רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,575 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 748 צפיות
כמו בכל שנה, גם הפעם מתקיים הארוע השנתי הגדול של מועדון ה-5 בפארק הלאומי ברמת גן. לצערי הפעם לא אוכל להשתתף, אבל אני ממליץ לכל חובבי הרכב להגיע, ולראות תערוכת רכבי אספנות ורכבים קלאסיים, פה, ממש מתחת לאף, ברמת גן. אם הייתם בחו"ל והייתם שומעים על ארוע כזה הייתם עוברים שם - ולא מתחרטים. עןד פרטים פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=435648
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 665 צפיות
שלום, אני מעוניין להחליף את הריפוד ברכב (מלוכלך מאחורה) פוקוס 07. רק אתמול הבנתי שהכיסוי תלוי בכריות האויר שיש לרכב, למרות שלא הבנתי מה הקשר (הכרית יוצאת ממשקוף הרכב אז מה מפריע הכיסוי?). בכל מקרה אני לא מעוניין בכיסויים שקונים וניתנים להסרה אלה במשהו קבוע. יש המלצות למישהו שמטפל בכך מאזור השרון? תודה.
הודעה אחרונה מאת צהוב, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי פורד פוקוס 2009 ורציתי לדעת אם אני בוחר להשתמש בטיפטרוניק רוב הזמן הצריכת דלק תיהיה גבוהה יותר או להיפך? הרי לאוטומט יש נטייה למשוך את ההילוך ובכך בעצם נוצר מצב של סלד גבוה שמשפיע על צריכת הדלק , ואילו בטיפטרוניק יש לי אפשרות לשלוט על ההעברה של ההילוך בזמן ובכך בעצם למנוע מצב של סלד גבוה... האם זה נכון או שאני טועה? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מתוך TheMarker 25.3 הוזלות חדשות של הבנזין והסולר צפויות בסוף החודש, כך עולה מהנתונים המעודכנים על המסחר במוצרי נפט בשוקי הנפט באגן הים התיכון ומהשינויים שחלו בשער השקל לעומת הדולר מראשית החודש. מחירי מוצרי הדלק בישראל צמודים למחירי המוצרים הנקבעים בשוקי הנפט באגן הים התיכון ומושפעים מהשינויים בשער השקל-דולר. מחיר הבנזין בתחנות הדלק צפוי לרדת בכ-7.5% (כ-36 אגורות לליטר בבנזין 95 אוקטן). מחיר הסולר צפוי לרדת בכ-7% (26 אגורות לליטר לפני הנחות). אף שאין פיקוח על מחיר הסולר לצרכן נוהגות חברת הדלק ל"המליץ" לתחנות על מחיר לצרכן. המחיר לצרכן שנקבע בראשית מארס היה 3.72 שקל לליטר. כמו כן, צפויה הוזלה של כ-19.8% במחיר המזוט, המשמש אחד מחומרי הדלק העיקריים בחברת החשמ…
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אפשר לראות את האורות מקילומטר...
הודעה אחרונה מאת igold, -
נחשפה אודי A3 החדשה, מנועים: קו המנועים של אודי מורכב משלושה יחידות טורבו ארבעה צילינדרים, בנפח שמתחיל ב-1.4 ל', ל-1.8 ל' TFSI ול-2.0 ל' טורבו-דיזל (TDI) מסורתי. הגרסה הבסיסית תחלץ הספק של 122 כ"ס, מעליה התפוקה מטפסת ל-180 כ"ס, ואילו לוגמת הסולר המוגדשת תוציא מ-2.0 ל' הספק של 143 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות ששה הילוכים, או רובוטיות S טרוניק להן שבעה יחסי העברה. גרסאות קוואטרו כפולות ההנעה תצטרפנה בהמשך שנת 2012 עם צפי לגרסת ה-RS3 החדשה. כל המנועים הפחיתו את צריכת הדלק בשיעור של 12 אחוזים ומתייצבים על נתון של כ-16 ק"מ לליטר למנועי הבנזין ועד 19 ק"מ לליטר בדיזל.
