Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה מכוניות כל כך יקרות בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה השטויות האלה? מקצוע מבוקש.... הוצאות בריאות ולימודים בשמיים.. בולשיט. כאילו הביטוח הרפואי בארץ הוא בחינם...

 

הלוואת סטודנט זה לא דבר רע וזה מצויין והתשלומים הכי נוחים שיש.

הביטוח הלאומי בארץ הוא בהחלט גרושים יחסית לעלות האמיתית שלו ... כתוצאה מזה שמיסים ממנים אותו .

הרפואה בארץ היא בTOP10 בעולם לפי כול המדדים של הOCED .

 

בכול אופן תמיד מצחיקים אותי שאנשים כועסים על זה שלקנות מכוניות זה יקר . כיאלו שזה משנה אם המס יהיה על מכוניות או שיעלו את המס על מס הכנסה כדי לפצות .

פורסם
הביטוח הלאומי בארץ הוא בהחלט גרושים יחסית לעלות האמיתית שלו ... כתוצאה מזה שמיסים ממנים אותו .

הרפואה בארץ היא בTOP10 בעולם לפי כול המדדים של הOCED .

 

בכול אופן תמיד מצחיקים אותי שאנשים כועסים על זה שלקנות מכוניות זה יקר . כיאלו שזה משנה אם המס יהיה על מכוניות או שיעלו את המס על מס הכנסה כדי לפצות .

 

אבל אנשים מן הסתם מצפים למחיר הגיוני באופן אבסולוטי, ולא בצורה כזו שזה יחזור אליהם כבומרנג ממקום אחר.

יש עוד מדינות בהן אחוזי המס על רכבים הם מאוד גבוהים, אבל דברים אחרים שם עולים פחות. בארץ אין כנראה שום דבר שעולה פחות ביחס למדינות המערה שאנחנו תמיד משווים את עצמינו אליהן.

יש איזו תוכנית להוריד את המס, אבל להכריח את כולם להסתובב עם סוג כלשהו של ג'יפיאס, שיגרום לכולנו לשלם מסים עפ"י הקילומטרז' ולא רק בגלל שקנינו רכב. כמו שאני מכיר את ישראל בטח המס החדש הזה לא יגרום באמת להורדה במס הקנייה ואנחנו פשוט נשלם את שניהם.

 

וכן, בקנדה יותר פשוט, הם לא צריכים לסבסד מעבר מוקדם לשעון חורף, לדוגמא, וגם לא להעתיק ישובים ממקום למקום בעלויות מטורפות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...