Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק להמלצה על מוסך סקודה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגיד ליועץ שירות שמקבל אותך במוסך ואם הוא לא מבין מה אתה אומר תגיד לו שישאל את אבי.

במקרה שלך ספציפית התועלת תהיה בשירות מועדף ודגש על איכות התיקון.

אנחנו מנסים לבנות מאגר של בעלי מקצוע מומלצים (ע"י הגולשים) במטרה לבנות קהילה שתוכל להשפיע על נותני השירות לתת שירות מועדף לחברי הקהילה והטבות/הנחות.

 

אתה מוזמן גם לפנות אל אבי וייזל ממרכז שירות פליקס בת"א.

יפה שמשתלם להיות חבר בפורום אבל האם מקסימום שירות שאתה מגדיר - מועדף ודגש על איכות התיקון הוא לא משהו שצריך להיות סטנדרטי לכולם?! האם לקוח שמגיע לא דרך הפורום מחפפים לו?! שיתנו הנחות למי שמגיע מהפורום אבל את איכות השירות שיתנו לכולם את הכי טוב שהם יודעים לתת בלי קשר מי מפנה אליהם. נשמע מאוד מטריד.

פורסם
יפה שמשתלם להיות חבר בפורום אבל האם מקסימום שירות שאתה מגדיר - מועדף ודגש על איכות התיקון הוא לא משהו שצריך להיות סטנדרטי לכולם?! האם לקוח שמגיע לא דרך הפורום מחפפים לו?! שיתנו הנחות למי שמגיע מהפורום אבל את איכות השירות שיתנו לכולם את הכי טוב שהם יודעים לתת בלי קשר מי מפנה אליהם. נשמע מאוד מטריד.

 

תפסיקו להיות כאלו תמימים...

בוא ניקח מצב הפוך, דניאל רוגוב( מבקר המסעדות הכי ידוע בארץ) נכנס למסעדה בתל אביב, יקבל יחס מועדף או לא??

מסכים לגמרי שכולם צריכים לקבל יחס מועדף ושירות מעולה, יחד עם זאת שאתם בתור "כתבים בcarsforum" נכנסים למוסך או לחילופין דניאל רוגוב נכנס למסעדה, אתם אוטומטית תקבלו יחס מועדף!!

פורסם

אמרתי שרמת השירות צריכים להיות שווים לכל לקוח אבל בהחלט יש מקום לתת הנחות או הטבות לחברי פורום. לא רוצה לדעת שאני מקבל שירות מקצועי פחות טוב או אדיב בגלל שאני לא רשום באחת הקבוצות. ולגבי מבקרי מסעדות, ברור שמקרקרים סביבם אבל זה בגלל שיודעים מי הם. אם חבר פורום נכנס למוסך לא יודעים מי הוא וצריך לטפל בו הכי טוב שהם יודעים ויכולים בלי קשר מי שלח אותו.

×
×
  • תוכן חדש...