Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
%D7%92%D7%99%D7%9C"]גילאי הפנסיה:

צרפת הוא 62

איטליה 63

ספרד 65

יוון 65

 

מספריפ נלקחו מפה

http://en.wikipedia.org/wiki/Retirement_age

 

מבחינת שעות העבודה.

לך לפה

http://stats.oecd.org/Index.aspx?DatasetCode=ANHRS

ותסתכל על הנתונים, אנחנו בעידן האנטרנט היום, אתה לא חייב להניח הנחות לא מבוססות.

המספרים נעים בין 90% ליותר מישראלים חוץ כמובן מצרפת.

 

שים לב גם למספר השעות שעובדים בגרמניה, המדינה הכי מתועשת באירופה, הוא הכי נמוך שם.

בעצם המגמה היא תעבוד פחות שעות תצליח יותר.

 

הנתונים האלה לא נכונים כי לפחות בחלק מהמדינות יש גילאי פרישה שונים למקצועות שונים וזה לא מופיע בטבלה. למשל ברוסיה עובדי תעשיית המכרות יוצאים לפנסיה אחרי 20 שנות עבודה.

 

גם אם תיקח את גיל הפרישה כמו שהוא בטבלאות הפנסיה היא תקציבית ולא צוברת כך שהעובד לא מפריש עליה כלום כל שנות עבודתו. כיום כשצעירים נכנסים למעגל העבודה בגילאים יותר מבוגרים יש לך במקרה הטוב 40 שנות עבודה ועוד 20 שנות פנסיה. זה אומר שכל אחד צריך לשלם שליש מהשכר שלו כדי להחזיק פנסיונר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הנתונים האלה לא נכונים כי לפחות בחלק מהמדינות יש גילאי פרישה שונים למקצועות שונים וזה לא מופיע בטבלה. למשל ברוסיה עובדי תעשיית המכרות יוצאים לפנסיה אחרי 20 שנות עבודה.

גם בישראל אנשי קבע מקבלים הנחה, זה שווה אזכור? לדעתי לא, תמיד יש מקצועות שאי אפשר לעבוד בהם עד 60+.

 

גם אם תיקח את גיל הפרישה כמו שהוא בטבלאות הפנסיה היא תקציבית ולא צוברת כך שהעובד לא מפריש עליה כלום כל שנות עבודתו. כיום כשצעירים נכנסים למעגל העבודה בגילאים יותר מבוגרים יש לך במקרה הטוב 40 שנות עבודה ועוד 20 שנות פנסיה. זה אומר שכל אחד צריך לשלם שליש מהשכר שלו כדי להחזיק פנסיונר.

 

לא יודע לגבי זה, כרגע יש אבטלה חריפה באירופה בקרב צעירים מצד אחד אתה אומר שצריך להאריך את גיל העבודה, מצד שני גם כך אין עבודה, ומצד שלישי לא מבינים פה למה תעשייה מקומית מוגנת באירופה...

 

עדיין, בתור רכב יומיומי הייתי מעדיף קיה על פרארי, כי לקיה יש יותר סיכוי להביא אותי מ-A ל-B במינימום כאב ראש והוצאות.

 

מה הקשר למה אתה מעדיף? זאת היתה דוגמא למוצר מתקדם מאד טכנולוגית, למה העדפך לקיה קשורה לפה?

 

דווקא מי שדופק את המסמרים בקבר שלה זה חברות קוריאניות וטייואניות, ואפילו מתחרותיה לשעבר (מוטורולה ו-SE). אלה הצליחו להוציא מכשירים שעומדים בקצב של תוצרת אפל (ואפילו להתעלות עליה, עצם העובדה שכל האייפונים החל מ-4 מהווים יישור קו מול HTC וסמסונג, אבל זה כבר נושא לדיון אחר), ונוקיה זזו לאט מדי והוציאו חידושים מאוחר מדי (עצם העובדה שנוקיה לא הצליחו עדיין להוציא מכשיר שמשתווה לSGS2, מכשיר בן יותר משנה), והחליטו שורה של החלטות שגויות ואובדניות. אז זאת אשמת קודם כל נוקיה עצמה.

 

לא הבנתי את ההגיון העקום הזה, הקוריאניות הם אלה שהרגו את נוקיה כי הם הצליחו לשמור על הקצב עם אפל?

