Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות לא נעימה, למרות שעוד לא קיבלתי שירות ומדוע לא כדאי לפנק רכב מתוצרת קיה


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהנחה ואתה נוהג ברכב בצורה סבירה ו"מנהלתית" מבלי לקרוע את הרכב יותר מדי- למה באמת להחליף שמן כעבור 8000 קילומטרים?

 

מעבר לזה, למה לעשות את זה במוסך מורשה שברוב המקרים יהיה יקר יותר מאיזה מוסך מדרכה שיוכל לבצע החלפת שמן באותה איכות (כולה החלפת שמן, פתיחת בורג ניקוז, ריקון שמן, החלפת פילטר, סגירת בורג ניקוז עם אטם נחושת חדש ומילוי שמן חדש, 4 דקות עבודה...).

 

כדי לנחם אותך ולהחזיר לך את ההרגשה הטובה ותחושת הפינוק אספר לך שלפני שנה וכמה חודשים כשקניתי את רכבי רציתי להחליף שמן ופילטר בדיוק כמוך, הצעת המחיר היתה בגובה 1600 שקלים (מורשה ב.מ.וו).

 

מיותר לציין שאמרתי תודה אבל לא תודה ותמורת 900 שקלים החלפתי שמן, פילטר שמן, מצתים ו-2 מייסבי זרועות קדמיות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי זה גם מיותר להחליף שמן שהוא במצב טוב תרם זמנו. השמן אמור להחזיק ממוצע של 15K ק"מ (טווח טיפול) עפ"י הצהרת היצרן? אז שיחליפו שמן בזמן שיגיע לבצע את הטיפול... לא מדובר פה באיזה מנוע טורבו שבאמת מצריך טיפול מיוחד בטווח חריג או משהו.

 

 

אני לא חושב שיש לך מה להתרגש או להיות מאוכזב.

ראשית - אתה החלטת לזרוק כסף שלא לצורך. יגיע מועד הטיפול - תטפל.

אין בהחלפה מוקדמת של השמן שום פינוק ושום בטיח. סתם גחמה שלך.

ארבע קילו שמן יעלו לך על פי מחירון מוסך 150- 200 שקלים לערך, פילטר עוד 70-100 שקלים ושעת עבודה עוד ככה וככה, ועוד מע"מ.

 

רק לידיעה, אני מטפל בשתי קיאות - ספורטאז' 2009 וסיד 2011 במוסך קיאה ביפו, על פי הספר, והמחירים בהחלט הגיוניים.

 

העצה שהבחור נתן לך היא מאוד נכונה, אפילו שהתרגזת. אם תהיה תקלה בגלל ששמו לך שמן לא ע"פ הוראות יצרן כי "החלטת לפנק את האוטו", ותהיה תקלה חלילה, ויגידו לך שהאחריות לא תופסת, אתה תפתח שרשור נוסף על החוצפה של קיאה, שכל-כולה נובעת מטיפול מיותר שאתה החלטת לעשות.

 

שורה תחתונה רד מזה.

 

רוצה לפנק - שלח אותי לאיזה ספא טוב עם מסאז'. אני אעריך את זה מאוד, וזה לא יגרום לך לבעיות באוטו, ועוד יישאר לך עודף.

רוצה באמת להתפנק - לך בעצמך לספא.

 

בהנחה ואתה נוהג ברכב בצורה סבירה ו"מנהלתית" מבלי לקרוע את הרכב יותר מדי- למה באמת להחליף שמן כעבור 8000 קילומטרים?

 

מעבר לזה, למה לעשות את זה במוסך מורשה שברוב המקרים יהיה יקר יותר מאיזה מוסך מדרכה שיוכל לבצע החלפת שמן באותה איכות (כולה החלפת שמן, פתיחת בורג ניקוז, ריקון שמן, החלפת פילטר, סגירת בורג ניקוז עם אטם נחושת חדש ומילוי שמן חדש, 4 דקות עבודה...).

 

כדי לנחם אותך ולהחזיר לך את ההרגשה הטובה ותחושת הפינוק אספר לך שלפני שנה וכמה חודשים כשקניתי את רכבי רציתי להחליף שמן ופילטר בדיוק כמוך, הצעת המחיר היתה בגובה 1600 שקלים (מורשה ב.מ.וו).

 

מיותר לציין שאמרתי תודה אבל לא תודה ותמורת 900 שקלים החלפתי שמן, פילטר שמן, מצתים ו-2 מייסבי זרועות קדמיות.

