Jump to content

e-r-a-n

  • פרסום הודעות

    637
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות e-r-a-n

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נכון, אבל יש לזכור שמדובר ברכב מאובזר ברמה גבוהה מאוד, ואם לשפוט לפי מחירו באירופה, נמכר בארץ במחיר עלות ללא כל גזירת קופון של היבואן
  2. איפה אפשר לראות מידע מפורט לגבי הרמות איבזור, מחירים והאם יש שינויים חיצוניים\פנימיים ומה הם?
  3. חמישים זה לא המון. אבל הקונספט המחשבתי הוא שאנחנו לא באמת צריכים טעינה מהירה אלא בלית ברירה. בכל מקרה בכל יעד אליו נסע יש עמדות איטיות (במלונות למשל) אז במקרה הקיצוני ונוסעים למרחק של יותר מ 300קמ לכיוון וצריך להטעין גם בדרך, כי לא ניק להגיע למלון באילת או בצפון.. לא נצליח למצוא תחנה אחת מתוך ה 50 האלה בדרך?
  4. זה הקטע המצחיק- יש תחנות מהירות בתפוצה דיי רחבה. לטסלה יש רק 4 בתיכנון לכרגע, אבל זה ממש לא מעניין. תסתכלו ב plugshare. תסננו לפי 50KW ומעלה שאלו עמדות DC...ותראו שיש פריסה סבירה מאוד כבר היום ועוד עשרות תחנות בהקמה.
  5. e-r-a-n

    רשמית: טסלה בישראל

    השאלה המתבקשת היא האם זה במקום להשוות את המודל 3 לפריוס, לדגם הבסיסי של 120כס? מבחינת נתונים יבשים יש פערים לא קטנים (אם הם חשובים לך או לא, זה משהו אחר, ועניין סובייקטיבי לחלוטין, אבל לא הגיוני להתעלם מהם בהשוואה כזו קיצונית) למה לא רכב מנהלים היברידי אחר, שגם בעל איבזור או יחידת הנעה איכותית יותר? למה לא לפחות להשוות לדגם הפלאג אין, עם טווח נסיעה חשמלי של 45קמ (במקרה האופטימי), שעולה 167K? כי אתה כנראה הראשון שמבצע השוואה בין טסלה ל...פריוס ואם תשווה לפלאג אין, הפרש הרכישה הוא 18K, ולאחר 3 שנים אתה מרוויח אותם בחזרה (לפחות, אם הסכמת מלכתחילה לשבת בפריוס המזעזעת למראה
  6. e-r-a-n

    רשמית: טסלה בישראל

    כל מי שעם הזמנה פתוחה לא סופג עליית מחירים, בניגוד להתנהלות של מרבית היבואנים בקטע הזה. וטסלה אישרה זאת לרבים ששאלו אותם במייל, והודיעה שרק שינוי פתאומי במיסוי בארץ יגרום לעליית מחיר
  7. אני גר בדירת גן, והחניון נמצא ממש מתחת לגינה האחורית שלי. ותהיתי - כמה זה קיצוני לקדוח ברצפה כדי להשחיל תשתית ככה לחניון? החניה שלי ממש נמצאת מעל הגינה ותאורטית, מדובר בכ-60סמ של רצפת בטון שמפרידה. האם זו פעולה אפשרית בכלל, וכמה צפויה לעלות?
  8. האם הדבר הזה מחייב בחוק כיום? בית שבתהליכי בנייה, אך לאחר שלב יציקה. האם ניתן לדרוש צנרת מתוקף התקנות האלו? מאחר ושלב היציקה כבר גמור, לא מתאפשר לארגן צנרת ישירה מהדירה לחניון.
  9. אפשר גם לבדוק ביעד פירזול, אם דחוף ורוצים לקנות במחירי ארץ ולא להמתין לעליאקספרס.
  10. ה 35 מצוינת, קשה מאוד לנצל אותה בטווח של 1.8-2.4 בגלל עומק שדה מאוד רדוד, וכן במקומות סגורים לפעמים 35 מ''מ זה יותר מדי לטעמי. העובדה שעדשת זום נורמלית עולה כמו גוף ועדשת קיטטובה של פוג'י מבאסת...במיוחד שאני רוצה להחליף גוף גם ככה
  11. מסכים בגדול עם מה שאתה אומר מבחינת בניית סט עדשות כזה או אחר. אבל עם ה 16-50 וה 35F1.8, חסרה לי עדשת זום טובה ה 16-50 גרועה, לא חדה בצמצם פתוח (3.5-4), מעוותת מאוד בצד הרחב שלה והאופציה היחידה שיש לסוני להציע היא ה 16-70, שעולה כמו לקנות את הפוג'י עם עדשת קיט, שמקבלת ביקורות מעולות (העדשה בפני עצמה), ומפה נובעת השאלה שלי
  12. בהינתן שהיצע העדשות בסוני יגדל בעתיד, ע"י סיגמא ואולי יצרניות נוספות, האם זו מחשבה לקויה לעבור *מ*סוני לפוג'י?
  13. נכון.. אני פחות מתחבר לצילומים שמלווים בפלאש, כי אלא אם מדובר בפלאש יעודי שאני יכול לכוון כלפי מעלה, הכל מרגיש מלאכותי ככה נוצר מצב שאני מסתובב ללא הפלאש בכלל, ומעדיף לצלם בתאורה טבעית ויהי מה. לצורך כך הצטיידתי בסוני 35ממ 1.8, אבל כל מה שמתחת ל 2.8 פשוט נותן עומק שדה ככ רדוד שזה לא שמיש, גם בפורטרט נוצר מצב שבו רק חלק מהפנים בפוקוס. הדיון הזה מעניין אותי מאוד, כי אני בהתלבטות דומה בעצמי. עם מירורלס של סוני מהדגמים הישנים (NEX5R), וכיום עם עדשת קיט 16-50 וה35 שציינתי, ואני מרגיש שיש מקום לשפר את כל הסטאפ כי: 1. הגוף ישן, ואני מרגיש הרבה פעמים את הצורך במערכת פוקוס מהירה יותר 2
  14. מקפיץ. בוצע טסט שנתי וכעת הרכב לא רק עבר טיפול לפני כ 4000 קמ אלא גם מגיע עם טסט עד סוף מאי 2019!
  15. הקפצה ועדכון למחיר - רק 70,000 !
×
×
  • תוכן חדש...