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 7 אלף צפיות
עוד מישהו פה חושב שהגולם התעלה על יוצרו ? לדעתי, הרבה יותר יפה ומקורית מהגולף/A3 עליהן היא מתבססת (MQB) - אני מחכה ל RS !! http://www.autoevolution.com/news/new-2013-skoda-octavia-teaser-released-48498.html http://loadinform.com/2013-skoda-octavia/
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
כדי שלא ישמם לכם יותר מידי במהלך החג - הנה כמה מבחני דרך שאולי יעזרו לכם קצת את הזמן. מגזין הגה הפגיש שלוש קומפקטיות פרימיום מהמובילות בקטגוריה למבחן השוואתי. כולן מעלות ניחוח חזק של רטרו באוויר, אבל מי מהן באמת מחזירה עטרה ליושנה ומי רק מנסה לעשות קצת יחסי ציבור? סיטרואן DS4, במוו 116 ואלפא ג'ולייטה במבחן השוואתי באדיבות מגזין הגה. סמארט פורטו חזרה ארצה בתחילת השנה שעברה (2011) לאחר שבסיבוב הקודם לא הצליחה לכבוש נתח שוק משמעותי. הפעם מנסה היבואן המקומי לשכנע אותנו שלמרות נתוני פתיחה לא טובים כמו מחיר גבוה ומקום לשני נוסעים בלבד, מדובר במכונית שיש לה אופי משלה ומקום בשוק המקומי. אלירן לקח את הסמארט פורטו Passion לנסיעת מבחן ארוכה וחזר אופטימי למדי.…
הודעה אחרונה מאת qsz2410, -
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
כמובן שלא כולן מככבות שם, קל וחומר הדור הבא של מכוניות הליסינג המשמימות שלנו(פיז'ו 301 ותאומתה לבית סיטרואן, הטולדו והראפיד של VAG) שהוצגו בתערוכה, אבל אלו שמדליקות אותנו, כולן שם (ולא, לא דיברתי על המגישה). סרטונים נוספים צולמו גם ע"י 'אוטואקספרס'; http://www.youtube.com/user/Autoexpress?feature=CEwQwRs%3D
הודעה אחרונה מאת Natan_, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
תצפית מהשבוע: רכב מבחן של לובינסקי, הפיג'ו 208 החדשה, נלקח היישר מהבונדד והובא לאחת מחברות היי-טק בצפון למטרת ניסויים שונים בשיתוף עם הצרפתים. יש הטוענים שמדובר על ניסוי בהטמעת מערכות נסיעה באמצעות מימן, אך לידיעה הזאת אין עדיין שום רשמי. מכל מקום, לרכב אין רישוי כלל, מדבקות השלדה עדיין על החלונות, הניילונים על המושבים, יש כיסוי על מכסה המנוע, והדשבורד מפורק לטובת התקנת מסכים שונים בקונסולה המרכזית. לפי שעה אלו התמונות:
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חזרתי משבוע באיטליה, שבוע של הרבה נהיגה והרהורים. אמנם הרכב הנבחר (לא על ידי) רחוק מלהיות מכונת נהיגה (פורד C-Max דיזל ידנית), אבל דווקא זה מחזק את מה שאני הולך לכתוב. מהר מאוד הבנתי שאני בגן עדן מוטורי. לא מבחינת המכוניות, אלא מבחינת הנהגים. שילוב מופלא של כבוד הדדי, המון הגיון וטמפרמנט. כביש מהיר הוא תענוג אמיתי - כל אחד בנתיב המתאים לו. משלימים עקיפה וישר חוזרים ימינה. לא מהבהבים, לא מצפצפים, כן נצמדים בשמאלי (טמפרמנט אמרנו?). מאותתים, מכבדים את האיתות של האחר. משאיות בימין בשורה ארוכה, עקיפות רק כשלא מעכבות תנועה. מתקרבים לעבודות בכביש, נתיב אחד נסגר. כולם מתרכזים לנתיב הפנוי הרבה לפני המחסום עצמו, נותנים אחד לשני להשתלב תוך כדי תנועה מתמדת. אין כמעט עמידה, י…
הודעה אחרונה מאת tamos, -
-
טורבו לעניים
מאת nit_zan-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.ebay.com/itm/SUPERCHARGER-Turbonator-AIR-INTAKE-Fuel-Saver-Fan-BLUE-/290595364112?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a8d55d10&vxp=mtr
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
איך אנשים חיים בשקר כזה ?
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם ושבת שלום, אני מחפש בימים אלו פרטים על סוכנות רכב ממנה אוכל להשכיר ליומיים ניסאן ג'וק שחורה. ידנית או אוטמטית, ממש לא משנה לי. הספציפיות נובעת מדרישה מאוד ספציפית, זה עבור אירוע (חתונה) ויש ביקוש לרכב הספציפי הזה כרכב לזוג הנשוי.. ההשכרה בירושלים ואיננה אלא לעוד מספר שבועות, אני פשוט מברר מראש.
