רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמתי לב גם בפולו עם מנוע 1.4 אטמוספירי, וגם באיביזה 1.2 TSI, שבמהירויות נמוכות, למשל כשעוצרים ברמזור ומתחילים שוב את הנסיעה, שהרכב מרגיש די עצל, חסר אנרגיה כזה, דבר שאני לא רגיל אליו מגיר אוטומטי "מיושן" בו מרגישים מין זרימה כזאת של כח גם על ההתחלה. האם זה ככה פשוט בגלל החסכון בדלק של ה DSG? זה לא מעצבן לדעתכם? אגב, איך הבלמים לדעתכם בשני הרכבים הנ"ל? אני חושב שמדובר באותם בלמים, לפחות באיביזה שמתי לב שצריך לתת ממש להצמיד את הדוושה כדי לבלום, אמנם אני לא אוהב בלמים רגישים מדיי, אבל זה לא קצת מוגזם ואולי אפילו לא בטיחותי מבחינת זמן תגובה?
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מאובזר שיתאים למגורים בעת טיול ברחבי הארץ (בשלב ראשון). באוסטרליה, למשל, זה נפוץ ומקובל. בארץ לא יצא לנו לראות רכבים/טיילים מסוג זה. מה אתם יודעים? יש רכב כזה בארץ? איפה אפשר לחפש/למצוא? המון תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת YNV, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני מקבל רכב חדש במהלך ספטמבר ומעוניין לשים לו גאנטים (הטאסות שמגיעות עם הרכב לא משו) רציתי לדעת אם החלפת הגאנטים פוגעת באחריות הרכב? תודה לעונים נ.ב. אני חדש פה ככה שלא כל כך הצלחתי למצוא איפה לפתוח את הנושא. במידה וזה לא פה מצטער על טרחת ההעברה מנהלים.
הודעה אחרונה מאת GreaseDonkey, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פגיו גיבורה. http://www.autocar.co.uk/car-video/hero-cars-peugeot-205-gti
הודעה אחרונה מאת omri617, -
-
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום קניתי סיאט איביזה 1.4 ידנית REFERENCE 2012 לפני שבוע ושמתי לב שכשאני מתניע את הרכב כל החלק הקדמי של האוטו טיפה רועד, אני ממש מרגיש את הרטט ברגליים. ככה זה אמור להיות? ככה כל הסיאטים מתנהגים? או שיכול להיות שזה אמור להיות ככה עד שהרכב לא יעבור כמות מסויימת של קילומטרים? אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי אם תשובה, תודה פרסומת: המנוע רועד? הטורים נופלים? האוטו נכבה בכל פעם שפותחים מזגן? רגע לפני שאתם נכנסים להוצאות יקרות, נסו את תוסף הדלק של smog doctor, שמנקה את המנוע ופותר בעיות מסוג זה! לחצו כאן!
הודעה אחרונה מאת daniko1985, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיבלנו היום את האדג׳ החדשה שלנו , הצלחנו ״בטעות ״ להפעיל את הgps פעם אחת ולא הצלחנו שוב , תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת dr_orlick, -
לאחר עיכוב קצר מגיעה ארצה פיג'ו 208 - הסופר מיני החדשה של פיג'ו שתחליף את ה-207 וה-206 פלוס. ה-208 תשווק בישראל בשתי גרסאות - 1.2 ליטר ידני ו-1.6 ליטר אוטומט. והמחיר? החל מ-86 אלף ש"ח לדגם הידני הבסיסי. כל שאר הפרטים בקישור: פיג'ו 208 בישראל
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
לינק: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/807/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%93-%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%93%d7%90%d7%95-2013-%d7%aa%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-1-%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%a8-%d7%91%d7%a0%d7%96%d7%99%d7%9f מנוע אקו-בוסט 1.0 ליטר עם 125 כ"ס. תמונות
