רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, בקרוב אני עבור דירה. אין לי הרבה דברים להעביר. בגדים כלים ואת הדברים הקלים אני יכול להעביר ברכב. יש לי כמה קופסאות וספרייה שלא יכנסו ברכב שלי. הייתי רוצה לשאול, מה יותר כדאי , לשכור מובילים שיובילו לי את מעט הריהוט שיש לי או כדאי לשכור רכב גדול, טנדר אני חושב שיספיק ולהעביר לבד את כל מה שלא נכנס ברכב שלי, . מישהו יודע מה עלות של השכרת רכב גדול/טנדר ל48 שעות המרחק הוא בערך 40 ק"מ באזור חיפה? תודה.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
כאמור השאלה בכותרת, אשמח לשמוע את דעתכם בעניין. תודה והמשך יום נעים לכולם.
הודעה אחרונה מאת mvshape, -
סימולטור נהיגה 1 2
מאת UniqueZ-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום חברים. מישהו כאן סימולטור נהיגה טוב למחשב ?
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
השבוע למי שפספס היה בוואלה כתבה שנושאה מי אטרקטיבי יותר יונדאי או קיה? חשבתי לעצמי למה בכלל לרשום כתבה כזו , אבל כמובן שהכתבה הראתה חסרון ויתרון של כל אחד , והטוקבסיטים עשו מזה מטעמים אולי בשבוע הבא תהיה כתבה פיז'ו או סיטרואן מי טובה יותר. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2557883
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 996 צפיות
אהלן חברים. לאחרונה נתתי את הפיאסטה שלי לשחיטה ושכחתי את הלוחיות שלי אצל השוחט שכבר אין לי את המספר שלו. עכשיו אני צריך להוריד את הרכב בצורה מסודרת מהכביש. (ידוע שזה צריך להיות הפוך). האם אני אוכל לעשות את זה בלי הלוחיות? בתודה
הודעה אחרונה מאת orico82, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשעה טובה ומוצלחת המשפחה שלי החליטה להפטר מהרכב הישן של אבא שלי ולקנות לו רכב חדש. הבעיה היא - שרכב חדש כבר יש, אבל איך נפטרים מהרכב הישן? מוכרים לחלקים? לפירוק? האם עדיין יש סיכוי למכור אותו כמו שהוא (הרכב במצב לא רע בשביל רכב כזה ישן...) וכמה בכלל אני צפויה לקבל עליו? בינתיים הוא צובר אבק ותופס חניה...
הודעה אחרונה מאת TAsraf, -
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
נתקלתי באתר הזה : http://www.rentcarsupersport.cz/en/list-cars דיברתי איתם ואפשר לנהוג בגיל 18, זאת אומרת כמה חודשים ספורים נשארו לי במייל הבחור רשם לי שזה יעלה 99 יורו לנסיעה ראשונה ואם ארצה שניה ב69 יורו. אך באתר מופיע 359 איפה כל הפער הזה נעלם ? התנסתם בנסיעות כאלה בחו"ל ?
הודעה אחרונה מאת Danix60, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ביום שישי 3.8.12 התקיים מפגש איטלקיות ארצי, "קיץ 2012" במתחם מפגש מועדון אלפא רומיאו ישראל IAROC בהרצליה. המפגש בשיתוף מועדון פיאט ישראל, לנצ'יה, אברט ורכבי אספנות כלל השקת פיאט 127 שנת 84 של חבר מועדון פיאט ישראל. באירוע נכחו כמעט 300 אנשים ולקחו בו חלק כ 100 רכבים. ברצוננו להודות לכל מי שלקח חלק בארגון האירוע וכמובן לכל מי שהגיע והשתתף במפגש גם ביום חם כל כך. תודה רבה לכל החברים ששמרו על סדר ומשמעת מופתיים ויצרו אירוע שהוא לא רק מוטורי אלא גם תרבותי!! את כל התמונות אפשר לראות באתר המועדון ובפייסבוק IAROC הפתוחים לכולם.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
