רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מדבר על זה: http://www.albar.co.il/RichText/Index.aspx?nodeId=371 מישהו יודע פרטים? עד כמה "שוחטים"? מתחייבים רק לדגמים מסויימים?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
טוב, זה לא שירשור הוצאת קיטור למרות שיש הרבה ממנו. במקום לשבת ולקטר על מחירי הדלק בואו נעשה מעשה. נבחר יום וצומת מרכזית אחת, למשל צומת מורשה. נתארגן ונגיע כולנו בבוקר, באוטובוסים, ללא הרכבים שלנו ונחסום את הצומת. כדי שזה יצליח חייבים להיות כמות ענקית של אנשים, ברמת הכמה מאות. המשטרה במצב הזה תשאר חסרת אונים וכבר ראיתי את זה קורה במחאת הדיור בהוד השרון כאשר שוטר אחד מאיים על 300 מפגינים שהוא יחלק דוחות, כמובן שזה היה איום סרק. מחאה כזו תלויה רק במסה וכמות אנשים. אם יגיעו 30 איש זה לא יעזור, חייב להיות מדובר במאות וזה חייב לקרות מס' פעמים או/ו לחסום כמה צמתים במקביל (כדי למשוך תשומת לב). לא יודע אם זה יעזור (מקווה שכן) אבל כבר נמאס לשבת בחיבוק ידיים. מחכה לשמוע תגו…
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 804 צפיות
שלום אני חדש פה באתר שעזר לי המון! יש לי שברולט מאליבו 2.4 עם 100 אלף קילומטר [רכב ליסינג] רציתי לברר אם צריכת הדלק [לפי הבדיקה שלי] 7.50 קילומטר לליטר בתוך העיר ו10 קילומטר לליטר מחוץ לעיר מתאים לרכב הנ"ל? שלפי בדיקות אתר השברולט הוא אמור להוציא 9.35 בתוך העיר ו14 מחוץ לעיר..מה הבעיה של הרכב? למה הוא צורך דלק בצורה כזאת? תודה מראש על התגובות והעזרה
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
צהריים טובים לכולם,רציתי לדעת אם מישהו מכיר במקרה תחנת דלק של סונול באזור המרכז(ת"א,רמת גן,גבעתיים) שניתן לתדלק בה 98 בתדלוק עצמי... תודה רבה לכולם ויום טוב
הודעה אחרונה מאת AVI93, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כרגע אני נמצא במצב שאני מחפש רכב ואני לא מצליח להבין למה סקודה פביה 2002-2003 ואיביזה 2003-2004 נימכרים כ 4-8 אלף מעל המחירון , ללא תוספות מיוחדות לא במצבים אידיאלים אלא התשןבה שאני שומע מהמוכרים : ככה מוכרים תרכב *** תרכב = את הרכב *** הנ״ל האם לדעתם יש הצדקה לדבר ? או סיבה מסויימת
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
-
ביום חמישי הקרוב (19.7.2012) נבחרת קארספורום מתארחת בחברת בטר פלייס. ביום המיוחד הזה ישתתפו כ-15-20 מחברי הנבחרת, אשר ישמעו הסברים אודות הפתרון של חברת בטר פלייס, המכונית החשמלית, יבצעו נסיעת מבחן בת מספר שעות על המכונית החשמלית וכן יקבלו הרצאה קצרה מבכירי החברה וממייסד ומנכ"ל החברה, שי אגסי. לסיום, הם יוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות פנים מול פנים. בקיצור, יום 100% חשמלי. בשרשור זה אתם, חברי הפורום, מתבקשים להעלות שאלות עבור בטר פלייס, ואת הטובות מביניהן אנו ניקח איתנו אל המפגש עם בכירי החברה. ביום האירוע השרשור ישמש את חברי הקבוצה שיספרו על חוויותיהם LIVE, על הדיאלוג עם בכירי בטר פלייס וכן יביעו את דעתם האישית על המיזם כולו. תודה
הודעה אחרונה מאת dny, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://carscoop.blogspot.com/2012/08/new-citroen-ds3-cabrio-all-official.html לא ממש פתוחה, פתוחה בסגנון של ה500
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 12 תגובות
- 4 אלף צפיות
הייתי בדואר עם המוכר כדי להעביר בעלות לרכב, הפקידה אמרה שאי אפשר להעביר בעלות (לא ציינה סיבה) היא אמרה שהרכב מסומן ככוכבית וצריך לגשת למשרד הרישוי לברר. הוא היה במשרד הרישוי אמרו לו שצריך לגשת למוסך של הונדה בשביל לדעת מה הסיבה. הוא נסע לשם ואמרו לו שצריך להחליף פילטר אוויר. היגיוני? המוכר אמר שלפני שנתיים שללו לו את הרישיון והרכב היה במגרש של ההחרמות, זה קשור?
