רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו פעם ראה לוחית רישוי מהצורה : XX-XXXX-X ?
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים! אני צריך לקנות כיסוי חדש לרכב שלי ( אימפרזה GT ) עם התכונות הבאות: 1. שלא יקרע מכל משיכה קטנה. 2. שהגומיות למטה לא יתרחבו עם הזמן ואז הוא לא יתפס על הרכב בכלל. 3. שלא יעוף כשיש רוחות חזקות. 4. כמובן שיגן על הרכב בעיקר משמש אבל גם מגשמים. 5. שיעלה מחיר הגיוני. מה אתם ממליצים? איפה לקנות?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
למה בעצם מכוניות כל כך יקרות בארץ? שוחחתי עם עולה חדש מקנדה, שאמר שמחירי הרכב בישראל כמעט כפולים. מה מהסיבות לכך?
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום! כאשר נוסעים מחיפה לטירת הכרמל, חיבים לנסוע כמה מטרים בנתיב תחבורה ציבורית על מנת להשתלב בכביש מספר 4 ולא להמשיך בכביש מספר 2. לפני כמה שבועות, אבא שלי כרגיל ביצע את המהלך הזה (בדיוק אחרי השלט שמראה שצריך להשתלב לנתיב הימני), אבל איך שהוא נכנס לנתיב תחבורה הציבורית עצר אותו מתנדב וטען שאבי נוסע לא כחוק בנתיב הזה, ובדוח הוא רשם שאבא שלי נסע בנתיב החל ממסעדת מקסים(כמה קילומטרים, גם אם כן הוא לא יכל לראות את זה). רציתי לדעת מה בדיוק אומר החוק בענין הזה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מסתבר שתחנת הדלק שבה אני מתדלק (דקל רעננה) ליד העבודה חזרה לכותרות בנסיבות לא נעימות. מזל שתדלקתי בבוקר-עד עכשיו הרכב נסע תקין מרעננה ולא נתקעתי, אחרת השרשור הזה היה נפתח בנימה פחות נעימה חבל, דווקא אני הייתי מרוצה מהתחנה-המחירים מאוד זולים כבר תקופה די ארוכה, והתחנה עצמה מאוד נקייה (בהשוואה לתחנות אחרות שביקרתי בהן). ד"א, מעניין אותי האם בעלי תחנות הדלק מבוטחים למקרים שכאלה. האם הדבר מחייב להחליף מנוע?
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
-
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איך עושים את זה? אני שואל ועונה כמובן. מלכתחילה יש להסתכל לכיוון נתיב האצה (או המחלף) ולזהות סיכון פטנצייאלי. הכוונה לרכב שעומד להכנס לנתיב שלך ובעיקר אם הוא לצידך - הוא לא רואה אותך במראה. במידת האפשר, כדאי לעבור נתיב שמאלה כמובן. אך זה לא מוריד מהזהירות בה יש לנקוט. זכור - זכות הקדימה היא שלך! אל תבלבל נהגים אחרים. אך כמובן שתמיד יש לנהוג חכם ולא צודק.
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
- 0 תגובות
- 519 צפיות
שלום ,המשפחה שלי ואני מאוד רוצים את הרכב rav4 2013 אבל ממה שאני מבין וקורא באינטרנט, הרכב יושק כנראה בתערוכה בפריז ,עכשיו השאלה מדובר בתערוכה ב29 לחודש? ברגע שהרכב מפורסם שם ,תוך כמה זמן בדרך כלל הרכב נשלח לישראל ,או שזה לוקח כמה חודשים עד שבישראל מחליטים ליביא את הרכב הזה ? תודה רבה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת cs2, -
- 2 תגובות
- 710 צפיות
http://driver.winwin.co.il/ נתקלתי בזה ואני אשמח לדעת אם מישהו התנסה ויצא מרוצה.