הודעה אחרונה מאת itzikc78, -
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מניח שהכותרת אומרת מה ברצוני לדעת. ולא יודע אם יש פה ספאמרים או לא חח אבל בבקשה אל תעשו ספאמינג. זה דיי מעניין אותי.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
cWBBnpwqsR0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מבחן בלימה בצבא האמריקאי
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האמנם??
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
חברה שלי עשתה היום בבוקר תאונה כשעמדה בפקק על איילון , היא לא שמה לב ונכנסה ברכב שלפנייה ולהלן הנזק לרכב שבו היא פגעה : עכשיו לצערה אין לה ביטוח צד ג' ולכן עלות הנזק היא עלייה , הבחור לקח את הרכב למוסך מורשה של פיאט ונתנו לו הצעת מחיר של 6800 שקל ! היתכן הדבר הזה ? לדעתי ( ואני לא מבין גדול ) זה לא נראה נזק של 6800 שקל מה ניתן לעשות ? ( פרט מלמנוע מחברה שלי לנהוג לטובת הכלל , את כבר ניסיתי לא עובד )
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
התרעתי כאן לפי מספר שבועות בנושא אחר (על אופנים ואופנעים שנוסעים בצורה מסכונת) באותו דיון אמרתי שבזמן האחרון אני רואה הרבה בני נוער על קורקינט חשמלי מהיר או אופנים חשמליות וכדומה שנוסעים ללא התחשבות בתנועה או בזיגזג , או על קולנעיות שיש אחת כזאת שבשיא הפקק בבוקר נוסעת במרכז הכביש ליד הבית שלי בחלק הפחות פקוק וכך אני לא יכול להתחמק מפקקים כי היא מעכבת אותי. ללא התחשבות בכלל בשיירה מאחור. אז היום בנתניה הייתה תאונה בין מכונית לקולנעית כזאת . http://news.walla.co.il/?w=/22/2571522 אני אומר בגלל שיותר ויותר כלים חשמלים קלים משתמשים בכביש חייב להיות חוק ברור, או אכיפה ברורה יותר של המשטרה ופחות סלחנות. השיא אגב היה לפני שבועיים שאני רואה קולנועית כזאת פונה שמאל…
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 891 צפיות
האירוע השנתי בהשתתפות של 250 מכוניות קלאסיות יתקיים ביום שלישי, 2 אוקטובר בפארק הלאומי ברמת גן. חובבי הרכב מוזמנים.
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 39 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום. בעוד מספר ימים אנחנו טסים לגרמניה והשכרנו מראש גולף GTI ידנית לקצת תענוג על האוטובאן. עכשיו רציתי לשאול - האם יש טיפים כלשהם לנהיגה מהירה במיוחד? הרכב מגיע ל 240 קמ"שׁ. קשה לי להאמין שיהיה לי אומץ להגיע למהירות הזאת, אבל אני משער שאני כן אשייט על 200 קמ"ש מפעם לפעם. למשל אני אוודא שיש לחץ אוויר תקני בצמיגים לפני שאני אתחיל לטוס על הכביש, אני אחזיק את ההגה בשעה 3 ו 9 ולא 10 ו 2 (ככה אוחזים אותו בנהיגת מרוצים, הצורה הזאת מאפשרת שליטה רבה יותר). אסתכל כמה שיותר רחוק כמובן. מה עוד? יש לכם עוד טיפים/כללי אצבע? תודה.
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קשה מאד למצוא היום רכב ישן במצב סביר עם טסט מעל לחצי שנה במחיר של פחות מ4000-5000 ש"ח. תוכנית הגריטה גרמה לכך שכל בעל רכב ישן שהוא לא שווה אפילו 1000 ש"ח מבקש עליו 3000 ש"ח. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
אני כרגע עושה שיעורי נהיגה והמורה שלי הסביר לי שכשאני מתכוון לעבור נתיב, אני צריך להסתכל בחלון השמאלי/ימני האחורי כדי לבדוק שאין רכב שמפריע לי. זה באמת הכרחי לעשות את הפעולה הזאת? לדעתי המראה הפנורמית והמראות הצדדיות לא משאירות שטחים מתים ואפשר להסתמך עליהן כשרוצים לבדוק שהשטח פנוי מאחורה. עשיתי חיפוש בפורום ומישהו כתב שמכשילים על זה בטסט בצפון אמריקה. מה בנוגע לארץ? (המורה שלי אמר שמכשילים, אבל שאלתי את חבר שלי שהוא לומד עם מורה אחר והוא אמר שהמורה בכלל לא לימד אותו את זה.) תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שאלה זו מופנת בעיקר לבעליי הרכבים שציינתי בכותרת, היכן אתם מחנים את רכביכם ביום יום כשהוא אינו בשימוש ? אני שואל מכיוון שרכבים אלו קצת יותר מושכים את העין של הציבור ולא מעט פעמים נתקלתי בוואנדליזם כנראה משיעמום או סתם מצרות עין.