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
האם ניתן להשכיר מן מחסן או מבנה שאליו ניתן להכניס רכב ולהוציא כל פעם שצריך? פשוט שיהיה חדר סגור שאליו תהיה גישה רק לי?
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
היום שכל היצרניות מנסות להיות מודרניות הגיע הטרנד של גג פנורמי ,שלפי הבנתי זה גג זכוכית שמכסה את כל הגג. עכשיו חשבתי על זה מה קורה במקרה של חס וחלילה תאונה והרכב מתהפך. זה בטיחותי?
הודעה אחרונה מאת meteor, -
- 0 תגובות
- 522 צפיות
אנו מחפשים מסלולים שיתאימו לטיול של יום (8-10 שעות), עם עצירה נחמדה בדרך לארוחת צהריים. 3 רכבים, 2 אופנועים. האם נס הרים ושות' יתאימו גם לאופנועים? אנחנו בעלי הרכבים לא בררנים במיוחד, כל כביש יתאים, קצת החלקות קצת סיבובים הכל הולך. לגבי האופנועים, אני מאמין שסיבובים והשכבות זה כל העניין לא? אבל צריך שהכביש לא יהיה משובש אלא תקין ואוחז, שלא נחזור בהרכב חלקי חלילה. יש המלצות? (כל הארץ מלבד צפון רחוק)
הודעה אחרונה מאת skitz, -
- 5 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
מובילית פחות מ12 טון האם מספיק רשיון C1 או שצריך גם רשיון גרירה וחילוץ [מובילית זה משאית שמעמיסה עליה רכב מה שנקרא בפי הנהג הישראלי גרר]
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
במגזין החדש שיצא החודש יש כתבה על מירוץ הדראג שנערך בצפון, 7 עמודים של סיקור של התחרות + עשרות תמונות אמנם אני לא הכי אובייקטיבי, אבל הכתבה מנוסחת מצויין מתובלת בהומור ולמרות אורכה היא לא מייגעת וממש נותנת לקורא תחושה שהוא היה נוכח באירוע.... התהיה שלי היא, האם כתבה מהסוג הזה "עוזרת" במאבק הממושך לאישור החוק, או שלהפך, היא גורעת ורק עושה נזק תדמיתי של "עבריינים" שאומרים שלא ממש צריך חוק כדי לעסוק בספורט שכולנו מאוד אוהבים... או האופציה השלישית (ולדעתי הגרועה ביותר) אף אחד(מהממשלה ובעלי הכוח) לא קורא/יקרא/יתעניין גם אם הכתבה תהיה 70 עמודים למעט אם חלילה תקרה תאונה במסגרת האימונים/תחרויות ואז יקומו כל אנשי ה"אמרתי לכם", אשמח לשמוע את דעתכם בע…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
שאלה קצת מוזרה... קורה לכם לפעמים כשאתם נוסעים בתנאי דרך קשים(עליות למשל) עם רכבכם האהוב ומודים בלב על שזכיתם לרכב חזק ובעל הספק גבוה שעושה את העבודה בצורה פשוט מעולה? אני מודה שכאשר אני נוסע בעליות קשות במיוחד אני מודה בלב על רכב חזק כמו שלי, כמובן שאני מדבר על לעשות עליות עם מזגן ללא בעיות ולהרגיש כמו מלך בעוד כשאתה רואה איזה פיאט פונטו או דייטסו שרייד מנסות לטפס וגם את זה עושות בקושי... או בקיצור, מהם הרגעים שאתם הכי מרגישים מבסוטים על הרכב שלכם ביומיום?