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
וגם מדוע הן גדולות כל כך בהשוואה לדורות הקודמים? אז כולם יגידו שעלייה במשקל היא כתצואה נכבדת מתקנות ביטוחות מחמירות של השנים האחרונות בנוסף לשאר גאג'טים שנוספו כסטנדרט ,ומיחשוב שאמור להביא את המנוע לפעולה ירוקה וחסכונית ככל האפשר וכמובן הגדילה הפיזית של הרכבים המודרנים. אני מתקשה להבין את הפן הטכני ותהייתי אם מישהו יכול להאיר את עיני בנושא, אם אני לא טועה רב הבטיחות היום ברכב מושתת על מספר גדול של כריות אויר,ובקרות אחיזה (מחשבים) כרית אויר לא שוקלת כמעט,ובטח שביב\חיישן שמפעיל אותה+המחשב ששולט עליה לא אמורים לשקול יותר מידי בעידן המודרני,אותו הדבר לדגבי מערכות בקרת אחיזה וABS. בקיצור,עד כמה המיחשוב מעלה את המשקל של הרכב?,אם הונדה סיווק מתחילת שנות ה90 שקלה באיזור ה…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.shlomo.co.il/minisite/opel/corsa/Colour/?ToolID=3642296 השמח ליותר מידה אם אפשר על הדגם המדובר. מקס.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 12 אלף צפיות
באיזו שנה התחילו להשתמש במראות צד ימניות ובאיזה רכב? מישהו יודע מדוע לא חשבו שזה נחוץ לפני כן ואיך הנהג היה אמור לדעת שאין רכב מצידו הימני?
הודעה אחרונה מאת ronenfe, -
-
זאת סובארו XV החדשה. במבט ראשון היא קצת מאכזבת - לא מספיק מרשימה וחסרה את אפקט השופוני שבדרך כלל מאפיין את הרכבים בקטגוריה. אבל איזה מזל שמהר מאוד הרושם הראשוני מתהפך והאימפרזה המשודרגת הזאת של סובארו מתגלה כמכונית טובה עם יכולת שטח מרשימה למדי. סובארו XV - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת Balakai, -
מוצרים : 1.מתקן טישו לסך שמש : ניתן לרכוש בEBAY זה המוכר שאני קניתי ממנו : http://www.ebay.com/itm/Car-sun-visor-Tissue-box-Auto-accessories-holder-Paper-napkin-clip-PU-leather-/230687310128?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b6090130 צריך לשלוח לו הודעה פרטית שיש לו את הצבע שאתם רוצים לפני זה .עלות המוצר :$5.98 2.מתקן לדיסקים לסך שמש השני : זה המוכר שאני קניתי ממנו : http://www.ebay.com/itm/170848047159?var=470139600552&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 יש לו שם מבחר צבעים ,עלות המוצר $1.79 3.מתקן לשתייה לגב המושבים, ניתן גם לשים את הטלפון וגם אוכל : זה המוכר שאני קניתי ממנו : h…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
תכנית הגריטה חוזרת 1 2
מאת hagay59-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי חצי שנה של הפסקה (לא ברורה) התכנית לגריטת רכבים תמורת 3000 ש"ח חוזרת. נקווה שהפעם זה יפעל בלי ביטולים, בכל מקרה חדשות טובות. מקור - YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4283633,00.html אשמח אם תשתפו איזה רכב תגרטו, אם וכאשר.
הודעה אחרונה מאת itzik_b, -
-
- 29 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
לפני כשבוע נחתו בערץ זוג פוקוסים st לצורכי תקינה אחת כחולה ואחת שחורה בנוסף זוג bmw m6 לבנות, הראשונות בארץ אם אינני טועה.
