Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף MkVII תושק ב 4 בספטמבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד לפולקסוואגן. מצליחים לשמור על מסורת עיצובית יחד עם התקדמות מספקת בכדי ליצור אוטו מספיק מובחן, שונה ובמיוחד יפה יותר מהקודם.

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שקלף מנצח לא מחליפים, אבל עדיין, האובר-סולידיות הזו, בלי שום טיפת תעוזה לשינוי... נו מילא, פולקסווגן תישאר פולקסווגן.

 

הם בטח אומרים לעצמם "גם כך יש את סיאט בקונצרן כדי להרביץ עיצובים נועזים". :wink:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

בדיוק. אני כבר מדמיין אותם אומרים את זה באיזו פרזנטציה אגב העברת סמן הלייזר על תמונת הלאון MKIII על המרקע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני ממש לא שמח על זה, מקווה שלא יהיה קיים בלאון.

 

זה כיף מדיי פעם לנעול גלגלים אחוריים בפניות , 180 וכו'.

 

אישית גם שמעתי שזה מקור לתקלות(בפאסאט).

 

בלם יד חשמלי, לעומת זאת, זה דבר רע מאוד.

 

טוב נו כשאתם מציגים את זה ככה, אני נוטה להסכים. ;)

 

בר,

אני לא מסכים בעניין עיצוב הפנים-

תא הנוסעים (בדגם המפואר - שכמו שאתה אומר כנראה באמת לא יגיע לכאן) מאוד מרשים ונראה הרבה יותר טוב מהדור היוצא.

 

הבעיה היא, כאמור, שלכאן לבטח יגיעו המושבים הסקוטים ורמת אבזור מעליבה וע"מ לקבל את מה שאנחנו רואים בתמונות נצטרך להתנחף מאוד למנהל הסניף. בבנק.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
כנראה שקלף מנצח לא מחליפים, אבל עדיין, האובר-סולידיות הזו, בלי שום טיפת תעוזה לשינוי... נו מילא, פולקסווגן תישאר פולקסווגן.

 

הם בטח אומרים לעצמם "גם כך יש את סיאט בקונצרן כדי להרביץ עיצובים נועזים". :wink:

 

פולקסווגן נותנים לקהל שלהם את מה שהוא מצפה למצוא בתוספת של שיפורים מדור לדור. כמו שאמרת, לא מחליפים קלף מנצח ואין שום סיבה לעשות את זה. תראה מה קרה לחברות ומותגים שניסו לצאת מהקו שאפיין אותם כמו קוקה קולה שכל פעם שניסו לשנות את המשקה זה כמעט גמר את החברה ומיד חזרו לנוסחה המנצחת. תא הנוסעים של פולקסווגן בכלל וגולף בפרט מזוהה מאוד וחובבי המותג (כמוני למשל) יודעים למה לצפות ואוהבים את זה. זה חלק מהזהות של המותג והחיבור שלו לקהל.

הגולף היא סולידית, מי שמחפש עיצוב נועז יותר ימצא אותו בשירוקו. תזכור שהיא משפחתית במהותה שאמורה להיות גם פונקיונאלית לנוסעים מאחור, תא מטען וכו'.

פורסם

לאלו שחוששים מבלם חשמלי בלאון- אתם יכולים לנשום לרווחה.

 

לפחות לפי התמונות, בלם היד עוד לא פינה את מקומו כמו בגולף.

 

אגב, בלם חשמלי דווקא טוב במקרה שמדובר בנהגת בעלת נטייה לשכוח את הבלם יד מורם (הומור שוביניסטי, כן?).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
פולקסווגן נותנים לקהל שלהם את מה שהוא מצפה למצוא בתוספת של שיפורים מדור לדור. כמו שאמרת, לא מחליפים קלף מנצח ואין שום סיבה לעשות את זה. תראה מה קרה לחברות ומותגים שניסו לצאת מהקו שאפיין אותם כמו קוקה קולה שכל פעם שניסו לשנות את המשקה זה כמעט גמר את החברה ומיד חזרו לנוסחה המנצחת. תא הנוסעים של פולקסווגן בכלל וגולף בפרט מזוהה מאוד וחובבי המותג (כמוני למשל) יודעים למה לצפות ואוהבים את זה. זה חלק מהזהות של המותג והחיבור שלו לקהל.

הגולף היא סולידית, מי שמחפש עיצוב נועז יותר ימצא אותו בשירוקו. תזכור שהיא משפחתית במהותה שאמורה להיות גם פונקיונאלית לנוסעים מאחור, תא מטען וכו'.