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה הבוקר את מרצדס A קלאס החדשה בישראל. פרטים נוספים (מחירים, מפרטים טכניים וכו') - יפורסמו בהמשך. עד אז, אתם מוזמנים להנות מכמה תמונות:
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 19 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
מה המשטרה עושה במצב כזה? ועוד משו נהג חדש שמסיע יותר מ2 אנשים מה דינו? דור.
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כ שבועיים הגעתי לעבודה ב7 בבוקר יוצא מהרכב בא לנעול אותו ולא מבין למה הוא לא ננעל, חשבתי כבר נגמרו הסוללות בשלט מסתכל על השלט רואה שיש לי נורה אדומה מהבהבת בזמן שאני לוחץ על הכפתור, מתקרב לחזית הרכב ופתאום אני שומע שהמנוע עוד פועל והמפתחות אצלי ביד. ניכנס לרכב לא מבין איך הרכב עדיין מונע כשאין מפתח, התחלתי לשחק עם הסוויטש אבל כלום לא קורה, כיביתי את הרכב עם זריקת הקלאז בהילוך הרכב נכבה אבל הסוויטש עדיין מראה לי שהוא דלוק, נורות אדומות כמו מצבר וכנראה גם אורות. נסעתי ישר למוסך מורשה בפתח תקווה בצומת סגולה הרכב עדיין במסגרת האחריות הגעתי לשם הסברתי את הבעיה, בעצמי הבנתי שיש קשר כל שהוא למתג האורות כשמשחקים עם המתג הרכב לפעמים לא נכבה. הגיע החשמלאי שמתחיל…
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
- 23 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
זה התחיל בשירשור הזה . מאז העניינים רק השתפרו .. השירות של זכי היה (ואני בטוח שגם יהיה) מעל ומעבר , כמו כן גם הטיפול של קראסו . אחרי 3000 ק"מ עם הרכב אני מרגיש שאני יכול לכתוב לכם התרשמות (אם זה מעניין אתכם בכלל..). אז ככה , אני אישית אוהב את המראה החריג שלו . הוא לא מרגש במיוחד חזותית , אבל לפחות לא מצועצע כמו מירב מתחריו. הרכב מתוכן מאוד חכם מבחינה ארגונומית ,כל הדברים נגישים בסביבת הנהג .. מלבד כפתור הווליום של מערכת השמע שהוא קטן מדי בשביל להיות כפתור ווליום ועד היום אני מתבלבל וכשאני רוצה להגביה את הווליום מתחיל להיות לי קר ברגליים. אהה.. עוד דבר קצת מרגיז בכפתורים , כפתור הנעילה המרכזית נמצא באמצע הקונסולה ולא נראה 100% כמו כפתור …
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני ממש לפני קניית רכב טויוטה אוונסיס 2009 הייתי רוצה לדעת ולהבין כמה דברים שנראים לי מוזר באוטו 1.נורית אקו (eco) בצבע צהוב המופיעה על לוח השעונים כל זמן שהאוטו בתנועה (בעמידה הנורה נכבית). 2.קבלתי רק ספר רכב באנגלית אם מישהו יודע היכן אוכל למצוא אחד בעברית או אפילו באינטרנט אשמח. תודה מראש לכל העונים לשאלתי sapir70:-D
