רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אלבר יוצאים להנחות של רכבים חדשים ומשומשים וגולת הכותרת: "אנחנו נקנה את הרכב שלכם גם אם אתם לא קונים אצלינו" אני רוצה למכור את הרכב שלי (אופטרה) מחירון 37 אלף כמה הם יתנו לי -+ ?
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- 0 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות את המיול 4010 דיזל\ רינגר דיזל\גון דיר hpx. השימושים שלי בכלי היו עבודה חקלאית וגם בתור כלי תחבור לנסיעה בשטח ובכביש. השאלה שלי איזה כלי הכי יתאים לצרכים הוא צריך לסחוב הרבה , לגרור, ולהיות חזק לעבודה. עם יש לכם הצעות לעוד כלים אשמח לישמוע. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת aviv275, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, מדובר על פיג'ו 206 ידנית שנת 2004 הסיטואציה שמתרחשת היא כזו: ביציאה מרמזור בשילוב של יותר מדי גז ( ) והרמת קלאץ' מהירה מדי כל החלק הקדמי של האוטו פשוט מחליק ימינה. יש למישהו מושג למה זה קורה? אין לי אפילו כיוון של מחשבה
הודעה אחרונה מאת djyakini, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
אהלן לכולם, בשברולט אלרו של חבר שברו חלון אחורי בצד ימין, החלון היה תקין לחלוטין עד אותו רגע. החבר הזמין את הזגג של הביטוח,ההוא החליף חלון אבל החלון לא עולה ולא יורד. האם יש טעם לפנות לביטוח? או שזה בזבוז זמן? כרגע הזגג קיבע את החלון באיזה קומבינה. גמר חתימה טובה
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
נורבורגרינג...אחח איזו חוויה אדירה,באמת שקשה לתאר במילים את מה שקורה שם,וכדי באמת להבין חייבים לנסוע...אבל אני חייב לנסות ולכתוב לכם על ה21 ק״מ הכי מהנים שנהגתי אי פעם. פיזית נחתתי כבר בלילה שבין יום שני לשלישי,מנטלית אני עדיין שם...מתגעגע. כבר כמה שנים שאני חולם לנסוע לרינג,זה התחיל עוד כשהייתי בתיכון,והייתי מוצא את עצמי מול הסוני 2 והגראן טוריסימו,מרביץ הקפות עד השעות הקטנות של הלילה,מנסה להבין ולהגות נכון את השם של המסלול נורבג...נורבר...נננור..רינג...כוסעמק!(דיסלקט,מה לעשות..) מנסה לזכור את כל הפניות והסיבובים בעל פה(אז זה היה נראה לי בלתי אפשרי),מנסה להשלים הקפה אחת בלי לצאת מהמסלול ולהתרסק שוב. לא היה לי מושג שמדובר במסלול הכי מטורף שקיים,מוקד עליה לרגל ש…
הודעה אחרונה מאת hans, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מאחר והמוצר חדש בשוק, אשמח לשמוע חוו"ד ורשמים מהשטח. על הנייר נראה כי 2 המוצרים עובדים בצורה זהה, שניהם מבוססי נתוני GPS, אך האם הסנופר נוח, יעיל, ואמין כמו הצ'יטה?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
חווית שירות לא נעימה, למרות שעוד לא קיבלתי שירות ומדוע לא כדאי לפנק רכב מתוצרת קיה 1 2 3 4 5