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול בבוקר נסעתי במבשרת ציון לכיוון העליה לכביש 1 לתל אביב, בנתיב הימני מבין השניים שאפשר לפנות מהם. מאחורי הגיעה מונית, שהנהג שלה חתך אותי בלי לאותת ובלי כלום רק בשביל לפנות מהנתיב היותר שמאלי. כשהאור התחלף לירוק, האיש פשוט התחיל לעבור ימינה, באמצע הצומת והפניה, אל תוך הנתיב שלי. די בנס הוא לא נכנס בי ואחרי שהוא עבר, הבנתי שהוא בעצם רצה להגיע לאיזו תחנת אוטובוס שיש שם. לפי הפרצוף שלו הוא כמובן לא הבין למה צפרתי ולא בטוח שבכלל הבין שעשה איזה 3-4 עבירות תנועה גסות במרווח זמן של פחות מ-2 דק'. כמובן שלא עצרתי לריב איתו (הוא לא היה מבין למה זה מאוד מפגר לפנות מנתיב שמאלי, כשאתה יודע שאתה צריך לעצור בצד הימני של הכביש ברגע שאתה פונה - מבחינתו נתיב פנוי כנראה מחייב שיהיה …
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
כמו כולם פה, גם אני חולה הגה.. כרגע ההגה הוא של פיאט אונו 93 ידנית. רכב מהנה וכיפי, עד שאתה עובר לשני ואז אתה נזכר שהוא רק 1000 סמ״ק.. אני חייל שמשרת יומיות ועובד בערבים, הפיאט כרגע היא ההוצאה העיקרית שלי. עקב היותי אדם אופטימי חשבתי שמתישהו אני אשדרג את הפיאט לרכב קצת יותר מפולפל ואני לא מצליח לראות איך זה אפשרי.. או בקיצור, איך מאכילים את החיידק המוטורי שחי אצלך, שכל מה שיש לך זה אונו 45 ומחסור בהרצלים ?!
הודעה אחרונה מאת iec, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הנתונים של משרד התחבורה מ-1 ינואר 2012 עד 2 ספטמבר 2012.
הודעה אחרונה מאת car_me, -
הנדסאי רכב
מאת Yotam1131- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני רוצה ללמוד מכונאות רכב , לפי מה שבדקתי את 2 מכללות שאפשר ללמוד שם , מכללת עתיד , ותל חי. יש כמה דברים שאני רוצה להבין. 1. מישהו יודע משהו על האיכות לימוד של המכללות האלה? 2. מה ההדבל בין הנדסאי למכונאי רגיל? 3. הנדסאי נחשב "יותר מקצועי" ממכונאי רגיל ? 4. יש ביקוש לעבודה להדסאי רכב?
הודעה אחרונה מאת vogel, -
היום חזרנו מהים אני ועוד כמה חברים. בדרך חזור הנהג התורן שלנו הוריד חולצה (היתה רטובה +חול) הוריד את הכפכפי אצבע והתחיל לנסוע. חבר שלי אמר לנהג שאם יתפוס אותך שוטר זה קנס כי אסור לנסוע בלי חולצה ואסור לנסוע עם כפכפים או יחף. עכשיו אני שואל מה ההגיון פה?למי זה מפריע שאני נוסע בלי חולצה ועם כפכפים או שאני נוסע יחף?
הודעה אחרונה מאת Adi1212, -
שוב יש מבצע לעו"ד או מטיבי מיקוח: 118 כולל שלל אבזור: 165 (אבל זה מחיר מיוחד ואחרון, כן? 318 כולל באמת שלל אבזור מרשים ביותר (GPS, BT, Sunroof וכו'): 218. האמת - למי שמחפש סמל ולא ביצועים, זו אופציה לא רעה.
הודעה אחרונה מאת skitz, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 743 צפיות
אני אמור לעבור ממזדה 3 לטויוטה טוריס היברידית בשבוע הבא. האם הטויוטה קטנה משמעותית בתא הנוסעים מהמזדה? הבנתי שתא המטען קטן משמעותית, זה משהו שמאד מפריע ביום יום? קניות טיולים וכו'?
