Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד בעד אבל שונא קיצוניות מכל סוג.

 

עכשיו, אם הצרפתים (או האיחוד) היו נוקטים איזה צעד דרסטי שעלול לפגוע בקוראנים או בצרכנים הצרפתים בצורה בילתי הפיכה, עוד הייתי אומר ניחא אבל הם מאפשרים לקוראנים לפתוח מפעלים באירופה אז לאף אחד מהצדדים לא אמורה להיות שום בעיה עם צעד שכזה... חוץ מאולי לטהרני אסכולת השוק החופשי והכפר הגלובלי :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצחיקים אותי חלק מהמגיבים פה.

 

אם צה"ל רוכש מדים בסין אז כל הארץ נרעשת וגועשת על השערוריה!

 

כשהצרפתים מנסים לעשות מהלך דומה (אבל הרבה יותר עדין) אז הם "משחקים מלוכלך".

 

צאו מהסרט הדבילי של "הכפר הגלובלי", ממשלת צרפת לא חייבת כלום לא ליונדאי/קאיה ולא לקוראנים אבל היא כן צריכה להגן על העם שלה מאבטלה.

 

מצידי גם אם זה יהיה במחיר של איסור יבוא של תוצרת קוראנית לצרפת, ביג פאקינג דיל, יסתדרו מצוין בלי קאיה/יונדאי.

 

הבעיה של הצרפתים זו לא צרפת וגם לא יונדאי וקיה שכן הן יחדיו מוכרות פחות ממיליון רכבים בשנה באירופה (לשנת 2011). בצרפת התוצרת המקומית שולטת ללא עוררין וב-2011 המכונית הקוראנית הנמכרת ביותר הייתה קיה ספורטאז' עם מסירות של 6,600 רכבים ורק לשם ההשוואה, פיג'ו 3008 המתחרה נמכרה ב-53,300 עותקים. גם בכלל אירופה התוצרת מצרפת נמכרת יפה יחסית ויונדאי וקיה הן עדיין שחקניות קטנות באירופה ולדומה, בשנה שעברה רנו קליאו נמכרה באירופה יותר מכל הדגמים של קיה ביחד.

 

 

הבעיה העיקרית של הצרפתים זה הם עצמם. כפי שהיה עשור אבוד באקדמיה בישראל, אז גם ליצרניות הרכב בצרפת היה עשור אבוד (לרנו פחות). ובכלל אין מה לעשות אבל המכוניות הצרפתיות נכשלות בכל מיני תחומים לעומת המתחרות והן איבדו לחלוטין את המקוריות בעשור האחרון. למזלן נדמה שעם הדגמים החדשים הן קצת מתחילות לחזור למה שהיה טוב בהן, נקודות זכות שאפשרו לסלוח להן על פשלות אחרות בעיקר בתחום הנדסת האנוש והאמינות.

 

 

לי נדמה שהבקשה של צרפת (גם אם בהחלט לגיטימית), דומה לכך שנוקיה הייתה דורשת מהאיחוד להטיל מס מיוחד על יבוא iPhone.

פורסם

לי נדמה שהבקשה של צרפת (גם אם בהחלט לגיטימית), דומה לכך שנוקיה הייתה דורשת מהאיחוד להטיל מס מיוחד על יבוא iPhone.

 

לא הייתי אומר את זה יותר טוב...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה לא היית אומר יותר טוב? :shock:

 

זה לא ברור לך שנוקיה, כיצרן אירופאי, פטור בכל מיני מיסים ומכסים שחלים על מכשירים מיובאים?

 

הארופאים מאוד קנאים להגנה על התוצרת המקומית שלהם.

 

אם אתה רוצה לחפש שוק חופשי פרוע חפש אותו בארה"ב.

 

אופס, גם שם במשך עשרןת שנים יצרני הרכב מקבלים הגנה מתוצרת מזרחית (אני חושב שהיום כבר לא).

 

תאוריות חלחלת השוק החופשי שלך חלות בגורמות רק לרע.

