהתאוששות מהמשברים הכלכליים בעולם (משבר כלכלי=פחות ביקוש לנפט=מחיר נמוך, כמו עכשיו.)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הרדיקליות שלך מתבטאת יפה מאוד בעובדה שעל מזבח התאוריה שלך, אתה מוכן לפטר עשרות אלפי שכנים שלך ולמוטט את כלכלת ביתך ולו רק בכדי לא להטיל מיסוי על תוצרת קוראנית, סינית או מקואלה לומפור.

הבעיה עם הטענה הזו היא שהיא עובדת לא פחות טוב בכיוון השני, כלומר "כל האסונות וכולי קורים בגלל שיש מדינת רווחה ומיסוי גבוה". לענ"ד בכיוון זה אפשר לבסס את הדברים טוב יותר.

 

עכשיו על העני בגלל שהוא עני חסר מעו"ף ולא פתח מפעל נמסה במס של 40% ועל התעשיין שאנחנו מנשקים לו את ה... רק 10% מס.

דוגמה יפה שמראה את דרך החשיבה שלך: מובן מאליו ש"נדפוק" מישהו, רק השאלה מי - את החברים שלי או את החברים שלך.

מה דעתך על שיטה אחרת - לא לדפוק אף אחד?

 

וחלק מהמוסר הזה הוא לֹא תַעֲשֹׁק שָׂכִיר עָנִי וְאֶבְיוֹן מֵאַחֶיךָ אוֹ מִגֵּרְךָ אֲשֶׁר בְּאַרְצְךָ בִּשְׁעָרֶיךָ

יפה אמרת. ועכשיו, ימשיך כבודו: "לא תעשוק את ריעך ולא תגזול". כלומר סוציאליזם אסור. ליתר דיוק, השיטה של התנ"ך היא זו: "לא תישא פני דל ולא תהדר פני גדול" - או בשפה של ימינו, אל תעשה "פרוטקציות" לאף אחד. לא לעשיר ולא לעני.

 

במקום שהמדינה תוריד מיסים על מוצרי יסוד

אתה כל הזמן נשאר באותה נקודה: נדפוק, אבל השאלה את מי. וכל פעם שעושים חוק אחר - מיסים על מי שיש לו אופניים בצבע ירוק, למשל - אז מגלים שוב ושוב את אותה התגלית: שמי שיש לו יותר כסף, יש לו גם יותר אפשרויות לתמרון ולכן מצליח לתמרן את עצמו למצב שבו האופניים שלו אינן ירוקות, לעומת זה שאין לו כסף ולכן מוצא את עצמו עם אופניים ירוקות בזול שעליהן הוא משלם מס ביוקר.

 

אם תפסיק לנסות לתקן את העולם, תגלה שהוא הרבה פחות מקולקל ממה שאתה חושב. או במילים אחרות:

לא מדינת רווחה / סוציאליזם / רובין הוד / מפא"י / כל שם אחר לאותה שיטה. תוצאה - הוצאות המדינה יורדות לחצי או לרבע. המיסים - כנ"ל.

כל החוקים להגנת העובד וכדומה, שגורמים לכך שלא כלכלי להעסיק פועל פשוט - לבטל. תוצאה: יהיו הרבה יותר משרות בשכר נמוך. מי ששווה יותר (כי הוא יותר מוכשר ו/או כי הוא יודע לעשות דברים שאחרים לא יודעים - כגון מנתח מוח וכדומה) עדיין ירוויח הרבה.

מס קבוע (באחוזים) על כל הוצאה - בקיצור, מע"מ. שאר המיסים - לבטל. תוצאה - פתאום שווה לעבוד; שווה לעבוד במשמרת לילה (תוספת של 25% תגיע לנטו ולא תישאר בברוטו); שווה גם לחסוך ולהשקיע (כי על זה אין מס); שווה למעסיקים וחברות גדולות לפתוח מפעלים בישראל.

 

מי שמוציא מעט ישלם מעט מיסים; מי שמוציא יותר ישלם יותר. מי שיעבוד יוכל ליהנות מעבודתו (כמעט) ללא שותפים סמויים.

 

חסרונות: לא יהיו יותר מאפיות, וועדי עובדים, פרוטקציות, וכולי; לא יהיו אוכלי חינם מכל הסוגים כי לא יחלקו כסף בחינם; לא תהיה סיבה או תועלת להיות "מקורב לשלטון". ומאחר שאלו שמרוויחים מהמצב הקיים הם אלו שמחליטים באיזו שיטה המדינה פועלת, כנראה שכל זה לא יקרה בקרוב.

 

דני

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...