רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
שלום חברים, בדרך כלל לא תמצאו אותי בשרשורי קורסים והדרכות למיניהן, אלא שהרעיון מאחורי הקורס הנ"ל רלוונטי מאד לנהגים טריים המשתתפים בפורום ולחבריהם, מה שעורר אותי לכתוב עליו. זהו קורס העוסק בסיטואציות שלא נלמדו ותורגלו בשעורי הנהיגה, במצבי חרום ובהבנת הכוחות הפיזיקליים המשפיעים על המכונית להתנהג כפי שהיא מתנהגת. בין השאר, יתורגלו בקורס בלימות חירום, תמרוני התחמקות ממכשול ועקיפות נכונות. הקורס מועבר ע"י מורה לנהיגה ומדריך נהיגה מתקדמת מנוסה מאד בשם אייזיק דוידוביץ'(054-4568866), בגישה עניינית ונעימה, וב'גובה העיניים'. מעבר לעובדה שאנו מכרים ותיקים, זכיתי לחזות באייזיק בהדרכות והרצאות שהוא העביר לגופים שונים, ביניהם איגוד מורי הנהיגה - ואני ממליץ עליו בחום. …
הודעה אחרונה מאת 504L, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4265525,00.html אירופאים לא מצליחים להתמודד עם העלייה המטאורית של יונדאי וקיה. במקום לעבוד על נקודות החולשה של התוצרת האירופאית רוצים להטיל סנקציות על יצרניות דרום-קוריאניות.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אתמול אני נוסע באיילון לכיוון הרצליה כשמהנתיב השמאלי דוהרת לה BMW X6, היה קשה לפספס אותה מכיוון שהמנורה שלה כמעט עיוורה אותי. מה שאני כן זוכר, זה שהמנורה התחלפה מסגול לכחול,לצהוב ולעוד שלל צבעים. האם עיניי תעתעו בי או שיש כאלו מנורות, נראה לי שנתקלתי בדבר כזה בעבר אך זה היה באור יום ולא הייתי בטוח שאני רואה נכון. אם הדבר קיים, זה חוקי? גם אם זה מגיע כך מהמפעל צריך לבטל את זה לאלתר, איבדתי ריכוז לשנייה-שתיים בגלל זה כי פשוט לא ראיתי כלום.
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הרכב נקנה ביוני שנה שעברה עם 31000 ק"מ מקל אוטו ב 70500 ש"ח, ונמכר ב 64000 ש"ח לפני שבוע. אומנם לקח שלושה חודשיים עד שנמצא הבן אדם המתאים, אבל ממש אהבתי את האוטו אז כך שזה לא הפריע, אבל זהו בהחלט החיסרון הבולט של הרכב, מעבר לזה ממש נהניתי מהרכב, ותתפלאו גם מהתיבה הרובוטית שלו. לדעתי הרכב שנותן הכי הרבה תמורה בעד הכסף בקטגוריה, הפגין אמינות יוצאת מן הכלל ולא ראה מוסך מעבר לטיפולים שוטפים ופעם אחת שהמזגן החליט שהוא לא מחמם יותר, דבר שנפתר בשתי דק על ידי איפוס המערכת, מאובזר ברמה גבוהה, ואיכות הרכבה והחומרים טובה, סביבת נהג נוחה ונעימה, מנוע רענן שמגיב טוב. מומלץ מאוד למי שלא דואג בקשר למכירה, אין לי ספק שבעתיד אקנה אותו שוב.
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
-
הלכתי לעשות סידורים בסופר, לאחר מכן כשסיימתי, כדי לצאת צריך לצאת מסביב ואז מגיעים לכיכר עם 2 נתיבים די גדולה בעיר. OK, אני מחכה ומחכה כי מלא מכוניות באות מצד שמאל ובנתיב הימני הקיצוני שהיה פנוי לא יכול לפנות דרכו שמאלה כי זה מסוכן, כי לא נראה לי חוקי וכי נהגים ממשיכים לבוא משמאל. פתאום מגיח מאחוריי איזה פוולקסווגן עטורת מגנזיום והוא לא הפסיק לצפצף ולהתקרב אליי. לצערי נלחצתי ונכנסתי לכיכר עם ה2 נתיבים, שאני בנתיב הימני הייתי צריך לחזור שמאלה(להסתובב בכיכר) תוך בעייתיות וסכנה והנהגים לא מפסיקים לצפור. עברתי את הכיכר בשלום, פתחתי חלון וצעקתי, לא היה נעים. מדוע הערסים האלה לא יכולים לחכות?
