Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות לא נעימה, למרות שעוד לא קיבלתי שירות ומדוע לא כדאי לפנק רכב מתוצרת קיה


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מאוד תלוי במוסך ויש מורשי יבואן שיעשו ברצון החלפת שמן ומסנן מבלי לעשות שום טיפול והחיוב יהיה בהתאם.

 

צריך רק להרים טלפון, לבקש משהו מקצועי לדבר איתו כמו מנהל עבודה (ולא פקידה או יועץ שירות), להסביר מה רוצים לבקש הצעת מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רגע... ומה הבעיה להרים את הרכב ולהחליף שמן לבד?

 

 

אני מרים את הרכב, אחרי שהרמתי אותו מאבטח אותו עם כמה בלוקים (שישאר למעלה והג'ק לא יהרוג אותי)

פותח את הבורג ניקוז ומנקז הכל לתוך ג'ריקן, מחליף פילטר, ממלא שמן, ואת הג'ריקן עם השמן הישן אני מרוקן

בימכל יעודי באזה"ת במקום מגורי,

 

אתה לא תאמין כמה זה פשוט!

תנסה!

 

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טיפול ביניים" \ "טיפול צ'ופר" לא עושים במוסך מורשה יבואן, רק במוסך מורשה משרד התחבורה או ל-ב-ד.

קונים שמן מצויין, פילטר מקורי ומחליפים.

לא יותר מ 15-20 דקות לבד, ולא יותר מ 100 שקל עבודה במוסך. החלקים לא יעלו יותר מ 200-250 שח בהגזמה.

מיותר לציין שאם חלילה תצוץ בעיה במנוע ותספר להם שהרכב עבר טיפולי ביניים "בחוץ", הם רק ימצאו בזה תירוץ להסיר את האחריות מתיקון במנוע. לכן, אם אתה באמת רוצה לשמור על המנוע ורוצה לפנק אותו - בצע את הטיפולים שאתה רוצה "בחוץ" ותשמור על פה סגור "בפנים".

 

אין צורך שבמחשב היבואן יהיו רשומים גם טיפולי הביניים\צ'ופרים, תשמור את הקבלות של השמן והפילטרים של הטיפולי ביניים\צ'ופרים ותתייק אותם לצד הטיפולים ה"רשמיים" במוסכי היבואן.

 

זה שלמוסכים המורשים יש ים הוצאות והיבואנים והיצרנים דורשים מהם דברים שחלקם מטורפים לחלוטין, לא אומר שצריך להשתגע ולשלם 600 שקל על החלפה של שמן ומסנן שמן כטיפול צ'ופר. תכניס דברים לפרופורציה.

 

איציק

 

+1 :mm_yeah:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולגבי הספא, אתה מוזמן למצפה הימים מתי שתרצה.

 

שנה טובה.

 

תסביר בבקשה...יש הנחה/הזמנה פתוחה לחברי CF

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טיפול ביניים" \ "טיפול צ'ופר" לא עושים במוסך מורשה יבואן, רק במוסך מורשה משרד התחבורה או ל-ב-ד.

קונים שמן מצויין, פילטר מקורי ומחליפים.

לא יותר מ 15-20 דקות לבד, ולא יותר מ 100 שקל עבודה במוסך. החלקים לא יעלו יותר מ 200-250 שח בהגזמה.

מיותר לציין שאם חלילה תצוץ בעיה במנוע ותספר להם שהרכב עבר טיפולי ביניים "בחוץ", הם רק ימצאו בזה תירוץ להסיר את האחריות מתיקון במנוע. לכן, אם אתה באמת רוצה לשמור על המנוע ורוצה לפנק אותו - בצע את הטיפולים שאתה רוצה "בחוץ" ותשמור על פה סגור "בפנים".

 

אין צורך שבמחשב היבואן יהיו רשומים גם טיפולי הביניים\צ'ופרים, תשמור את הקבלות של השמן והפילטרים של הטיפולי ביניים\צ'ופרים ותתייק אותם לצד הטיפולים ה"רשמיים" במוסכי היבואן.

 

זה שלמוסכים המורשים יש ים הוצאות והיבואנים והיצרנים דורשים מהם דברים שחלקם מטורפים לחלוטין, לא אומר שצריך להשתגע ולשלם 600 שקל על החלפה של שמן ומסנן שמן כטיפול צ'ופר. תכניס דברים לפרופורציה.

 

איציק

 

רגע... ומה הבעיה להרים את הרכב ולהחליף שמן לבד?

 

 

אני מרים את הרכב, אחרי שהרמתי אותו מאבטח אותו עם כמה בלוקים (שישאר למעלה והג'ק לא יהרוג אותי)

פותח את הבורג ניקוז ומנקז הכל לתוך ג'ריקן, מחליף פילטר, ממלא שמן, ואת הג'ריקן עם השמן הישן אני מרוקן

בימכל יעודי באזה"ת במקום מגורי,

 

אתה לא תאמין כמה זה פשוט!

תנסה!

 

 

בהצלחה,

 

ביכולתי לעשות טיפול מתי ואיפה שאני רוצה בלי שאף אחד ידע כמובן. אבל מכיוון שהרכב חדש לחלוטין יש לי עוד כמה שנים טובות עד לפקיעת האחריות, וזה מה שגורם לי לחשוב פעמיים. החלפת השמן במוסך תיתן לי רוגע מסויים באספקט זה, למרות שהשמן שהיבואן משתמש בו לטיפולים לא נמנה על היצרנים הכי טובים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה בעצמך אומר שהיבואן לא משתמש בשמן הכי איכותי בעולם, אז מה מונע ממך לגשת למוסך אחר ולהחליף שם? או לעשות את זה לבד בבית?

