Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישני רוורס ברכב קטן (מתלבט)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יותר פאדיחה לדפוק את שני הפגושים בחניה צפופה כמו זקנה שלא יודעת לחנות. פעם ראשונה שאני שומע על טיעון כזה. יש לך משהו שמקל על החיים' date=' על הבטיחות ועל נזק אז אתה רואה בזה מכשלה?! תהיה בריא.[/quote']

 

ידידי היקר.

קודם כל תודה. אני בריא.

שנית כל נניח שדפקת רכב בחניה או ניקח דוגמא קיצונית יותר, נניח (ואני מדבר על רכב שמותקן בו אמצעי עזר כגון חישנים מצלמה וכ"ו) שחס ושלום חס וחלילה נסעת רברס ולמרות אמצעי העזר פגעת בבן אדם , בבית משפט אמצעי העזר לא כל כך יענינו את השופט וגם לא את החוק. אז אמצעי עזר זה נחמד אבל זה גם מיותר. אמצעי העזר היחיד שצריך לסמוך עליו כל נהג שקיבל היתר לנהוג ממשרד הרישוי הם רק עיניו האנושיות.

ומי זקוק למצלמה או חיישן ברכב פרטי קטן , רצוי שיעשה חושבים אם עצמו ואף יחזיר את רשיון הנהיגה למשרד הרישוי.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
תשמעו

יש לי רנו קליאו B 02

הרכב קטן

בעיקרון אין לי בעיה לעשות רוורס בחניות

סיבוב הראש אחורה ואני רואה מצויין כמה נשאר לי לנסוע וכו'

 

חשבתי לשים חיישני רוורס אבל מצד שני אני לא יודע

פאדיחה לשים ברכב קטן חיישני רוורס לא ?

 

מה אתם אומרים ? (העלות של זה זניחה )

 

 

ידידי ! אין שום קשר לגודל הרכב ולכן לא מדובר בפדיחה

רצוי מאוד להיעזר בחיישנים הרי שזה אביזר בטיחותי לכל דבר

ישנו מבצע מצויין באוטודיפו על חיישנים כולל התקנה .

 

בהצלחה

פורסם

חישני רוורס כבר הצילו אותי מלפגוע בעצמים נמוכים שלא רואים במיוחד בשעות הלילה ובחורף כך שאני רואה בהם כאביזר דיי חיוני בתנאי ראות קשיים.

 

דרך אגב לפני כמה שנים בתוכית Top gear ג'רמי הסביר איך להחנות למבוגיני קונטש שבה אין ראות דרך השמשה האחורית. ואת האמת השיטה הזאת ממש נחמדה ואפילו ישמתי אותה על כל מיני רכבים.

מכיוון שאני לא יכול לפרסם קישורים אז אני מזמין אותכם לחפש ביוטיוב how to paralle park a countach

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם
ידידי ! אין שום קשר לגודל הרכב ולכן לא מדובר בפדיחה

רצוי מאוד להיעזר בחיישנים הרי שזה אביזר בטיחותי לכל דבר

ישנו מבצע מצויין באוטודיפו על חיישנים כולל התקנה .

 

בהצלחה

 

אשמח לדעת בפרטי על המבצע

 

תודה

פורסם

אני דווקא מוצא את החיישנים נחמדים. הם מותקנים רק ברכב של ההורים וגם אז אני לא עושה בהם שימוש. הם שימושיים במיוחד כדי שכל נהג אחר בדרך יתרחק לי מהרכב.

אגב, לאחרונה אני נתקל ביותר ויותר מקרים של הולכי רגל שעושים טרולינג בףכשהם ממהרים להגיע מאחורי הרכב שלך במקום לתת לך לבצע נסיעה אחורית בבטחה, אולי חיישני רוורס יעבדו פה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
כשהלכתי לפני כמה חודשים לשים חיישני רוורס ברכב המיצובישי המשפחתי

ראיתי באינטרנט קופון על חיישני רוורס + התקנה שעולה 150 ש"ח +- ( אני לא זוכר)

הגעתי למקום

אמרתי לו לגבי הקופון הוא אמר לי שעדיף להוסיף עוד 100 ש"ח ולקבל חיישני רוורס עם יותר "רגש"

בקיצור השתכנעתי ואישרתי לו לעבוד

 

עבדו עליי?

 

חיישנים עם יותר רגש.. אההמ , כן עבדו עליך לדעתי.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

חיישנים זה אחלה תוספת, לדעתי לא משנה מה הגודל של הרכב.

היו לי חיישנים גם באלטו שהיא קצרה משמעותית מהקליאו שלך ואני ללא ספק ממליץ.

 

אגב גם אם אתה לא באמת צריך את זה בחניות, הדבר הזה כן יכול להציל חיים ובלי קשר ללא ספק חוסך לי את הלצאת ולהכנס לרכב 3 פעמים כשאני חונה ברוורס ליד קיר חדש למשל.

 

רוצה דוגמא מצילת חיים?

קרה לי מקרה שבאתי לצאת ברוורס מהחנייה ליד הבית וכבר העברתי לרוורס, הטלפון צלצל ולמרות שיש לי דיבורית כשהטלפון מצלצל אתה מאבד קצת ריכוז (לא יודע אם אתה אבל אני כן).

בקיצור, אני כבר בא להוריד את הרגל מהבלם ופתאום צפצוף חזק מעיר אותי!

הבת של השכן, ילדה בת אולי 3 או 4 זזה לה חצי מטר מהאוטו הצמוד של ההורים שלה והחליטה לעמוד לה מאחורי הרכב שלי, כמובן שבגובה שלה לא רואים אותה בכלל במראה.. אם לא הצפצוף הזה שפתאום העיר אותי יש סיכוי שהייתי פוגע בילדה.

 

מה שכן, החיישנים זה פינוק שמאד קל להתרגל אליו אז צריך להיזהר אם פתאום יוצא לנהוג ברכב בלי חיישנים.

×
×
  • תוכן חדש...