Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה מכוניות כל כך יקרות בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה בעצם מכוניות כל כך יקרות בארץ?

 

שוחחתי עם עולה חדש מקנדה, שאמר שמחירי הרכב בישראל כמעט כפולים. מה מהסיבות לכך?

פורסם

ישנם המון סיבות למיסוי גבוה : חרדים ומיעוטים שחיים על חשבון המדינה , מצב בטחוני המצריך המון משאבים לביטחון.

וכמובן קרטלים שקשורים לממשל.

גם שכר של בעל מקצוע עם נסיון יקוצץ בכחצי ( מהנדס בהייטק בכיר יקוצץ מ-25 אלף לכ-17 במיסוי).

יוקר המחייה בישראל מוביל שכירים להגר לאירופה ,ארה"ב וקנדה - בתווקה עוד כמה שנים שם.

פורסם
למה בעצם מכוניות כל כך יקרות בארץ?

 

שוחחתי עם עולה חדש מקנדה, שאמר שמחירי הרכב בישראל כמעט כפולים. מה מהסיבות לכך?

 

הסיבות הן חוסר חיפוש בפורום - הנושא נטחן עד השקל האחרון.

פורסם

כי 83% מס + 17% מע"מ + %המצאות אחרות +רווח יבואן = המון כסף

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הסיבה האמיתית - כמו עוד הרבה דברים - בגלל שהישראלים מוכנים לשלם את הסכומים שדורשים עליהם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ממזר שמן, זה לא שאנחנו מוכנים, אין אלטרנטיבה.

 

אם מחר יורידו את המיסוי על הרכבים מ83% ל0% כמו בארה"ב נגיד, אתה לא חושב שהדלק יעלה ל20שח לליטר? מס הכנסה לא יעלה ל40%? מוצרי בסיס לא יעלו ב300%?

אי אפשר "סתם" להוריד מיסוי, צריך להשלים אותו ממקום אחר.

 

אז תוכל להרשות לעצמך סדרה 1 חדשה עם הניילונים ב70אש"ח, שזה הוצאה חד פעמית - אבל ביום-יום ה"פיצוי למדינה" על זה שהורידו את מחירי הרכב פשוט יוריד אותך לקרשים, ואז שוב יעלה הנושא של יוקר מחיה בארץ..

chicken and egg, וזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המיסים הגבוהים הן הישירים והן העקיפים תורמים ישירות למחירו הסופי של הרכב.

משום שישנם הוצאות נילוות למכירת הרכב שגם הן התייקרו והמדינה מתפרנסת מהן יפה יפה.

הובלות, שכירות אולמות, מוסכים, מוצרים נילווים לרכב, שטיפות, אחסנה ועוד.

להסתכל רק על כמה הרכב עולה וכמה מס יש עליו זאת טעות.

ודרך אגב, אני מניח שגם בקנדה היבואן מרוויח.

האם הרווח הנקי באחוזים גבוה יותר אצלינו מאשר בשאר העולם- אני מניח שלא.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יוקר המחייה בישראל מוביל שכירים להגר לאירופה ,ארה"ב וקנדה - בתווקה עוד כמה שנים שם.

 

זה נכון חלקית בלבד. לפי נתונים רשמיים של הלמ"ס, ההגירה מישראל נמצאת בשפל של שנים.

לגבי יוקר מחיה - השאלה איך בוחנים את זה. בארה"ב למשל יש המון דברים זולים (כגון רכבים) אך החינוך והבריאות כ"כ יקרים באופן כזה שהם עשויים לקזז את כל החיסכון אם לא למעלה מכך. סטודנט מוכשר (שלא למד בקולג' שכונתי אלא באוניברסיטה נחשקת) יכול לסיים את לימודיו עם "חוב" של מאות אלפי דולר.

מניסיון שלי, היתרון הגדול של החיים בחו"ל הוא לאו דווקא העניין הכספי אלא הרוגע והשקט הנפשי, אך יש לזה גם מחיר כבד מאוד שצריך להיות מודע אליו. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה בחו"ל.

 

לענייו יוקר המכוניות בישראל - מדובר בעיוות היסטורי מהימים שבהם כלי רכב נחשב היה למוצר מותרות. הבעיה היא שמדובר בפרה חולבת שאף אחד באוצר לא יעיז לוותר עליה, וזאת גם אם ימצאו בישראל מרבצי נפט ענקיים ויהיה שלום כלל עולמי. כל העניין של מימון הביטחון והחרדים הוא סתם מסך ערפל.

פורסם

המכוניות בארץ לא יקרות, למעשה בין הזולות ביותר בעולם. המס עליהן גדול.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

וקנין,

 

זה לא נכון לגבי כל רכב.

זה נכון בעיקר למכוניות יוקרה.