הודעה אחרונה מאת חכם חנוכה, -
-
טוב אז הייתי יותר מידי אופטימי ולא נראה לי ששוק הרכבים באמת מתאושש, כמו שאומרים יותר מזל משכל מדובר על מאזדה 3 שנת 2006 דגם קומפורט,יד 1 פרטית בבעלות אדם מבוגר,טופלה אך ורק במוסך מורשה עד עצם היום הזה או שיותר נכון עד עצם היום של אתמול . הרכב ניקנה מהסוכנות ב-130K , מד האוץ בזמן המכירה: 143,860. חשוב לציין שהרכב היה בבעלותו של אבא שלי במשך כ-6 שנים וכל התקופה טופל אך ורק במוסך מורשה, למרות המחירים ההזויים ששילם עבור אותם טיפולים שבכל מוסך רגיל היה משלם שליש מהמחיר הזה , דוגמא: טיפול 135,000 עלה כ-5K , אני זוכר שבין היתר הוחלפו דסקיות בלם ורפידות,פילטר אוויר,פילטר שמן,שמן ועוד כל מיני חלקים שמוחלפים בשגרה בכל רכב עם קילומטראז' כזה. כל הפעמים שניסיתי לשכנע את אבא ש…
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 709 צפיות
לתחושתי יש שינוי במגזינים העבריים שלנו ואני מדבר על הגה ואוטו הכיוון שאני מרגיש פחות דגש על מבחנים של מכוניות הפופלריות בליסינג ומבחני השוואה שלהם. יותר כתבות על המכוניות שחובבי הרכב אוהבים השוואות של מכוניות ספורטיביות לדוגמא כתבת על דורות הbmw כתבה על סיטרואן ds וכו' נסיעה ברכבי הארץ עם מכוניות כמו פורד מוסטנג , מיאטה , יגואר ואחרים יותר כתבות מרכזיות על דריפטים , מירוצים , ראלי בארץ. ומכוניות הליסינג שהיו מקבלים בעבר אייך שהגיעו מבחני השוואה גדולים , מקבלים עמוד או שניים , המגזין נהיה יותר מכוון לחובבי הרכב ופחות לאלא שמחפשים לקנות רכב? זה התחושה שלי גם מגזין הגה בכלל בזמן אחרון גם השתנה בכיוון זה יותר מכוניות של חובבי הרכב וגם מבחני …
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני כותב פה מאחר שלא מצאתי שום פורום שיתאים לזה יותר. אני מחפש דרך לשנע רכב ספורט באופן קבע ממקום למקום, לא משהו חד פעמי אלא על בסיס שבועי כך שנוחות וקלילות זו הדרישה המהותית ביותר. מדובר ברכב ספורט מאוד נמוך, מושך את העין (רצוי עגלה סגורה), וחשוב שיהיה נוח להעלות ולהוריד את הרכב בכמה דקות. הדבר האחרון, כמו שציינתי אני אעגן את העגלה/גורר לשברולט סילברדו כך שדרושה התאמה בין השניים. יש למישהו רעיונות? הצעות? נסיון?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 4 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
זה רק אני, או שלפעמים איזה משפט בכתבה גורם לכם לרצות לדפוק את הראש בקיר? כתבה מהיום שמסקרת תאונה: "מחקירה ראשונית עולה כי התאונה נגרמה בעקבות סטייה של אחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בה מנתיב הנסיעה" לעעעעע!!!! באמת?!?! אתם לא רציניים!?!? כי הדבר הראשון שקפץ לי לראש, זה ששני הרכבים עברו דרך "חור תולעת" בחלל, חצו מימדים וזמנים ופשוט הופיעו באותו המקום באותו הזמן ולכן הייתה תאונה.... זה בערך כמו לראות שלולית חלב ולומר "נראה לי שנשפך כאן חלב".
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 0 תגובות
- 498 צפיות
שלום אני אני מעונין לעשות ביטוח סחר התקשרתי להרבה חברות כולם לא עושות אני מעוניין לדעת היכן אני יכול לעשות ביטוח סחר ?
הודעה אחרונה מאת aviran550, -
- 0 תגובות
- 609 צפיות
שלום, קיבלתי הצעה מחברת אלדן לליסינג פרטי של פורד פוקוס 2012 דרך מועדון היטק-זון. בשיחה טלפונית אמרה לי הנציגה של אלדן שהרכב נרשם על שמם אך שדה "רישום קודם" ברישיון ישאר ריק, ובסוף התקופה מועבר על שמי. האם המצב יתכן? האם רישום בעלות על אלדן אינו גורר גם רישום ב"רישום קודם"?
