Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק להמלצה על מוסך סקודה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

הצלחתי אתמול לעלות עם הרכב על אבן שפה גבוהה. מדובר על סקודה רומסטר חדשה. כאב לב גדול.

עכשיו אמרו לי במוסך שמשאבת ההגה קיבלה מכה והתעקמה מעט. המליצו לי בחום להפעיל ביטוח כי רק המשאבה היא 8000 ש"ח.

אני מחפש מוסך סקודה אמין ויעיל באזור ירושלים/תל אביב/ראשלצ ואשמח מאוד לקבל המלצה מבעלי ניסיון.

תודה רבה לעוזרים

  • ספונסר פורום
פורסם

גם אני חושב שכדאי להפעיל ביטוח ומכיוון שמדובר בתאונה (עצמית) שקרתה לך תוך כדי נסיעה אז אין בעיה להפעיל ביטוח (רק קח בחשבון ייקור פרמיה ב-3 שנים הקרובות).

ממליץ לך לפנות אל מרכז שירות זני בירושלים.

אל תשכח להגיד שהגעת מהפורום.

במידה ויש לך בעיות אתה מוזמן לפנות אל אבי (המנכ"ל) והוא ידאג לך (קח בחשבון שמתוקף תפקידו הוא לא כ"כ זמין).

פורסם

עזרה, תודה על ההמלצה. למי להגיד שהגעתי מהפורום ואיך זה יעזור לי?

קיבלתי כמה המלצות בהודעה פרטית על מוסך רון, אבל מסתבר שהוא לא מורשה סקודה אז זה לא מתאים לי כרגע.

 

עוד המלצות על זני או אחרים?

  • ספונסר פורום
פורסם

תגיד ליועץ שירות שמקבל אותך במוסך ואם הוא לא מבין מה אתה אומר תגיד לו שישאל את אבי.

במקרה שלך ספציפית התועלת תהיה בשירות מועדף ודגש על איכות התיקון.

אנחנו מנסים לבנות מאגר של בעלי מקצוע מומלצים (ע"י הגולשים) במטרה לבנות קהילה שתוכל להשפיע על נותני השירות לתת שירות מועדף לחברי הקהילה והטבות/הנחות.

 

אתה מוזמן גם לפנות אל אבי וייזל ממרכז שירות פליקס בת"א.

פורסם

ירושלים קצת יותר נוח לי. אז אלא אם כן פליקס יותר מומלץ אני אסע לזני.

 

יוצא עוד חצי שעה למוסך, אז אם יש עוד המלצות בעד/נגד המוסכים הנ"ל או אחרים. זה הזמן!

פורסם
ירושלים קצת יותר נוח לי. אז אלא אם כן פליקס יותר מומלץ אני אסע לזני.

 

יוצא עוד חצי שעה למוסך, אז אם יש עוד המלצות בעד/נגד המוסכים הנ"ל או אחרים. זה הזמן!

 

זני מוסך מצויין בהחלט מומלץ.

פורסם

מנסיון אישי המערב גם ממש את הימים האחרונים שם ביקרתי לטיפול, ממליץ מאוד על פליקס.

גם בגלל האיכות וגם ללא ספק בגלל השירות 8)

פורסם

יקירי,

 

אנו נשמח לסייע לך הן מול הביטוח והן בשירות בהיותנו מורשים ברשת צ'מפיון מוטורס לרכב סקודה!

 

אבי וייזל, סמנכ"ל קבוצת פליקס.

 

6522 * מכל טלפון 24 שעות ביממה

http://www.felix.co.il

 

http://www.facebook.com/FelixGroup

פורסם

בסוף לקחתי את הרכב למוסך זני, פשוט היה טיפל'ה יותר קרוב מפליקס וגם יותר סיכוי שאמשיך לטפל ברכב בירושלים מאשר בת"א מטעמי נוחות.

 

הרכב עדיין שם, אבל מהתרשמות ראשונית אני יכול להגיד שהתרשמתי מאוד מהמקצועיות ומהרצון לעזור מעל מעבר.

מקווה מאוד להיות מרוצה גם מהתיקון. הפעלתי ביטוח, אז אני מצפה לקבל אוטו חדש! (שמעת אבי?)

אעדכן עם יציאת הרכב.

פורסם
במקרה שלך ספציפית התועלת תהיה בשירות מועדף ודגש על איכות התיקון.

אני מבין מזה שמי שבא באופן עצמאי, לא מהפורום, יקבל שירות פחות טוב, וללא דגש על איכות התיקון.

מצטער, המשפט שכתבת לא נשמע טוב.

מילא, אם היית אומר X אחוזי הנחה לחברי פורום, זה יהיה משהו ייחודי, אבל זה שהוא חבר הפורום יקנה לו שירות ואיכות תיקון? לדעתי, כולם חייבים לקבל את זה במוסך שמכבד את עצמו.

  • ספונסר פורום
פורסם

אנחנו עובדים גם במישור של ההנחות, אתה מוזמן לקרוא כאן לפני שאתה משמיץ.

 

דבר שני, אם אתה מאמין במה שאתה כותב, מדוע אתה מחובר לרשת סלולרית?

אינך יודע שבעלי עסקים מתקבלים במרכזי השירות כמעט ללא המתנה, בנוסף המענה הטלפוני הוא גם ללא המתנה, הם מקבלים מגוון הטבות כמו איסוף של טלפונים לתיקון וכו'.

מדוע למגזר הזה מגיע שירות מועדף על חשבון הלקוח הפרטי?

בקיצור, אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר.

פורסם

בזמנו טיפלתי בנירגד בירושלים.

מחירים בסדר גודל של מוסך רון +- אבל לא זול מדי, שרות מצויין, רמת מקצועיות תלויה בעובד יש שם כמה עובדים מקצועיים מאוד ואחרים ממש לא.

×
×
  • תוכן חדש...