אין להם צוות מז"פ שיגלה שטיפלו ברכב לא אצלהם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצמך אומר שהיבואן לא משתמש בשמן הכי איכותי בעולם, אז מה מונע ממך לגשת למוסך אחר ולהחליף שם? או לעשות את זה לבד בבית?

אין להם צוות מז"פ שיגלה שטיפלו ברכב לא אצלהם.

 

לך תדע..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין להם צוות מז"פ שיגלה שטיפלו ברכב לא אצלהם.

 

וגם לא צריך.

כל עוד הרכב טופל במוסך מורשה משרד התחבורה עם חלקים ושמנים מקוריים\מאושרים ע"י היבואן האחריות בתוקף.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בזמנו גם אני הגבתי באותו משפט למישהו בנושא דומה, והתשובה שקיבלתי היתה שבמציאות העניין שונה.

אם זה נכון או לא - אין לי מושג. אני יודע שהחוק הוא כפי שכתבת: האחריות נשמרת גם כשמטפלים בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, בחלפים מקוריים. מה קורה בפועל, לך תדע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טיפול ביניים" \ "טיפול צ'ופר" לא עושים במוסך מורשה יבואן, רק במוסך מורשה משרד התחבורה או ל-ב-ד.

קונים שמן מצויין, פילטר מקורי ומחליפים.

לא יותר מ 15-20 דקות לבד, ולא יותר מ 100 שקל עבודה במוסך. החלקים לא יעלו יותר מ 200-250 שח בהגזמה.

מיותר לציין שאם חלילה תצוץ בעיה במנוע ותספר להם שהרכב עבר טיפולי ביניים "בחוץ", הם רק ימצאו בזה תירוץ להסיר את האחריות מתיקון במנוע. לכן, אם אתה באמת רוצה לשמור על המנוע ורוצה לפנק אותו - בצע את הטיפולים שאתה רוצה "בחוץ" ותשמור על פה סגור "בפנים".

 

אין צורך שבמחשב היבואן יהיו רשומים גם טיפולי הביניים\צ'ופרים, תשמור את הקבלות של השמן והפילטרים של הטיפולי ביניים\צ'ופרים ותתייק אותם לצד הטיפולים ה"רשמיים" במוסכי היבואן.

 

זה שלמוסכים המורשים יש ים הוצאות והיבואנים והיצרנים דורשים מהם דברים שחלקם מטורפים לחלוטין, לא אומר שצריך להשתגע ולשלם 600 שקל על החלפה של שמן ומסנן שמן כטיפול צ'ופר. תכניס דברים לפרופורציה.

 

איציק

איציק, כל זה נכון אם את הטיפול הוא יעשב לפי לוח הזמנים של היבואן. אם היבואן אומר למשל לעשות טיפול כל 30,000 או שנב והחלפת שמן אחרי 15,000 ו 8 חודשים עדיין תצטרך להיכנס לטיפול עוד 4 חודשים במורשה.

 

זו הסיבה שאני בגישה של למצוא מורשה יבואן פרטי, מקצועי ישר וטוב (כן. אני יודע שפיות ומוסכים כאלה יש כמעט רק באגדות אבל יש עוד כמה כאלה) ולעשות הכל אצלו גם אם זה אומר לשלם עוד 100-200 שקל בשנה. לדעתו השקט הנפשי והידיעה שמדובר בבעל מקצוע אחד שמטפל ומכיר את כל ההיסטוריה שווה 20 שקל בחודש.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מורשה, עלויות התפעול שלו גבוהות מאוד ומישהו צריך לשלם אותם.

אין מה לעשות, זה קיים אצל כל היבואנים.

 

הייתי צריך לקחת את הרנו שלי למוסך היות ושברתי את הבורג של הקוהל (או כוהל), היה צריך לסדר את זה.

 

אני לא זוכר כמה עלה לי התיקון, נזרוק מחיר ונגיד 500 שקל, מתוך ה-500 שקל נגיד 300 שקל עבודה.

אני חלש במספרים ולא זוכר ממש.

 

לעניינו, שהיתי במוסך יחד עם רכבי במשך כ-3 שעות, מתוך ה-3 שעות הרכב עמד בתוך המוסך במשך שעה וחצי ואף אחד לא ניגש ולא טיפל ברכב.

וגם נושא של קירור לא היה צריך כי הרכב הגיע על גרר.

 

אז יש פה גם עניין של אי כשרות.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עושה טיפולים חצי שנתיים ( לא מגיע לקילומטרז השנתי) הרכב נוסע כמעט אך ורק נסיעות קצרות על מנוע קר.

 

החלפה כזו במורשה מיצובישי שבו אני מטפל עולה לי 110 שקל וכוללת בתוכה את הפילטר, העבודה והמע"מ.

את השמן אני מביא.

 

וזה לא בגלל העיניים היפות שלי, זה בגלל מודעות גבוהה לשימור לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי צריך לקחת את הרנו שלי למוסך היות ושברתי את הבורג של הקוהל (או כוהל), היה צריך לסדר את זה.

 

.

 

קויל, Coil

 

בעברית:סליל (הצתה)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...