הודעה אחרונה מאת green, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי יונדאי לנטרה שנת 1998 דגם GL שמתי לב למשהו מוזר/מיוחד שקשור לשם האוטו. משום מה, על הבגאז' כתוב Elantra ולא Lantra. תמונה: http://www.up2me.co.il/images/41392788.jpg מישהו יודע למה זה? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ELAD2028, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 91 תגובות
- 14.2 אלף צפיות
כל מי שיש לו מכונית ועבר קורס לקבלת רישיון - יכול להשתתף. הכמות מוגבלת ל-32 מכוניות + 6 מכוניות "בהיכון". 2 מכוניות בכל מקצה. 21 קציני משטרה. בוחני מכוניות. 3 קטגוריות. 5:30 בבוקר. 402 מטרים. 500 שקלים הרשמה. 150 שקלים הנחה. 2 מטפים לכל מכונית. 30 לאוגוסט, 2012. מירוץ אמיתי ראשון בישראל. לא הפנינג. את שאר הפרטים תוכלו לראות בלינק. http://motocar.allmag.co.il/article/14806.aspx סיקור מהאירוע אעביר גם כאן לרווחת הגולשים בקארספורום. ולו מהסיבה היחידה, שאין כניסת קהל.
הודעה אחרונה מאת djyakini, -
-
שלום לכולם, באחרונה אני חונה במקום מסויים (חנייה של רחוב ללא מוצא עם אי חנייה כזה באמצע שיכולה להכיל בערך 12 חניות) והתחלתי לראות תופעות מוזרות ברכב עד שאתמול נשברו הכלים וזה הגיע לשיא חדש! בהתחלה היו שריטות קטנות על המכסה מנוע לאחר מכן היתה מכה מתחת למנעול של הבגאז מכה עם מפתח כזו למי שמכיר מהמעצבנות שאי אפשר לסדר לעולם, ולאחר מכן המצב החמיר לדפיקה בטמבון האחורי לכל אורכו כולל קילוף של הצבע! תאמת עד עתה חשבתי שזה אולי צירוף מקרים רע והכל נגרם בתום לב על ידי אנשים שלא ממש יודעים לחנות ולצאת מחנייה עד אתמול בלילה בו החנתי את הרכב בשעה 11 וחצי לערך וכאשר קמתי בבוקר ראיתי שמראה אחת תלושה לגמרי ממקומה והמראה השנייה מקופלת כנדג "התנועה" הטבעית שלה ועוד קצת והיא היתה…
הודעה אחרונה מאת Clocky, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
ששוטר עוצר אותך על עבירת תנועה מה כדאי לעשות?לבקש סליחה או להכחיש??? האם לבקש סליחה להגיד שלא עשית את זה בכוונה שאתה לא יודע מה קרה לך?? או שאתה ממהר?? להראות לשוטר שהוא המלך בשבילך להתחנף אליו וכמובן לא לעשות לו פוזות. או ש להכחיש בכל תוקף שהדבר לא היה ולא נברא? תנו עצות מה לעשות! ואך להגיב שהשוטר נותן לך סתם דוח שבאמת לא עשית
הודעה אחרונה מאת Clocky, -
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
רציתי לדעת מה דעתכם על המערכות של מובילאיי. בעבר נמכרו ב-6000-8000 ש"ח, היום מציעים אותן בסביבות 3,000 בדואר. יש למישהו נסיון איתן? האם באמת מקבלים התראות שיכולות למנוע תאונה? כמה התראות שווא מקבלים, והאם ניתן לכייל את המערכת כך שתהיה יעילה (ללא התראות שווא רבות אבל עדיין לקבל התראות רלוונטיות)?