מאת LEGACY 1.8-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 64 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
רציתי לשתף אותכם בסיפור מעצבן, והפעם מבית היוצר של טלקאר. לפני שבועיים החלטתי להחליף שמן לריו החדשה שלי. הרכב עבר 8000 ק"מ ורציתי להחליף שמן סתם בשביל לפני אותה.. טלפון למוסך מורשה (שלא כל כך מעניין איפה הוא לצורך העניין) ע"מ לדעת כמה יעלה לי להחליף שמן ומסנן שמן ומיד נעניתי "600 ש"ח .. " "כמה אמרת?" 600.. הלם קטן.. "600 ש"ח עבור גלון שמן של חברת דלקול הישראלית ומסנן שמן??" "כן, זה כולל גם שעתון עבודה!!" השיב. מה שעתון? תגיד "דקנות" לעגתי.. חמש דקות אמורים לעלות לי 400 ש"ח!! (בהנחה שהחלפים יעלו לי 200 ש"ח). לא ביקשתי שתפרק גלגלים, ולא לבדוק בלמים ונוזלים.. "אנחנו צריכים לחיות אדוני..". טוב, תודה וניתקתי. טלפון לשירות הלקוחות ולמחרת חוזר אלי מנהל שירות…
הודעה אחרונה מאת rrronnn, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אחת הבעיות של סיאט לאון בשוק הישראלי, זה העדרה של תיבת הילוכים אוטו' בדגם 1.2TSI. בדגם החדש, היא כבר תוצע עם תיבת DSG7 גם בדגם זה ועם צריכת דלק מרשימה של 20.8 ק"מ לליטר (מפרט טכני לאון 2013). אם מחירה היה באזור ה-125,000 שקל, יש סיכוי שהיא תהיה המתחרה של פורד פוקוס על כתר המשפחתית של ישראל?
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- 23 תגובות
- 4 אלף צפיות
איך לעזאזל אפשר להגיע למצב כזה?
הודעה אחרונה מאת Unrated, -
בתוך רגע לא ברור , חיפשתי את מספרו של הרכב שלי בגוגל, פתאום - מופיעה לנגד עיני תמונה של מכוניתי , סביר להניח לפני שהיתה ברשותי , כאשר התמונה שוכנת בתיקייה המכילה לא פחות מ-3864 תמונות של רכבים נוספים עם לוחיות. פשפשתי קצת בחשבונו ונראה שלבחור "פטיש" רציני לעניין, אך השאלה שהתעוררה בי, למרות שהרכבים עומדים ברחובות וגלויים לכל עין - האם מותר מבחינת חוק להחזיק מאגר נתונים , ככל שכן מצולם כזה ברשת? אני יכול למנות לא מעט אופציות שעלולות לגרום נזקים לבעלי המכוניות הרשומות שם, בשאר התיקיות שלו יש של רכבים חדשים, רכבים זרים בישראל, סדרות של לוחיות ואף של רכבי אספנות. מישהו מכיר את הבחור? אולי הוא גם חלק מהפורום הזה? http://www.flickr.com/photos/49001432@N06
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול אם המוסכים עובדים מחר (ערב יום כיפור) או לא. הכוונה היא כמובן לחצי יום כמו יום שישי. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת raiden, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 771 צפיות
אני יודע שה- EagleONE הוא יצור ישראלי, http://www.ote-systems.com/ ואת הציטה אפשר ליבא מחו"ל. אבל יש עוד הבדלים ?
