Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
%D7%92%D7%99%D7%9C"]גילאי הפנסיה:

צרפת הוא 62

איטליה 63

ספרד 65

יוון 65

 

מספריפ נלקחו מפה

http://en.wikipedia.org/wiki/Retirement_age

 

מבחינת שעות העבודה.

לך לפה

http://stats.oecd.org/Index.aspx?DatasetCode=ANHRS

ותסתכל על הנתונים, אנחנו בעידן האנטרנט היום, אתה לא חייב להניח הנחות לא מבוססות.

המספרים נעים בין 90% ליותר מישראלים חוץ כמובן מצרפת.

 

שים לב גם למספר השעות שעובדים בגרמניה, המדינה הכי מתועשת באירופה, הוא הכי נמוך שם.

בעצם המגמה היא תעבוד פחות שעות תצליח יותר.

 

נקודת הפתיחה של דרום קוריאה, סין, הודו וברזיל היו הרבה פחות טובות בהשוואה למעצמות אירופה. היום תוצרת קוריאנית לא רק שלא נופלת מתוצרת אירופאית היא מתעלה עליה ברוב הפרמטרים. עוד 10-20 שנה גרמניה תהיה נקודה קטנה ומטושטשת במראה האחורית של המזרח הרחוק. (נקודה קטנה כזאת שבגללה יורקים על המראה ומגרדים עם הציפורן כי חושבים שזה לכלוך)

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ראבאק, אני ממש כעסתי על הסיוע שניתן לGM על ידי הממשל האמריקאי כי הוא לא היה הוגן.

ועכשיו זה, יונדאי מחזיקה מפעלים באירופה וזב טוב לכלכלה, היא נותנת מקומות עבודה לשוק המקומי, הם פתחו מפעלים בארה"ב ועדיין יכולים להציע מחיר טוב ואחריות ל10 שנים!

 

יפה מאוד שכעסת, אבל חבילת הסיוע הזו הצילה את החברה שעומדת היום על הרגליים, כמו חלק גדול מענקי הפיננסים במדינת הסחר החופשי הזו שלך. נסה לתאר לעצמך מצב שהמימשל של בוש ואחריו אובאמה היה מאמץ את הגישות של חלק מהחברים המאוד מכובדים כאן ונותן לכלכלה האמריקאית ל"הסתדר" לבד עם הקטסטרופה של 2008, יש לך ניחוש סביר איפה היית, כנראה יחד איתנו, היום ?

וכל העסק הזה כידוע טרם נגמר וקרוב לודאי שהמימשל האמריקאי הנוכחי, אולי הבא, יצטרכו שוב ל"שפוך" חבילות תימרוץ בנות מאות מיליארדי דולרים בכדי למנוע שוב קריסה טוטאלית של המשק החופשי הזה שכל כך "יודע" להסתדר לבד. אז באמת זה מקסים להתחיל לבכות את ההתערבות הזו של הממשלה בשוק החופשי, כמו גם במשטר החברתי ולתלות בהן את המקור לכל החוליים הכלכליים חברתיים שהעולם חווה. וכל זה תוך התעלמות מוחלטת מהעובדות ההיסטוריות, אלו שמלמדות, חזור ולמד שמי שיכול להציל משק מתאבד בגלל ה"חופש" להצליח או להיכשל, הן רק הממשלות, תוך אימוץ מדיניות ריכוזית והתערבות גסה בשוק החופשי, אפילו עד כדי הלאמה. אבל באמת למה לקלקל את החופש הזה הנכסף עם המציאות הטיפ טיפה יותר מורכבת ?

פורסם
נקודת הפתיחה של דרום קוריאה, סין, הודו וברזיל היו הרבה פחות טובות בהשוואה למעצמות אירופה. היום תוצרת קוריאנית לא רק שלא נופלת מתוצרת אירופאית היא מתעלה עליה ברוב הפרמטרים. עוד 10-20 שנה גרמניה תהיה נקודה קטנה ומטושטשת במראה האחורית של המזרח הרחוק. (נקודה קטנה כזאת שבגללה יורקים על המראה ומגרדים עם הציפורן כי חושבים שזה לכלוך)

ואתה תהיה שווה יריקה?:roll:

מה הקשר של סין, הודו וברזיך לדיון פה? להתקדם מהמצב שהם היו בו בקצב מטאורי זה מתבקש כי הם חיו מאות שנים אחורה, ולא אתה טועה, מי שמתחרה בקוראנים הם היפנים (או ההפך), היפנים כבר שיא הטכנולוגיה וההתקדמות עשרות שנים, לא רואה שאירופה נעלמה מהמפה.

