רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 61 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
קישור לכתבה ב YNET
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
וואו, אני מחוסל מעייפות. הורדתי היום בערך שני קילו בזיעה והוספתי כמויות מוגזמות בעליל של חשיפת עורי הלבנבן (לשעבר) לשמש. אבל ביחד עם עוד כמה עשרות מתחרים, עשיתי היום היסטוריה - השתתפתי במירוץ העממי החוקי הראשון! היו שתי תחרויות היום - דראג ודריפט. האירוע הסתובב רובו סביב הדראג (שזה קצת אירוני - הסתובב... ) אבל מן הסתם אותי עניינה יותר הנסיעה על הצד. היינו 11 מתחרים וכמובן שלא ניצחתי, ולא רק בגלל שדודי היה שם (ללא ספק נהג הדריפט הטוב ביותר בארץ) אלא פשוט בגלל שהרמה מאוד-מאוד גבוהה. אבל מה שיפה בדריפט הוא שכולם חברים, כולם חיוביים מאוד וכולם מפרגנים אחד לשני - הרי כל הקטע של דריפטים זה ליהנות! חשוב להגיד תודה לכל מי שארגן את האירוע - בראש ובראשונה למיקי יוחאי מקר…
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכל הפונים שמאלה אם אתם אנשים שנוסעים בצורה רגועה, ללא האצות מהירות ולא במהירויות לא חוקיות, כאשר אתם מגיעים לרמזור בו ישנן שתי פניות שמאלה, אנא מכם, קחו את הימנית! זה שתתפסו את המקום הפנוי בשמאלי לא יחסוך לכם כלום ורק יביא לכם גל צפירות ועצבים של קהל הנוסעים המהירים מאחוריכם. אנא, מקום פנוי בנתיב השמאלי ברמזור אדום לא אומר שאתם חייבים לתפוס אותו אם הנסיעה בשמאלי אינה דבר שבשגרה שלכם. עכשיו לפני שכולם קופצים עליי וצולבים אותי, הרשו לי להסביר, אינני שייך למתנחלי הנתיב השמאלי (יימח שמם וזכרם ), אני אסביר לכם זאת ע"י דוגמא קלאסית לנהיגת בוקר שלי לעבודה: אני נוסע מאחורי רכב שנוסע 40 קמ"ש בכביש של 80 קמ"ש ללא שום יכולת עקיפה (קו לבן רצוף, נתיב אחד) שב…
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. אני רוצה שאישתי תזכר איך לנהוג על ידני. הייתי רוצה בהתחלה ללכת למגרש גדול וריק שהיא תתרגל שם קצת. או כביש יחסית ריק בלי הרבה תנועה. האם מישהו מכיר מקום כזה מומלץ באזור המרכז?
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
טוב אז ככה לאלו שיודעים ולאלו שלא קניתי לא מזמן חיפושית 73 חמודה במצב לשיפוץ אני מתכנן לעשות ממנה RATCAR זה אומר מכונית שכולה חלודה בכוונה גאנטים מפציצים גגון חובה ועוד דברים קטנים פה ושם עם מוטיבים של ניקל אבל מבחינת מכניקה היא צריכה להיות במצב טוב עם ביטוח וטסט כמובן טוב אז הנה כמה תמונות של הרכב החדש שלי ובסוף קצת תמונות של RATCARS מהעולם תאחלו לי בהצלחה !!! ועכשיו השאיפה
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 974 צפיות
על שמי או על שם הבנק? ונניח שרכב עולה 100,000 ש"ח, אם אני בוחר לקנות אותו במימון למשך שנה, עם ריבית פריים פחות חצי, כמה יוצא בפועל שאני משלם? כיצד מחשבים? תודה!
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ב.מ.וו חשפה את מכונית ההנעה הקדמית הראשונה שלה, סוג של מיניוואן קומפקטי (מתחרה ל-B קלאס). מיניוואן או לא, לדעתי היא נראית פשוט מצוין. חידוש נוסף זו הנעה היברידית עם מנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים טורבו בהספקים של בין 120-222 כ"ס.