הודעה אחרונה מאת Moto11, -
שלום שלום. היום, כשנסעתי בכביש שצמוד לסינמה סיטי בראשון לציון, יצא לי לעבור באור אדום. על הכביש שייטתי במהירות הקבועה בתמרור, 60 קמ"ש ולא קמ"ש אחד מעבר. וידאתי לפני הכניסה לצומת שהאור ירוק, אך הפלא ופלא באותו רגע שבו הסתכלתי הרמזור נהפך כתום. יש לציין שב60 קמ"ש, במקום שבו נמצאתי בכביש פחדתי לעצור בצורה חדה מכיוון שאני נהג חדש ולא מנוסה, ולכן בשיקול דעת מוטעה לחלוטין של נער בן 17 שרק קיבל את הרישיון לחצתי על הגז, מסתבר שהאור הכתום היה מאד מאד קצר ובדיוק כשנכנסתי לצומת האור נהפך לאדום. יש לציין, הדבר לא נעשה בשום כוונת זדון או רצון "לתפוס את הרמזור", התוצאה נגרמה מחוסר ניסיון שגרם לשיקול דעת מוטעה ושל לחץ של נהג חדש הנוטה לשגות. עם המחשבה על האור האדום חזרתי הבייתה (בשל…
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 936 צפיות
מבחן טוב של הסטיישן היפה ביותר נכון להיום לדעתי. מתי מבחן ישראלי? http://www.youtube.com/watch?v=7xgakhV3hEw&feature=player_embedded#! דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
אז... היום קראתי את הכתבה הזאת http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-3e08a579adf4931006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498 והשאלות שעלו לי בעקבות הכתבה הן 1. למה אין יותר רכבי דיזל קטנים בארצנו (נכתב שם על התנגדות המדינה אבל לא ירדתי לסוף דעתם)? 2. אני מניח שהממוצע הזה של 1:27 הוא תוצאה ישירה של נסיעה בכבישים מהירים ובין עירוניים. מעניין אותי מה המצב שלה בעיר? האם היא יכולה לעשות 800 ק"מ בתוך העיר (בחישוב גס אם היא מצליחה לעשות 1200+ בבין עירוני)? 3. האם שווה לאדם שנוסע בעיקר בכבישים עירוניים ומדי פעם גיחות נדירות החוצ להחזיק רכב כזה? 4. מבחינה אחזקה אני מניח שרכב כזה יותר יקר. עד כמה? 5. למה הם לא פופלאריים בקרב נהגי ישראל? שבת …
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חשבתי על זה בעקבות שרשור על לנצ׳יות, אילו רכבים יש שסטיגמות ודעות קדומות כמו ״לא יודעים לטפל״ או ״לא אמין״ מונעים מרוב מחפשי הרכבים לקנותם, רכבים מעניינים וכאלה שנותנים תמורה מצויינת למחיר. יד שנייה- שאלתי היא אחרי כמה שנים הרכב סופג את הירידת ערך הגדולה? מה הטיפים שלכם לקניית רכב יד שנייה מעניין כמו האיטלקיות שלא מקבלות מספיק חשיפה. דיון פורה!
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קניתי היום רכב, שהגיע מהקונה מאובזר בשלל אביזרי גילוי כגון וולנטיין, אבל גם במשבשי רדאר נסתרים. מעולם לא השתמשתי בכאלו, אבל עם רכב מהיר וספורטיבי זה בהחלט יכול לעזור במידה ולא ניתן לגלות את זה. האם אתם בעד או נגד? והאם למישהו יש נסיון עם זה (לטוב ולרע) ? ד"א אם כבר דיברנו על הוולנטיין, איך משתמשים בדבר הזה?!?! כל הדרך הוא עושה לי צפצופים מוזרים, לא ארוכים, לא חזקים, לא נראה שעברה ניידת או איזה מצלמה באיזור. מה הסד"פ שלו?