פורסם
הנתונים האלה לא נכונים כי לפחות בחלק מהמדינות יש גילאי פרישה שונים למקצועות שונים וזה לא מופיע בטבלה. למשל ברוסיה עובדי תעשיית המכרות יוצאים לפנסיה אחרי 20 שנות עבודה.

הבטלנים האלה... :)

 

A5B4C3D2E1

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
גם בישראל אנשי קבע מקבלים הנחה, זה שווה אזכור? לדעתי לא, תמיד יש מקצועות שאי אפשר לעבוד בהם עד 60+.

 

לא מדובר באחוז אפסי של האוכלוסייה אלא ברוב האוכלוסייה. הרוב פורשים בין 55 ל 60.

 

 

לא יודע לגבי זה, כרגע יש אבטלה חריפה באירופה בקרב צעירים מצד אחד אתה אומר שצריך להאריך את גיל העבודה, מצד שני גם כך אין עבודה, ומצד שלישי לא מבינים פה למה תעשייה מקומית מוגנת באירופה...

 

את זה לא אמרתי אבל חייבים לדאוג לכך שאנשים יחסכו לפנסיה לבד ולא יקבלו אותה מהמדינה בדיוק כמו שפה מעבירים סקטורים שלמים מפנסיה תקציבית לצוברת.

 

 

 

כמו שכתבתי בהתחלה, אני לא רואה שום בעייה עם הגנה על תוצרת מקומית. אני פשוט חושב שהבעיות של אירופה נובעות מצורת שוק העבודה ומחוסר היכולת של המדינות לייצר אינפלציה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
פיג"ו ופיאט מיייצרת מכוניות טובות מאוד ב 150 שעות בחודש, למה צריך לעבוד 250? מי קבע את הסטנדרט הזה? אתה וחן?

מי נותן לך ולחן את הזכות לקבוע שלטובת העם הצרפתי יותר עדיף פיג"ו פחות יעילה ב150 שעות עבודה בחודש מול יונדאי ב250 שעות בחודש? יש להם ממשלה, נבחרת על ידי העם, היא לומדת ויודעת את טובת עמה יותר טוב.

פרארי היא דוגמא לתוצרת על של העם ה"בטלן" הזה, היא לא היתה אמורה להוות דוגמא לתחרות מול קיה :roll:

 

אולי בקוריאה עובדים 250 שעות בחודש, לא בגלל שהם אוהבים לעבוד - פשוט כי הם רוצים לייצר הרבה ולהוסיף עוד כמה נשיאים מתים לכיס...

ואם כבר ישנו עם בטלן אז זהו העם הצרפתי. שבוע עבודה אצלם זה 35 שעות סה"כ! שזה בחישוב קל יוצא ארבעה ימים לערך...

אפילו הספרדים בתקופה היפה של הכלכלה שלהם לא הרשו לעצמם שבוע קצר כ"כ.

חוץ מזה אין לי התנגדות לכך שיאסרו יבוא מוחלט של יונדאי וקיאה בצרפת - יש להם את הזכות המלאה לעשות מה שנכון עבורם.

לצערי הקוריאניות יילכו וישתלטו על העניינים ויגררו את כל התעשייה לרמה נמוכה כשהמחירים עדיין גבוהים(אני לא הייתי משלם 120K על פחון קוריאני שמתעקם כשעושים עליו פו..)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תשמע, אני לא מעריץ מושבע של התוצרת הקוראנית אבל אתה מדבר שטויות. המכוניות שלהם עומדות בסטנדרטים ארופאיים של בטיחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עומדים או לא עומדים...

בוא נסתכל על איכות הפח. הפח הוא החלק הראשון שאמור לקבל מכה בעת תאונה. אם הפח לא יהיה מספיק חזק פשוט חבל.

 

תראה אני גם לא חובב יפניות/קוריאניות מושבע, אבל אני מושפע בצורה חזקה מאוד מהשבדיות כמי שנוהג באחת. הכל יותר חזק וקשיח וכמו טנק. היפניות פשוט ההיפך המוחלט...סטנדרטים אחרים ועולם אחר עם או בלי מבחנים.

 

כמובן שישנם גורמים נוספים, כמו סלון פנימי שיהיה יותר בטוח לנהג. ראיתי לפני כמה חודשים כתבה על עניין המרווחים לרגליים ברכבים שלפעמים יכולים להוות הבדלים של חיים ומוות.