כיצד מכונית יוקרתית שאסורה ביבוא לישראל הופכת למכוניתו הצמודה של בנו של הרב ברוך אבוחצירא (הבאבא ברוך), ומה הקשר של משרד התחבורה לפרשה? בשנה שעברה, על פי מידע רשמי של משרד התחבורה, יובאה ארצה ביבוא אישי מכונית אחת מסוג לינקולן MKT. הלינקולן הכסופה נרשמה על שמו של הרב יהודה אבוחצירא, מנכ"ל מוסדות הבאבא סאלי שבנתיבות. הדגם הזה אינו עומד בדרישות משרד התחבורה לפיזור אור, אבל קיבל אישור ממכון רישוי בבאר שבע. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3580170,00.html
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לרכוש את המיני ONE חדשה 2012 ידנית,עקב מנוע חלש 98 כס אני קצת מתלבט לגבי העניין. הקופר יקרה יותר ולכן ירדה מהפרק אולם המנוע שלה הרבה יותר מזמין מבחינת כוח ותגובה. למיטב הבנתי המנוע במיני ONE וב -COOPER זהה. דגם -ONE עולה 110K לאחר הורדת המחירים ,ואילו הקופר עולה 135(שניהם ידניים ) הפרש לא מבוטל אשר ברובו נשען על אבזור תקנו אותי אם אני טועה? האם ניתן בהתקנת CHIP להגיע להספק של הקופר(122 ) מול 98 ב-ONE. משיטוטים בפורום + מאמרים בחו"ל הבנתי שהעניין כרוך רק בתוכנת ניהול מנוע שונה. ניסיתי להגיע לגיא פירלינג אבל אין לו אתר ולא הצלחתי להשיג את הטלפון שלו. הערות והמלצות יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת cellman, -
מחיר רכב בן 20+
מאת RonTG-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, רציתי לשאול שאלה. כשרכב מגיע לגיל ה20, ובעצם יכול להגרט על פי החוק - האם עובדה זו משפיעה על המחירון שלו לרעה? כלומר, נגיד ארכוש רכב בן 18 ב10000 ש"ח, האם בעוד שנתיים המחירון ירד לסביבות ה3000 (בגלל האפשרות לגריטה)? ואני לא מדבר על אספנות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
המפגש יתקיים בחניית כיתן/קפנטו, פנחס רוזן 57, תל אביב ויתחיל בשעה 17:00, מוזמנים להציג את רכבם כל בעלי אלפא רומאו מכל השנים (ללא כל קשר לשיוך מועדוני זה או אחר) וכאורחים מוזמנים כולם. צירפתי כמה תמונות מארועים קודמים להמחשה.
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לאחרונה בוצעו עבודות בכביש הנ"ל. למיטב הבנתי העבודות הסתיימו אך לצערנו נותר זכר לאותן עבודות בדמות טלאי לאורך קטע גדול למדי בנתיב העולה מעלה, למעשה הוא ממש מפריע לנהיגה (ומאוד מפריע לנהיגה מהירה). מהם הסיכויים שייעשה משהו בנידון? או שבאופן לא ממש מפתיע זה המצב החדש, וזהו. אגב, רק לפני כשנתיים הכביש עבר סלילה מחדש (איכותית).
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 845 צפיות
שלוםף ראיתי שיש ביונדאי I 30 תא עליון לאכסון בדיוק מעל קונסולת הרדיו -תא אכסון עם מכסה. אצלי ברכב אין תא כזה ישנה רק "כיפת" פלסתיק שסוגרת את המקום מלמעלה. רציתי לדעת האם אני יכול להוציא אותה ולהרכיב במקומה יחידת איחסון עם מכסה כזו? תודה מראש שלומי
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
החניון מלא עד 0 מקום ,לחץ,מבוגרים ,ילדים וטף , וקולות חריקה צורמות את האוזניים. הונדה וטויוטה משנות ה90 מבצעות דריפטים במתחם החניון הלוך וחזור ומתמרנות ללא שום התחשבות בסביבה שציינתי. מה נסגר ? לאן הגענו ? אדישות האבטחה הטריפה אותי לא פחות מהנבלות המושפעים מסרטי הוליווד. תגובתם : משיכת כתפיים ו "לא הכנסו אותם לקניון ,אז הם התעצבנו".
