Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב.מ.וו חשפה את מכונית ההנעה הקדמית הראשונה שלה, סוג של מיניוואן קומפקטי (מתחרה ל-B קלאס). מיניוואן או לא, לדעתי היא נראית פשוט מצוין. חידוש נוסף זו הנעה היברידית עם מנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים טורבו בהספקים של בין 120-222 כ"ס.

 

phoca_thumb_l_bmw-active-tourer-concept-162.jpg

 

phoca_thumb_l_bmw-active-tourer-concept-152.jpg

פורסם

נראית טוב יחסית למיניואן, אבל עדיין זה פאקינג מיניואן.

לגבי הנעה קדמית, כבר היה דיון גדול על זה, ולדעתי זה ממשיך את הקו של החברה

שנוטש את הדברים שהיו תמיד חשובים לחובבי הבימרים, ומאבד את כל הייחודיות

והאופי שתמיד היו לרכבים שלהם.

פורסם

בהחלט ניראת טוב, היא ניראת לי יותר כמו הצ'בק או סטיישין קטן מאשר מיני ואן. בכלל העיצובים החדשים של במוו ניראית מעולה.

מעניין על איזו פלטפורמה הרכב הזה בנויי. פעם קראתי איפה שהוא שבמוו משתפת פעולה על יצרן צרפתי בכל מה שקשור להנעה קדמית, זה בטח PSA כי למשל הם קיבלו את מנוע 1.6 של הבמוו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עיצוב מוקפד ומשכנע.

אם רמת הביצוע בפועל לא תהיה פחותה והיא תהיה בימר גם בנהיגה (כן, הכל יחסי.. להנעה קדמית) בהחלט הייתי שוקל לרכוש כזאת.

בעצם לא, הסמל הזה... יש לי בעיה איתו.:loco:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראית פשוט מצויין!

 

מסכים עם הדעה שבסגמנט הזה באמת לא מעניין לאיזה מהגלגלים מועבר הכוח, מה גם שזה יכול להוזיל את מחיר הרכב.

 

עריכה,

 

נכנסתי ללינק שפרסם פותח השרשור, התמונות (לפחות אלה של פנים הרכב) נראות מאוד "קונספטיות", אם הרכב יגיע לייצור עם עיצוב הפנים הזה- זו המכונית עם אחד מעיצובי הפנים היותר יפים שראיתי!

השילוב של הגוונים הבהירים עם התאורה הכתומה והעיצוב המרשים קנה אותי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נראית פשוט מצויין!

 

מסכים עם הדעה שבסגמנט הזה באמת לא מעניין לאיזה מהגלגלים מועבר הכוח, מה גם שזה יכול להוזיל את מחיר הרכב.

 

עריכה,

 

נכנסתי ללינק שפרסם פותח השרשור, התמונות (לפחות אלה של פנים הרכב) נראות מאוד "קונספטיות", אם הרכב יגיע לייצור עם עיצוב הפנים הזה- זו המכונית עם אחד מעיצובי הפנים היותר יפים שראיתי!

השילוב של הגוונים הבהירים עם התאורה הכתומה והעיצוב המרשים קנה אותי.

 

כן, ממש...

בלי פתחי מיזוג במרכז...

כמו כל מכוניות הקונספט שנועדו לחיים על כוכב אחר, גם זו.

ובכל זאת - עיצוב מושקע מאוד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמו שכבר נאמר,

 

לבלונדיות מסביון ( soccer moms) שייקנו את הרכב הזה בהחלט לא משנה אם מדובר בהנעה קדמית, אחורית או שמא האוטו ממריא טיפה וטס באוויר...

 

העיצוב נראה מצויין.

ברור שהפנים - קונספט בלבד, אבל נראה בהחלט יפה.

 

לאשה- הייתי קונה.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
בהחלט ניראת טוב, היא ניראת לי יותר כמו הצ'בק או סטיישין קטן מאשר מיני ואן. בכלל העיצובים החדשים של במוו ניראית מעולה.

מעניין על איזו פלטפורמה הרכב הזה בנויי. פעם קראתי איפה שהוא שבמוו משתפת פעולה על יצרן צרפתי בכל מה שקשור להנעה קדמית, זה בטח PSA כי למשל הם קיבלו את מנוע 1.6 של הבמוו.

 

הפלטפורמה ומכלולי ההינע הם אלו של המיני קאנטרימן, עם שינויים ועדכונים מתבקשים.

פורסם

חיצונית נראה מדהים, פנימית נראה אפילו עוד יותר מדהים. רק יש לי בעיה עם המסכים מאחורה, נראים כמו איזה תוספת זולה שהרכיבו בעזה לפוזה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

נכון שהיא לא "בימרית אמיתית" אבל בואו נזכור שיש BMW אחת עם הנעה קדמית שכבר כמעט עשור מתנהגת מצוין.

 

מישהו אמר "מיני"?

 

אם זה רודסטר, אני ממש לא יכול להבין איך שמים הנעה קדמית אבל ברכב הזה זה פשוט מתאים.

×
×
  • תוכן חדש...