הודעה אחרונה מאת alex1978, -
- 2 תגובות
- 714 צפיות
בדרך כלל כשקופצות לי פרסומות מעצבנות כשאני גולש באינטרנט, אני מתעלם לחלוטין וסוגר אותם מיד. היום, אני לא יודע למה אבל משהו תפס לי את העין בפרסומת של awacs מבית safe-drive system. הכותרת מפוצצת : "המערכת שתציל אותך מתאונת דרכים" מצד שמאל יש תמונות מתחלפות של אנשים שנוהגים: מישהי שולחת sms, אח"כ מישהו מדבר בטלפון, עוד אחד מכניס נתונים ל-gps, אותה אחת ששלחה sms ממקודם - עכשיו שמה ליפסטיק ועוד... בעצם המסר ה(לא כל כך) סמוי פה הוא שנהג יכול לעשות עוד מיליון דברים תוך כדי נסיעה, וזה בסדר כי המערכת שלנו תציל אותך מתאונה. נעזוב את העניין החוקי שכעיקרון נהג צריך... לנהוג, זה פשוט חוסר אחריות לפרסם דבר כזה!!! לינק לפרסומת: http://…
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כמובן שזה בהומור :-) רציתי לדעת איך בעלי הרכבים שזוללים הרבה דלק מושפעים מעליית המחירים הנוכחית. פעם אוקטן 98 היה עולה כמו ש95 עולה היום. איך אתם מסתדרים היום? ממשיכים עם ה98? מעדכנים את התוכנה (למי שיש) ל95?
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
פסי מגן לרכב
מאת meteor- 7 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
איזה סוגים קיימים? מה עדיף? איפה עדיף לקנות? האם אני בעצמי מתקין אותם או שצריך מישהו מוסמך? אני מתכוון לפסי הגנה לדלתות. אני לא מכיר בכלל את הנושא, אודה על ההסברים.
הודעה אחרונה מאת green, -
- 20 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
חברים מה שלומכם ? למי מאיתנו שנהג פעם ברכב קרבי משוריין, בוודאי זוכר שעל לוח השעונים היה גם מונה "שעות מנוע". שעון זה היה מתפקד כמו שעון לכל דבר ופשוט סופר את השעות בהן המנוע פעל ללא קשר לקילומטראז'. יתרונו הגדול היה בחישוב הבלאי של המנוע ללא קשר לקילומטראז' שעבר הכלי הצבאי. באזרחות לא קיים פטנט זה לצערי ומרווחי הטיפולים נקבעים על פי הקילומטראז' או לחילופין תקופת זמן קבועה מראש בת שנה אחת (ברכב פרטי). "15,000 ק"מ או פעם בשנה". לדעתי התקנת מונה שעות מנוע בכלי רכב אזרחיים יקנה מספר יתרונות שלא קיימים כיום : א. יהיה מידע אמין יותר אודות מתי באמת ראוי לעשות טיפול לרכב ואיזה סוג טיפול ראוי לעשות. כמובן תוך שכלול שאר המכלולים בהם יש לטפל (בלמים, בולמים וכ…
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
בסוף החודש אני טס למילאנו (נ.ת. מלפנסה) וצריך רכב ל-8 ימים. רוב הנסיעות תהיו באלפים ודולומיתים. ה-RENTALCARS נתן לי עד עכשיו הצעה הכי טובה. הדגמים (בתקציב שלי) הם: Ford Fusion-Alfa Romeo Mito-Opel Astra Estate-Lancia Delta-Peugeot 308 כולם עם גיר ידני. מה אתם ממליצים? אני מבין, ש הכול "או רכב דומה לו", אבל לפחות לדעת מה לחפש.