אם מדברים על נקודות פתיחה, תבדוק מה קרה בגרמניה ב1945.

פורסם

היפנים חיסלו כמעט כליל את תעשיית האלקטרוניקה באירופה.

ודי להזכר במותגים כמו גרץ, ראנק, שאוב לורנץ וגרונדיג כדי להבין, וכאן לא עזרו מכסי מגן

תעשיית השעונים השוויצרית המפוארת התאחדה לתאגיד ענק שמכיל מותגים רבים (אומגה, ברייטלינג, ראדו ועוד) ואילו יצרנים קטנים פשוט נעלמו.

חלק גדול מהשיקום הכלכלי בתקופה שלאחר המלחמה הוא תודות לתוכנית מרשל, שנעשתה בהרבה הגיון בריא.

האמריקאים לא חיפשו נקמה במדינות הציר, אלא סייעו להן, מתוך אינטרס נכון, ותודות לכך מערב אירופה השתקמה ונהנתה מצמיחה חסרת תקדים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ואתה תהיה שווה יריקה?:roll:

מה הקשר של סין, הודו וברזיך לדיון פה? להתקדם מהמצב שהם היו בו בקצב מטאורי זה מתבקש כי הם חיו מאות שנים אחורה, ולא אתה טועה, מי שמתחרה בקוראנים הם היפנים (או ההפך), היפנים כבר שיא הטכנולוגיה וההתקדמות עשרות שנים, לא רואה שאירופה נעלמה מהמפה.

אם מדברים על נקודות פתיחה, תבדוק מה קרה בגרמניה ב1945.

 

יפן נכנסה לקיפאון בעקבות קריסה כלכלית בתחילת שנות ה-90. (העשור האבוד של יפן) יפן הייתה אמורה להיות הכלכלה הגדולה בעולם עד 2012. קוריאנים שולטים בתעשיית האלקטרוניקה ובעתיד הקרוב ישלטו בתעשיית הרכב. מוצרים קוריאנים לא נופלים באיכותם ממוצרים יפנים. חברות אירופאיות נעלמות זו אחר זו.

 

בגרמניה הייתה תשתית, מסורת תעשייתית, אוכלוסיה משכילה. קוריאה הייתה מדינת עולם שלישי שנקרע לגזרים במלחמה אכזרית. נקודת פתיחה של קוריאה הייתה הרבה פחות טובה וקוריאה לא קיבלה עזרה כמו מערב אירופה.

פורסם

בוש, סימנס ופילפס עדיין חיות ובועטות, ומייצרות מוצרים שבד"כ טובים מהיפנים אבל הרבה יותר יקרים.

נוקיה שלטה בשוק הסלולארי, מי שהפיל אותה היתה חברה אמירקאית לא יפנית ולא קוראנית. ספקיות ציוד התקשורת היו צפון אמריקאיות ואירופאיות, עכשיו הסינים נכנסים חזק.

חן, כלכלנים חצויים לגבי כמה באמת הועילה תוכנית מרשל, ואם התועלת שהיתה היתה בגללה. בכל מקרה תוכנית מרשל היתה בדיוק 5 שנים, והיא היתה טריגר פוליטי להנע את הכלכלה, זהו היקף העזרה המדוברת.

פורסם
יפן נכנסה לקיפאון בעקבות קריסה כלכלית בתחילת שנות ה-90. (העשור האבוד של יפן) יפן הייתה אמורה להיות הכלכלה הגדולה בעולם עד 2012. קוריאנים שולטים בתעשיית האלקטרוניקה ובעתיד הקרוב ישלטו בתעשיית הרכב. מוצרים קוריאנים לא נופלים באיכותם ממוצרים יפנים. חברות אירופאיות נעלמות זו אחר זו.

 

בגרמניה הייתה תשתית, מסורת תעשייתית, אוכלוסיה משכילה. קוריאה הייתה מדינת עולם שלישי שנקרע לגזרים במלחמה אכזרית. נקודת פתיחה של קוריאה הייתה הרבה פחות טובה וקוריאה לא קיבלה עזרה כמו מערב אירופה.

