Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי הדלק - עד מתי? 8.26₪ מהחודש הבא!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב כבר ישתלם לקפוץ לאילת ולקנות דלק בנגלות של 100 ליטר. מישהו יודע איפה אםשר לקנות עוקב יד 2?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 267
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פה פיתרון אחד וזה להוריד את ביבי מהשלטון! הכי מבאס זה דווקא ב2006 שרק הוצאתי רישיון התחילו כל המחירים המטורפים האלה. אתם צריכים להבין כל ההפגנות שעושים פה בארץ לא מגרד לממשלה. אם הפסקתם לקנות דלק אז יעלו מחירים של אוכל ושיפסיקו לאכול אז ימציאו משהו.

פורסם

אני כבר עם הפונטו יוצא רק לנסיעות שאני חייב לצאת אליהן. משתדל כמעט ולא לעשות נסיעות "מיותרות" כמו טיול לגולן או לראש הנקרה, אלא אם אני מצליח להשיג עוד זוג שיתחלק בהוצאות הדלק.

 

צמצמו את מה שאפשר, אל תסעו איפה שלא צריך. את כל היתר סופגים, ומי שנמצא בקצה היכולת שלו, שיצמצם במשהו אחר -

אפשר להוריד את המינוי לכבלים, לא לצאת למסעדות וכו' וכו'. זה מה שעושה כל מי שמרוויח כסף מועט ונמצא בקצה היכולת.

פורסם

לעשן הפסקתי עם העלייה האחרונה, רבים אחרים ממשיכים וימשיכו לעשן.

 

לנהוג אני עדיין ממשיך, ואם צריך גם על זה נוותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אגאסי חוגג עם הפלואנס עכשיו.... עוד יגיע היום שיהיה מס גם על החשמליות.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני חושב על כל נסיעה שאני עושה, אם היא הכרחית או לא,

אשכרה חושב על כל ק"מ, איפה הימים שבהם היה אפשר למלא מיכל מלא ועוד לקנות איזה ארטיק ובקבוק קולה בחנות הנוחות של התחנה וכל זה היה עולה 200₪?

 

לפני שאתה נזכר בימים ההם שהיית ממלא מיכל וקונה ארטיק וקולה ב200 שקל תזכיר לנו כמה אנשים היו מרוויחים לשעה בממוצע? 5 שקלים? 7 שקלים? תתפלא היו ימים כאלה.

 

יש פה פיתרון אחד וזה להוריד את ביבי מהשלטון! הכי מבאס זה דווקא ב2006 שרק הוצאתי רישיון התחילו כל המחירים המטורפים האלה. אתם צריכים להבין כל ההפגנות שעושים פה בארץ לא מגרד לממשלה. אם הפסקתם לקנות דלק אז יעלו מחירים של אוכל ושיפסיקו לאכול אז ימציאו משהו.

 

צודק, אתה צודק במיליון אחוז. צריך להעיף את ביבי מהשלטון ומהר. צריך להביא ראש ממשלה שיהיה עם ביצים עד כדי כך שהוא לא ישקשק כאשר אלי ישיי וכל חבריו במפלגות השונות יאיימו לעזוב. ראש ממשלה אמיתי יהיה זה שיסגור את הביטוח הלאומי, יבטל את כל הקיצבאות חוץ מזיקנה, תמיכה בניצולי שואה (וכל צרכיהם) ונכות. נכות הכוונה היא לנכים שכלית ונכים פיזית שלא מסוגלים לזוז.

כמו כן, צריך שיהיה לאותו ראש ממשלה ביצים בכדי להפוך את כל מערכת הבריאות לפרטית. ככה ברגע שאנשים ידעו שהם צריכים לשלם על טיפול רפואי הם יחשבו טוב טוב על שימוש באמצעי מניעה כאלה ואחרים או תכנון המשפחה למרות שהרב או האימאם אוסרים זאת עליהם.

כמו כן, צריך להסביר לשרים ולחברי הכנסת שלהיות נציג העם זוהי שליחות ומסירות. כמו שרופא בישראל לא בוחר להיות רופא בשביל כסף אלא בשביל לעזור לבני אדם ככה חברי הכנסת והשרים צרים להצניע. לא ייתכן שרופא שעובד מסביב לשעון משתכר פרוטות ביחס לתמורה ואילו ח"כ מקבלים משכורת של מעל ל 30 אלף שח בחודש, רכבי פאר, הוצאות הזויות כאלה ואחרות וכיוצא בזאת.

 

מה יהיה ביום שלמחרת? תהיה נפילת מיסים חזקה אבל בתמורה כל אחד לעצמו וההשלכות של כך.

* אתה מפחד לאבד את היכולת לעבוד עקב תאונה או נכות? אין בעייה, תעשה ביטוח פרטי.

* דואג שמה חס וחלילה אתה תמות והאשה והילדים יזרקו לרחוב? אין בעיה, תעשה ביטוח חיים.

* מפחד שמה תיפול למשכב עקב מחלה קשה ולא יהיה לך איך לשלם עבור הטיפולים הרפואיים? אין בעייה, תעשה פוליסת בריאות פרטית.

 

 

בתמורה לכך. מס הכנסה הכולל ירד ל 30 אחוזים מקסימום.

המע"מ יירד ל 10 אחוזים.

הדלק יעלה לא יותר מ 4.50 שקלים לליטר.

