Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קוליאוס , חוות הדעת שלי


ADRIANFARINA
שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא יודע אם הפאר מוצדק מבחינה זו או אחרת, אבל אציין ש X-TRAIL גדול יותר מהקולאוס.

מבחינת האבזור אין לי מושג מי מאובזר יותר.

כנראה שבגלל המחיר הגבוהה שיבואן מכר בו את ניסאן, נמכרו לא הרבה X-TRAILים וחבל, לדעתי רכב שעדיף על טויטה RAV4 או הונדה CRV!

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מצאתי את המגרעה הגדולה של הרכב , אין מזגן מפוצל.

האוטו מתקרר מהר יחסית , אבל עד שמתקרר, הילדה מתבשלת מאחור ..:?

נראה לי שאתקין לה מאוורר סוסיתא ..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שמה שהכי אטרקטיבי בקוליאוס זה המחיר.

 

אין הרבה רכבים בסגמנט הזה ובגודל הזה עם הכוח והנסיעה החלקה שהוא מציע.

 

אבל מצד שני, קשה לי מאוד עם המראה שלו ועם הפנים השחור- אפור המשמים. אני מעריך נועזות, כפי שהערכתי את הביצים בעיצוב של הדור הקודם של המגאן. אבל בדומה לאז, אני עדיין מוצא את הנסיון מכוער למדי.

 

בדור הנוכחי רנו כבר החלו לעשות רכבים יפים יותר. אבל מצד שני לוקחים הרבה פחות סיכונים.

 

אם אתה רוצה לבטל את הנעילה המרכזית, עד כמה שאני זוכר ברנו, הנעילה מופיעה במחשב הדרך. לחיצה ארוכה על החץ מטה בזרוע הימנית ואתה נכנס לתפריט. תחפש שם את הנעילה האוטומטית ותשנה את זה. אכן מעצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להגיד הרבה דברים על הרכבים החדשים של רנו אבל יפים הם לא.

 

את הפלואנס קניתי למרות הצורה שלה (אם כי מבפנים היא סבירה מאוד עם ריפוד בהיר) ובזכות נוחות הנסיעה.

 

הקולאוס רחוק מלהיות יפה אבל לדכתי הוא מציע פשרה טובה מאוד לרכב כביש עם יכולות שטח כשה X TRAIL מציע פשרה טובה לרכב שטח עם יכולות כביש.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הזה הוא קוריאני ומיוצר ע"י סמסונג בשיתוף(בטח נותנים להם את כל הזבל שנשאר בצד) רנו

 

http://www.conceptcarz.com/z19971/Renault-Samsung-Motors-QM5.aspx

 

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Samsung_Motors

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח יש לאפל איזה פטנט שימנע מהם להמשיך לייצר את זה ;-)

ולטעמי האישי חלק מעיצובי רנו דווקא מאוד מוצלחים, ע"ע קליאו ומגאן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כדאי שתעיין בספר הרכב. איני יודע איך בקוליאוס, אבל ברנו יש כפתור לנעילה אוטומטית של הדלתות החל ממהירות מסויימת (די נמוכה, מצויינת בספר). את האופציה אפשר להפעיל ואפשר לא להפעיל בכלל. אני לא מפעיל משיקול של פתיחה במקרה תאונה, חו"ח.

 

כדי לשמור על ההתרשמות החיובית... בגבעות של חורשים גם סניק מסתובבת (בחורף ובאביב - מה יש לראות שם בקיץ?) והיא לא מליסינג ולא היתה. אבל ננהגת בהתאם למצב הדרך או השביל. חפש עוד כמה חברים ותתאמן יחד איתם על קטעים צת יותר בעייתיים - וההנאה תגיע.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהרכב.

 

מדובר ברכב לא מוערך בגלל המותג רנו, דבר שגורם ככל הנראה לירידת ערך גדולה וגם ההנחות הנדיבות שקרסו נותנים אינן מספיקות.

 

יחידת ההנעה היא של ניסן, מנוע 2.5 וגיר רציף, ושאר המרכב הוא של סמסונג, כלומר אין למעשה רכיבים של רנו, אבל שם המותג מספיק בשביל הישראלי המצוי להחרים את הרכב הזה.

 

קרסו היה צריכים לשים תג של ניסן והמכירות היו עולות פלאים.

 

לדעתי העיצוב יפה ויחידת ההנעה אמורה להציע ביצועים טובים ונסיעה נעימה.

 

צריכת הדלק של הקולאוס מקובלת לקטגוריה, אבל נראה שגבוהה משמעותית מהמאזדה cx5 שבבעלותי, שהיא החסכונית בקטגורייה. בינתיים מדדתי בנסיעה ביעירונית 1 ל - 13 כאשר אני מעריך שהצריכה עוד תשתפר לאור כך שהמנוע בתול לחלוטין. צריכה עירונית עוד לא מדדתי. בהמשך כשאצבור עוד קילומטרים אכתוב גם סקירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהרכב.

 

מדובר ברכב לא מוערך בגלל המותג רנו, דבר שגורם ככל הנראה לירידת ערך גדולה וגם ההנחות הנדיבות שקרסו נותנים אינן מספיקות.

 

יחידת ההנעה היא של ניסן, מנוע 2.5 וגיר רציף, ושאר המרכב הוא של סמסונג, כלומר אין למעשה רכיבים של רנו, אבל שם המותג מספיק בשביל הישראלי המצוי להחרים את הרכב הזה.

 

קרסו היה צריכים לשים תג של ניסן והמכירות היו עולות פלאים.

 

לדעתי העיצוב יפה ויחידת ההנעה אמורה להציע ביצועים טובים ונסיעה נעימה.

 

צריכת הדלק של הקולאוס מקובלת לקטגוריה, אבל נראה שגבוהה משמעותית מהמאזדה cx5 שבבעלותי, שהיא החסכונית בקטגורייה. בינתיים מדדתי בנסיעה ביעירונית 1 ל - 13 כאשר אני מעריך שהצריכה עוד תשתפר לאור כך שהמנוע בתול לחלוטין. צריכה עירונית עוד לא מדדתי. בהמשך כשאצבור עוד קילומטרים אכתוב גם סקירה.

 

בחיים לא אקנה רנו .גם אם כל החלקים בה יהיו תוצרת מרצדס.אני מתעב את המותג הזה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...