 

מה זה העשור האבוד? למה זה נקרא העשור האבוד ביפן אבל באירופה זה קריסה ונקודה קטנה על המראה עוד 10-20 שנה?

תצא מהפנאטיות ומההשוואה של מי יותר גדול יפן קוראה או צרפת. אין עוררין שהמזרח הרחוק הם אנשים חרוצים וחכמים ועובדים קשה, אבל, הדיון הוא האם האירופאי צריך לעבוד הרבה להדביק את הקוראני כשהוא מסוגל להביא את אותה ההתקדמות הטכנולוגית או שזה ליגיטימי שאירופה תגן על עצמה.

האם זה נכון לאירופאי עם מסורת של זכויות עובדים וחברות יצרניות ומתקדמות, לזרוק את כל זה בגלל ש I30 זולה יותר מ308?

פורסם
בוש, סימנס ופילפס עדיין חיות ובועטות, ומייצרות מוצרים שבד"כ טובים מהיפנים אבל הרבה יותר יקרים.

נוקיה שלטה בשוק הסלולארי, מי שהפיל אותה היתה חברה אמירקאית לא יפנית ולא קוראנית. ספקיות ציוד התקשורת היו צפון אמריקאיות ואירופאיות, עכשיו הסינים נכנסים חזק.

חן, כלכלנים חצויים לגבי כמה באמת הועילה תוכנית מרשל, ואם התועלת שהיתה היתה בגללה. בכל מקרה תוכנית מרשל היתה בדיוק 5 שנים, והיא היתה טריגר פוליטי להנע את הכלכלה, זהו היקף העזרה המדוברת.

 

תיקון טעות,אפל אמנם נכנסה בצורה מאוד אגרסיבית לשוק הסלולר, אבל עדיין , המחירים של המכשירים שלה מאוד יקרים, והרבה אנשים לא להוטים לשלם כזה סכום על מכשיר.

מי שכן חיסל סופית את נוקיה, הייתה סמסונג, שהיא חברה קוריאנית. והיא יצרנית הסלולר מספר 1 היום בעולם. והיא ד"א חייבת את ההצלחה שלה הרבה לאפל, כי היא זאת שהציבה רף כול כך גבוה מלכתחילה.

וזה מה שחברות שרוצות להצליח עושות, מנסות להתאים את עצמם לשוק המתפתח ולהקדם כול הזמן, לא להשאר בבינוניות, להתבכיין, ולקוות שתהילת העבר תשאיר אותך בצמרת ואולי גם תמיכה ממשלתית.

פורסם
יפה מאוד שכעסת, אבל חבילת הסיוע הזו הצילה את החברה שעומדת היום על הרגליים, כמו חלק גדול מענקי הפיננסים במדינת הסחר החופשי הזו שלך. נסה לתאר לעצמך מצב שהמימשל של בוש ואחריו אובאמה היה מאמץ את הגישות של חלק מהחברים המאוד מכובדים כאן ונותן לכלכלה האמריקאית ל"הסתדר" לבד עם הקטסטרופה של 2008, יש לך ניחוש סביר איפה היית, כנראה יחד איתנו, היום ?

וכל העסק הזה כידוע טרם נגמר וקרוב לודאי שהמימשל האמריקאי הנוכחי, אולי הבא, יצטרכו שוב ל"שפוך" חבילות תימרוץ בנות מאות מיליארדי דולרים בכדי למנוע שוב קריסה טוטאלית של המשק החופשי הזה שכל כך "יודע" להסתדר לבד. אז באמת זה מקסים להתחיל לבכות את ההתערבות הזו של הממשלה בשוק החופשי, כמו גם במשטר החברתי ולתלות בהן את המקור לכל החוליים הכלכליים חברתיים שהעולם חווה. וכל זה תוך התעלמות מוחלטת מהעובדות ההיסטוריות, אלו שמלמדות, חזור ולמד שמי שיכול להציל משק מתאבד בגלל ה"חופש" להצליח או להיכשל, הן רק הממשלות, תוך אימוץ מדיניות ריכוזית והתערבות גסה בשוק החופשי, אפילו עד כדי הלאמה. אבל באמת למה לקלקל את החופש הזה הנכסף עם המציאות הטיפ טיפה יותר מורכבת ?

 

 

אני לא מאמין בזה, פורד לא לקחו סיוע מהממשל כמו GM ועדיין הצמיחה שלהם הייתה מטאורית בגלל ייעול חכם.

