Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן בטיחות אמריקאי חדש הביך הרבה יצרניות יוקרה (אך לא את וולוו)


Guest Arco
שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המבחן שבוצע לפי שיטה מחמירה יותר ממבחני EURO NCAP הראה שרוב המכוניות בעלות כשלים בטיחותיים חמורים. ורק וולוו S60 ודגם של אקורה שלא רלוונטי לארץ עמדו בכבוד במבחן זה. כנראה שלרוב היצרניות לא באמת איכפת מהחיים של הלקוחות וחבל. :?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צעד ראשון לשיפור.

השלב הבא יהיה שמתכנני הרכב יכניסו את המבחן החדש לשיקולים - והציונים ישתפרו במהלך 1-2 הדורות הבאים של המכוניות.

ואז יגיע מבחן חדש שיוציא את כולם בציון "עלוב"

ושוב יוכנסו שיפורים.

אבל בקו התחתון - תחשבו מה היה מצב אמצעי הבטיחות לפני 15 שנה? למה בפורום רכישתרכב כל הזמן מציינים את הציון הירוד של, למשל, הבאלנו? המכונית תוכננה לפני שה-EuroNCAP החל לבצע מבחנים - ובהתאם לכך הציון ירוד. מכוניות שתוכננו 5 שנים אח"כ זכו ל-3-4 כוכבים, בהמשך ל-5 כוכבים והיום הדרישותלקבלת 5 כוכבים עלו עוד, כך שאין דין 5 כוכבי NCAP מלפני 5-7 שנים כדין 5 כוכבים בדגמים חדישים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד!

 

ארגוני הבטיחות הופכים את מבחני הריסוק למאתגרים יותר וכתוצאה מכך בשנים הקרובות המכוניות יהיו בטיחותיות עוד יותר.

 

כל הכבוד לוולבו שמראים פעם אחר פעם שבטיחות היא עדיין בראש מעייניהם ושהמכוניות שלהם בטיחותיות יותר גם מעבר למה שמפרט הבטיחות היבש (כמה כריות אויר, איזה מערכות בטיחות) יכול ללמד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכון בטיחות אמריקאי עושה מבחן לרכבים גרמניים?

 

מה חשבתם שיהיה תוצאות חיוביות. :roll:

 

ל GM, קרייזלר ופורד הם לא עשו מבחן. אז שלא יבלבלו בשכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה: מבחני הבטיחות לא ממש משקפים ואם הסיטואצייה תיהיה מאט שונה מהמבחן, רוב הרכבים יכשלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמוכיח שמבחני הריסוק הם כמו מבחן שהשאלות בו ידועות מראש, והקשר בין הכוכבים לבין הבטיחות איננו מספק.

 

ברגע שהבטיחות נמדדת בכוכבים - לא הבטיחות חשובה (לפרסומאים), אלא הכוכבים, והיצרנים מכוונים את השלדה לעמוד במבחן שיבוצע לה ולאו דווקא במבחן המציאות.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר בין מספר הכוכבים לבטיחות בפועל גדול מאד.

ברור שמכונית גדולה בעלת ציון של ***** מלאים תהייה בטוחה בהרבה ממכונית לה ציון של ***.

וברור גם שאין מכונית בטוחה באופן מוחלט, וגם לא תהייה.

השיפור בבטיחות עקבי ומתמיד, וזה מבורך בהחלט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל GM' date=' קרייזלר ופורד הם לא עשו מבחן. אז שלא יבלבלו בשכל.[/quote']

 

איך כל אלה קשורות ליצרני יוקרה? יש שם את לינקולן שהיא מקונצרן פורד אם אני לא טועה והיא קיבלה ציון רע.

 

 

ברגע שהבטיחות נמדדת בכוכבים - לא הבטיחות חשובה (לפרסומאים), אלא הכוכבים, והיצרנים מכוונים את השלדה לעמוד במבחן שיבוצע לה ולאו דווקא במבחן המציאות.

 

נכון, רק לא לגבי וולוו, אתה יכול לראות בסרטון שמוסבר איך וולוו דואגת לבטיחות מעבר למקובל ולמה היא קיבלה ציון גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי מסקנות:

א. אירגון ה iihs מחמיר בהרבה ממקבילו האירופי, דבר שידוע כבר זמן רב ורק מקבל חיזוק כעת.

ב. בתאונה חזיתית לא שווה לנסות להתחמק, עדיף להכנס ראש בראש, ושהטוב ביותר ינצח. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שעקב באדיקות אחרי אלכס שטילוב במהלך האולימפיאדה בלונדון, וודאי שם לב כי אין יותר ציון 10 עגול בענף התעמלות הקרקע.

הציון חולק לשתי קטגוריות עצמאיות ( ביצוע ודרגת קושי) .

הציונים ניתנים על ידי שופטים שונים ומחוברים לציון לא ממש יפה לעין (דוגמא: 15.333), אך כזה המבטל כמעט לחלוטין השפעות סוביקטיביות של מתן ציון "מושלם" .

לדעתי אותו דבר צריך לעשות גם במבחני ריסוק !

להפוך כוכבים סגנון כיתה א' לציונים יבשים עם תקרה תיאורתית בלבד, אשר חיבורם ייצור מדרג בטיחות אוביקטיבי לקטגוריות הרכב.

