Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כמובן מבין ושותף לתסכול שלכם. אבל כל הדיבורים על ביבי והחלפת השלטון אינם רלוונטיים כי:

1. לפחות בחודשיים האחרונים, לממשלה אין כל חלק בעליית מחירי הדלק - הנפט בעולם מתייקר, מה לעשות. מאחר ולמדינת ישראל אין קופונים ל- 1+1, וגם שער הדולר עולה במקביל, התוצאה הבלתי נמנעת היא עליית מחירי הדלק בארץ.

2. העלאת המס על אלכוהול וסיגריות בשיעור גבוה מאוד (כפי שחלק כאן הציעו) עד לרמה שאנשים כמעט יפסיקו לצרוך אותם, יגרום בטווח הרחוק לעליית תוחלת החיים. למה זה יגרום? נכון, לאי יכולת המדינה לשלם פנסיה וביטוחים לתושביה המקשישים. מה עושים במקרה כזה? נכון מעלים מיסים....

 

מעבר לזה, אם תציגו לי עכשיו אדם/מפלגה שלא ייכנע לסחטנות המפלגות הקטנות ויבצע את מדיניותו ללא סטיות וספינים - עכשיו אני מתחייב להצביע להם. אני חושש שאין כזה :cry:

 

לא יודע אם אני אצביע להם אישית, אבל לא ראיתי שמרצ נכנעה ללחצים אי פעם.

  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שני תקנים למדידת אוקטן: RON, שנהוג בארץ ובאירופה, ולעומתו התקן האמריקאי שאינני זוכר כעת את שמו. בפשטות: 95 לפי RON הוא 93 של האמריקאים. אותה גברת בשינוי אדרת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני לא יודע למה הדיזלים יקרים, אבל זה בטח לא בגלל זיהום, מנוע דיזל פולט פחות CO2 ממנוע בנזין באותו נפח. אם זיהום הייתה בעייה אמיתית אתה חושב שחצי אירופה היו נוסעים על דיזל? שם התקנות מאוד מחמירות ולאנשים אכפת מזיהום אויר.

לכל רכב סופר מיני שיש בארץ יש גירסא עם מנוע דיזל סופר חסכוני בעולם. עד שלא נפסיק לקנות רכבי בנזין בזבזניים ונעבור לדיזל היבואנים לא יתחילו לייבא.

 

בקשר לזיהום של רכב הדיזל- co2 זה ממש לא מדד הזיהום היחיד שמעניין

 

פורסם
ליברמן:evilbat:

לא יודע אם אני אצביע להם אישית, אבל לא ראיתי שמרצ נכנעה ללחצים אי פעם.

 

ליברמן עדיין בממשלה למרות התחייבותו לנאמנות=אזרחות וגיוס לכל ובלה בלה.

מרץ? להזכיר את ה"ריד מיי ליפס" הזחוח של שריד בזמנו?

מעבר לזה, אף אחת מהמפלגות האלה לא גדולה מספיק כדי לתפוס את השלטון. אני מניח שיש לזה סיבה :roll:

 

אבל עזבו, לא הויכוח הפוליטי הוא האישיו כאן, אלא איך עומדים בגזירת מחירים כאלה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

העיסוק בביבי ומספר השרים מונע דיון ענייני בסוגיות חלוקת המשאבים ומדיניות המיסוי, וחבל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא יודע אם אני אצביע להם אישית, אבל לא ראיתי שמרצ נכנעה ללחצים אי פעם.

 

זה לא המקום, אבל אני חייב. מי שמצביע להם הוא שהיד.

 

יש שני תקנים למדידת אוקטן: RON, שנהוג בארץ ובאירופה, ולעומתו התקן האמריקאי שאינני זוכר כעת את שמו. בפשטות: 95 לפי RON הוא 93 של האמריקאים. אותה גברת בשינוי אדרת.

 

תודה על ההסבר! לא בדיוק הבנתי את המצגת הזאת.

 

אגב, יש מקביל בארץ ל89 שנמכר שם? למה לא זכור לי שראיתי פחות מ 95, ואם באמת אין, אז למה?

פורסם
כמו מה למשל? מה צריך לייקר במקום הדלק? חיתולים? מטרנות? נייר טואלט? מגבונים לחים? מה בדיוק? מה אפשר לייקר חוץ מהדלק?