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 18.8 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, לכבוד השנה החדשה ויום הולדתי הקרב, החלטתי לשכור רכב משפחתי ולקחת את אמי ואחותי לים המלח. התכנון הוא לצאת ביום שני הקרוב מוקדם בבוקר מת"א לכיוון ים המלח. אני מעוניין לתת להן חוויה כיפית ומהנה - אנחנו משפחה שלא נוהגת לטייל ואנחנו דיי חנונים בתחום הטיולים אפשר לומר חח.. אף פעם לא היינו במאהל בדואי, ושמעתי שיש מאהל בדואי מעולה ליד מצדה. האם הוא מוכר לכם? מומלץ? כיצד מגיעים לשם? בנוסף, אנו לא מתכוונים ללון בבית מלון, ולכן הייתי שמח לדעת ממגוון חופי ים המלח, איזה חוף מומלץ לרחצה ופתוח לקהל הרחב. ומכיוון שזוהי הפעם הראשונה שאנהג לשם, אשמח לקבל הדרכה לדרך הקצרה ביותר, שבמידה ותכלול עצירה במאהל, לא תכלול סיבובים מיותרים, ולא תוביל אות…
הודעה אחרונה מאת rlms, -
- 1 תגובות
- 763 צפיות
מישהו שם לב שעם הטמפרטורות הנמוכות יחסית בלילות אם התנהגות הרכב משתנה? אתמול יצא לי לנהוג ב 22 מעלות ופשוט חשבתי שאני באוטו אחר, ההתנהגות אחרת לגמרי! זה לא שהנושא חדש לי, זה פשוט מדהים מה כמה מעלות יכולות לעשות! עוד מישהו?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
פאן לי, פאן לי במקסימום: מישהו מוכן להסביר לי למה כל כך כיף לי לנהוג ב206 1600 ידנית? 1 2 3
מאת Accent Coupe-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בכל פן שיש.
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
-
אתם מגיעים לרמזור אדום בדרך שבה יש יותר מנתיב אחד. אתם לא ראשונים. (זאת אומרת שהקו הראשון כבר תפוס) איזה נתיב תבחרו?
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 25 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אהלן, נכון להיום אני נוהג על רכב ישן- פאסאט שנת 2000. לרכב יש בעיה של משיכת הילוכים בעלייה, בעיקר הילוך שני ולא ברור לי מה כדאי לעשות (בכל זאת, דלק יקר ) נגיד אני נוסע בעלייה עם דוושה בקטנה בפנים והאוטו מושך: להישאר על בערך 4K סל"ד או להכניס את הדוושה, להגיע באיזור ה5K וקצת סלד והשאוטו יחליף הילוך. מה כדאי לעשות מבחינת צריכת דלק? קראתי בפורום שחלק אומרים שעדיף (מבחינת דלק) להישאר על דוושה לא לחוצה הרבה ועל סל"ד גבוהה מאשר להכניס את הדוושה- החלפת הילוך וסל"ד נורמלי, אבל חלק אחר בפורום אמר שזה טעות . תודה רבה לעוזרים ושנה טובה
הודעה אחרונה מאת MorN, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. לפני כשבועיים ראיתי VW גולף (לא GTI) עם 3 דלתות. אתמול ראיתי שוב פעם גולף 3 דלתות אחרת. האם יכול להיות שהתחילו להביא אותן לארץ? או שפשוט נתקלתי בצירוף מקרים של שני אנשים שייבואו אישית ו/או עשו הזמנה מיוחדת?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- מבחן בית-רנו מגאן RS CUP מול סיאט לאון FR-DSG נו טוב עם המבצעים של סיאט כל שני וחמישי זו היתה רק שאלה של זמן עד שנישבר ,קשה, קשה להתנגד לעסקה מעולה שכזו-הופ עפה לה האיביזה לאוטו-דיל ואישתי היקרה התחדשה לה והגיעה ב-לאון FR . וכך אחרי כ8 חודשים עם הRS וחודשיים עם הFR אפשר להתחיל לסכם- מחיר-נוק-אאוט טוטאלי של הלאון למגאן {אבל זה "מבצע"}ולא רק למגאן עם הפרש של כ70+ אלף שח!!! איבזור/תמורה-הלאון מעט מאובזרת יותר,לשתהן{הRSהחדשות}קסנון ,חישני אור,גשם ורוורס,ללאון גם חישן לחץ אויר,מראה מתכהה,מחשב דרך מאובזר יותר ושליטה מההגה נוחה יותר גם על הרדיו וכו. בלאון הגג ניפתח במגאן לא אבל הוא גדול הרבה יותר,למגאן 8 כריות אויר וציון ריסוק טוב יותר. מראה-הלאון…