הודעה אחרונה מאת shalomd15, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בערוץ 1. אני מקליט את זה ואעלה את זה לYOUTUBE.
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבת שלום. אני מצרף מספר תמונות של רכב שהחליט להכנס בי ובלי חוצפה גם להשאיר את הרכב ככה, הנזק הוא שריטה קטנטנה שבקושי רואים. מה אתם ממליצים לעשות? יש לציין שאני גר במקום בלי מצוקת חנייה בכלל. אתם וודאי יכולים לנחש מי החליט לנשק את מי. השארתי גם בכוונה את מספר הרכב!
הודעה אחרונה מאת firebirdrc, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למעט עיניין שמירת מרחק מרכב שלפנים, לא מסכים איתך לחלוטין. מצמד מיועד להפרדה רגעית של המנוע מהתמסורת. בכל מצב, בו נדרשת הפרדה ממושכת, יש לשלב לניוטרל ולשחרר את המצמד. ההיבט הבטיחותי שהצגת מוכר וידוע, אך קיים גם היבט נוסף - אם תייבש את הרגל דקות ארוכות על דוושת המצמד, הרגל יכולה להחליק ממנה, והרכב יקפוץ קדימה. כמו כן, כבל מצמד, שנשאר מתוח לאורך זמן, יכול להיקרע והרכב גם במקרה זה יקפוץ קדימה בפתאומיות. עייפות השירירם של הרגל היא לא עיניין זניח ושולי (בניגוד לבלאי מייסב לחץ), וכשאתה נוהג הרבה, ולשיטתך ממתין ברמזור קבוע עם מצמד מופרד - הרגל שלך תתעייף מהר מאוד. בכל מקרה, נהג מיומן משלב להילוך ומתחיל בתנועה תוך שבריר שניה. נכון, זה לוקח יותר זמן ממה שדרוש כ…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
שבת שלום! אני מחפש פנס קדמי ימני לקיה קרניבל שנת 2007. אולי מישהו יכול להמליץ על מקום שמוכר חלקים מפירוק? מצאתי ביד 2 אבל הבחור נמצא בלוד ולמען האמת לא כל כך בא לי להיכנס ללוד בשביל פנס תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת מגאן קבריו, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נועליי מכסה מנוע שבדר"כ נפוצים על רכביי שרירים אמריקאים ישנים תורמים למראה הכללי והקרבי של הרכב או שממש מיותרים ונראים לא קשורים/שייכים?
הודעה אחרונה מאת much, -
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
כן, יש מכוניות חשמליות רועשות לפי איגוד הצרכנים הבריטי: Which? Car has revealed the 10 noisiest cars on sale. And contrary to received wisdom on the subject, electric cars are among the most noisy of all. The Mitsubishi i-MiEV and Peugeot iOn, which are pure electric cars, both feature in the list due to very high recorded decibel levels in the cabin at motorway speeds. The 10 noisiest cars tested by Which? Mazda MX-5 Roadster-Coupe 2.0 - 76.6dB Fiat 500C 0.9 TwinAir - 76.4dB Hyundai i10 1.2 - 75.6dB Mini Cooper S Roadster - 75.3dB Renault Twingo 1.2 - 74.9dB Ford Ka 1.2 - 74.3dB Nissan 370Z Coupe - 74.3dB Mitsubishi i-MiEV/Peugeo…
הודעה אחרונה מאת yehuda-k,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 294 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- om2
- orankohn
- VVWpolo
- Tal7
- flytomars
- שביט
- SurfHigh
- shlomiko
- topop
- SlowRide
- itaysamurai
- McV
- IsraCar
- יבגניפ
- quizlette85117701
- ניקו פ.
- אלי122
- גולדן191
- eladns
- razi_pazi
- ברווז
- yahaga
- itaimoto
- Itzik-b
- Derish
- Yondalar
- itamar_by
- RedLabel
- Ragnar
- asmily
- blackpolo
- Night Driver
- garicho
- yoni162
- דובצע
- viper83
- AUDIO KING
- אהרן ג
- Avia
- GTאי
- שחר 1
- פינדר
- מי
- פיטר גריפין
- סולל הדרך
- ראובי
- עוזי ל
- YaronNahum
- Supertigre
- BoazB11
- BRAVO_SX
- Shaike.Zam
