Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M135I בארץ במחיר ממש אטרקטיבי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכתבות הזרות דיברו על כך שהמכונית הזו פחות ממוקדת ומהנה מה-1M. מאידך, פער המחיר, גם בחו"ל, משמעותי ביותר, כך שהשוואה ישירה בינן אינה ממש במקומה.

 

כשמביאים בחשבון שהמחיר שפורסם מתייחס לגרסת 5 דלתות אוטומטית, הרי שגרסת 3 דלתות ידנית צפויה לעלות פחות מ-290K - מחיר אטרקטיבי למדי.

 

השאלה שבאמת מתבקשת כעת נוגעת למחירה של ה-125i, אשר עשויה לקרוא תיגר על גולף GTI, פוקוס ST ומגאן RS.

 

ואם כבר בדלק מוטורס עסקינן, שאלות המחיר ומועד ההגעה הסופיים של הפוקוס הספורטיבית נותרו פתוחים לעת עתה. כולי תקוה למחיר נמוך מ-200K, בהתאם למיצובה של המכונית מול מתחרותיה באירופה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הייתה לי שיחה על ה135 עם חבר לפני כמה ימים, על כמה שלרכב יש תת היגוי וכל החסרונות שלו, אבל מי שקונה את ה 135 ולא את ה 1M , לא קונה אותו לימי מסלול.

 

ברור שאפשר להגיע לרמה זהה [כל החלקים של השלדה תחתונה תואמים ל1M\3M ככה שלא בעיה להחליף.

 

כמו למשל שאני כבר מחליף את הבושינגים המקוריים לM3 ועוד כמה חלקים שיעזרו עם הקאמבר הקדמי.

 

אבל בתור קנייה ללא שיפורים, זה רכב מאוד מהנה!

 

שמלוב - לא צריך תוכנה בשביל לנצח GTI, אני אבוא עם האופניים :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מעניין מי הולך לקנות עכשיו את הגולף/שירוקו R שיש את הבימר במחיר הזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מי קנה אותן לפני כן?

 

מקורבים? במחיר אחר?

באמת אחד האבסורדים הבולטים...למי שאינו מהנ"ל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
רכב מאוד מעניין במחיר מאוד אטרקטיבי (יחסית כמובן...).

מנוע מדהים, גיר 8 הילוכים מעולה והנעה אחורית + אחלה תוספות שהרכב מגיע איתן.

אבל הכיעור, אחח הכיעור.. כמה שאני לא אשכנע את עצמי שזה אוטו טוב ואפילו משתלם, העיצוב מגיע והורס הכל.

אז אתם אומרים עניין של טעם, צודקים, אבל ברגע כתיבת הודעה זו יושבים איתי 4 חברים בחדר וכולם טענו שהיא מכוערת,

לא דיי יפה, לא בינונית, אלא מכוערת.. יש פה מגמה! :lol:

אליקו, שים כבר תוכנה, לא נעים שתקבל רכבת ישראל מ-GTI, בכל זאת BMW :wink:

 

אני יודע שזה עניין של טעם, אבל ראית את הסדרה 1 החדשה במציאות בצבע שהוא לא שחור/לבן/אפור?

אם לא,אני מזמין אותך לראות את האדמדמה שלי מתי שתרצה,ואם תראה אותה במציאות ותגיד לי "שמע, היא עדיין מכוערת" . אני לפחות יהיה שקט :)

 

נדב.

פורסם

יש גם כתומות שהצבע שלהן מדהים. אבל יש שאוהבים את המראה החדש, כמו חברה שלי נניח :wink: (היא אפילו צילמה לי אחת ושלחה לי בפון, ואמרה לי "תראה איזו מדהימה").

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, תחזור לישון

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אכן החלפת היבואן עשתה רק טוב מבחינת ההיצע, לפני כמה ימים ראיתי סדרה 1 בצבע אדום, בהחלט שינוי מרענן.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא שאני מבין הולנדית - אך הסרטון הזה שווה צפייה, גם אם המגיש הוא סוג של פראח הולנדי. הוא מאד אהב את המכונית, אגב - והחסרון היחידי שמצא הוא חוסרו של LSD מכני "אמיתי".

 

מה שבטוח, המכונית הזו מאיצה כמו קליע, מפחידה עוברי אורח(05:30) וסקסית בטירוף...

 

http://www.abhd.nl/video/bmw-m135i/

 

וכאן תמצאו ראיון שקצת יבהיר את המהות מאחורי המכונית;

 

http://www.bmwblog.com/2012/05/13/bmw-m135i-interview-with-christof-lischka-project-manager/

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...