הודעה אחרונה מאת rubycoupe, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
מי שרוצה להתעצבן בשבת בבוקר וללכת לתלות אנשים בכיכר - ראו את הכתבה הזו: http://www.themarker.com/dynamo/1.1823603 ועכשיו הסיפור הקטן. עד לאחרונה עבדתי במפעל מסויים (עזבתי בשקט לאחר שראיתי לאן נושבות הרוחות). לפני כמה זמן הוכנס מנכ"ל חדש, אשר גרם לי לבחילה כבר מהיום הראשון אך הבלגתי. עברה שנה ובזמן הזה המנכ"ל פיטר אנשים טובים והכניס...מכרים...לעבודה במקומם. אציין שבאופן מקצועי, לא הייתי נותן להם להרכיב דופלו, ובכל זאת קיבלו תנאים מפנקים. כשהעלתי את הנושא בפני מישהי הקשורה לניהול המפעל, היא הגנה על התהליכים תוך נאיביות מסויימת ואמונה ב"כוונות טובות". לצערי, מה שיש בכתבה דומה מאוד למה שקרה במקרה שלי, רק שפה אנו מדברים על מליונים מכספי הציבור שהולכים ל"חבר…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
קורס ריענון
מאת zolshop- 3 תגובות
- 812 צפיות
הי חברים, האם אני נדרש לעשות קורס ריענון לאחר 3 שנים או לאחר 5 שנים? האם כדאי לחכות לזימון או כדאי ליזום? תודה!
הודעה אחרונה מאת zolshop, -
בהתקרב המועד לחשיפת המכונית החשובה ביותר של היצרן האירופאי הגדול ביותר, מתחילים להחשף פרטים: http://www.bloomberg.com/news/2012-08-22/vw-lightens-golf-by-100-kilos-with-technology-spanning-40-models.html המכונית החדשה צפויה להציג נתוני דיאטה מוצלחים - חסכון של 100 ק"ג. בתערוכת פאריס תושק ה GTi עם 222 כ"ס: http://www.autocar.co.uk/car-news/2013-volkswagen-golf/new-2013-volkswagen-golf-first-official-details
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נחמד לקרוא מבחן על רכב פשוט שלא חסר בו משהו משמעותי והוא מאובזר כמו שצריך . יונדאי I20 ידנית – מבחן דרכים
הודעה אחרונה מאת sasico, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן, מעניין אותי לדעת. מישהו באמת משתמש בפונקציה הזאת ברכב שלו? האם זה באמת יעיל ונוח או סתם גימיק מיותר? איך זה עובד בכלל? אתה לוחץ על הגז/בלמים והרכב אחראי על ההגה, או שהוא אחראי על הכל?
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 1 תגובות
- 736 צפיות
שלום לכולם. שכנה שלי עובדת ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. היא יודעת שהייתי בתחום הדרכות הנהיגה, ולכן היא פנתה אלי בבקשת עזרה. היא צריכה מחקרים/מאמרים/חומר כזה או אחר (רצוי ממקור מוסמך), בנושא ספורט מוטורי והתרומה שלו למלחמה בתאונות הדרכים. לא היה לנו יותר מידי זמן לשוחח, אך היא אמרה שבמידה ויש מחקרים חיובים והוכחות לזה שקיום שספורט מוטורי מעודד תרבות נהיגה נכונה ובכך עוזר למניעת תאונות, יתכן וזה יתן "פוש" רציני לכל התחום. אשמח אם תוכלו להפנות אותי (ואני אפנה אותה), למאמרים בנושא. זה יכול לתרום לכולנו! תודה. עודד.