הודעה אחרונה מאת skitz, -
-
טוב, תופעה לא חדשה. אלפי אופנועים מזגזגים בין מכוניות שעומדות ברמזור. אין לי בעיה, כל עוד אתם יודעים לנהוג ולא לפגוע במכוניות שלידכם. אבל, ברגע שאתם עם ארגז גדול, או לא יודעים לנהוג, אתם פוגעים בנו, נהגי המכוניות. אז נכון, אתמול זה נגמר רק בפגיעה קוסמטית במראה, אבל זה לא היה רחוק מלהעלים את המראה, והקטע הוא אי אפשר לצפות לדבר כזה ואי אפשר גם להתמחק. סתם פריקת עצבים קלה על החבורה הלא אחראית הזאת.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
שאלה לחג: האם רכב כהה באמת מתחמם יותר מרכב בהיר? רגע לפני ששיא החום של הקיץ עובר אותנו, יצאנו לבדוק את האמת שמאחורי המיתוס המפורסם. בשבוע האחרון של אוגוסט השאלנו מחברת אוויס שלושה רכבים מדגם זהה אך בצבעים שונים, העמדנו אותם בשמש למשך יום שלם ובדקנו. והתוצאה? הרכב הכהה באמת מתחמם יותר, אבל... האם רכב כהה באמת מתחמם יותר מרכב בהיר?
הודעה אחרונה מאת shmulick14, -
-
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב נרכש בחודש ספטמבר 2011 במחיר של 31 אלף שקלים יחד עם מספר תוספות. הרכב נרכש עם 168,500 ק"מ, יד 8. כיום הרכב עומד על 185,500 ק"מ. תכולת מרכב: • ברקסים 283 מ"מ+צלחות BREMBO+רפידות מקוריות • הנמכה 35 מ"מ של EIBACH • חיזוק משולשים עם תותבים מיוחדים • קוויק שיפט של גריפית'ס מאנגליה • קיט יניקה SIMOTA • סעפות יניקה ופליטה של GTI 6 - • צנרת 2.5 אינצ' נירוסטה מהדאון פייפ ועד לסוף + ממיר ספורטיבי + דוד אחורי של סרדין – • ניהול מנוע של פרילינג,מנתק הצתה ב7,500 סל"ד • צמיגי TOYO R1R • צינורות בלימה שזורים GOODRIDGE+נוזל בלימה מוטול 5.1 • נוזל קירור מקורי+שמן גיר מקורי • שמן מנוע SHELL HELIX ULTRA RACING 10-60 מצ"ב מסמך המתאר את כל הה…
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש מקום איפה אפשר לקנות דלק 92. אני צריך את זה לא חד פעמי אלא על בסיס קבוע בשביל רכב אספנות שאני רוצה לקנות. לחילופין האם אפשר להוריד את האוקטן בדלק 95 ל 92? אשמח לעזרתכם! תודה
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא יודע לכמה מכם יצא להקלע לכבישי הצפון בלילה האחרון (19.9) בסביבות 04:00, אבל אני מוכרח לציין שבתור תושב המרכז די הופתעתי מהנסיעה הזו (ואפשר לומר שאפילו לטובה). אולי מדובר בתופעה חולפת של צאת החג, קפאין מבציר משובח שנשפך לגרונות הנהגים האחרים או סתם תופעה רגילה לאיזור בשעות האלו שאני מתלהב ממנה בלי שום סיבה יותר מדי ברורה. הסיפור מתחיל במחלף המוביל ומסתיים בפא*ינג גלילות - אני מגיע מכיוון טבריה על כביש 77 לכיוון מערב, שעה שאמורה להיות די מתה בכביש (כפי שצויין, 04:00 לערך), משייט להנאתי על 100~ קמ"ש, כשלפתע, על גשר המחלף, אני מבחין בגודש תנועה לא סביר שמגיח מימין (חבר'ה שמגיעים מ 79/784) ונראה שמשתרע עד לקצה האופק בו אני יכול להבחין. עד להגעה למחלף הכביש היה די מת. …
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לאחר שקראתי ביקורות טובות החלטתי לקנות דיבורית מסוג Motorola TZ700 , בארץ עולה 400, באיביי 280 . השאלה היא האם להשאיר את הדיבורית קבוע על הסוכך שמש או להוריד אותה כל פעם מחדש, היא נחשבת לפריט גניב? (שואל לאחר טראומה מלפני 10 שנים פרצו לי לרכב בחניה של תחנת רכבת לרכב ישן מאוד בזמנו, עקרו לי מהדשבורד רדיו ישן שלא היה שווה יותר מ100 שקל, הנזק: מנעול דלת שבור,שברים בדשבורד!!(הרדיו לא היה נשלף) והרבה עוגמת נפש).