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אומנם אין לי רכב של הקבוצה, אבל מצאתי סרטון שמציג מבחן של שירוקו חדשה, שנת 2012 נגד השירוקו הישנה, האחרונה שנמכרה בארה"ב בשנים 1986-1988. החדשה - מנוע 1.4 TSI, עם סופרצ'אג'ר, 160 כ"ס, ידנית, 6 הילוכים. הישנה - מנוע (במקור 1.8 ליטר, 139 כ"ס), בדגם הנבחן - מנוע 2.0 16V, עם 175 כ"ס, ידנית, 5 הילוכים. יש הפרש של למעלה מ-20 שנות הנדסת רכב בין שתיהן. מי ניצחה? את התוצאות תראו לבד.
הודעה אחרונה מאת Clocky, -
-
אחותי הגיעה עם התינוק לבית החולים כאשר הוא מעולף. החנתה את הרכב בחניית בית החולים באדום לבן ככה שאינו מפריע לכלי הרכב או חלילה לאמבולנסים. העדיפה לאבד 250 ₪ ולא חלילה את הילד. הגעתי כעשר דקות אחריה לבית החולים וכשהלכתי להזיז את הרכב שלה מיד נדהמתי לראות שהדביקו לה מדבקה, מהסוג שאינו יורד. הרכב שחנה לפניה גם באדום לבן אבל של נכה אינו קיבל מדבקה. אבל אחד אחר שהיה במרחק של 20 מטר גם קיבל. האם זה לא מוגזם מידי? השחתת רכוש בניגוד לחוק בתחום בית החולים. יש חוקים ואם עוברים עליהם יש עונש שמגדיר החוק. במיקרה הנ״ל קנס כספי או גרירה, שאכן מגיע לה היות ועברה על החוק. איך ביה״ח לוקח את החוק לידיים? היה פעם הצעת חוק בנושא על איסור הדבקת מדבקות. עבר או נפל…
הודעה אחרונה מאת viper05, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
להנאתכם - תמונות מארוע הדריפט-דראג החוקי הראשון בישראל
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
שלום לכולם. למי שלא מכיר, וגם מאחר ומזמן לא כתבתי בפורום, אני גר ב7 השנים האחרונות בגרמניה. פה למדתי לתואר ראשון בכלכלה, שני במנהל עסקים וכרגע אני מסיים את כתיבת הדוקטורט שלי גם כן במנהל עסקים. הנושא הוא מו"מ בין חברות ישראליות לגרמניות. ֿ אז למה אני מבלבל לכם את המוח עם כל זה? בהיותי חובב רכב לא קטן, במיוחד עניינה אותי האינטראקציה בין היבואנים הישראלים לחברות בגרמניה כגון ב.מ.וו מרצדס ואודי. במסגרת הדוקטורט יצא לי לראיין כמה וכמה מנהלים בכירים בחברות הנ"ל האחראיים, בארץ או בגרמניה, על ייבוא המכוניות הנהדרות אותן אנחנו מכירים. במיוחד בב.מ.וו התמזל מזלי ויצא לי להכיר כמה מנהלים יותר מקרוב. מאחר ואני הישראלי היחיד אותו הם באמת יכולים לשאול, הם מעוניינים …
הודעה אחרונה מאת rlms, -
- 0 תגובות
- 614 צפיות
האמת ששמתי את זה בפורום 'ספורט מוטורי' אבל נראה לי שמתאים גם לכאן. 1080p. אוזניות. ווליום גבוה. תהנו. http://www.youtube.com/watch?v=8EWTp0Xfksg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת YaronJO, -
- 3 תגובות
- 639 צפיות
אהלן חברים וחברות! אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אני חייב את עזרתכם! מישהו פה מכיר את הבחור עם הכינוי dragon_wars?? הוא פרסם שהוא מוכר פונטו 98 בפורום ואני אשמח ליצור איתו קשר טלפוני מכיוון שאין לי את האפשרות לשלוח הודעות פרטיות לצערי הרב! אז אם מישהו יודע את המספר טל׳ של הבחור אני אשמח לקבל! תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת bboydready,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
