Jump to content

Ramich

  • פרסום הודעות

    45
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות Ramich

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. להתקין לבד בוודאי. מדביק על השמשה את המצלמה ומעביר כבל לתוך חיבור usb או מצת, תלוי ברכב. יש למצלמות האלה אופציה של חניה והפעלה אוטומטית בעת זיהוי של תנועה כלשהי (מכה ברכב או משהו). יש להם גם גרסאות שמגיעה מצלמה קדמית ומצלמה נוספת קטנה להתקנה על השמשה האחורית. תדפדף בחנות שלהם בעליארספרס/אמזון ותבדוק את הסוגים.
  2. EVmeter יש מבצע למזמיני טסלה!! תגידו שאתם מהקבוצה של טסלה. מחירים: 4000 עמדה כולל התקנה סטנדרטית 2600 רק עמדה
  3. אני יכול להמליץ על 70mai. יש לי 4 כאלה מותקנות במשפחה. אישית מאוד ממליץ, מצלמה איכותית. אפשר לקנות בחנות רשמית שלהם באליאקספרס. https://www.70mai.com/en/dashcams/
  4. אני חייב להוסיף לגבי ספורטאג׳ המדובר. קיבלתי אחת כזו (2018 1.6 טורבו) כרכב גישור עד שקיבלתי את הקארוק המוזמן בליסינג. הרכב היה עם 50k בערך, לא זוכר במדויק ובסה״כ רכב נחמד. אבל... העניין עם הרעידות והתחלת הנסיעה פשוט היה מחריד. כל תחילת נסיעה הרכב התקשה לנסוע והיו רעידות. הפתרון שמצאתי זה בכל התנעה, ישר להעביר למצב ספורט וכך היה קצת יותר טוב כי הוא לא היה מעביר להילוך שני ישר. זה היה פשוט בלתי נסבל וכל מי שנהג עליו התלונו על אותה חוויה. ברגע שקיבלתי את הקארוק, חוויה שונה לגמרי כאמור.
  5. שמיים וארץ. מאז שאני עם אדפטיבית, לא יכול לנסוע עם רגילה. לאשתי יש רכב עם רגילה וכשאני נוהג עליו, בקרת השיוט הרגילה פשוט מיותרת.
  6. למען האמת, הנוחות של הקפצ'ור מפריעה. הנסיעה מאוד נוקשה ולא רכה. תנוחת הישיבה לא נוחה גם כן, הרצפה גבוהה ביחס למושב וזה יוצר תנוחה מאוד לא נוחה לישיבה. שנינו יחסית גבוהים, לכן התנוחה מאוד לא נוחה לישיבה. הגיר הרובוטי מעצבן בתוך העיר. הפנים של הרכב מאוד פלסטיקי. בסה"כ זה אחלה רכב, אבל המטרה היא לשדרג ולקנות רכב שיהיה יותר "מהנה" מבחינת נוחות וההרגשה בפנים. אין לי כוונה להחליף סתם בשביל ההחלפה, אלא להוסיף כסף ולקבל רכב קצת יותר טוב. מה דעתכם גם על פיג'ו 308 2015?
  7. שלום חברים. אני מחפש להחליף את הרכב של אשתי (רכב שני במשפחה). כיום היא נוהגת על קפצ'ור 2013. מה שחשוב לנו זה הדברים הבאים: - לא רכב מיני/סופר מיני. עדיפות למשפחתית/ג'יפון. - חשוב לי שיהיה רכב פשוט ככל הניתן (אטמוספרי/אוטומט) ואמין כמה שניתן. רכב טורבו כמובן בא בחשבון. - קילומטראג' נמוך. - נוחות נסיעה ומרווח פנים. חשוב שיהיה רכב רך ונעים בנסיעה, יציב ויחסית מרווח בפנים. - חוץ מהדברים האלה, אין דרישות מיוחדות ואין סלידה ממשהו מסויים. התקציב הוא באזור ה60K+-. מסקירה של יד 2, ראיתי את הרכבים הבאיםם כאופציה. מה דעתכם? פ