הודעה אחרונה מאת nitzanc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 596 צפיות
[עולם החלומות] קיבלתם שיק שמן, שפינה לכם תקציב שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם את רכב חלומותיכם.. הרכב שתמיד חלמתם עליו וראיתם אותו רק בתמונות ובסרטוני וידאו או בסרטים. זה יכול להיות רכב אספנות נדיר ואולי גם הבשורה החדשה ביותר(אולי איזה למבורגיני אינוונטדור יפייפה) הבונבוניירה הזאת הייתה עושה דרכה אליי לו יכולתי...אחת מתוך 278 בעולם כולו
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
ראיתי שהחל השיווק של bmw m135i בארץ במחיר של 301,000 ש"ח לדעתי זהו מחיר מאד אטרקטיבי בשביל כזה רכב. השאלה שלי היא האם זאת m מקורית או שמה 135 ברמת גימור m. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור על הנושא.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 1 תגובות
- 597 צפיות
שלום, לפני כמה ימים חגגתי 18 ואני מאוד מעונין להוציא רשיון לאופנוע A1 . עכשיו אני רוצה לברר מה התנאים לכך, יש לי רשיון B כבר שנה. האם אני צריך לעשות תיאוריה מחדש ? האם אני צריך לעשות מס' שיעורים רגיל ? או שבגלל שיש לי רשיון לאוטו אפשר להפחית את מס' השיעורים ?
הודעה אחרונה מאת howitzer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/08/15/australia-finds-asbestos-in-chinese-built-cars-prompts-recall/ עד שהסינים שיפרו את האיכות לפי בדיקה אוסטרלית בדגמים שונים של גריייט וול וצ'רי יש שימוש באסבסט
הודעה אחרונה מאת yairw, -
-
כלכליסט - 12 היקרות 1 2
מאת shayy- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
נדוש, אך תפנטזו... http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3579258,00.html
הודעה אחרונה מאת shayy, -
קרדיט לצלם מהפייסבוק.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
שלום לכולם, יש לי סיאט איביזה 2010 1.6 105 כ"ס DSG משהו כמו חודשיים. נתוני היצרן אומרים שצריכת הדלק בעיר היא משהו כמו 1:12 . טוב, צפיתי לצריכת דלק של 1:9 או 1:10... כבר תידלקתי פעמיים וצריכת הדלק לא מגיעה ל 7:1 ! (1:6.7) . אני לא נוהג באגרסיביות ומשתדל לנסוע רגוע, ו לא נותן למנוע לעלות מעל 3000 סל"ד. 95% מהנסיעות הן בתוך העיר, עיר עם הרבה ירידות ועליות... לא נוסע הרבה...יש לי משהו כמו 530 ק"מ בחודשיים. האם יש לי פה בעיה או שזה ישתנה ? או שצריך לעשות משהו כדי לשפר את צריכת הדלק? תודה.
הודעה אחרונה מאת The REAL B.r, -
- 4 תגובות
- 882 צפיות
http://www.autoblog.com/2012/08/15/seven-seat-fiat-500xl-leaked-ahead-of-paris-debut/ תוצג בקרוב. מה הם עוד לעשו ל 500? או מה הם יעשו לפיאט, עוד מעט יפסיקו למכור מכוניות שכתוב עליהן פיאט ולכול הדגמים של החברה יקראו 500
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 102 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
צהריים טובים כמו הכותרת - איזה רכבים מודרניים (שנות ה-90 עד 2012) הייתם רוצים לשמור עד לסטטוס אספנות? מעניין... וכן, אני יודע שיש עוד שרשור כזה, פשוט זה כיף תמיד לרענן
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כי לפי נתוני איגוד היבואנים לפחות בחצי שנה האחרונה שבדקתי לא יובאו כלל דגמים חדשים של החברה. מה נסגר איתם? לא שאני מזיל דמעות עליהם, אבל מה קורה איתם?
