Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגהנום הירוק או בעצם גן עדן?


AvielT
שימו לב! השרשור הזה בן 4203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ד"א, מי שהיה שם לאחרונה ומחפש תמונות, מוזמן לבדוק ב- http://www.ring-bilder.de/

לי אישית יצאו איזה 10-15 תמונות באיכות ממש טובה ממנו, והוא גם אחלה בחור לדבר איתו אחרי יום ארוך במסלול :)

מי שמגיע לשם, הוא יושב בדרך כלל במשרדים של rent4ring, אבל תמיד גם אפשר למצוא תמונות אחר כך באתר שלו...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS-בשביל מה לעזאזל המציאו את המגאן קאפ?!:twisted:

 

איציק-אחלה תמונות!מי צלם אותך עם הM3?הצלמים על המסלול?

 

אני מחפש כבר כמה ימים את התמונות שלי,מצאתי כמה ואני רוצה לקנות רק כדי להוריד אותם ומשום מה לא הולך לי.

 

כן צלמים לא חסר שם,אחרי חיפושים באינטרנט מצאתי המון תמונות שלנו,את זו ספציפית קניתי בגדול מלא בכמה יורו כי היא ממש שווה את זה,זאת מזכרת לחיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב! זה מה שעושה השילוב של רכב טוב, מסלול מעניין ומדריך טוב (או, אולי, הכי טוב שיש?)

 

עם זאת, לדעתי הצלחת גם לתאר את הקושי של מסלול הנרבורגרינג וזו הסיבה שאני מעדיף וגם תמיד ממליץ להקיף קודם כל מסלול "רגיל" (ספה, הוקנהיים, דונינגטון ושות') ולא את הנרבורגרינג. לדעתי, המסלול מאוד תובעני לנהיגה ראשונה על מסלול מרוצים והוא גם מאוד-מאוד שונה ממסלולים "רגילים" ובמובן הזה הוא דומה יותר לכביש ציבורי, וזה מה שהוא אחרי הכל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא תובעני מאוד,זה נכון אבל זה מה שכל כך מיוחד וכיפי בו.

עם מדריך מקצועי כמו דני נכנסים לעניינים מהר מאוד,אין סיבה לחשוש ולא לרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא - רואים מהטקסט כמה נהנית.

 

למתעניינים לגבי המחיר - קחו בחשבון שזה מאוד מאוד יקר. עם המכונית הכי פשוטה (נניח סוויפט) העלות היא קרוב ל-300 שקלים להקפה. בסופ"ש אפשר לעשות נניח 20 או אפילו 30 הקפות אז תעשו את החשבון... כמובן שעם מכוניות טובות יותר העלות קופצת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מדהימה! שאפו גדול.

יש הרבה כנות בתאור שלך, הפחדים והתחושות הלא נעימות, כל זה מחבר את מי שקורא לחוויה מאוד אנושית ולא רק טכנית כמו שמרבית התאורים על הרינג.

אין ספק, המקום הזה מושך...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא, אחלה כתיבה!

תודה כמובן גם על התמונות!

מתחילים לחסוך. :)

מעניין כמה יעלה להוביל לשם את ה106.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחח תענוג לקרוא!

 

עוד קצת פחות מעשרים יום אני גם שם (כבר הכנתי כמה זוגות מכנסיים ספייר :) )

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביאל - תודה ענקית על הפירגון וגם על האופן היפה והמיוחד שבו תיארת את החוויה המדהימה שחווים במקום כמו הנורבורגרינג.

אין ספק שבתחום חווית המירוצים הנגישה לכל אחד, המסלול הזה הוא הדובדבן שבקצפת, למרות הסכנות שטמונות בו.

 

יקח עוד הרבה זמן עד שתצליח לעכל את כל מה שעברת, בין אם זה הנהיגה ברמה המקצועית הכל כך גבוהה שנדרשת במסלול, העולם המוטורי שסובב את המבקרים שם בחניונים ובכפר נורבורג, מרכז המבקרים הגדול שתורם את שלו, מסלול הגרנד פרי הצמוד שבו טיילתם ברחבת הטיפולים במרחק נגיעה מאופנועים ורוכבים של אליפות העולם הרישמית (FIM), ואפילו בנהיגה במסלול הקארטינג של מייקל שומאכר...

 

גם אתם, כמו כל החבר'ה שהדרכתי שם בעבר, בלי יוצא מן הכלל, שאלתם את עצמכם מתי הפעם הבאה... ואין לי ספק שתהיה כזו. כך או אחרת, כולם בסוף חוזרים לשם שוב ושוב ושוב :-D

 

איציק - תודה ענקית לא פחות גם לך, ואני שמח לראות שגם אתה בחרת לציין כמו אביאל את החשיבות של ההתייחסות הרצינית למסלול ולליווי ההדרכתי, במטרה להפוך את החוויה למהנה ובטוחה יחדיו.

אגב, אם תציץ באתר של חברת RSR, תראה שבינתיים הצטרפו לצי המכוניות שניתן בהן לנהוג במסלול, גם : פרארי 458, למבורגיני גיארדו, מרצדס SLS, קורבט Z06, ניסן GTR ועוד... הנה : http://www.rsrnurburg.com/car-rentals--services/race-car-rentals

 

 

אז שוב תודה לכם, נהנתי מאד לקרוא,

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכתיבה יפה !

וכן, הרינג הוא חוויה מדהימה, אין ספק! :-P

 

לגבי הנקודה הזו -

אם פגעת בגדר של המסלול אז אתה כמובן שצריך לשלם גם עליה.

 

אכן,מי שפוגע במסלול יידרש לשלם את עלות התיקון. בנוסף, אם התאונה היתה רצינית והביאה לסגירה של המסלול, הגורם לתאונה צפוי להידרש לתשלום בגין אובדן ההכנסות למסלול במשך הזמן שהיה סגור.

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתיבה, עושה חשק עז.

מילא התקציב, קודם שאני אצליח לגמור הקפה אחת בפלייסטיישן

בלי להתרסק, אחר כך נדבר על נהיגה בפועל... :oops:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...