 

ברמת העיקרון אתם צודקים. אבל ב 2000 ק"מ היה חסר טיפת שמן והוסיפו לי בחברה את החסר - דבר שאני נורא שונא. אמרתי לעצמי תחליף עוד כמה אלפים. לגבי צורת הנהיגה - בד"כ אני נהג רגוע, וגם הרכב עצמו פושר למדי ולא מדרבן לנהיגה מהירה - אך מכיוון שאני נוסע על בסיס יומי בכבישים הרריים הסל"ד עולים מדי פעם לצורך עקיפה/השתלבות עם התנועה.

 

* יואב : אני יודע מה זה "סוג" שמן - או ליתר דיוק דרגת סיווג. אל דאגה.

ולגבי הספא, אתה מוזמן למצפה הימים מתי שתרצה.

 

שנה טובה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

600 שקל זה מחיר מוגזם, גם לטיפול קטן ראשון עבור הריו. לא ראוי שבשרות הלקוחות, לא זכית להתייחסות הראויה, אני הייתי מצפה שמשם יפנו אותך לפחות למוסך הראשי עם הצעת מחיר הגיונית יותר.

 

מעניין לדעת אם המוסך בו בדקת את המחיר זה מוסך חדש של קיה או וותיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

600 שקל זה מחיר מוגזם, גם לטיפול קטן ראשון עבור הריו. לא ראוי שבשרות הלקוחות, לא זכית להתייחסות הראויה, אני הייתי מצפה שמשם יפנו אותך לפחות למוסך הראשי עם הצעת מחיר הגיונית יותר.

 

מעניין לדעת אם המוסך בו בדקת את המחיר זה מוסך חדש של קיה או וותיק.

 

מוסך מאוד ותיק. אני לא חושב שבאיזור הצפון יש מוסך מרכזי של קיה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה אתה מתרגש, טיפול 15K לפאביה שלי (שמן+פילטר, בלי פירוק גלגלים) עלה לי 634שח במורשה, כולל מע"מ.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס זה לא רק שמן ופילטר.

המוסך צריך לבצע בדיקות, חיזוקי ברגים וכו.

מעבר לכך היצרן קובע זמן עבודה ולא היבואן או המוסך מה שנשאר רק לחייב בסכום שעתון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר שנתנו לך הזוי, בשביל להחליף שמן ופילטר אתה יכול להסתדר לבד, זה לא תורה מסיני, את הטיפולים הגדול אפשר לעשות במוסך.

הרכב חדש ובאחריות, אז לא כ"כ כדאי להתעסק איתו לבד.

 

ואם כבר מוסכים מורשים, אז אחרי שהאחריות נגמרת, מה הטעם לטפל המוסך מורשה יבואן (אלא אם יש לך רכב נדיר ומיוחד, שרק במורשה יודעים לטפל בו*)?

 

 

 

* יש ניסן GTR בארץ, לא? אני מחכה בקוצר רוח לחוויות שירות של קרסו עם הרכב הזה, אמור להיות מעניין :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"כמה אמרת?"

600..

הלם קטן.. "600 ש"ח עבור גלון שמן של חברת דלקול הישראלית ומסנן שמן??"

"כן, זה כולל גם שעתון עבודה!!" השיב. מה שעתון? תגיד "דקנות" לעגתי.. חמש דקות אמורים לעלות לי 400 ש"ח!! (בהנחה שהחלפים יעלו לי 200 ש"ח). לא ביקשתי שתפרק גלגלים, ולא לבדוק בלמים ונוזלים..

"אנחנו צריכים לחיות אדוני..". טוב, תודה וניתקתי.

בלי הצעת מחיר כתובה כדי להבין מה שעת העבודה של המוסך כמה מחייבים על השמן, המסנן והאטם כמה זמן העבודה, אי אפשר ממש להתייחס.

אני מציע להבא להכנס למוסך ולבקש הצעת מחיר כתובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה אתה מתרגש, טיפול 15K לפאביה שלי (שמן+פילטר, בלי פירוק גלגלים) עלה לי 634שח במורשה, כולל מע"מ.

 

שמן שהמוסך קונה בסיטונות עולה לא יותר מ 100 ש"ח ל 5 ליטר, ואני מגזים (אם ליקווימולי 5 ליטר עולה לי 150 , אז euro-l או שמן עם לוגו של סונול עולה למוסך - אני מעריך, לא יותר מ 100).