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום לכולם חבר רוצה לקנות רכב (ליאנה 2006)במכרז. לרכב יש בדיקה ממכון מורשה אך לא ניתן להוציא אותו לבדיקה עצמאית. אני הצעתי לו להתרחק מהמכרזים האלו, אך הוא טוען שבגלל שזה ממשלתי אין חשש לקומבינות. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני צריך המלצה לחנות למוצרי טיפוח לרכב זולה באזור ירושלים. עדיף באזור פיסגת זאב, אבל עד כמה שאני יודע כולם בתלפיות . חיפשתי בפורום ובגוגל ולא מצאתי, אז אם מישהו מכיר חנות כזו בבקשה שירשום. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת shalomd15, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למה לא לשים כותרת מפוצצת באמת. "מהיר וקטלני" http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/394/862.html?hp=1&cat=479
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נכון לעכשיו אני לא צריך להחליף צמיגים. השאלה היא עקב מידת הצמיגים של ה-107, היכן ניתן למצוא צמיגים שכאלו והאם ישנן עוד חברות שעושות צמיגים שכאלו חוץ ממה שנועל הרכב שלי כרגע? (קונטיננטל ECO3) בנוסף מהו ממוצע הזמן שבו נהוג להחליף צמיגים? (האם שיטת העברת הצמיגים האחוריים לסרן הקדמי היא מומלצת?)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 764 צפיות
לנד רובר הכריזה על הריינג' רובר החדש. http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29063-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%9E%D7%AA-%D7%99%D7%97%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9C.aspx :shock: אין מילים!!! הרכב פשוט נראה טוב! מקדימה פחות אהבתי.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
תשמעו יש לי רנו קליאו B 02 הרכב קטן בעיקרון אין לי בעיה לעשות רוורס בחניות סיבוב הראש אחורה ואני רואה מצויין כמה נשאר לי לנסוע וכו' חשבתי לשים חיישני רוורס אבל מצד שני אני לא יודע פאדיחה לשים ברכב קטן חיישני רוורס לא ? מה אתם אומרים ? (העלות של זה זניחה )
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
הוצאות: רשיון: 1000 ש"ח ביטוח: 5000 ש"ח דלק: 6000 ש"ח בשנה יוצא לי 12,000 ש"ח לשנה וזה המינימום של הדלק ובלי הוצאות שוטפות וטיפולים. 12,000/12=1000 ש"ח לחודש. זאת אומרת יש 1000 ש"ח לבזבז על נסיעות בחודש על מוניות רכבות וכו' בספק אם זה יעבור את ה500 ש"ח. הפלוס הגדול זה לחסוך את הכאבי ראש מוסכים וכו'. מה אתם אומרים? אני צודק? או שזה שווה את הנוחות של האוטו?
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש לעשות ביטוח מקיף שם, ואדם לא אובייקטיבי אמר לי להיזהר. אשמח אם הוא יתבדה.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 תגובות
- 991 צפיות
היי, יש אפשרות לקנות אוטו חדש אבל משנים קודמות?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
למה לפעמים אחרי רמזורים אני צריך למצוא את עצמי נדחק מחוץ לנתיב הפנייה שלי או במקרה הגרוע לסטות בשביל למנוע תאונה, בגלל איזה שמוק מימיני\משמאלי (תלוי לאיזה צד הפנייה) שלא מצליח לשמור על נתיב הפנייה שלו ? מעבר לזה שזה מסוכן אני לא מבין איך בן אדם שלא מצליח להשאר בנתיב שלו בפנייה מקבל רשיון קורה גם לכם ?
הודעה אחרונה מאת yahavk, -
נעילת חגורה
מאת Shayx- 0 תגובות
- 575 צפיות
חיברתי את הכסא תינוק לחגורה האמצעית בצורה שלא עוטפת את הכסא אלא עוברת דרכו אבל הכסא זז מאוד מצד לצד... אין לכסא ISOFIX אז זאת הדרך היחידה לחבר אותו. האם יש דרך להדק את החגורה ולנעול אותה כדי שהכסא יפסיק לזוז? תודה.
הודעה אחרונה מאת Shayx, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברים, הצלחתי אתמול לעלות עם הרכב על אבן שפה גבוהה. מדובר על סקודה רומסטר חדשה. כאב לב גדול. עכשיו אמרו לי במוסך שמשאבת ההגה קיבלה מכה והתעקמה מעט. המליצו לי בחום להפעיל ביטוח כי רק המשאבה היא 8000 ש"ח. אני מחפש מוסך סקודה אמין ויעיל באזור ירושלים/תל אביב/ראשלצ ואשמח מאוד לקבל המלצה מבעלי ניסיון. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מהדף הרשמי של הונדה: Joe LoCicero, AKA Million Mile Joe just reached one million miles in his 1990 Accord! Way to go, Joe! We're still in Maine celebrating with him, but we'll be posting a video of his big moment and the festivities that followed very soon. In the meantime, congratulate him with a comment. הבנתי שממש יש חגיגות, זו פעם ראשונה שמגיעים עם הונדה לכמות כזו של מיילים? או בכללי עם רכב? זה באמת מרשים, מעל 1,600,000 ק"מ במנוחים שלנו.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המצב הכלכלי באיטליה גורם לעליה משמעותית במכירת מכוניות יוקרה משומשות לרוכשים מחוץ לארץ המגף: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000774154
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
הכתבה ב-וואלה http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2553941 הכתבה המקורית http://www.digitaltrends.com/cars/nissan-may-cancel-next-generation-gt-r/ כרגע הכל בגדר שמועות, אבל יותר ויותר אתרים דובקים בדיווח שכנראה כרגע אין המשך לרכב הזה, כמו כן גם התפטרותו של מיזונו מראה על איזושהי טלטלה בתחום מכוניות העל בניסאן. בתור חובב נלהב של הרכב, כואב לשמוע ומקווה שאלו אכן רק שמועות.
הודעה אחרונה מאת falou,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