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
יש לי פאסט B6 2008 TDI עכשיו ניסיתי להתקין קסנון (לא אני אלה חבר שמבין ממש טוב בזה) ויש בעיה עם התושבת והחשמל.. הן לא מופרדות אז הוא אמר לי להשיג מתאם שיפריד בין התושבת של המנורה לנקודת החשמל, משהו מכיר כזה מתאם ? יכול לתת לי קישור לאיביי להזמין אחד ? יש פה אולי מישהו שהתקין קסנון לפאסט ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 8 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום חברים לפני יומיים רכשתי מאיביי חיישני רוורס בעלות של כ-15$. (מצטער שאין קישור כי אני חדש פה ואין לי אפשרות לצרף קישור כרגע). ברצוני להתקין את החיישנים עצמאית. האם למישהו יש ניסיון עם חיישנים מאיביי והאם הם אמינים? האם ההתקנה מסובכת? תודה
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, שאלת משרדי רישוי למי שיש ניסיון עם מקרה דומה : רישיון הנהיגה שלי עבד, וביום ראשון אני נוסע לחול לשבוע. לצורך רישום לקורס מסויים אני צריך להציג צילום של רישיון הנהיגה שלי . האם אבי יכול ללכת במקומי בזמן שהותי בחול עם תאודת הזהות, יפוי כוח ולהוציא בשבילי את ספח הרישיון הזמני?
הודעה אחרונה מאת MONTERO, -
- 3 תגובות
- 685 צפיות
מקלרן הרגע פרסמו בפייסבוק וזה גם מופיע ב autoblog
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 47 תגובות
- 17.7 אלף צפיות
הגיע הרגע לשחק פעם נוספת בכתב רכב. זה כשבוע ימים שאני דוחה כתיבת שורות אלו, לא מצאתי את הזמן, דחיתי, יונה חירבנה על הגג ועוד. המלצה עיוורת נוספת על הסופרב בפורום יעוץ דחפה אותי לכתוב בכל זאת, בלי להרחיב שם. אז תדלקתי, רחצתי, מצאתי נקודה שקטה וציורית בקצת - ואפילו התחפרתי בסוף, זמן פנוי בעבודה כבר אמרנו? לפני שאני מתחיל אני מדגיש שוב כי כל האמור הוא חוות דעתי האישית והלא מקצועית בעליל ואני מתנצל על התמונות הגרועות שצולמו בטלפון ללא כל השקעה. הערה חשובה - הסופרב שברשותי מצויידת בתיבת DSG7 שאינה מוצעת היום בדגמי 1.8TSI החדשים, חוות דעתי לגבי הביצועים מתייחסת אך ורק לשידוך זה. כמו כן כל האמור מתייחס לרמת הגימור ELEGANCE בלבד. רבות אפשר להגיד על הסופרב II ששיווקה הח…
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
- 12 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום חברים, עברה שנה וצריך לחדש ביטוח, כרגע מבוטח דרך אלייד שבחרו בפניקס כחברת הביטוח . היום התקשרה נציגת אלייד והציעה מקיף+חובה= 5800 . הביטוח עבור שני נהגים נקובים בשם. אני הצעיר ביותר (בן 29) בפורום זה ישנם הרבה בעלי סקודה בכלל ואוקטביה בפרט, האם המחיר הגיוני לדעתכם ? תודה
הודעה אחרונה מאת shaik, -
מבחן בטיחות אמריקאי חדש הביך הרבה יצרניות יוקרה (אך לא את וולוו) 1 2 3
מאת Guest Arco-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
המבחן שבוצע לפי שיטה מחמירה יותר ממבחני EURO NCAP הראה שרוב המכוניות בעלות כשלים בטיחותיים חמורים. ורק וולוו S60 ודגם של אקורה שלא רלוונטי לארץ עמדו בכבוד במבחן זה. כנראה שלרוב היצרניות לא באמת איכפת מהחיים של הלקוחות וחבל.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אחרי שעברתי על כל הנושאים בפורום שקשורים לזה, נשארו 2 מועמדות. מישהו יודע מניסיון (ולא על סמך הנתונים היבשים) מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת אסף, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אז... אנחנו זוג עני שחסך כסף לחופשה קצרה מהעבודה והלימודים יש לנו יונדאי אטוס (אני מבקש לא לצחוק יותר מדי...) שנת 00 אוטמטית. חוץ מנזילת שמן קלה וחשודה הרכב במצב טוב. לצערי (או למזלי) לא יצא לי לבחון את הרכב בנסיעה ארוכה מ45 דקות ולכן אני לא יודע אם יש לו נטיות להתחמם וכו. כמו כן אנחנו נוסעים רק באזור מישור החוף כך שלא יצא לרכב לעשות עליות בזמן האחרון. 1.מה דעתכם רכב כזה יסחוב עד איזור המלונות של ים המלח (מפתח תקווה) או שעדיף להשכיר רכב קטן (בדגש על החזרה כי בירידות אני בטוח שהוא ישרוד)? 2.מבחינת עלויות מה עדיף להשכיר רכב (עניין של כ350-400 שקל לשלושה ימים) או לסוע עם שלנו (בלאי חשש שמשהו יתקלקל וכו)? 3.אם בכל זאת נסע עם הרכב לים המלח, אני אשמח לשמוע המלצות …