כמובן שהמדרג יהיה פר קטגוריה כמו שנעשה היום. (מיני, סופר מיני וכ"ו)

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להפוך כוכבים סגנון כיתה א' לציונים יבשים עם תקרה תיאורתית בלבד, אשר חיבורם ייצור מדרג בטיחות אוביקטיבי לקטגוריות הרכב.

כמובן שהמדרג יהיה פר קטגוריה כמו שנעשה היום. (מיני, סופר מיני וכ"ו)

 

מי שרוצה להתעמק מעבר לכוכבי בטיחות יכול לעשות זאת, רק חבל שרק באתר של EURO NCAP. למשל 5 כוכבים של I30 דור קודם ממש רחוקים מ-5 כוכבים של גולף או קרוז. אפשר לראות זאת אם מסתכלים לפי אחוזים, שזה בעצם מה שאתה מדבר עליו אם הבנתי אותך נכון. רק הציבור הרחב לא נגיש למידע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ כוונתי היא אחרת.

לדעתי מבחני הריסוק צריכים להישאר בטווח הקטגוריה, הרי זה לא הוגן להשוות רכב מנהלים ורכב מיני במבחן ריסוק, לכן הגיוני כי נושא זה ישאר גם בעתיד -אבל תוך הסבר מפורש ללקוח שמבחן הריסוק הינו פנים קטיגוריאלי (מה שלא עושים היום), זאת בכוונה שלקוחות לא יחשבו שרכב מנהלם עם 4 כוכבי בטיחות פחות בטיחותי מרכב סופר מיני עם 5 כוכבי בטיחות.

 

הנקודה בה אני מתרכז קשורה למתן ציונים במבחן ריסוק עצמו.

היום נותנים כוכבים כציון כולל וחמש כוכבים זה ציון מושלם.

אין דבר כזה ציון מושלם !

עצם קיומו של ציון המוגדר "מושלם" גורם ליצרני הרכב להיכנס לתוך ריבוע צר מאוד שלא מאפשר חדשנות בבטיחות, דהיינו אם אני כיצרן יש לי חמש כוכבי בטיחות אני יכול לנוח על זרי הדפנה - טעות חמורה ביותר !

ציון הבטיחות חייב להיות ציון מכומת (מספרי) ולא סימבולי (כוכבים) עם שלוש מספרים אחרי הנקודה, במטרה שצרכנים יבינו איזה רכב בטיחותי יותר בתוך קטגוריית הבחירה שלהם גם אם מדובר בשולי מרווח צרים ביותר.

 

ציונים מכומתים הם בעלי אוביקטיביות ושקיפות גבוהה יותר מאשר כוכבים למיניהם .

 

לדעתי ציון הבטיחות של רכב צריך להופיע בצורה הזאת:

 

רכב מדגם_________: *מובהר בזאת לקהל הצרכנים כי ציון הבטיחות משקף מבחני ריסוק פנים קטגוריאליים בלבד של רכבי סופר מיני (הקטגוריה יכולה להיות כל אחת מקטגוריות הרכב נכון להיום, בחרתי בסופר מיני לדוגמא בלבד).

 

מבוגרים: 5.987

ילדים: 6.896

הולכי רגל: 7.997

 

ציון בטיחות כולל: 20.880

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לפני כמה ימים היה דיון קצרצר על העניין הבטיחותי.

אני טענתי שהמבחנים הבטיחותיים לא מספיק מחמירים וכיום רוב הרכבים מקבלים מכה קטנה ומתעקמים. האדם השני חשב שאני מדבר שטויות ואני עדיין נשאר איתן בדעתי. הכתבה הזאת רק מחזקת את דעתי על המבחנים שהם פשוט בדיחה!

 

השבדים כידוע מקדימים את רוב היצרניות(כולל הגרמניות) בכל מה שקשור לבטיחות ויאמר לזכותן של סאאב ו-וולוו שהם עבדו קשה על העניין הזה, ולא רק על ייצור רכבים בכמויות כמו היפניות למשל.

מבחני הריסוק האלה פשוט לא מייצגים את המציאות לדעתי.

ציוני מבחני הריסוק גבוהים מדי ולא מוצדקים(רכב מיני לא ראוי ל-5 כוכבים למשל). למרות שיש שקלולים של אחוזים בכל בדיקה ובדיקה שקובעת את הסטנדרטים שהרכב עמד בו ופה הבעיה האמיתית.

נראה את הגרמנים עושים מבחני ריסוק עם איילים כמו השבדיות, אחרי זה נראה מה הם שווים באמת.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אני מסכים עם רוח הדברים אבל יש לעמוד על שתי סוגיות בהן לדעתי לא דייקת.

 

1. רכב מתעקם זה טוב- כל עיקום בפח זה פחות עיקום בגוף הנהג. רכב סופג אנרגיה זה טוב. אם אתה לא בטוח תנסה במילואים להיכנס עם נגמ"ש בקיר ( לא נעים...) . אני מבטיח שהנגמ"ש ישאר בלי סריטה, אתה לעומת זאת...

 

2. בקשר לאיילים השבדיים- אתה לדעתי מתכוון ל MOOSE TEST, דהיינו מבחן התחמקות הבוחן את מערכת ה ESC. מבחן זה נעשה גם על מכוניות אירופאיות אחרות.

מצורף קישור למבחן MOOSE TEST לרכב שלי- פולקסווגן פולו

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...