Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף MkVII תושק ב 4 בספטמבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבי וייזל/פליקס,

 

בגדול, אתה חוזר על שנאמר בשרשור, לדוגמא כאן:

 

פולקסווגן מנצחים בנקודה מאוד פשוטה - הם שומרים על מסורת/קו מקשר.

 

יש חברות שרענון דגם הוא למעשה הוצאת מכונית שאין שום קו מקשר עם הדגם המוחלף. השם נשמר אבל הלקוחות מתקשים יותר לשמור אמונים. בחלק מהמקרים החברות משנות גם את השם.

 

בפולקסווגן, הגולף מתפתחת טכנולוגית ולא קופאת על שמריה, היא חלוצה, אבל לקוחות שמחפשים משהו מוכר שנותן להם תחושת בטחון, מוצאים זאת.

אגב, אותה נוסחה עובדת מצויין גם ב 911. עיצוב דומה לאורך כל השנים אבל התפתחות טכנולוגית שלא נפסקת ושימוש בשם דגם שיוצר מסורת.

 

השאלה הגדולה היא מה גודל ההימור הטכנולוגי שהחברה מוכנה לקחת בדור החדש.

התאור המפורט ש yehuda-k הביא כאן, מעלה את השאלה, האם החסכון במשקל לא יבוא על חשבון אמינות/עמידות/אפקטיביות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לקוחות הגולף לדורותיה רוצים שתישאר בדיוק באותה הצורה. עובדה זו עולה בכל מחקר צרכנים שמבצעת פולקסווגן.

 

אם טויוטה יכולים למכור בשווקים שונים מכוניות שמעוצבות קצת אחרת, כדאי לפולקסווגן ללמוד משהו מהמתחרים וליצר במקביל לגולף , רכב דומה עם עיצוב אחר, למשל עם קורה C נורמלית שלא חוסמת את שדה הראיה.

 

לדעתי לפולקסווגן יש מהנדסים טובים אבל העיצוב משעמם וחבל. הרכב ימכר טוב יותר אם העיצוב יהיה חי יותר.

 

יהודה

 

נ.ב. מדוע אינך מתיחס להערתי הקודמת על ההטעיה שלך בנוגע לצריכת הדלק?

 

טויוטה מטריקס

http://www.toyota.com/matrix/

ext_image7.jpg

----------------------

טויוטה אוריס

http://www.toyota.co.il/toyota-cars/auris-gallery.htm

2010_t9_aur10_car_gal_003_a_prev.jpg

פורסם

אם המטריקס הזו היא אמת מידה, כדאי מאוד שמעצבי VAG יישארו בקיבוע שלהם. ענין של טעם אישי כמובן, אבל המטריקס הזו הופכת אפילו את האוריס הגמלונית ליעלת חן.

פורסם

גם לדעתי עיצוב הגולף נאה יותר מאשר הטויוטות, אבל עדיין משעמם.

הטויוטות הובאו כדוגמא ליצור כמה דגמים מקבילים ע"י אותו יצרן, בניגוד לפולקסווגן עם דגם אחד בלבד בסקטור הזה (גולף) ועם העיצוב השמרני, שלא מתאים לכולם, חוץ מאנשי המכירות שמהללים כל דבר כולל חסרונות.

 

היקפי היצור של הגולף עצומים, ולדעתי פולקסווגן תרויח אם תיצר במקביל לגולף עוד דגם עם עיצוב זורם יותר ועם קורה C דקה שפחות מסתירה את הראות לאחור.

 

ל"קיא" הקוריאנית יש עיצובים יפים של מעצב גרמני שעבד קודם ב"אאודי" . אם יתנו לו לעצב את המקביל של הגולף, כולם ירויחו.

 

יהודה

פורסם

yehuda-k כמו שבוודאי אתה יודע - הרוב קובע!

דעתך האישית על העיצוב מכובדת, אך אם כל הכבוד לפי המכירות הנוסחה עובדת.