 

אין כל רע בהגנה על יצרנים מקומיים, אין כל רע בהגנה על מקומות עבודה ואין מה לדרוך על העם שלך בכדי להגן על קוריאני שיושב 20K ק"מ מפה.

 

כמובן שבלי הגזמה, בדיוק כמו ההגזמה שאתה דורש בחופשיות המוחלטת בשוק החופשי בזכות הגנה על איזה תאוריה שפשטה רגל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תודה לאל על חן פרחי, שמבין את טובת העם האיטלקי, ויודע טוב טוב מה טוב בשבילו, לחן יש ידע ונסיון עשיר מהעם שהביא את פרארי, פיאט, מזראטי, וכולי וכולי, הוא יצא ולמד את בעיותיה הכלכליות של אירופה וראה שהפסקות צהריים וחופשים הם הסיבה לנפילתה.

 

שעות העבודה המעטות, הפנסיות המוקדמות וההפסקות הארוכות הן אחת הסיבות למשבר הפוקד את מדינות אירופה דוגמת ספרד איטליה ויוון.

זה לא משנה כמה העם תרבותי או איזו יצירות מוטוריות הוא הביא לאוויר העולם.

כמשלמים לעובד משכורת מלאה על 3/4 משרה ומשחררים אותו בגיל 50 לפנסיה ומשלמים לו מעל 20 שנה על 0 מעשה זה יוצר גרעון מתמשך.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

%D7%92%D7%99%D7%9C"]גילאי הפנסיה:

צרפת הוא 62

איטליה 63

ספרד 65

יוון 65

 

מספריפ נלקחו מפה

http://en.wikipedia.org/wiki/Retirement_age

 

מבחינת שעות העבודה.

לך לפה

http://stats.oecd.org/Index.aspx?DatasetCode=ANHRS

ותסתכל על הנתונים, אנחנו בעידן האנטרנט היום, אתה לא חייב להניח הנחות לא מבוססות.

המספרים נעים בין 90% ליותר מישראלים חוץ כמובן מצרפת.

 

שים לב גם למספר השעות שעובדים בגרמניה, המדינה הכי מתועשת באירופה, הוא הכי נמוך שם.

בעצם המגמה היא תעבוד פחות שעות תצליח יותר.

פורסם
לא הייתי אומר את זה יותר טוב...

 

ההבדל הטכנולוגי בין האייפון לתוצרת נוקיה (עד הלומיה) הוא תהומי, ועוד האייפון הוא היותר יקר. זאת בעיה בכלל אחרת מבעיית שוק הרכב.

פורסם
שעות העבודה המעטות, הפנסיות המוקדמות וההפסקות הארוכות הן אחת הסיבות למשבר הפוקד את מדינות אירופה דוגמת ספרד איטליה ויוון.

זה לא משנה כמה העם תרבותי או איזו יצירות מוטוריות הוא הביא לאוויר העולם.

כמשלמים לעובד משכורת מלאה על 3/4 משרה ומשחררים אותו בגיל 50 לפנסיה ומשלמים לו מעל 20 שנה על 0 מעשה זה יוצר גרעון מתמשך.

 

 

עידן

 

תפסיקו לקנות מה שכל מיני כלכלני דימיקולו מנסים למכור לכם כאילו כדי להצליח בן אדם צריך לעבוד עד גיל מאה, 300 שעות בחודש כדי שכלכלה תצליח. חוץ מזה, גיל הפנסיה שם הוא לא חמישים.

בגרמניה יש בערך אותם תנאים סוציאלים ואותם ימי חופש והם מצליחים יופי. המשבר האירופי קרה בגלל מספר דברים:

בנקים שניפחו בועות נדל"ן(בטח מוכר לך כבר מאיזה מדינונת קטנה בשם ארה"ב)

 

המטבע, בד"כ אם יש משבר במדינה, המטבע שלה יורד ואז מתחיל להיות כדאי ליצר בה כי הרווח על היצוא גודל. הבעיה באיחוד שלא כל מדינות אירופה אותו דבר. כך, שמשבר ביוון לא גרם לקריסת המטבע רק לירידה קלה אז לא הופך כדאי לייצר עדיין במדינה כזאת מצד שני המטבע יורד בגרמניה אבל אין משבר אז היצור הופך ליותר ריווחי. בגלל זה אתה רואה הצלחה הולכת וגדלה של מדינות יצרניות חזקות ומשבר הולך ומעמיק של המדינות החלשות. בקיצור, כלכלות חלשות כמו יוון,ספרד פורטוגל וכו' קיבלו במכה אחת מטבע חזק שלא הלם את הכלכלות שלהם כך שהם נאלצו לחיות על חובות כל הזמן כדי להלום את המצב עד שהכל התפוצץ.