קרייזלרר נמערה לפיאט, למה לא הציעו חלק מGM למכירה? או למה לא מכרו חטיבות מהקונצרן? במקום לסגור את פונטיאק ואולדסמוביל, יכלו למכור אותם.

אני התעצבנתי מהסיוע, כאשר חברה מגיעה למצב כזה, מקבלת הלוואה מגוכחת ואז מחלקת בונוסים שמנים להנהלה.

אינני היחיד שחושב ככה, זאת חברה ועם כל הכבוד, תהיו אחראיים ותתנהגו בצורה בוגרת, למה לסגור מפעל? אפשר למכור אותו לייצרן אחר, ככה שומרים על מקומות עבודה.

haters will hate

פורסם

צריך להבין שקיים הבדל בין חברה שקיימת אפשרות למכור אותה, או חלקים ממנה, לאחרים לבין כזו שהאלטרנטיבה לעזרה ממשלתית לה היא התרסקות מוחלטת וגם צריך להבין ש GM היא עסק גדול מדי לעיכול, שלא כמו קרייזלר נניח. פורד פשוט לא ניזקקה לחילוץ אז ולכן היא דוגמה פחות רלבנטית. המקרה של GM בשל גודלה והיקף התחייבויותיה דמה יותר לבנקים כמו הסיטיבנק או בנק אוף אמריקה, אי הגשת עזרה ממשלתית לאלו, היה מרסק לא רק אותם אלא גורם לתגובת שרשרת שעלולה להגיע להתחבטות שלך בשאלה לא איזה אוטו ספורט מדליק חדש יקשט לי מחר את המוסך, אלא איך לכל הרוחות אני משיג משהו לאכול. ולענין השימוש בחלק מכספי החילוץ לבונוסים מטורפים, אני דווקא מסכים איתך, אלא שאולי למרבה הפליאה הסיבה מגיעה מאותו חופש כלכלי מוחלט שאבירי השוק החופשי כל כך דוגלים בו. תתאר לעצמך שכספי החילוץ היו מוענקים יחד עם חבילת מפקחים וכללים פדרליים נוקשים איך ומה לעשות איתם, איזה צעקה היתה קמה ( אולי גם מצידך ) על הקומוניזם הזה שמרים ראש במעוזו של הקפיטליזם הנאור.

פורסם

הרי ידוע שאין ממשלות והכל נשלט ע"י בעלי הממון או ראשי הבנקים ותמיד יש אינטרסים, אין אינטרס לעם.

 

אני ממליץ בחום לראות את הסרט : "Zeitgeist, the Movie", חובה.

haters will hate

פורסם
נקודת הפתיחה של דרום קוריאה, סין, הודו וברזיל היו הרבה פחות טובות בהשוואה למעצמות אירופה. היום תוצרת קוריאנית לא רק שלא נופלת מתוצרת אירופאית היא מתעלה עליה ברוב הפרמטרים. עוד 10-20 שנה גרמניה תהיה נקודה קטנה ומטושטשת במראה האחורית של המזרח הרחוק. (נקודה קטנה כזאת שבגללה יורקים על המראה ומגרדים עם הציפורן כי חושבים שזה לכלוך)

1. למרות השיפור האדיר באיכות התוצרת הקוריאנית, היא לא מתעלה על זו של אירופה ברב הפרמטרים, רק באחד - מחיר.

2. אתה יכול להיות רגוע, גרמניה לא הולכת לשום מקום. נשמע כאילו אין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

אני לא מאמין בזה, פורד לא לקחו סיוע מהממשל כמו GM ועדיין הצמיחה שלהם הייתה מטאורית בגלל ייעול חכם.

קרייזלרר נמערה לפיאט, למה לא הציעו חלק מGM למכירה? או למה לא מכרו חטיבות מהקונצרן? במקום לסגור את פונטיאק ואולדסמוביל, יכלו למכור אותם.

אני התעצבנתי מהסיוע, כאשר חברה מגיעה למצב כזה, מקבלת הלוואה מגוכחת ואז מחלקת בונוסים שמנים להנהלה.

אינני היחיד שחושב ככה, זאת חברה ועם כל הכבוד, תהיו אחראיים ותתנהגו בצורה בוגרת, למה לסגור מפעל? אפשר למכור אותו לייצרן אחר, ככה שומרים על מקומות עבודה.