הודעה אחרונה מאת ערעור פלוס, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, למי שמאיזור מודיעין הצומת הקרוב ליוצאים ממרכז יישפרו סנטר לכיוון מודיעין (צומת יחסית ניראה חדש). אז ככה מצורפים תצלומים עם נסיון להסביר את הצומת ואת הסיטואציה (האיכות מינימאלית עקב נסיעה). בגדול, צומת שפרוסה על שטח גדול, שני נתיבים ישר (בהם אני נמצא), נתיבים מנגד ונתיב שמאלה (שיוצר סיבוב מאוד רחב עקב אי תנועה גדול- בסביבות ה10 מ' רוחבו), אין שילוט לגבי איסור ביצוע פרסה בפניה אך זה ניראה מאוד מוזר לבצע שם פרסה עקב הקשת הרחבה סביב אי התנועה. לאחר ביצוע הפרסה יש נתיב השתלבות לפונים מחלק אחר בצומת אשר משתלבים ללא רמזור. ביצוע הפרסה מפנה את הרכב נגד כיוון נסיעתי- עוד נסיון להסביר.... אז השאלה האם מותר לבצע שם פרסה או לא? מותר בכל פניה שמאלה, בכל צומת (ללא שלט …
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 788 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4280924,00.html
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 0 תגובות
- 916 צפיות
אהלן, אני מתכנן לעשות טיול טרקטורונים באירופה. אין לי יעד ספציפי ואני לא מצליח למצוא חברה שעושה השכרות. מישהו יכול לעזור לי? מישהו בעל נסיון עם השכרת טרקטורון לטיול של כמה ימים באירופה? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת pin-has, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם יש מישהו שביאס אותי היום זו בטח אשתי ולא הגנב השפל. היא זו שהודיעה לי שהסמל בחזית נעקר. באשר למניאק הקטן אין לי ציפיות ואני אפילו לא מתאמץ לחשוב עליו... לא יודע למה חשבתי שהתופעה הזו חדלה מלהתקיים... כמובן שאני מסתובב עם פרצוף עקום עכשיו, לא נראה לי שחברת הליסינג תשקיע בזה, ובכל מקרה יידפקו אותי אחר כך בחשבונית. באיביי מצאתי סמלים ב-10-17 דולר לא כולל משלוח, של אוקטביה ופאביה משנים קודמות. קשה לי לדעת אם הקוטר מתאים.. אני תוהה אם יש אלטרנטיבות בארץ וכמה זה יעלה לי, מי מכיר? כמו כן אשמח לשמוע אם מישהו התמודד עם מקרה דומה ברכב ליסינג? תודה ושנה טובה.
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בירידות הרכב נמצא על סלד גבוה יותר מאשר מישור ואני מנסה לצמצם כל עלייה אפשרית אל מעל ה-2 כי אין לנו דלק לבזבז. מה שאני עושה זה ניוטרל אבל אני שוחק את הבלמים כי אין לי בלימת מנוע במצב הזה, יש פיתרון אחר ? מצטער על חוסר הידע ברכב.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 893 צפיות
תידלקתי היום רכב בדלק 95. העניין הוא שבכל עמדות התדלוק חוץ משלי היה רשום 95 נטול עופרת ודווקא בשלי היה רשום רק 95. שמתי לב לזה אחרי התדלוק. אני לא כל כך מתמצא בעניין, אבל האם יש 95 לא נטול עופרת, או שבכל עמדות 95 יש נטול עופרת, גם אם לא רשום במפורש?
הודעה אחרונה מאת dorki, -
וואו היא נראית מעולה. http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/817/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A4%D7%99%D7%92%27%D7%95-RCZ-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2013
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 0 תגובות
- 605 צפיות
שלום. מישהו יודע משהו לגבי המגרש עם כל המכוניות של משרד התיירות ורכבים נוספים שנמצא ברחוב התחייה ביפו? במה מדובר האם מישהו יודע בבקשה? תודה אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
בשנת 1994 הבאתי מארה"ב פונטיאק גרנד פרי טורבו שחורה קופה יחידה ומיוחדת בארץ, ספוילרים ,כיסאות עור ,צג מהירות מוצג . נמכרה לבחור מתל אביב ומאז אבדו לי עקבותיה ,מישהו מכיר ויודע במידה הרכב עוד קיים ונוסע ,מאוד מעניין אותי לרכוש אותו חזרה .
הודעה אחרונה מאת oorenn, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב, קניתי גגון אונברסלי (American eagle) בכוונה להתקין על סוזוקי סוויפט. הגגון יושב בצורה מאוד לא טובה ולא מאובטחת. למישהו יש ניסיון עם הגגונים האוניברסלים על סוויפט? המלצה לגגון פשוט אחר (לא מהיקרים) שישב כמו שצריך תודה, אסף
הודעה אחרונה מאת Asafyosef,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