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
קצת מפתיע חשבתי שהרנו פלואנס מכוונת בקשר עם בטר פלייס ובאנגליה הבטריה מושכרת מרנו וככל הידוע לי תחנות ההחלפה והטענה באנגליה אינם של בטר פלייס. carbuyer אנגליה בוחן בבקשה:
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 695 צפיות
עשיתי לפני בערך חודש טסט לרכב (שנת 2001) ורק אחרי איזה שבועיים שמתי לב שלא קיבלתי את הנספח של הבדיקת גזים, שאלתי אנשים ואמרו לי שמהשנה אין את הנספח הזה יותר, זה נכון ?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב. שמי יוני, נהג חדש בעל רשיון שנה וחצי. אני גולש זמן רב בפורום, אך זוהי הודעתי הראשונה. היום נסעתי לקניות במאפיה עם אמי, מאחר ולא הייתה חניה צמודה למדרכה נאלצתי להיכנס ל"חניה מאולתרת", כלומר לאזור שצמוד למאפיה (ככל הנראה מפעל) שבו יש שטח גדול. לפני שנכנסים לאזור זה צריך לנסוע בדרך שבה יכולים להכנס 2 וחצי מכוניות (דרך זו היא כניסה לאזור עם השטח הגדול ויציאה ממנו). בחרתי להחנות את הרכב בצידו הימיני של הדרך שבה יכולים להכנס 2 וחצי מכוניות , כלומר השארתי מקום (מקום כזה שגודל של מכונית וחצי יכולה לעבור) לרכבים שרוצים לצאת משטח זה/להכנס לשטח זה. כעבור מספר דקות הגיעה נהגת וחנתה בצידו השמאלי של הדרך שבה יכולים להכנס 2 וחצי מכוניות, כלומר היא השאירה מקום בגודל של חצי …
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
מגזין הגה לקח את סובארו BRZ החדשה לעימות פילוסופי עם מאזדה MX-5 וניסאן 370Z. למה פילוסופי? כי המאזדה כבר לא משווקת בישראל והניסאן חזקה ויקרה יותר. אבל לכולן מכנה משותף רחב למדי - מנוע קדמי, הנעה אחורית וקריצה גלויה לחובבי הרכב המקומיים שמחפשים את התמורה הטובה ביותר. סובארו BRZ מול מאזדה MX-5 וניסאן 370Z - מבחן השוואתי ממגזין הגה
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
כמעט תאונה עם אוטובוס 1 2
מאת bgfc-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני נוסע לי בכביש רמות בירושלים, יש בצומת תחנת אוטובוסים, כביש עם שלושה נתיבים שאני באמצעי. פתאום מגיח לו אוטובוס שרוצה לצאת מהתחנה ומתחיל בפניה שמאלה ופשוט שום דבר, הוא בשלו ממשיך לנסוע ולחסום לי את הנתיב. מזל שלא היה רכב משמאלי כך שהיה ניתן לברוח. כמה שאני מנסה לצפור לאוטובוס, כאילו כלום לא קרה, כאילו הוא לא רואה כלום, כאילו הכביש שייך לאבא שלו. זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי וזה תמיד עם אוטובוסים של אגד. מישהו מוכן להסביר לי למה?!
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, (תסלחו לי מראש שלא ידעתי איפה למקם את זה - שיפורים, טכני או כללי כי בעצם יש פה הכל מהכל). מאז שהתחיל הקיץ המטורף הזה אני נמצא בבעיה רצינית. במשך היום הרכב עובד קשה ואני מרגיש שבכל לחיצה אני סוחט שנים מהחיים שלו. אבל בלילה הסיפור שונה לגמרי - חיה אחרת מתעוררת לחיים. האם יכול להיות שהפרשיי הטמפ' כאלה משמעותיים עד כדי עיוות הביצועים המקוריים של המגדש? האם אינטרקולר גדול ורציני יפתור לי את הבעיה או שרק יכניס לי השהיית טורבו גדולה יותר? האם אני מזיק לטורבו שאני מאמץ אותו בחום?
הודעה אחרונה מאת liav12,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