אל תשווה את פורד לGM, נקודת הפתיחה שלהן הייתה שונה מאוד. חבילת הסיוע שניתנה עמדה על 50 מיליארד דולר אם אני זוכר נכון, אתה מכיר הרבה חברות שהיו משקיעות סכום כזה בחברה הנמצאת בהליך פשיטת רגל?

 

ממשל ארה"ב השכיל להבין כי קריסה של GM, מבחינה כלכלית, ללא מתן סיוע הינה אפשרות גרועה יותר מהתערבות והזרמת סכומי כסף מטורפים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ולמען הפרוטוקול, אם אני זוכר נכון את הנתונים אז חברות הרכב, בניגוד לבנקים, החזירו לממשל כל שקל שקיבלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פרארי היא דוגמא לתוצרת על של העם ה"בטלן" הזה, היא לא היתה אמורה להוות דוגמא לתחרות מול קיה :roll:

עדיין, בתור רכב יומיומי הייתי מעדיף קיה על פרארי, כי לקיה יש יותר סיכוי להביא אותי מ-A ל-B במינימום כאב ראש והוצאות.

היפנים חיסלו כמעט כליל את תעשיית האלקטרוניקה באירופה. אם כבר, הסינים. לפני לא כל כך הרבה זמן, יכולת לבחור - להשקיע ולקבל מוצר איכותי מפירמה ידועה, או לקנות זבל סיני שהוא אומנם זבל, אבל לא יהיה חבל לזרוק כשיתקלקל, וגם יעלה פי כמה פחות. האירופאים (וגם לצערי יפנים) ראו שהסינים נוגסים להם ברווחים, והתחילו להתייעל, להוזיל עלויות ולהעביר את הייצור לסין. מה שהם שכחו להעביר לסין, זה האיכות, והיום אתה יכול בין זבל סיני, לבין אותו זבל סיני עם מדבקה של חברה אירופאית, ויותר מזה, זבל סיני שמתעלה על התוצרת של אותה החברה האירופאית/יפנית שבזמנו הקימה את המפעל שמייצר את הזבל הסיני, שכבר הפסיק להיות זבל, ותופס את מקום הכבוד במדפי חנויות חשמל ליד מוצרי חשמל עם שמות מהוללים אבל עם תמורה מקוצצת.

ודי להזכר במותגים כמו גרץ, ראנק, שאוב לורנץ וגרונדיג כדי להבין, וכאן לא עזרו מכסי מגן

תעשיית השעונים השוויצרית המפוארת התאחדה לתאגיד ענק שמכיל מותגים רבים (אומגה, ברייטלינג, ראדו ועוד) ואילו יצרנים קטנים פשוט נעלמו.

לגבי השעונים - מבחינה פרקטית - במה שונה שעון סייקו/סיטיזן/אוריינט משעון אומגה/ברייטלינג/ראדו? הוא מראה שעה שונה? הוא פחות אמין?

בוש, סימנס ופילפס עדיין חיות ובועטות, ומייצרות מוצרים שבד"כ טובים מהיפנים אבל הרבה יותר יקרים. תסתכל על הפיליפס/סימנס/בוש מאחורה, ותראה מדבקה Made in PRC

נוקיה שלטה בשוק הסלולארי, מי שהפיל אותה היתה חברה אמירקאית לא יפנית ולא קוראנית.

דווקא מי שדופק את המסמרים בקבר שלה זה חברות קוריאניות וטייואניות, ואפילו מתחרותיה לשעבר (מוטורולה ו-SE). אלה הצליחו להוציא מכשירים שעומדים בקצב של תוצרת אפל (ואפילו להתעלות עליה, עצם העובדה שכל האייפונים החל מ-4 מהווים יישור קו מול HTC וסמסונג, אבל זה כבר נושא לדיון אחר), ונוקיה זזו לאט מדי והוציאו חידושים מאוחר מדי (עצם העובדה שנוקיה לא הצליחו עדיין להוציא מכשיר שמשתווה לSGS2, מכשיר בן יותר משנה), והחליטו שורה של החלטות שגויות ואובדניות. אז זאת אשמת קודם כל נוקיה עצמה.

 

כנ"ל רנו, עם עשרות שנים של תכנון גרוע (כן, אמינות ועמידות הן קודם כל פונקציה של תכנון), עכשיו מתפלאים למה צרפתים עם כל הפטריוטיות שלהם מוסרים את המגאן לגריטה וקונים הונדה סיויק חדשה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...