Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יונדאי מוכרים יותר מאיתנו? נטיל סנקציות. לא נשקיע באמינות, באבזור, באחריות, בשירות, בשיווק. אתה לא רואה למה זה מלוכלך? תרגיל של פחדנים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חלק מהסיבות שיש מס מאד גדול על קניית רכב פה, זה כי פעם ייצרו פה מכוניות. (ויתקנו אותי אם אני טועה בקשר לסיבה)

לדעתי זה צעד הגיוני מאד. עדיף שרכב תוצרת חוץ יתייקר מזה שמספר המובטלים באותה מדינה יעלה כי יצרן רכב מקומי יפשוט רגל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בוודאי שעדיף סנקציות על פני קריסה של חברות. הנקודה שלי שאם אירופאים היו מייצרים מכוניות טובות הם לא היו נאלצים להתגונן מפני תוצרת זרה.



פורסם

אין שום דבר מלוכלך בצעד הזה. האמריקאים עושים את זה כבר שנים ואף אחד לא בא בטענות. המטרה היא להשאיר את מקומות העבודה באירופה וזה דבר מבורך.

 

שימו לב שהמיסוי חל רק על תוצרת שמגיעה מקוריאה ולא על תוצרת קוריאנית שמיוצרת באירופה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האירופאים אינם מייצרים מכוניות טובות - הם מייצרים מכוניות מעולות. היתרון של האסייתים הוא בכך שהם גובים מחיר תחרותי על המוצרים שלהם, ובימים של משבר כלכלי והאטה זה קלף חזק מאוד.

מה שהאירופאים מבקשים לעשות זה להוציא את ה"עוקץ" הזה מהמוצרים האסייתיים. זה צעד לגיטימי לחלוטין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מעניין שזה דווקא מכיוון היצרנים הצרפתים שמנסים להיות VW (פיג'ו-סיטרואן) או טויוטה (רנו) בזמן האחרון, במקום לטפל בנקודות החולשה שלהם.

emotion of motion

פורסם

מדיניות כזו היא בדיוק מה שהכניס את מדינות אירופה למשבר. אין סיבה שמפעל לא יעיל ולא רווחי יתקיים, אם המכוניות שלהם היו מספיק טובות ומבוקשות או לחילופין החברות היו יעילות הם היו רווחיים ובגלל שהם לא הם מבקשים הגנה מלאכותית, מי שיסבול מזה בסופו של דבר הוא הצרכן הממוצע.

פורסם
האירופאים אינם מייצרים מכוניות טובות - הם מייצרים מכוניות מעולות. היתרון של האסייתים הוא בכך שהם גובים מחיר תחרותי על המוצרים שלהם, ובימים של משבר כלכלי והאטה זה קלף חזק מאוד.

מה שהאירופאים מבקשים לעשות זה להוציא את ה"עוקץ" הזה מהמוצרים האסייתיים. זה צעד לגיטימי לחלוטין.

 

פיג'ו, סיטרואן ופיאט לא מותגי יוקרה. מדובר במכוניות עממיות ובסיסיות שלא מצליחות להתחרות במכוניות בסיסיות ועממיות של יונדאי-קיה. פולקסווגן לא נפגעה מהמשבר כי לתוצרת שלהם יש ערך מוסף שאין לחברות אירופאיות אחרות.

פורסם
מדיניות כזו היא בדיוק מה שהכניס את מדינות אירופה למשבר. אין סיבה שמפעל לא יעיל ולא רווחי יתקיים, אם המכוניות שלהם היו מספיק טובות ומבוקשות או לחילופין החברות היו יעילות הם היו רווחיים ובגלל שהם לא הם מבקשים הגנה מלאכותית, מי שיסבול מזה בסופו של דבר הוא הצרכן הממוצע.

 

אבל זה בדיוק העניין, הנה סיטרואן התייעלה ופיטרה 18,000 עובדים .

חשבת שאולי זה יהיה להפך ? פג'ו תתחיל לייצר מכוניות יותר פשוטות ויותר זולות ופחות בטיחותיות כדי להציע מחיר זול יותר.

בנוסף תפטר מאות ואפילו אלפי עובדים ותעבור לפס ייצור ממוכן יותר שידרוש פחות הוצאות על כח אדם.

 

בשורה התחתונה המהלך נועד כדי שהמדינה תרוויח יותר מתעשיית הרכב וככה תוכל להשקיע בה את הכסף חזרה ולספק מקומות עבודה לאזרחייה.

2005-2006 Pontiac Grand Prix

2006-2009 Renault 19, 94

2009-2011 Mitsubishi Lancer 2001

2012 Audi A4 2003 Cabriolet

פורסם

אם פזו וסיטרואן הם מכוניות טובות או לא לא קשור לעניין העניין הוא שבמזרח יש כוח עבודה זול ולגיטימי שמדינה תגן על מקומות העבודה של אזרחיה .


×
×
  • תוכן חדש...