 

מה גם שהמקרה של פולקסווגן הוא בדיוק דוגמא גרועה לקיבעון, את הגולף בעיצוב ומרקם קצת שונה ניתן לקבל כסיאט או אאודי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בדיוק מה ששי אמר. יש כ"כ הרבה ואריציות לגולף, כל אחד מוזמן לבחור את מה שהוא אוהב. אאל"ט, הרוב בוחרים בגולף.

emotion of motion

פורסם
yehuda-k כמו שבוודאי אתה יודע - הרוב קובע!

דעתך האישית על העיצוב מכובדת, אך אם כל הכבוד לפי המכירות הנוסחה עובדת.

 

מה גם שהמקרה של פולקסווגן הוא בדיוק דוגמא גרועה לקיבעון, את הגולף בעיצוב ומרקם קצת שונה ניתן לקבל כסיאט או אאודי...

לא בטוח שלפי המכירות הנוסחה עובדת מספיק טוב. אם היו 2 דגמים במקביל, אחד עם עיצוב שמרני (כלומר משעמם) ואחד עם עיצוב זורם יותר, יתכן שהמכירות היו טובות עוד יותר.

בדיוק מה ששי אמר. יש כ"כ הרבה ואריציות לגולף, כל אחד מוזמן לבחור את מה שהוא אוהב. אאל"ט, הרוב בוחרים בגולף.

חלק מקוני הגולף, בוחרים בו למרות העיצוב, מכיון שהוא VW , ולא מותג ספרדי או צ'כי.

לדוגמא, הפולו והאיביזה מיוצרים בספרד, אך לא מעט קונים מעדיפים את הפולו היקרה מכיון שהוא VW. כלומר, יש קהל קונים שרוצה תוצרת VW (ולא יצרן צ'כי או ספרדי) ולדעתי היה קונה VW עם עיצוב של שרייר, המעצב הגרמני (היום בKIA , קודם AUDI ), כלומר עיצוב זורם ולא נועז מדי.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1883353

...מה גורם לגרמני שאחראי על לא מעט יצירות מוטוריות כמו אודי TT

 

1159192-5.jpg

 

שרייר גם מייחל כי מכונית הקונספט האחרונה פרי מכחולו, ה-GT שהוצגה בתערוכת פריס השנה, תגיע לייצור כמו שהיא. "הלוואי שנצליח להתאים את העיצוב בלי שינויים לפלטפורמת הנעה אחורית". לא מדובר על משהו קצת נועז בשביל קיה? "הכי מסוכן זה לא להעז"

1143199-5.jpg

 

יהודה

פורסם
לא בטוח שלפי המכירות הנוסחה עובדת מספיק טוב. אם היו 2 דגמים במקביל, אחד עם עיצוב שמרני (כלומר משעמם) ואחד עם עיצוב זורם יותר, יתכן שהמכירות היו טובות עוד יותר.

 

חלק מקוני הגולף, בוחרים בו למרות העיצוב, מכיון שהוא VW , ולא מותג ספרדי או צ'כי.

 

יהודה

 

יש לך דוגמא מספרית כדי להוכיח את סבירות ההשערה שלך? מכונית שנמכרת יותר טוב מגולף + הואריאציות שלה?

אפשר גם מההיסטוריה....

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קראת את תגובה #110 ?

 

מכיר A3?

מכיר לאון?

מכיר גולף פלוס?

מכיר שירוקו?

מכיר גולף 3 דלתות?

יש אפילו סטיישנים וסקודות וגם קאבריו'ס...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הגולף פלוס, 3 דלתות והסטיישן הם בעלי אותו עיצוב שמרני .

הליאון והסקודה הם לא מתוצרת VW , וההבדל הזה מאוד משמעותי. ראה למשל ההפרש העצום במחירי רכב יד 2 .

 

הטענה שלי היא שכדאי לVW למכור במקביל 2 רכבים עם עיצוב שונה , כפי שטויוטה מוכרת את המטריקס ואת האוריס.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...