אם תיבא מכונית קטנה או משפחתית, תגלה שבד"כ היא יקרה יותר ביבוא אישי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
זה נכון חלקית בלבד. לפי נתונים רשמיים של הלמ"ס, ההגירה מישראל נמצאת בשפל של שנים.

לגבי יוקר מחיה - השאלה איך בוחנים את זה. בארה"ב למשל יש המון דברים זולים (כגון רכבים) אך החינוך והבריאות כ"כ יקרים באופן כזה שהם עשויים לקזז את כל החיסכון אם לא למעלה מכך. סטודנט מוכשר (שלא למד בקולג' שכונתי אלא באוניברסיטה נחשקת) יכול לסיים את לימודיו עם "חוב" של מאות אלפי דולר.

מניסיון שלי, היתרון הגדול של החיים בחו"ל הוא לאו דווקא העניין הכספי אלא הרוגע והשקט הנפשי, אך יש לזה גם מחיר כבד מאוד שצריך להיות מודע אליו. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה בחו"ל.

 

לענייו יוקר המכוניות בישראל - מדובר בעיוות היסטורי מהימים שבהם כלי רכב נחשב היה למוצר מותרות. הבעיה היא שמדובר בפרה חולבת שאף אחד באוצר לא יעיז לוותר עליה, וזאת גם אם ימצאו בישראל מרבצי נפט ענקיים ויהיה שלום כלל עולמי. כל העניין של מימון הביטחון והחרדים הוא סתם מסך ערפל.

זאת הסיבה שהמגרים לשם עם תואר ומקצוע ,בלי מקצוע מבוקש הסיכוי למצוא שם עבודה כלוש. עדיין דירה בבוסטון תעלה פחות מדירה בנתניה ( כמובן שבבוסטון איכות החיים גבוהה פי כמה וכמה).

פורסם
למה בעצם מכוניות כל כך יקרות בארץ?

 

שוחחתי עם עולה חדש מקנדה, שאמר שמחירי הרכב בישראל כמעט כפולים. מה מהסיבות לכך?

 

אמממ, בוא ונראה? אולי כי קנדה היא יצרנית נפט? אולי כי לקנדה יש את רזרבות הנפט הגדולות ביותר בעולם אחרי ערב הסעודית? אולי בגלל שבקנדה יש 30 פלוס מיליון איש כאשר בישראל המסכנה יש בקושי 8? אולי כי בקנדה אין את הקומבינה של תורתו באמונתו שלא הולכים לעבוד ומקבלים כסף בחינם? או שאולי בקנדה אין את מוסטפה מאום אל פאחם עם 3 נשים ו 18 ילדים ואין את אבו חליל מרהט שחי עם 3 נשים אבל רק אחת רשומה במשרד הפנים כאשתו, שני הנשים הנוספות שלו מקבלות קיצבאות מהביטוח לאומי כאימהות חד הוריות? אולי כי המדינה הזו מעודדת את האנשים שלא תורמים למדינה בשיט להתרבות ואלה שכן עובדים ומשלמים מיסים לא יכולים להרשות לעצמם יותר מילד אחד? אולי כי קנדה עשירה במחצבים ובמינרלים שאפילו לא נמצאו עדיין? או שאולי הדשא של השכן פשוט ירוק יותר?

 

אם יש לך מקום טוב לגור בו אז לך על זה. במילא המדינה הזו תהיה גמורה עד 2059 אם נרצה או לא נרצה.

מדינה מטומטמת בצורה שלא תיאמן, המדינה מעדיפה לסבסד למגזר החרדי 4600 דירות בסך מילארד שקל מאשר להשקיע את הכסף בלקנות מסכות אב"ך ואמצעי התגוננות ל 50 אחוזים מתושבי המדינה שאין להם מסכות. למה אין להם? כי למדינה אין כסף לקנות עוד. מבין את הקטע?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ישנם המון סיבות למיסוי גבוה : חרדים ומיעוטים שחיים על חשבון המדינה , מצב בטחוני המצריך המון משאבים לביטחון.

וכמובן קרטלים שקשורים לממשל.

גם שכר של בעל מקצוע עם נסיון יקוצץ בכחצי ( מהנדס בהייטק בכיר יקוצץ מ-25 אלף לכ-17 במיסוי).

יוקר המחייה בישראל מוביל שכירים להגר לאירופה ,ארה"ב וקנדה - בתווקה עוד כמה שנים שם.

 

 

1+

אנחנו רפובליקת בננות שבה המעמד הבינוני והנמוך משלמים לטייקונים את המשכורות בחסות הממשלה המושחתת.

פורסם

מה זה השטויות האלה? מקצוע מבוקש.... הוצאות בריאות ולימודים בשמיים.. בולשיט. כאילו הביטוח הרפואי בארץ הוא בחינם...

 

הלוואת סטודנט זה לא דבר רע וזה מצויין והתשלומים הכי נוחים שיש.

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...