 

בעיית ילודה, הסיבה שכן רוצים להעלות את גיל הפנסיה באירופה, זה לא כי האנשים לא עובדים מספיק, אלה כי הם לא יולדים מספיק ילדים. כדי שמיסי העבודה של הצעירים יממנו את הפנסיות של המבוגרים(ההנחה הכלכלית בפנסיות שכח העבודה במדינה ילך ויגדל כל הזמן)

 

לגבי השטות של כמות שעות העבודה והפנסיות הייתי מרחיב אבל, זה קצת ארוך ומסובך. אבל בגדול תחקור את המצב בכל גוש האירו ותראה שאין הבדל גדול בין תנאי העבודה במדינות השונות, אבל יש הבדל גדול בכלכלות השונות.

פורסם

ברור.

ברגע שמדינות רבות הצטרפו לגוש היורו הן איבדו את העצמאות המוניטרית שלהן.

מדינות שהתרגלו לחיות בגרעונות מתמידים, כמו יוון, ספרד ופורטוגל מצאו עצמן בבעייה; באין להם אפשרות להדפיס יורו, הן נקלעו לבעייה מאחר וכיום הן צריכות להיתקיים מהתוצר הגולמי לאומי שלהן ולא מגרעונות אין ספיים.

ומי משלם את המחיר ?

בעיקר גרמניה וצרפת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אפשר לחשוב שישראל לא בחובות, ושהיא לא הדפיסה כסף, אבל מה זה משנה לישראלים המצוי, בלי תואר אקדמי אפילו, ובלי ידע ממשי לגבות את הצהרותיו, הוא מכנה עמים בטלנים ומבין טוב טוב את טובתן של העמים הנחותים ממנו.

פורסם

ראבאק, אני ממש כעסתי על הסיוע שניתן לGM על ידי הממשל האמריקאי כי הוא לא היה הוגן.

ועכשיו זה, יונדאי מחזיקה מפעלים באירופה וזב טוב לכלכלה, היא נותנת מקומות עבודה לשוק המקומי, הם פתחו מפעלים בארה"ב ועדיין יכולים להציע מחיר טוב ואחריות ל10 שנים!

haters will hate

פורסם
מה לא היית אומר יותר טוב? :shock:

 

זה לא ברור לך שנוקיה, כיצרן אירופאי, פטור בכל מיני מיסים ומכסים שחלים על מכשירים מיובאים?

 

הארופאים מאוד קנאים להגנה על התוצרת המקומית שלהם.

 

אם אתה רוצה לחפש שוק חופשי פרוע חפש אותו בארה"ב.

 

אופס, גם שם במשך עשרןת שנים יצרני הרכב מקבלים הגנה מתוצרת מזרחית (אני חושב שהיום כבר לא).

 

תאוריות חלחלת השוק החופשי שלך חלות בגורמות רק לרע.

 

אין כל רע בהגנה על יצרנים מקומיים, אין כל רע בהגנה על מקומות עבודה ואין מה לדרוך על העם שלך בכדי להגן על קוריאני שיושב 20K ק"מ מפה.

 

כמובן שבלי הגזמה, בדיוק כמו ההגזמה שאתה דורש בחופשיות המוחלטת בשוק החופשי בזכות הגנה על איזה תאוריה שפשטה רגל.