הודעה אחרונה מאת shrek2bm, -
שלום לכל הנכבדים.אני ממש נהנה להציץ כאן לעיתים קרובות. מאחר ואינני מחשיב את עצמי לחכם,אני רק מציץ ולא חולק איתכם את הגיגי. בקיצור(או באירוך),דלק זה יקר. עכשיו,נכון שיש אלפי סיבות ואלפי דעות של בעד ונגד-אבל אחרי ככלות הקול והאוקטן הרוב המוחץ חש (ולא סתם) שההוא שם למעלה שיושב ומכוון את הכל (לא אלוהים,קצת מתחתיו) סתם מתעקש על מס בלו בסכום של מנה שווארמה במקום לפזר את זה בצורה שתיקח יותר ממי שיש לו הרבה-הרבה יותר,ותרכך את הכאב שבתדלוק תמים. עכשיו,איך עושים את זה? הצעה ראשונה-הפגנות המונים. הבעיה-לא יהיו המונים. הבעיה הנוספת-מבחינתו נצעק עד מחר,הוא יסגור את החלון. קיצר-נפסל. הצעה שניה-חרם! לא מתדלקים!. הבעיה-מה,לא נעבוד? הבעיה הנוספת-"אם אני אתדלק קצת,אפ'חד לא יר…
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
יוצא מהסופרמרקט,מתקרב לאוטו ורואה גברת עם עגלה ריקה פשוט מחנה את העגלה הריקה שלה על הדלת של האוטו שלי בכוונה גמורה,ללא שום היסוס,פשוט שמה את העגלה על הדלת. צרחתי עליה "תעצרי-מה את עושה ???" והיא ,תוך כדי שהיא מסתכלת בזלזול מי מפריע לה,קופצת אחורה ואומרת לי : מה אתה רוצה?... אני ממשיך (בצעקות) : אני רוצה שלא תחני את העגלה שלך על האוטו שלי,זה מה שאני רוצה,מה עלה בכלל בדעתך שזה קיר? והיא עונה : לא רציתי שהעגלה תדרדר עלי... אני פשוט בהלם. נ.ב אין נזק,העגלה נעצרה על פס החיכוך מהפלסטיק (שתוכן כנראה בדיוק לגובה עגלות הסופר הישראליות).
הודעה אחרונה מאת alex2, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז כן, לא רחוק היום בו מסלול עכו-חיפה ימשך כ12 דקות, גם בשעות העומס "אחרי 30 שנות תכנון ושנתיים של בנייה, יתגשם בעוד 10 ימים חלום כביש "עוקף קריות", עם פתיחת שמונה הקילומטרים הדרומיים של הפרויקט לתנועה. בעוד כחצי שנה - מרץ 2013 - צפוי הכביש להיפתח לכל אורכו, ויאפשר נהיגה נוחה ורצופה לאורך 14 ק"מ, ממחלף ההסתדרות מעל צומת וולקן, ועד מחלף כרי נעמן, דרומית לעכו. בכך יזכו תושבי האזור והנהגים המבקרים, לפתרון אחד מצירי התנועה הבעייתיים של המדינה, אשר טופל באופן חלקי ולא יעיל במשך עשרות שנים." אחיה ראב"ד, YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4276456,00.html בסוף הפרוייקט בעוד כשנה הכביש גם יתחבר למנהרות הכרמל שזאת בכלל בשורה ענקית. מעכו לכביש החוף …
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מתנצל מראש על החפירה - אשמח מאוד לעזרה!!! אז כאמור בכותרת אני מתעתד לטוס לברצלונה בתחילת אוקטובר ל-5 ימים עם האשה. הכרטיסים הוזמנו ושולמו ואז התחילו התוכניות זוג חברים החליט להצטרף אלינו לטיול ליומו האחרון (הם ישהו בצרפת באותה התקופה ויגיעו לבארסה ליום האחרון מהבוקר המוקדם ונמצאים על אותה הטיסה חזרה לישראל בחצות - כלומר יבואו איתנו ברכב). לעניין - בבארסה אין צורך ברכב אבל החלטנו לעשות נסיעה לקוסטה בראבה ביום האחרון עם החברים - התקציב - 400 / 500 יורו ליום כולל הכל. הדרישות - כיף כיף כיף הבעיה - 4 אנשים + 4 מזוודות (הרכב אמור לשנע אותנו מקוסטה בראבה לשדה התעופה שם ייאסף ע"י חברת ההשכרה) עם חברת ההשכרות 'עלית' יש לי נסיון מאו…
הודעה אחרונה מאת GuyHar,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 458 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- RedLabel
- hans
- Avia
- daniel.asu
- this_is_me
- Moshe c
- tan tan
- f31
- Or05230
- carsgo
- Loder
- quizlette85117701
- Itzik-b
- `Infinity
- natco
- ANUTKK
- asix
- ELI001
- סולל הדרך
- גולדן191
- asmily
- נומד
- jpex
- tohanov
- guy.a
- yosi554
- om2
- RBRB
- דובצע
- srool
- Shaike.Zam
- Night Driver
- כוכב השחר
- אביתר א.
- David32
- borsood
- SlowRide
- ronrobin
- Igalz
- amosbmw
- יבגניפ
- mcshmupi
- kagan217
- nadavd4
- רפי לין
- שביט
- פינדר
- eyalgr
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Coresh