 

אני לא חולק עליך, כפי שנאמר, קלף מנצח לא מחליפים. יש לי רק בעיה עם העובדה שאדם מן המניין לא ימצא שום הבדל מבחינת עיצובית בשלושת הדורות האחרונים (כולל זה שהוכרז אתמול). אין בעיה להישאר סולידי ומשעמם, אבל המינימום שהייתי מצפה זה לראות הבדלים קצת יותר ברורים. אגב, השינויים המינוריים ביותר הם בין הדגם האחרון לנוכחי שהוצג אתמול, אדם מן המניין לא יבדיל ביניהם. נקודה נוספת שיש להזכיר, פולקסווגן מיישרת קו עם אאודי (גם הם נשארו עם עיצוב כמעט זהה ב-A3 החדשה).

 

בקיצור, הילד השובב של הקונצרן יישאר סיאט (כי צריך להכניס קצת פלפל של ילד מופרע למשפחה כל כך תרבותית). :lol:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

שוב, מה כל כך שובב בלאון MKIII? או באיביזה הנוכחית? או באקסאו, למשל?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין לי אמנם שום הוכחה על הדברים, אבל נראה שהנאמנות היחסית של לקוחות לדגם הזה היא גבוהה.

לכן, קהל נאמן שהנו שמרן מטבעו מקבל כל פעם את התחושה שמצד אחד הגיע הבייתה ומנגד זה בית משופר. וזו הרגשה מאוד נעימה ומחזקת. השוואה לאלטרנטיבות מקבלת משקל יחסית נמוך אצל סוג אוכלוסיה זה.

כמובן שההישג הוא שמצד אחד משאירים את תחושת הבית ומנגד האיכויות והרמה (לא מנוצלים לרעה) והם מאוד תחרותיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי האמת שחסר מעט שינוי.

אין ספק שהיא יפה כמעט בכל הדורות (כל פעם ביחס לאותה תקופה, אני זוכר את הרכב הזה בדור השלישי בתור ילד כרכב מדהים, לנו באותה תקופה היתה האודי 80 חדשה, שגם היא היתה איזה חלום)

אבל גם אין ספק שיש דרישה לאיזה שינוי מרענן.

אני בטוח שגם בשנת

ואינה שנה אחרי היה שינוי די משמעותי שתרם רבות לדגם (לדעתי הוא גם אחד היפים, היה לי כזה)

 

בטוח שיש למוצר את הלקוחות הקבועים שלו כמו לכל מוצר, גם לטויוטה יש את הלקוחות הקבועים למרות שיצאו להם בתקופה האחרונה הדגמים המכוערים מאוד לדעתי.

 

מצד שני, יש לזה יתרונות שהדגמים לא מתחלפים כל כך מהר, אתה יכול לנסוע ברכב שהוא די מיושן מפחינת שנתון ועדיין מרגיש עדכני.

תראה אין ניראת היום לדוגמה הקיה ריו שנת 2009 ביחס לשנה אחת אחריה.

או פוקוס ויונדאי.

 

פלג_

 

בתמונה שהוצגו כל הדורות לקח לי מספר שניות לראות שלא מדובר בהעתקה של אותו אוטו, אלה במגוון הדגמים לאורך השנים.

פורסם
רוב החידושים הם טכנלוגים ואפילו שינוי בdsg

 

פרטים בלינק הבא

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2564764

 

זה מוצע גם עם תיבת הילוכים ידנית לא קשור ל-DSG. ל-DSG יש מצב ECO מיוחד המנתק את תיבת ההילוכים ומפסיק את פעולת המנוע כאשר הנהג מרים את רגלו מדוושת הגז.

פורסם
שוב, מה כל כך שובב בלאון MKIII? או באיביזה הנוכחית? או באקסאו, למשל?

 

אתה באמת יכול להשוות עיצובית את האיביזה והלאון (לאון דור נוכחי, לא זה שהוצג לפני חודש, למרות שגם הוא נאה מאוד לטעמי) לפולו ולגולף? שמים וארץ. זה כמ להשוות שתי קופסאות לשתי חלליות (כן כן, אני יודע, על טעם וריח...). ועדיין, אני בטוח שאם תארגן סקר על פן העיצוב, הספרדיות ינצח בהפרש ניכר. אבל שוב, יכול להיות שזה רק אני...

 

דרך אגב, למען הסר ספק, לדעתי הגולף רכב מעולה וימשיך להיות כך עוד הרבה זמן.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

לאון II - מיניוואן נמוך (אלתיאה - מיניוואן רגיל, טולדו מיניוואן עם תחת). וקורה A יותר רחבה מהשמשה. האיביזה הנוכחית לא מצטיינת עיצובית בשום אספקט (הקודמת דווקא כן, הלאון הראשונה גם כן מאד נאה לדעתי).

 

אני, אגב, בהחלט משווה ללאון III כי מה לעשות, היא זו שמתאימה להשוואה מול הגולף VII.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...