ולצערי בחלק לא קטן של הרכבים כיום המרווחים לא מספיקים ובעת פגיעה במכונית עם בנייה שגויה הנהג נתון לסכנה גדולה יותר באיזורים מסויימים. דברים שלא בהיכרח משקפים את המבחנים אגב.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

אני מאוד מקוה שאתה מתלוצץ ולא כתבת את השטות הזאת ברצינות! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבר, עובי הפח לא מעניין אף אחד. ברנו מגאן 2 הכנפיים הקדמיות עשויות מפלסטיק, ידעת את זה? ולרכב יש 5 כוכבי בטיחות.

מה שחשוב זה ה"כלוב" של הנוסעים וכריות האויר.

לא חסרים סרטונים ביוטיוב שמרסקים "טנק" ומכונית קטנה מודרנית ורואים את התוצאות.

אתה מתכוון לאיכות הרכבה כשאתה אומר שהכל מרגיש לך קשיח ומוצק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

איזה חלק היום לא עשוי מפלסטיק תגיד לי?

הרכבים של היום לרוב הם בדיחה להניות דעתי..הפלסטיקים האלה לא בטיחותיים לאף אחד. שיעשו כמה שהם רוצים בדיקות אבל זה לא יעזור.

לפני כמה חודשים נהרגה אישה שהתנגשה בקיר עם שברולט קרוז חדשה(פורסם בעיתון), כביכול בטיחותי, למרות שמעשית מהתמונה שראיתי ההתנגשות הייתה בדיוק כמו במבחני ריסוק, בקיר בעוצמה, ועדיין נהרגה. אם המבחנים היו יותר מחמירים שברולט קרוז לא הייתה מקבל ניקוד מספק בשביל להיות מאושרת לעלייה על הכביש והאישה אולי לא הייתה מתה.

רוב הרכבים היום פשוט לא בטיחותיים נקודה! לי במקרה יוצא לראות יותר רכבים אחרי תאונות כי אבא שלי גורר אותם. כשתראו ב.מ.וו סדרה 5 מרוסקת לגמרי תבינו לבד.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז מה שאתה אומר בעצם זה שזורקים לנו סיפורי סבתא וכל מבחני הריסוק האלה זה שטויות במיץ כדי למכור מכוניות. אוקיי.

מקווה בשבילך שלא תתנסה בזה באמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרכבים כיום מתפרקים בשביל להגן על הנוסעים שלהם.

 

הנה, בשבילך:

http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תגיד לי אתה במי מהמכוניות היית מעדיף להיות, זו מהפלסטיק או זה מהפח העבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אירופאים לא מצליחים להתמודד עם העלייה המטאורית של יונדאי וקיה. במקום לעבוד על נקודות החולשה של התוצרת האירופאית רוצים להטיל סנקציות על יצרניות דרום-קוריאניות.



 

אני רק שאלה.

אתה מחר מגיע לעבודה והבוס שלך מציג בפניך את דג'ונג, שבדיוק הגיע מנפאל.

דג'ונג בחור משכיל ומוכשר ממך בעבודתך אתה, יחליף אותך מעכשיו ובחצי העלות למעביד.

 

מה תחשוב, שאתה צריך לעבוד על נקודות החולשה שלך או שאסור למדינה לייבא לך תחליפים בלי הגבלה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני רק שאלה.

אתה מחר מגיע לעבודה והבוס שלך מציג בפניך את דג'ונג, שבדיוק הגיע מנפאל.

דג'ונג בחור משכיל ומוכשר ממך בעבודתך אתה, יחליף אותך מעכשיו ובחצי העלות למעביד.

 

מה תחשוב, שאתה צריך לעבוד על נקודות החולשה שלך או שאסור למדינה לייבא לך תחליפים בלי הגבלה?

 

לייצא את העבודה לנפאל, זה בסדר נכון?

להזיז את המפעל לעיירת פיתוח שם המשכורות נמוכות זה גם בסדר, נכון?

 

בסוף הכל היצע וביקוש. כשאתה מנסה לעקוף את העיקרון הפשוט והבסיסי הזה בעזרת תקנות מתחכמות ומוסריות לכאורה, אתה יוצר סובסידיות עקומות (בסגנון המס על קופסאות טונה) או כלכלה לא תחרותית וכושלת. אם יש מישהו טוב יותר שיעבוד בחצי מחיר, אז אתה מיותר. זה הכל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...