  8. תשלחו מייל לכאן: [email protected] אני קיבלתי מענה תוך יום, וכך גם אנשים אחרים בקבוצת הוואטסאפ. הם דווקא עונים מאוד מהר למיילים ועונים על כל השאלות. אגב, יש אנשים שהזמינו ליוני והיום התעדכן להם שהם יקבלו את הרכב במרץ. יש כאן מקבץ שאלות ותשובות שיכול להואיל לכם. הדף כל הזמן מתעדכן. הרבה מידע חיוני, כולל מידע רב לגבי טעינה, הצעות שונות על מטענים וכו'. https://tesla-drivers-club-il.slite.com/p/note/DbUi5fnbCqE3DnkqbWiXi5 **אגב לגבי עמדות טעינה למי שמעוניין: המטען של טסלה מגיע עם כבל 2.5 מטר בלבד וככל הנראה יש צורך במפסק
  9. כל הכתבות האלה ממש חלחלו ועשו את עבודתם. סיפרתי למישהו בעבודה שהזמנתי טסלה, הוא התחיל להוכיח לי ש180 אלף זה לא המחיר הסופי ויש על זה עוד מיסים. "קרא את זה איפשהו".
  10. אופציה רשמית, בהגדרות של המערכות עזר יש אופציה של אקטיב אסיסט מופעלת/כבויה. אגב, מעניין כמה בעלי קארוק או דגם אחר עם האופציה הזו כבויה, לא מודעים בכלל שזה קיים. מצאתי בגוגל, האופציה של הActive כבויה כברירת מחדל.
  11. אצלי החיבור בבבית הוא 3x25. היה אצלי חשמלאי, והחלטנו להוריד 3x10 בשביל לא להעמיס על הבית. זה מספיק לי לטעינה של טסלה. טעינה מלאה תיקח בערך 10 שעות, ואני נוסע בערך 50 קמ ביום ובסופשים יותר. יותר ממספיק לי החיבור הזה. תקחו בחשבון שלא גומרים את הסוללה כל יום, אז נגיד צריך לטעון 100 קמ אפילו בלילה, זה עניין של כמה שעות בודדות בזמן שישנים.
  12. מעניין. הקארוק שנת 2020. המערכת עובדת נהדר, שומרת על האמצע, גם בעיקולים עוקבת אחר הפניה. בשילוב עם בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת עד עצירה מלאה והתחלת נסיעה, זה מעולה. הקארוק ברמת אמבישן. מאוד מוזר שבאוקטביה זה לא קיים. אני חייב לציין, שהקארוק הגיעה עם הפיצ׳ר הזה כבוי. בהתחלה היה רק מתקן סטייה ולא שומר על אמצע. התבאסתי על זה, אבל חפרתי בתפריטים ומצאתי אפשרות להפעיל active assist ואז זה התחיל לשמור על אמצע. באוקטביה חפרתי בהכל, לא מוצא משהו כזה וכמו שאמרתי בצמפיון אין להם בכלל מושג.
  13. אבא שלי הלך אליהם, שיחקו עם המערכת ובסוף אמרו לו זה דגם חדש, לא יודעים.. תשתמש בכבל. אותה תשובה אגב קיבל בנושא אחר, ניסיתי להגדיר התראה על חריגה ממהירות מסויימת, ולא מצאתי. אצלי בקארוק זה קיים, מוזר שאין את זה שם. גם בנושא של שמירה על נתיב, אמרו ״כנראה זה רק תיקון סטייה ולא שמירה על אמצע נתיב״, מה שגם מאוד מוזר כי גם את זה יש בקארוק.
  14. בסטייל יש מערכת אחרת, משודרגת. הפונקציה קיימת בוודאות כי מופיעה האפשרות הזאת במערכת (דיינמיק) ויש ממש הוראות מה לעשות.. זה פשוט לא מתחבר. הכי אבסורד שבצ׳מפיון לא יודעים מזה כלום.. ״זה דגם חדש, לא יודעים״.
  15. אני חייב לומר להגנת הרכב שהוריי היו בעלים של הרכב הזה (ברלינה) שנת 2015. לא היו להם מעולם תקלות כבדות, למעט טיפולים ודברים רגילים. היום סבא שלי נוהג עליו כבר שנה רביעית, וגם אצלו עד היום לא היו תקלות מיוחדות. חייב לומר שגם ההורים וגם סבא נוסעים רגוע ושומרים על הרכב. מניח שבליסינג זה סיפור אחר.
×
×
  • תוכן חדש...