הפילטר למנועי TSI עולה למוסך לא יותר מ 60 - 70 ש"ח ש"ח (לפני חצי שנה רון מכר לי אחד ב 100 ש"ח כולל מע"מ).

כמו שכתבו מעלי, 5 דקות עבודה.

צריך לגלגל את המיסים הארנונה הפקידה והבורקס על הלקוח.

ואפשר לומר שלמכונאי ש"בודק" ברגים וחיזוקים לוקח (נגיד) 20 דקות. נזרום איתם.

אם הם היו הוגנים / הגונים (תקראו לזה איך שאתם רוצים) , טיפול קטן לא היה צריך לעלות יותר מ 450 ש"ח.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה אכפת לחלק מהאנשים פה שהבחור רוצה להחליף שמן ברכב שלו. רע זה לא יעשה, מקסימום יעשה רק טוב.

 

לפותח השרשור, קבלת הצעת מחיר מהיבואן שלא מצאה חן בעיניך?

גש ורכוש שמן שמתאים להוראות היצרן+פילטר שמן מקורי (שמור את הקבלות).

כנס למוסך מורשה משרד התחבורה (לא מוסך מדרה חאפרי) ותבקש החלפת שמן (רעיון טוב לבקש ממנו לרשום בחשבונית את סוג השמן שהוכנס למנוע) ובא לציון גואל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה אכפת לחלק מהאנשים פה שהבחור רוצה להחליף שמן ברכב שלו. רע זה לא יעשה, מקסימום יעשה רק טוב.

 

 

משפטנים מכנים פעולה שכזאת "חביצת חלב" נענוע ממקום למקום שלא לצורך.

 

אני ממליץ לפותח השרשור לנהוג עם קסדה. במקרה של תאונה (חלילה), זה רק יעשה לו טוב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפטנים מכנים פעולה שכזאת "חביצת חלב" נענוע ממקום למקום שלא לצורך.

 

אני ממליץ לפותח השרשור לנהוג עם קסדה. במקרה של תאונה (חלילה), זה רק יעשה לו טוב.

 

למרות שאתה לא מצחיק, בכבישים שאני נוסע בהם על בסיס יומי ועם כמות הנהגים (זכרים ונקבות..) שחותכים סיבובים במהירות הרעיון יישקל ברצינות!!

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שקיגבלת מחיר לטיפול ראשון ואם כבר החלטת להקדים לדעתי זה גם מה שאתה צריך לעשות.

 

חוץ מזה נכנסת למוסך של היבואן וקיבלת הצעת מחיר. פתח את ספר הרכב, תרים טלפון לעוד 2-3 מוסכים מורשי יבואן (פרטיים) וקבל הצעות. מה לא בסדר בהצעה הזו של נציג טלקאר?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס זה לא רק שמן ופילטר.

המוסך צריך לבצע בדיקות, חיזוקי ברגים וכו.

מעבר לכך היצרן קובע זמן עבודה ולא היבואן או המוסך מה שנשאר רק לחייב בסכום שעתון

בטיפול 15K לא מבצעים שום חיזוק של ברגים או אומים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טיפול ביניים" \ "טיפול צ'ופר" לא עושים במוסך מורשה יבואן, רק במוסך מורשה משרד התחבורה או ל-ב-ד.

קונים שמן מצויין, פילטר מקורי ומחליפים.

לא יותר מ 15-20 דקות לבד, ולא יותר מ 100 שקל עבודה במוסך. החלקים לא יעלו יותר מ 200-250 שח בהגזמה.

מיותר לציין שאם חלילה תצוץ בעיה במנוע ותספר להם שהרכב עבר טיפולי ביניים "בחוץ", הם רק ימצאו בזה תירוץ להסיר את האחריות מתיקון במנוע. לכן, אם אתה באמת רוצה לשמור על המנוע ורוצה לפנק אותו - בצע את הטיפולים שאתה רוצה "בחוץ" ותשמור על פה סגור "בפנים".

 

אין צורך שבמחשב היבואן יהיו רשומים גם טיפולי הביניים\צ'ופרים, תשמור את הקבלות של השמן והפילטרים של הטיפולי ביניים\צ'ופרים ותתייק אותם לצד הטיפולים ה"רשמיים" במוסכי היבואן.

 

זה שלמוסכים המורשים יש ים הוצאות והיבואנים והיצרנים דורשים מהם דברים שחלקם מטורפים לחלוטין, לא אומר שצריך להשתגע ולשלם 600 שקל על החלפה של שמן ומסנן שמן כטיפול צ'ופר. תכניס דברים לפרופורציה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...