מכונית משפחתית שעלתה מעל ל 100 אלף שח עכשיו תעלה בין 70 ל 80 אלף שח.

 

מה דעתכם? מסוגלים לזאת? הנחה משמעותית ביותר במיסים המוטלים על האזרח ובתמורה כל אחד דואג לעצמו. מתאים?

 

ביבי הוא ראש ממשלה טוב, הוא קיצץ בקיצבאות אבל לא מספיק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אגאסי חוגג עם הפלואנס עכשיו.... עוד יגיע היום שיהיה מס גם על החשמליות.

 

נכון,אבל גם במחיר של 8.26 בן אדם ממוצע שעושה כ 1K ק"מ בחודש עדיין,לא ישתלם לקנות רכב חשמלי בעלות די מנוי של אלף שקל בחודש בנוסף לכך שאין כרגע רכבים משומשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני בדרך כלל לא אוהב להיגרר להצהרות "ביבי אשם בכל", אבל 8.1 לליטר??? אם הוא לא יתפוס קצת את עצמו, אני באמת מאחל לו לסיים נרקומן, שתיין וחולה הגה בלי שקל על התחת...

פורסם

במה לכל הרוחות והשדים ביבי אשם בדיוק? אתה לא קולט? אתה לא מדבר עברית? כמו שלך ולכל אזרח במדינה הזאת יש חובות לשלם כל חודש ככה גם למדינה יש חובות לעמוד בהם. רוצה קיצבאות? רוצה סוציאליות? יופי, מאיפה יבוא הכסף בדיוק?

 

מכיר את אלון גל מהתוכנית "משפחה חורגת"? מעניין מאוד איך זה היה נראה אם הוא היה מייעץ לשר האוצר איך לייעל את המדינה.

צעד מספר אחד : הפסק את כל שפיכת הכספים אל אוכלי החינם והפרזיטים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
נכון,אבל גם במחיר של 8.26 בן אדם ממוצע שעושה כ 1K ק"מ בחודש עדיין,לא ישתלם לקנות רכב חשמלי בעלות די מנוי של אלף שקל בחודש בנוסף לכך שאין כרגע רכבים משומשים.

 

חכה חכה, פאלטה קטנה עם איראן והדלק תוך יומיים יגיע ל 10 שקל לליטר, תזכור את זה טוב...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אין מה לענות,זה יהיה נכון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
במה לכל הרוחות והשדים ביבי אשם בדיוק? אתה לא קולט? אתה לא מדבר עברית? כמו שלך ולכל אזרח במדינה הזאת יש חובות לשלם כל חודש ככה גם למדינה יש חובות לעמוד בהם. רוצה קיצבאות? רוצה סוציאליות? יופי, מאיפה יבוא הכסף בדיוק?

 

מכיר את אלון גל מהתוכנית "משפחה חורגת"? מעניין מאוד איך זה היה נראה אם הוא היה מייעץ לשר האוצר איך לייעל את המדינה.

צעד מספר אחד : הפסק את כל שפיכת הכספים אל אוכלי החינם והפרזיטים.

 

 

מדברים פחות חשובים!! אני לא מבין גדול בזה ואני לא תופס מעצמי כזה, אבל הוא יכול לייקר דברים שהם פחות יומיומיים והכרחיים מהדלק!

פורסם

כמו מה למשל? מה צריך לייקר במקום הדלק? חיתולים? מטרנות? נייר טואלט? מגבונים לחים? מה בדיוק? מה אפשר לייקר חוץ מהדלק?

ודרך אגב, אנא ממך, אל תכניס לכאן את עניין יקור הלחם. יקור הלחם נובע מכמה דברים, אחד מהם הוא המזג האוויר הקשה מאוד ששורר בארה"ב וברוסיה, שני היצואניות הגדולות בעולם לחיטה. רק קח בחשבון דבר אחד. בעקבות השריפות המרובות בשדות החיטה ברוסיה, זו האחרונה הפכה מיצואנית חיטה ליבואנית חיטה. עכשיו אתה מבין מאיפה באה הקפיצה הגדולה הזו במחיר החיטה?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מכיר את אלון גל מהתוכנית "משפחה חורגת"? מעניין מאוד איך זה היה נראה אם הוא היה מייעץ לשר האוצר איך לייעל את המדינה.

צעד מספר אחד : הפסק את כל שפיכת הכספים אל אוכלי החינם והפרזיטים.

אני חושב שצעד מספר אחד היה להעיף את כל אוכלי החינם - סליחה: השרים - חסרי התיק ולתעל את הכסף שמוקצב למשרד לענייני כלום של כל אחד ואחד מהם למען מטרות יותר ראויות.

אחרי שנפטרנו מהשרים ללא תיק אפשר גם להיפטר משרים בעלי תיק שתחום סמכותם חופף לתחום אחריותם של שרים אחרים. דוגמה: השר לענייני מודיעין, השר לפיתוח הנגב והגליל, השר לשיפור השירות הממשלתי בציבור, שר במשרד רה"מ, שר לאזרחים ותיקים, שר לאסטרטגיה כלכלית, שר להגנת העורף, שר לשת"פ איזורי... להמשיך?

 

כמה מאות מיליונים חסכנו בשנה? אה, רגע... אבל אז הקואליציה תתפרק. בבחירות הבאות אולי כדאי לבחור יותר בתבונה - ממשלות כושלות עולות לנו ביוקר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...