Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרן אחורי נתלש בבלימת חירום בMRAP


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לקחת אמצע הבלימה נכנס ה ABS לפעולה וכתוצאה מ"הרעידות" של הסרן + משקל עצמי וחוסר חיזוקים שונים הסרן נטלש מהמקום ונקרע מהציר הינע

אין כאן פעולת ABS , ניתן לראות לפי הצביעה על הגלגלים שהסרן האחורי ננעל לגמרי בעוד הסרן הקדמי ממשיך להסתובב.

לדעתי שילוב של חוסר בחלוקת בלימה נכונה ותכנון לקוי של הסרן האחורי.

צמיגים עם אחיזה גבוהה ומשקל גבוה מפאת גודלם, היוצר גם יכולת פיתול על הסרן .והגמישות המינימלית בחיבורי הסרן המעצימה את "הרעידות".

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הזה פשוט קומדיה של טעויות.

הוא ממוטט גשרים, מחליק מצוקים, רומס כל אדמה שהוא עובר עליה, ולרוב שוקע באדמה רכה.

פורסם

עושה רושם שכל כוח הבלימה נמצא בסרן האחורי, ושכחו להתקין ברקסים גם בקדמי :lol:

 

ABS היה מונע מהסרן לקרוס.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

^ חוץ מהסופה- לדעתי מדובר באותם רכבים בדיוק. סביר להניח כי אנחנו "קונים" אותם מהאמריקאים.

צה"ל נבדל מהאמריקאים ברמת השפ-צור של רכבי הסטוק וזה באמת עושה את ההבדל :evilbat:

זמין 8)

פורסם
בזאב הישראלי זה לעולם לא היה קורה, אני אומר את זה מניסיון מוכח בשטח :)

 

4552.jpg

ברור שזה אף פעם לא קורה, כי הזאבים האלה פשוט לא עוצרים! הם רומסים כל דבר שיעז לעמוד בדרכם, אני ראיתי בלייב לפני שבועיים אחד כזה מפרק מעקה בטיחות ליד כיסופים, לא ברור מה קרה אחרי זה אך אם לשפוט על פי המבט על הפרצוף של הנהג, לא היה לו מושג ולו הכי קלוש שהוא עלה על מעקה בטיחות. 8)

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
עושה רושם שכל כוח הבלימה נמצא בסרן האחורי, ABS היה מונע מהסרן לקרוס.

 

קודם כל, ברכבים כבדים לרבות משאיות ומשוריינים, חלוקת עוצמת הבלימה שונה משמעותית מאשר ברכב פרטי ולא אחת כוח הבלימה מאחור גדול מאשר מלפנים. בנוסף, ברכב יש ABS ואפשר לראות ולשמוע כיצד הוא עובד ואפילו עובד Over time (סלחו לי על הלועזית) אפילו אם הוא לא היה יעיל במיוחד. בכל רכב כבד פעולת ה-ABS מורכבת יותר, בוודאי על משטח אוחז כמו כאן (ניתן להתרשם בעין) ובבלימה כזאת גם במשאית חדישה עם ABS היו נשארים סימני צמיגים והיה עולה עשן.

 

הסרן התנתק דווקא בגלל העברת המשקל לפנים. בזמן בלימה, התאוצה (שערכה שלילי) שפועלת בנקודת המגע של הצמיגים בכביש יוצרת מומנט על מרכז הכובד של הרכב. בשפת מהנדסי הרכב נהוג לעתים להתייחס לכך בתור הרכב שרוצה "להתנתק" מהסרן האחורי. זו הסיבה שבחלק מהרכבים, כשאנו מצפים שיצא זנב, אנחנו רק מקבלים ממנו "בעיטה" קטנה (תוצאה של היגוי אחורי פסיבי) וזה גם מה שגרם להתנתקות הסרן האחורי כאן. הייתי אפילו אומר שה-ABS רק החמיר את המצב כי כך הבלימה נעשתה חזקה יותר והכוחות הפועלים על הסרן היו גדולים יותר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
איזה כיף לראות את זה. מסתבר שהרכבים בצבא ארה"ב לא פחות "שכונתיים" מכלי הרכב החומים של צה"ל שלנו :\

 

ספר לי על זה!

 

בסופה אחת במילואים ראיתי מלא סטיקרים של "נ נח נחמ נחמן מאומן" חמסה תלויה על המראה,

ועוד שטיות,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
כי הזאב הישראלי לעולם לא עוצר- וטוב שכך ! :twisted:

 

וטוב שכך??? אתה יודע מה קורה כאשר זאב לא עוצר לפני וולוו עתיקה שחנתה לה בדרך שלו?? (רמז- אני לא כל כך בטוח שהצ'ונג בזאב גם יודע..)

פורסם

244 כנראה משנות ה 70 בדרך לישוב פסגות, לא רחוק מירושלים. אה, ו... יש לה שמשות שבורות ושקע לאורך הגג. יצא לי להיות שם בחיפוש אחרי רכבים מעניינים עם חברים.. אני עד היום לא יודע איך לעזאזל הנהג נסע דווקא עליה:brickwall: אבל צעקות הוא חטף בשפע....

פורסם

מצאתם למה להשוות..הקטן והקליל במשפחת mrap שוקל כמו 2 זאבים. או כמו סטרייקר אחד.

הגדול והבהמתי ביותר שוקל כמו 3 וקצת. ככה שזאב זה פיאט אונו ליד mrap. עומסים אחרים לגמרי.

V5

פורסם
באמת כואב...:-(

אבל אני מניח שיש אפשרות ליצור קשר עם הצבא כדי לקבל פיצויים או לפחות רכב חלופי כמו ריו, האמר או אולי אושקוש 8)

 

הרכב לא שלי ולא ידוע לי של מי הוא... השארנו פתק עם הסבר אבל אף אחד לא התעניין. כנראה שהוא עדיין שם שוכב פצוע:-(

 

אבל אולי באמת אפשר לנסות להשיג ככה איזו סופה או שתיים, מזמן לא השתנתי דלק:-D


×
×
  • תוכן חדש...