הודעה אחרונה מאת ChaoscripT, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום לא מזמן חזרתי מאילת דרך באר שבע - כביש שש - ולאחר מכן השתלבות בכביש 4 ולאחר מכן 431 (או 20) לכיוון הכניסה לראשון לציון). היציאה לכביש 4 הינה לאחר מחלף שורק (כחצי ק"מ), האם יש על כך תשלום כלשהו או שזה נקודת היציאה האחרונה בהחלט? (אני די בטוח שיצאתי ישר לכביש 4 אני מצטער על הבלבול במידה ואני טועה). מקווה שהבנתם, אני אתקן אם צריך, תודה
הודעה אחרונה מאת rrronnn, -
-
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 36.7 אלף צפיות
אהלן, לפני כשנה קיבלתי הודעה על כך שאני צריך להשלים השנה קורס רענון (=נהיגה מונעת?) אני בצבא אז לא יצא לי לעשות (כי באזרחות זה באמצע שבוע..) , וגם המועדים של הקורסים בצבא לא הסתדרו לי תמיד (יש פעם ב...). לפני כ 3 חודשים קיבלתי הודעה שאני חייב לבצע תוך 60 יום את הקורס, אחרת חידוש רישיוני יעוכב. וגם בינתיים לא ביצעתי. הרישיון שלי בתוקף עד גיל 24 שזה בערך עוד שנה . מה המשמעות של אי ביצוע הקורס? מה הכוונה ב"חידוש רישיונך יעוכב"? אם אני אעבור את הקורס עד שיפוג לי התוקף של הרישיון אז זה בסדר? יעשו לי בעיות? תודה לעונים!!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, לאחרונה באיזור שבו אני גם יצא לי כבר כמה פעמים לעבוד בצומת שכל החשמל באיזור מושבת, אין תאורה, אין רמזורים וכמובן שאין משטרה באיזור. כולם מדליקים אורות גבוהיים, ולעומת זאת אני נכנס לצומת עם וינקרים. איך הכי טוב להתמודד בצומת כזאת ? בהתחשב שיש מכוניות מכל הכיוונים.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
לילה מצויןן לכל חברי הפורום. לפני חודש ו-18 ימים בדיוק שיחררתי את סוזאנה (הסיאט שלי) מהסוכנות באשדוד, בדיוק היום הסתיימה לה ההרצה רשמית 1,500 ק"מ (למרות שהפסקתי להיות עדין כבר ב-1,000 ק"מ ) . אז ככה את הרכב קיבלתי לאחר פוליש ווקס חובבני (שאריות של החומר בכל מקום וסימנים לבנים ), הרכב ניכנס לפוליש ווקס (חינם,חסר להם ולא ) נוסף בסוכנות באשדוד ויצא נחמד, ציפיתי ליותר. את הרכב קיבלתי עם 16 ק"מ על המד אוץ ו-8 ליטר דלק במיכל,כשהגעתי לחניה של הבית שלי נידלקה כבר הנורה של הדלק (קמצנים ) . הנסיעות שלי מסתכמות עד עכשיו כ-40% בתוך העיר ו-60% מחוץ לעיר. שבוע לאחר קבלת הרכב קפצתי למוסך כי הרגשתי מין מדרגה כזאת בהעברת הילוך מניוטרל לראשון- התברר שהיה צריך לעשות סינכרון . …
הודעה אחרונה מאת ori_E-h, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 934 צפיות
שלום. רכשתי היום ולנטיין 1 מכוייל כבר לארץ והכל. רציתי לדעת מה ההבדל בין עם עובדים על מצב u קטנה. או שלוחצים לחיצה ממושכת שהמכשיר כבר דולק ועוברים ל U גדולה? ב- U גדולה קיבלתי התראה יותר מוקדמת על שלט שרושם מה המהירות בה אתה נוהג. וב- u הקטנה זה היה פחות רגיש. אז רציתי לדעת מה ההבדל בין מצב עבודה כזה לכזה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נניח שיש רכב דלקן אבל אני לא מעוניין לתדלק בדלקן באותו זמן, זאת אומרת לשלם עבור הדלק חד פעמית. זה אפשרי הדבר הזה? וכמה תעלה לי נסיעה מחיפה לצריפין דרך כביש 2 הלוך ושוב. מדובר בפורד פוקוס 2010
הודעה אחרונה מאת vik014, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בסקר של auto express של מכוניות עד גיל 5 שנים בהשתתפות 29000 משתתפי סקר הגיע סיאט איביזה הפופולרית בארצנו למקום 91 מתוך 100 ובאמינות ואיכות הרכבה למקום 95 מתוך 100 זה סקר שמתקיים בכל שנה והמדובר בסקר 2012 במקומות הראשונים דווקא הגיעו שתי מכוניות של אותו קונצרן סקודה יטי וסקודה סופרב http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/40976/best-cars-100-91
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
- 1 תגובות
- 989 צפיות
לאחרונה החלה תופעה בפייסבוק של הקמת קבוצות מכוניות,אחת הקבוצות טוענת כי פרצו לה לפרופיל ומפילה את האשמה על קטינים תוך חשיפת שמותיהם ואיומים עליהם. את זה אני רואה כבזיון ממעלה ראשונה של התחום המוטורי בישראל.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
MightyCarmods חוזרים בפרק חדש, והפעם האם טורבו חשמלי מאיבי באמת מוסיף כוח?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש בארץ מקומות שאפשר להשיג דודג' ישנים. כמו נגיד רכב כמו שיש בסרט מהיר ועצבני לוין דיזל?