הודעה אחרונה מאת kremi, -
-
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
נכון לעכשיו חבית הנפט עומדת על 100.03$ והתייקרה ביומיים האחרונים. (בודק תמיד ב oilprice.com) לעומת זאת הדולר ירד ל 3.919. המדד עלה גם החודש הזה, המדד מושפע מעליית מחירי הדלק, אך יש קשר עקיף לעלייתו התקופתי של מס הבלו - לא ישפיע בחודש הקרוב אלא לאורך הזמן עם עדכונים של מס הבלו. כמו שזה נראה, גם החודש הקרוב נחווה עליה של מחירי הדלקים בארץ. מבאס
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
חברים מה שלומכם ! בפורום זה הועלו לא מעט נושאים מהותיים הנוגעים לכל פן בתרבות הרכב בארץ ובעולם. למרות זאת, ישנה סוגייה שכמעט ולא זכתה להתייחסות פילוסופית, אלא טכנית בלבד וזו נוכחותו של אביזר שכל כך התרגלנו לנוכחותו ואף רואים בו מובן מאליו, הוא כמובן מצית הסיגריות החשמלית ברכב. נוכחותו של אביזר זה כל כך טריוויאלית שאנו חובבי הרכב לא נעצרנו לדקת מחשבה ושאלנו את עצמנו- מי צריך אותו והאם הוא בטיחותי ? חברי הפורום המעשנים יצהירו בקול רועם כי מצית ברכב זה הוא אביזר שימושי ביותר וראוי שיהיה נוכח בכל כלי ממונע. אין בי ספק כי האדם המעשן רואה במצית הרכב כלי הכרחי התורם לחוויית הנהיגה, אך האם עישון סיגריה ביד אחת ונהיגה בשניה זה דבר בטיחותי (מהותי עוד יותר ברכב בעל ת…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
מיסים על רכבים 1 2
מאת VentAcruZ-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, תמיד רציתי לדעת איזה מיסים וכמה אחוז מיסים לוקחים על הרכבים בישראל. כי אני הבנתי שהרכבים בישראל נורא יקרים לעומת רוב המדינות בעולם. מס אחד אני יודע שזה 17% מע"מ מה הם השאר? וכמה אחוז כל אחד מהם? תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ביום בהיר אחד נתקלתי תוך כדי נסיעה באלפא מדהימה. לא הספקתי לראות את הדגם, וכל מה שאני זוכר זה את הצבע (לבן-חסר חשיבות) ואת החלק האחורי - חתוך ישר כבמשור, עם זווית אלכסונית כלפי מעלה. ניסיתי לאתר ב"גוגל" את הדגם, ולא מצאתי. מספר הרכב היה לאחר שנות ה-90. זה לא היה עם גג נפתח / לא היה קבריולט. האם למישהו יש מושג על איזה דגם אני מתכוון? מצטער באם השאלה שלי נשמעת למישהו קצת הזוXXה, אבל אני מסוקרן לדעת מה זה היה.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 544 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- גור אדם
- `Infinity
- Avia
- Yuvalino
- DANIEL0439
- ldti
- גולדן191
- locus
- flytomars
- Yoyo770
- ninickname
- NAPOLEON
- Coresh
- chrono
- beresford
- Rongaflugen
- Night Driver
- 3n
- pasat04
- יוני3227
- RedLabel
- BRAVO_SX
- ArikB
- David32
- פריג'י
- itaimoto
- NEW10
- ברווז
- DubelBoom
- Derish
- orbanay1994
- גולד1
- Jeka88
- PYA
- hans
- נומד
- Shay Shd Dave
- yuvk
- mcshmupi
- שביט
- EvGriga
- פינדר
- פיני חד
- Tal7
