Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף MkVII תושק ב 4 בספטמבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ויש גם מקרים הפוכים; המותג אסקורט היה קלף חזק מאד של פורד משנת 68' ונהנה ממוניטין מצויין.

משנת 91' החל המותג להדרדר ובסוף שנות ה 90' נראתה האסקורט כמו בדיחה עצובה, ולכן פורד החליפו את השם לפוקוס, שמא ידבק במכונית החדשה המוניטין הרע של הסקורט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פולקסווגן מנצחים בנקודה מאוד פשוטה - הם שומרים על מסורת/קו מקשר.

 

יש חברות שרענון דגם הוא למעשה הוצאת מכונית שאין שום קו מקשר עם הדגם המוחלף. השם נשמר אבל הלקוחות מתקשים יותר לשמור אמונים. בחלק מהמקרים החברות משנות גם את השם.

 

בפולקסווגן, הגולף מתפתחת טכנולוגית ולא קופאת על שמריה, היא חלוצה, אבל לקוחות שמחפשים משהו מוכר שנותן להם תחושת בטחון, מוצאים זאת.

אגב, אותה נוסחה עובדת מצויין גם ב 911. עיצוב דומה לאורך כל השנים אבל התפתחות טכנולוגית שלא נפסקת ושימוש בשם דגם שיוצר מסורת.

 

1+ אכן כך החידוש הם המערכות הטכנולגיות , עם עיצוב אלגנטי ושמרני שמתאים למשפחות אירופיות ולחלק מהמשפחות כאן , אני לא חושב שהגולף הוא רכב שמאפיין קבוצת מגזר שציינו כאן בפורום יש מכוניות כמו קרוס אובר שהרבה יותר אופיניות להם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ויש גם מקרים הפוכים; המותג אסקורט היה קלף חזק מאד של פורד משנת 68' ונהנה ממוניטין מצויין.

משנת 91' החל המותג להדרדר ובסוף שנות ה 90' נראתה האסקורט כמו בדיחה עצובה, ולכן פורד החליפו את השם לפוקוס, שמא ידבק במכונית החדשה המוניטין הרע של הסקורט.

כמו זה:

25%2Byears%2Bold%2BEscort.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גולף היא אחת המכוניות הבודדות בעולם שכל מי שיראה אותה יידע בוודאות שמדובר בגולף. בדיוק כמו במקרה של ה-911 או היגואר XJ - עד הדגם האחרון.

We are the Human Race

פורסם

כתבתי באשכול שננעל ואכתוב פה שוב:

משעממת, אבל חתיכה.

היא נראת כמו המשך ישיר לדור הרביעי והמרובע, כאילו שאר הדורות בכלל לא היו.

נוסף על כך, אחרי שבהיתי בה עוד קצת אני חושב שזאת הגולף הכי יפה עד עכשיו (בתמונות לפחות).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

האינטיריור באמת מרשים - אך לפתע ראיתי תמונה של תא נוסעים מרשים פחות (בהרבה...) ולבטח זה שיגיע ברב הדגמים בארץ - מי יכול לנחש מה היפה ומה פחות? :roll:

כמובן שצבע העור פחות רלוונטי - אלא צבע הקונסוליה

 

אגב, שמתם לב שאין ידית הנדברקס?

 

בלם יד חשמלי - הגיע הזמן! יפה :)

golf.jpg

golf2.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

 

בלם יד חשמלי - הגיע הזמן! יפה :)

 

אני ממש לא שמח על זה, מקווה שלא יהיה קיים בלאון.

 

זה כיף מדיי פעם לנעול גלגלים אחוריים בפניות , 180 וכו'.

 

אישית גם שמעתי שזה מקור לתקלות(בפאסאט).

פורסם

בזמן שכל היצרנים האחרים מחליפים עיצוב ירוד אחד באחר (טויוטה, פיז'ו), ותאי נוסעים שנראים כמו סרט מד"ב משנות ה60 (פוקוס, סיוויק), פולקסווגן עדיין מוכרים איכות ואיפוק עיצובי. זה לא דבר רע.

 

בלם יד חשמלי, לעומת זאת, זה דבר רע מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

טוב שהחזירו את פקדי המזגן מדור V.

בלם יד חשמלי יש לשותף שלי כבר בשני פאסאטים ומעולם לא היתה לו בעיה, אבל גם אני לא מבין את היתרון שבזה. מצד שני, זה בטח פריט אבזור שצ'מפיון לא יכלול ברוב הגרסאות. בכלל, הצילומים נראים מפוארים מידי ביחס למה שבד"כ מגיע לפה, אז אני מציע שנחכה ונראה מה יגיע לפה.

לוח השעונים נראה בדיוק כמו דור VI, ובכלל הרבה דברים נראים זהה. אני אמנם אוהב את המבנה שלהם, אבל זה קצת מבעס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...