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 4 תגובות
- 672 צפיות
שלום, מחר אני רוכש רכב, אני מעוניין לרשום אותו על שם אימי+אחותי (בעלות משותפת) או רק על שם אימי. אחותי ו/או אימי לא יהיו נוכחות בעת העברת הבעלות עקב אילוצים שונים. מה אני צריך להביא איתי למשרד הרישוי? נדרש יפוי כח? תודה
הודעה אחרונה מאת richrach, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו יודע מה ההבדל בין מכירת רכב מהשכרה עם קריטריונים למכירת רכב מהשכרה בלי קריטריונים? פערי המחיר בין 2 האופציות משמעותיים מאוד... אשמח להסבר בנושא זה.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 12 תגובות
- 13.7 אלף צפיות
אני מבין שמזיזים אותו מפה לשם לצרכי רישום וכו אבל לקבל רכב חדש עם כמה עשרות קמ זה לא קצת מוגזם?
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני פחות מחצי שנה רכשתי סיאט איביזה עם מערכת מוטלטימדיה של באלופונקט שהגיעה ללא מתאם לשליטה מההגה. כלומר יש לי את הידית, אבל היא שם ליופי. בעת הרכישה הובטח לי שברגע שהמתאם מגיע הוא יותקן לי. לפני למעלה מחודשיים נודע לי במקרה שהמתאם הגיע. מאז אני רודף אחרי סיאט בטלפונים, סמסים ומיילים כולל הבטחות חוזרות ונשנות ממנהל אולם הרצליה (גיא) שהבטיח שוב ושוב ש- "מילה שלו" הוא דואג לי לזה. לפני שבוע וחצי אפילו פניתי למנכ"ל סיאט (גל) שהבטיח לי אישית שהוא דואג לזה, ונחשו מה...כלום ושום דבר. אני מתקשה להבין מדוע אני צריך לרדוף אחריהם במשך תקופה כזאת ארוכה בשביל משהו שהיה אמור להיות מותקן כבר כשרכשתי את הרכב. אם כבר הייתי מצפה שכשירות עבור לקוח חוזר שרכש מספר רכבים ו…
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
חול המועד אוטוטו מגיע ואני מחפש גיפ או טנדר 4על 4 לקצת טיולים בשטח. יש למישהו מושג איפה אפשר? אני יודע שיש גוגל אבל אין כל כך מידע שם לגבי הענין. תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 0 תגובות
- 664 צפיות
מישהו יודע מה ההבדל בין מכירת רכב מהשכרה עם קריטריונים למכירת רכב מהשכרה בלי קריטריונים? פערי המחיר בין 2 האופציות משמעותיים מאוד... אשמח להסבר בנושא זה.
הודעה אחרונה מאת yoav38, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 887 צפיות
והאם למנועי הטורבו דיזל בב.מ.וו יש מוניטין אמינות ?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- 1 תגובות
- 647 צפיות
אני תמיד התענייתי במכוניות אני מת על מכוניות אני חולה הגה ומת על כל העניין הזה. אבל אני אין לי מושג בשיפוץ מכוניות וכל מה שזה כולל. כאילו סוגי מכוניות מכיר וזהו. רציתי לדעת עוד ולדעת איך לשפץ מכוניות וקצת יותר על העניין הזה. תמיד רציתי לדעת על זה ולא ידעתי לאיפה לפנות. הייתי שמח אם הייתם מפנים אותי למקומות הנכונים שאני יוכל לדעת קצת יותר על העניין הזה.
הודעה אחרונה מאת Apple,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 291 אורחים (הצג רשימה מלאה)