ודרך אגב, אנא ממך, אל תכניס לכאן את עניין יקור הלחם. יקור הלחם נובע מכמה דברים, אחד מהם הוא המזג האוויר הקשה מאוד ששורר בארה"ב וברוסיה, שני היצואניות הגדולות בעולם לחיטה. רק קח בחשבון דבר אחד. בעקבות השריפות המרובות בשדות החיטה ברוסיה, זו האחרונה הפכה מיצואנית חיטה ליבואנית חיטה. עכשיו אתה מבין מאיפה באה הקפיצה הגדולה הזו במחיר החיטה?

 

הנה מספר דברים שאפשר ליקר:

1- תשלום דיבידנדים לבעלי חברות זהה למשכורת של אדם שכיר. למה אני כשכיר צריך לשלם 48% מס על כל שקל שאני שאני מרוויח מעל 42K בחודש, ואילו בעל חברה שמושך ממנה 10 מליון שקל(והרבה פעמים כהלוואה שעלולה להרוס את החברה) כדי לבנות וילה חדשה משלם רק 30%.

 

2- להגדיל את מס חברות. לפי השיטות הכלכליות הליברליות ביותר מס החברות שלנו נמוך בלפחות 4% ממה שיעיל עבור התפתחות המשק. ניתן גם להתנות תשלום מופחת לחברה שמשקיע בצורה מיוחדת בייצור משרות חדשות.

 

3- מס ערך מוסף של 35% למוצרי חשמל וריהוט מעל 15K ש"ח. מי שרוצה לקנות טלוויזיה ב-20K ש"ח ישלם יותר, ועדיף שישלם ממי שרוצה לקנות לחם.

 

4- מס קניה גבוהה יותר למכוניות שעולות מעל 250K ש"ח. כל סוגי המכוניות ניתן למצוא עבור האדם הסביר בסכום הזה, מי שרוצה מותרות שישלם, לא מי שרוצה בקושי לחיות.

 

5- מס ירושה לירושה לאדם שמקבל יותר מ 10 מליון ש"ח ירושה(או מתנות מעל סכום זה)

 

ויש עוד ועוד.

אבל אתה מבין, הדברים האלה שאפשר באמת ליקר אותם, זה בדיוק הדברים שאותם משלמים החברים של ביבי(ודרך אגב ביבי הוא לא לבד הם גם חברים של אולמרט ושל ליברמן ושל ברק וגם של ליבני וסביר להניח שגם של לפיד ויש עוד ועוד) והם לא רוצים שהחברים שלהם ישלמו יותר.

פורסם

הכל בגלל איראן ,הם מאיימים עלינו ,עוד מאט תיהיה מלחמה צריך להתכונן ,ביבי יהיה ראש ממשלה במלחמה אז כנראה הקדנציה שלו תמשך עד לאחריה ,המיסוי הכרחי כדי להתכונן כראוי למלחמה .:shock:

utsur מה שאתה לא מבין שחברה אפשר להעתיק ,והמליונר יכול לגור במונקו ולבקר מדי פעם בארץ .

פורסם
אני כמובן מבין ושותף לתסכול שלכם. אבל כל הדיבורים על ביבי והחלפת השלטון אינם רלוונטיים כי:

1. לפחות בחודשיים האחרונים, לממשלה אין כל חלק בעליית מחירי הדלק - הנפט בעולם מתייקר, מה לעשות. מאחר ולמדינת ישראל אין קופונים ל- 1+1, וגם שער הדולר עולה במקביל, התוצאה הבלתי נמנעת היא עליית מחירי הדלק בארץ.

2. העלאת המס על אלכוהול וסיגריות בשיעור גבוה מאוד (כפי שחלק כאן הציעו) עד לרמה שאנשים כמעט יפסיקו לצרוך אותם, יגרום בטווח הרחוק לעליית תוחלת החיים. למה זה יגרום? נכון, לאי יכולת המדינה לשלם פנסיה וביטוחים לתושביה המקשישים. מה עושים במקרה כזה? נכון מעלים מיסים....