 

נוקיה היא הדוגמא האולטימטיבית כי מדובר בחברה שנשארה מאחור ופשוט לא הייתה תחרותית, עד שמתחרה זרה ריסקה אותה תוך שנים ספורות. מה שלקח 100 שנה לבנות, אפל הרסו ב3. האם אתה חושב שזה מוסרי להמשיך ולקיים חברה כושלת כזו על חשבון הצרכן - או גרוע מכך, האזרח? האם זה נכון למנוע מאזרחים קידמה, טכנולוגיה ותמורה עדיפה בשביל לקיים חברות שלא יכולות להתחרות והאם זה יעיל בטווח הארוך כמו שזה נראה לך יעיל בטווח הקצר?

 

התשובות, כמובן, שליליות: זה לא מוסרי, זה לא יעיל, זה לא עובד. אם תטיל מכסי מגן תשאר עם תעשיה מקומית מפגרת ולא יעילה, בסגנון מדינות הבלוק הסובייטי. זה נכון במיוחד בתעשיות גלובליות כמו רכב וטכנולוגיה: לא יקרה כלום אם יהיה מס של 200% על טונה, אבל תנסה לחנוק מתחרים זרים בתחומים טכנולוגיים ותראה איך אתה נשאר עם כל הזבל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתה קיצוני בדעותיך אז אתה מנסי להשליך יישומים קיצוניים על התאוריה שלי?

 

מי אמר למנוע מהאזרחים קידמה טכנולוגיה ותמורה? מי אמר הבלוק הסובייטי? איך לא שירבבת את היטלר לתשובה?

 

כל מה שאני אומר הוא שאם אני ראש ממשלת פינלנד ואצליח לקיים את נוקיה בחיים ולשמור על מאתיים אלף מקומות עבודה תמורת הכבדת המכס על מכשירים מיובאים בצורה שתייקר אותם מול התוצרת המקבילה של נוקיה במשהוא כמו 20%, אז חביבי, תישאר עם התאוריות שלך בבית כי גם אני וגם כל ראש ממשלה אחר בעולם יעשה את זה בלי להניד עפעף וטוב שכך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה קיצוני בדעותיך אז אתה מנסי להשליך יישומים קיצוניים על התאוריה שלי?

 

מי אמר למנוע מהאזרחים קידמה טכנולוגיה ותמורה? מי אמר הבלוק הסובייטי? איך לא שירבבת את היטלר לתשובה?

 

כל מה שאני אומר הוא שאם אני ראש ממשלת פינלנד ואצליח לקיים את נוקיה בחיים ולשמור על מאתיים אלף מקומות עבודה תמורת הכבדת המכס על מכשירים מיובאים בצורה שתייקר אותם מול התוצרת המקבילה של נוקיה במשהוא כמו 20%, אז חביבי, תישאר עם התאוריות שלך בבית כי גם אני וגם כל ראש ממשלה אחר בעולם יעשה את זה בלי להניד עפעף וטוב שכך!

 

גם במחיר הטלת מכסים נגדיים של מדינות אחרות - למשל ארה"ב?

גם במחיר מניעת הצורך של נוקיה להתחרות בשוק החופשי ולהתפתח?

גם במחיר של יצירת חברות חולות שלא יכולות לייצא, כי הן לא תחרותיות וכי מוטלים עליהן מכסי נגד?

גם במחיר של הטלת קנס טכנולוגי והתפתחותי על המדינה עצמה, שנשארת מאחור בזמן שהעולם מתקדם למוצרים טובים יותר?

גם במחיר של מניעת זכות הבחירה מהצרכן הפיני, שמקבל את התוצרת המקומית ישר לגרון?

 

'צטער ידידי, אתה חי בשנות ה50. זה לא יכול לעבוד כיום, וטוב שכך. Adapt or die. אין בזה שום דבר קיצוני, זה יוצר עולם יפהפה, מתקדם ויעיל. הטלוויזיה שלך היא בזכות סחר חופשי, המזגן שלך הוא בזכות סחר חופשי, הבגדים שאתה לובש הם בזכות סחר חופשי והמכונית שלך היא בזכות סחר חופשי. התפיסה שלך היא הקיצונית. התפיסה שלי היא מה שקורה מסביבך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...