 

מעבר לזה, אם תציגו לי עכשיו אדם/מפלגה שלא ייכנע לסחטנות המפלגות הקטנות ויבצע את מדיניותו ללא סטיות וספינים - עכשיו אני מתחייב להצביע להם. אני חושש שאין כזה :cry:

 

 

לעדיף לי לחיות עד גיל 40 עם סיגריה מאשר לחיות עד גיל 80 בלי סיגריה, ובטוח אמות בדרך מהעצבים,

זה הכדורי הרגעה שלי, אם המס יעלה יותר מידי, נתחיל לגדל טבאק בחצר,

 

אגב, הצבעה למפלגות קטנות זה קול שרוף, גם אני רוצה להצביע לנפתלי בנט,

פשוט לנפתלי בנט אין מספי כוח פוליטי להקים ממשלה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הנה מספר דברים שאפשר ליקר:

1- תשלום דיבידנדים לבעלי חברות זהה למשכורת של אדם שכיר. למה אני כשכיר צריך לשלם 48% מס על כל שקל שאני שאני מרוויח מעל 42K בחודש, ואילו בעל חברה שמושך ממנה 10 מליון שקל(והרבה פעמים כהלוואה שעלולה להרוס את החברה) כדי לבנות וילה חדשה משלם רק 30%.

 

2- להגדיל את מס חברות. לפי השיטות הכלכליות הליברליות ביותר מס החברות שלנו נמוך בלפחות 4% ממה שיעיל עבור התפתחות המשק. ניתן גם להתנות תשלום מופחת לחברה שמשקיע בצורה מיוחדת בייצור משרות חדשות.

 

3- מס ערך מוסף של 35% למוצרי חשמל וריהוט מעל 15K ש"ח. מי שרוצה לקנות טלוויזיה ב-20K ש"ח ישלם יותר, ועדיף שישלם ממי שרוצה לקנות לחם.

 

4- מס קניה גבוהה יותר למכוניות שעולות מעל 250K ש"ח. כל סוגי המכוניות ניתן למצוא עבור האדם הסביר בסכום הזה, מי שרוצה מותרות שישלם, לא מי שרוצה בקושי לחיות.

 

5- מס ירושה לירושה לאדם שמקבל יותר מ 10 מליון ש"ח ירושה(או מתנות מעל סכום זה)

 

ויש עוד ועוד.

אבל אתה מבין, הדברים האלה שאפשר באמת ליקר אותם, זה בדיוק הדברים שאותם משלמים החברים של ביבי(ודרך אגב ביבי הוא לא לבד הם גם חברים של אולמרט ושל ליברמן ושל ברק וגם של ליבני וסביר להניח שגם של לפיד ויש עוד ועוד) והם לא רוצים שהחברים שלהם ישלמו יותר.

 

מהי ההצדקה המוסרית לשוד האדם העובד על ידי המדינה? או שאני טועה ולמוסר אין קשר לזה?

איזו אוכלוסיה אתה רואה נשארת כאן ושואפת להצליח עם מדיניות מיסוי כזו?

 

האם שאלות כאלו מטרידות אותך, או שהמניפסט הברוטלי של דיכוי השכבה היוצרת והתורמת בשביל שיהנו כל היתר מפירות עבודתם של הראשונים לא משאיר מקום לשאלות בכלל?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רק אני שמתי לב שמאז השקת המכונית של בטר הפלייס והפרסום המאסיבי מחירו של הדלק בעיקר רק עולה

 

כמובן שאני לא מאמין שיש קשר, אבל זה מוזר קצת . לא?

פורסם
בקצב הזה ,עם ראש הממשלה הנוכחי יהיה רע.

סליחה.רע מאוד.

 

זה נכון שהשילוב ביבי+שטייניץ גרוע, אבל שלא תחשוב בטעות שהאלטרנטיבות טובות יותר.

אין עתיד, זה בטוח!

פורסם

לא משנה איך תסובבו את זה, במהלך 3 השנים האחרונות עלה המס (מס!) על הדלק ביותר משקל.

 

אז ככה שזו לא גזירת גורל, לשלם 8 ש"ח לליטר. אפשר גם לשלם 7 ש"ח לליטר, בהנחה ומזמברים אותך ב"קטנה", ולא עד הסוף.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...